Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Arvuti ja internet »  Delli kvartalikasum kukkus järsult märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 17.05.2013 11:13:36 Delli kvartalikasum kukkus järsult vasta tsitaadiga


Delli kvartalikasum kukkus aastaga 79%, kuna üha suurem osa inimesi eelistab tavaliste arvutite asemel tahvelarvuteid ja telefone.

Loe edasi ERR uudistest.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
maakas1
HV kasutaja
maakas1

liitunud: 18.03.2004




sõnum 17.05.2013 12:58:03 vasta tsitaadiga

..ja liiga palju inspirone sai müüdud.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.05.2013 21:31:56 vasta tsitaadiga

Pigem üha enam inimesi saab aru, et dell pole just parim asi mida omale osta...
_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
krist2an
HV veteran
krist2an

liitunud: 24.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.05.2013 21:50:14 vasta tsitaadiga

Ega jah, ei saa aru nendest, kes ostavad mingi suvalise odava läpaka ja loodavad, et see kestab aastakümneid, sest Delli märk on peal. Tutvusringkonnas on neid Inspironeid omajagu ära surnud ning ega need inimesed enam Delli ei osta. Mindi üle Asustele, Samsungitele, Aceritele ning ollakse igati rahul.
_________________
Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 19.05.2013 23:28:22 vasta tsitaadiga

Ei imesta üldse. Delli kvaliteet on minu arust jah ikka kõvasti langenud.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.05.2013 23:51:14 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Mindi üle Asustele, Samsungitele, Aceritele

delli teevad eestis väga mitu firmat päris kiiresti korda. proovi aceri või asuse garantiid.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1140 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2013 00:00:20 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
tsitaat:

Mindi üle Asustele, Samsungitele, Aceritele

delli teevad eestis väga mitu firmat päris kiiresti korda. proovi aceri või asuse garantiid.

Tõsilugu! Kui ilusti räägid (ja masinal mingi eriti spetsiifiline häda pole) siis võid töötava masina sama päeva õhtul tagasi saada.
Igapäevaselt saab umbes paarisajal Delli logo kandval masinal silma peal hoitud ja pole ühtegi halba sõna öelda. Tõsi, tegu on ka äriklassi aparaatidega.

Eks sellist kergekäelist brändide vahelist pendeldamist saavad endale ainult eraisikud (ja "mees-koer" tüüpi firmad) lubada.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
krist2an
HV veteran
krist2an

liitunud: 24.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2013 00:11:11 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
tsitaat:

Mindi üle Asustele, Samsungitele, Aceritele

delli teevad eestis väga mitu firmat päris kiiresti korda. proovi aceri või asuse garantiid.

Vaata Aceri ja Asusega ei tulegi garantiisse pöörduda icon_lol.gif Eks keskmine arvutikasutaja viib oma arvuti (hoolimata margist) ikka sinna, kust ta selle ostis ning siis pole enam väga vahet, mis marki läpakas on. Aega läheb ikka kaua-kaua.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 20.05.2013 00:20:18 vasta tsitaadiga

Delli garantiipool on tõesti võrreldes teiste brändidega vähemalt Eestis parimaid. Aga see ju ilmselge, et seda garantiipoole värki tarbija nüüd kuigi palju või üldse ei uurigi ostlemisel.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2013 00:25:40 vasta tsitaadiga

see garantii teema on asi, miks ma oma tuttavatele delli mitte inspironi soovitan. endiselt. + se, et EOL masinatele on jupid ikka saada. asusele tellisin läbi ordi uue ekraani (z99h) tellisin ja maksin detsemrbri, kätte sain aprillis. viimane kogemus. asus läheb väga hösti katki, acer samamoodi. aceri plaatide PCB on nii kehv, et reballida vajadusel seda ei saa. + sada häda millest dell endiselt prii on. okei, kvaliteet on kõigil alla läinud - fusi on oma ärikate testimise ka juba lõppkasutaja peale lükanud ja värgid aga delli saab ikka oluliselt kiiremini korda kui mingi ässerikäki, mis remondiks leetu läkitatakse.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1140 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 20.05.2013 07:58:27 vasta tsitaadiga

Ja siis Samsung rõõmustab, et konkurentide kriitikatule kõrval on tema, paipoisina, vaateväljast eemale jäänud. icon_cool.gif

Mis aga Acerisse puutub, siis tema tahab seda, et ta on omaniku sõber, mitte ori icon_cool.gif . Ja kui teda orjana icon_cool.gif peetakse, siis ta ka mittetöötamise-hambaid ka näitab sellele omanikule. Olen huvi pärast endale Aceri ostnud ja sellise, mis surnuks kuulutati. Mul töötab ta praeguseks juba 3 aastat ja ei mingeid probleeme temaga.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
noxton
HV Guru
noxton

liitunud: 03.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2013 08:59:22 vasta tsitaadiga

Delli garantii on sigavinge thumbs_up.gif kogemus on super! kahjuks jah precisionid on ainukesed mudelid, mida osta, aga päris kallid
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 169
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2013 09:01:42 vasta tsitaadiga

Ei ole need Asused ja Acerid kah mingid erilised. Samasugused plastkorpuses odavad käkid, millega saab samamoodi garantii vahet joostud nagu Delliga.
Kommentaarid: 738 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 557
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 20.05.2013 09:04:08 vasta tsitaadiga

Mis siis praegu hea on, HP, Lenovo, Samsung?
Pean silmas äriklassi.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 20.05.2013 09:07:40 vasta tsitaadiga

Eks windows 8 andis ka oma osa kindlasti.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2013 11:12:00 vasta tsitaadiga

Tanel ainult Lenovo icon_wink.gif

Acerid ja asused on ikka eriline jura. Töö juurde tuuakse neid ikka iga päev, ei saa aru miks inimesed neid ostavad icon_cry.gif

_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 20.05.2013 13:54:28 vasta tsitaadiga

warwas kirjutas:
laurx kirjutas:
tsitaat:

Mindi üle Asustele, Samsungitele, Aceritele

delli teevad eestis väga mitu firmat päris kiiresti korda. proovi aceri või asuse garantiid.

Tõsilugu! Kui ilusti räägid (ja masinal mingi eriti spetsiifiline häda pole) siis võid töötava masina sama päeva õhtul tagasi saada.
Igapäevaselt saab umbes paarisajal Delli logo kandval masinal silma peal hoitud ja pole ühtegi halba sõna öelda. Tõsi, tegu on ka äriklassi aparaatidega.

Eks sellist kergekäelist brändide vahelist pendeldamist saavad endale ainult eraisikud (ja "mees-koer" tüüpi firmad) lubada.


yup, samuti DELL-i garantii poole pealt ülihea kogemus. Kliendil USB pordid ei toiminud. Kliendil vaja pidevalt läpakat kasutada. Siis sai tehtud lihtsalt: ühel päeval kui tal vähem kasutada oli vaja, võtsime läpaka ja viisime garantiisse, vaadati üle jah, USB pordid katki, emaplaadi vahetus. Uut emaplaati praegu ei ole, tuleb tellida. Viisime läpaka kliendile tagasi kasutamiseks. Kui tuli teade, et uus emaplaat kohal, siis ühel päeval võtsime kliendilt jälle läpaka ja viisime garantiisse ning järgmine hommik kasutas klient juba uue moboga läpakad ja oli õnnelik ja kõik rahul. Seega vähesed kogemused mis DELL-i garantiiga on olnud on positiivsed thumbs_up.gif
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 20.05.2013 14:30:23 vasta tsitaadiga

Samas ei tasu Delliga jällegi ära unustada, et Eestis asuvad firmad teevad ainult teatud regioonide müügikettide kaudu müüdud Dellidele garantiiremonti. Ja ka teatud üksikud seeriad, millele on juurde ostetud ülemaailmne garantii. Kuigi see omakorda võib jaguneda veel ka kaheks:
- täisteenindus
- ainult osad on tasuta, vahetus tasuline

Reaalne näide olemas - Dell osteti Inglismaalt, ainult sealse garantiitoega ja kui selle Delliga midagi juhtub, siis peab omanik selle Inglismaale toimetama.

Lisaks veel sellele eksisteerib selline asi, et mõningates regioonides on Delli garantii ainult 1 aasta ja siis igasugu 2-3-5 aastat lisagarantiid tuleb juurde osta.
USA-st toodud XPS-iga ära nähtud - garantiikleepsul oli kiri "1 aasta".

Nii, et pole see Delli garantiimaailm sugugi niiväga ühene. Erinevates müügikettides ja regioonides võivad tingimused vägagi erinevad olla.
-----------------------
Erinevalt siis, kasvõi, Samsungist, kes teatud mudelitele koheselt ülemaailmse garantii kaasa annab ja pole vaja midagi juurde ostma hakata.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocki
Kreisi kasutaja
rocki

liitunud: 15.01.2003




sõnum 20.05.2013 14:49:54 vasta tsitaadiga

Noname kirjutas:
Tanel ainult Lenovo icon_wink.gif

Acerid ja asused on ikka eriline jura. Töö juurde tuuakse neid ikka iga päev, ei saa aru miks inimesed neid ostavad icon_cry.gif


Tänapäeval on pigem nad kõik ühesugused, olgu see Lonovo või Dell või Acer. Pigem on tõesti välimuse/disaini maitse eelistus. Tehakse, et paar aastat kestaks ja kliendid uue mudeli ostaks.

_________________
Asju saab kah teisiti teha!
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
krist2an
HV veteran
krist2an

liitunud: 24.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2013 14:57:53 vasta tsitaadiga

rocki kirjutas:
Noname kirjutas:
Tanel ainult Lenovo icon_wink.gif

Acerid ja asused on ikka eriline jura. Töö juurde tuuakse neid ikka iga päev, ei saa aru miks inimesed neid ostavad icon_cry.gif


Tänapäeval on pigem nad kõik ühesugused, olgu see Lonovo või Dell või Acer. Pigem on tõesti välimuse/disaini maitse eelistus. Tehakse, et paar aastat kestaks ja kliendid uue mudeli ostaks.

Jah, see oligi minu mõte, et odavamas otsas (Inspiron ja Vostro) kus müük kõige suurem, toodab Dell ikka räiget saasta ning kui inimesel on korra kehv kogemus arvutiga olemas, läheb ta konkurendi juurde. Äriklass on teine asi, neid arvuteid ei maksa loomulikult Acerite-Asustega võrrelda. Aga vaadates, kui palju on tutvusringkonnas erinevaid Inspironeid ja Vostroid nii garantiiajal kui ka paar kuud pärast garantiiaja lõppu ära surnud, siis minu silmis on tegu samasuguse juraga, nagu kurikuulus Pavilion.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 20.05.2013 15:09:19 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
Samas ei tasu Delliga jällegi ära unustada, et Eestis asuvad firmad teevad ainult teatud regioonide müügikettide kaudu müüdud Dellidele garantiiremonti. Ja ka teatud üksikud seeriad, millele on juurde ostetud ülemaailmne garantii. Kuigi see omakorda võib jaguneda veel ka kaheks:
- täisteenindus
- ainult osad on tasuta, vahetus tasuline

Reaalne näide olemas - Dell osteti Inglismaalt, ainult sealse garantiitoega ja kui selle Delliga midagi juhtub, siis peab omanik selle Inglismaale toimetama.

Lisaks veel sellele eksisteerib selline asi, et mõningates regioonides on Delli garantii ainult 1 aasta ja siis igasugu 2-3-5 aastat lisagarantiid tuleb juurde osta.
USA-st toodud XPS-iga ära nähtud - garantiikleepsul oli kiri "1 aasta".

Nii, et pole see Delli garantiimaailm sugugi niiväga ühene. Erinevates müügikettides ja regioonides võivad tingimused vägagi erinevad olla.
-----------------------
Erinevalt siis, kasvõi, Samsungist, kes teatud mudelitele koheselt ülemaailmse garantii kaasa annab ja pole vaja midagi juurde ostma hakata.


Siin kohapeal ostes on küll DELL-il kohe 3 aastat ja saab pikendada kuni 5 aasta peale. Mõned äriklassi partiid tulevad ka kohe 5 aastase garantiiga (enamasti siiski 3 + võimalus pikendada 5 peale). Eri regioonides ongi eri garantiitingimused (ja ka müügitingimused).
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marxveix
HV Guru
marxveix

liitunud: 01.05.2004




sõnum 20.05.2013 15:17:34 vasta tsitaadiga

garantii ja kiire teenindus ongi juba küllalt hea argument delli eelistada.
Kommentaarid: 308 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 269
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 20.05.2013 15:24:50 vasta tsitaadiga

SurfData kirjutas:
tahanteada kirjutas:
Samas ei tasu Delliga jällegi ära unustada, et Eestis asuvad firmad teevad ainult teatud regioonide müügikettide kaudu müüdud Dellidele garantiiremonti. Ja ka teatud üksikud seeriad, millele on juurde ostetud ülemaailmne garantii. Kuigi see omakorda võib jaguneda veel ka kaheks:
- täisteenindus
- ainult osad on tasuta, vahetus tasuline

Reaalne näide olemas - Dell osteti Inglismaalt, ainult sealse garantiitoega ja kui selle Delliga midagi juhtub, siis peab omanik selle Inglismaale toimetama.

Lisaks veel sellele eksisteerib selline asi, et mõningates regioonides on Delli garantii ainult 1 aasta ja siis igasugu 2-3-5 aastat lisagarantiid tuleb juurde osta.
USA-st toodud XPS-iga ära nähtud - garantiikleepsul oli kiri "1 aasta".

Nii, et pole see Delli garantiimaailm sugugi niiväga ühene. Erinevates müügikettides ja regioonides võivad tingimused vägagi erinevad olla.
-----------------------
Erinevalt siis, kasvõi, Samsungist, kes teatud mudelitele koheselt ülemaailmse garantii kaasa annab ja pole vaja midagi juurde ostma hakata.


Siin kohapeal ostes on küll DELL-il kohe 3 aastat ja saab pikendada kuni 5 aasta peale. Mõned äriklassi partiid tulevad ka kohe 5 aastase garantiiga (enamasti siiski 3 + võimalus pikendada 5 peale). Eri regioonides ongi eri garantiitingimused (ja ka müügitingimused).
Sai isegi seda 2 aasta võrra pikendamist 5 aasta peale rakendatud, kui Nvidia kivi (kurikuulus 8400M GS) lõpuks 3 aasta peale saba andis (kusjuures esimesed 3 aastat oli too hetk juba mõned kuud läbi).
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 20.05.2013 15:34:25 vasta tsitaadiga

Edit: Leidsin üles ka Delli tingimused USA kohta. Ja neist tingimustest on näha, et ostja peab olema väga teadlik kõikvõimalikest erinevatest garantiipikkustest.

Introduction
Dell-branded hardware products come with either a 90-day limited warranty, a one-year limited warranty, a two-year limited warranty, a three-year limited warranty, or a four-year limited warranty. The information below is a description of Dell's 90-day, one-year, two-year, three-year, and four-year limited warranties for systems purchased in the United States. The limited warranty covering your system will be noted on your invoice and included in the documentation accompanying your system.

NOTE: This information applies to the United States only, unless specifically stated otherwise.


http://www.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/policy_warranties_popup?c=us&l=en&cs=19
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 20.05.2013 15:40:58 vasta tsitaadiga

tahanteada, ja keda huvitab USA? Me oleme Euroopa Liidus ja meil on siin omad reeglid tarbijakaitse osas.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Arvuti ja internet »  Delli kvartalikasum kukkus järsult mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.