Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
maakas1
HV kasutaja

liitunud: 18.03.2004
|
17.05.2013 12:58:03
|
|
|
..ja liiga palju inspirone sai müüdud.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
19.05.2013 21:31:56
|
|
|
Pigem üha enam inimesi saab aru, et dell pole just parim asi mida omale osta...
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
19.05.2013 21:50:14
|
|
|
Ega jah, ei saa aru nendest, kes ostavad mingi suvalise odava läpaka ja loodavad, et see kestab aastakümneid, sest Delli märk on peal. Tutvusringkonnas on neid Inspironeid omajagu ära surnud ning ega need inimesed enam Delli ei osta. Mindi üle Asustele, Samsungitele, Aceritele ning ollakse igati rahul.
_________________ Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
19.05.2013 23:28:22
|
|
|
Ei imesta üldse. Delli kvaliteet on minu arust jah ikka kõvasti langenud.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1140 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
warwas
HV Guru

liitunud: 06.07.2003
|
20.05.2013 00:00:20
|
|
|
laurx kirjutas: |
tsitaat: |
Mindi üle Asustele, Samsungitele, Aceritele
|
delli teevad eestis väga mitu firmat päris kiiresti korda. proovi aceri või asuse garantiid. |
Tõsilugu! Kui ilusti räägid (ja masinal mingi eriti spetsiifiline häda pole) siis võid töötava masina sama päeva õhtul tagasi saada.
Igapäevaselt saab umbes paarisajal Delli logo kandval masinal silma peal hoitud ja pole ühtegi halba sõna öelda. Tõsi, tegu on ka äriklassi aparaatidega.
Eks sellist kergekäelist brändide vahelist pendeldamist saavad endale ainult eraisikud (ja "mees-koer" tüüpi firmad) lubada.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
20.05.2013 00:11:11
|
|
|
laurx kirjutas: |
tsitaat: |
Mindi üle Asustele, Samsungitele, Aceritele
|
delli teevad eestis väga mitu firmat päris kiiresti korda. proovi aceri või asuse garantiid. |
Vaata Aceri ja Asusega ei tulegi garantiisse pöörduda Eks keskmine arvutikasutaja viib oma arvuti (hoolimata margist) ikka sinna, kust ta selle ostis ning siis pole enam väga vahet, mis marki läpakas on. Aega läheb ikka kaua-kaua.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
20.05.2013 00:20:18
|
|
|
Delli garantiipool on tõesti võrreldes teiste brändidega vähemalt Eestis parimaid. Aga see ju ilmselge, et seda garantiipoole värki tarbija nüüd kuigi palju või üldse ei uurigi ostlemisel.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
20.05.2013 00:25:40
|
|
|
see garantii teema on asi, miks ma oma tuttavatele delli mitte inspironi soovitan. endiselt. + se, et EOL masinatele on jupid ikka saada. asusele tellisin läbi ordi uue ekraani (z99h) tellisin ja maksin detsemrbri, kätte sain aprillis. viimane kogemus. asus läheb väga hösti katki, acer samamoodi. aceri plaatide PCB on nii kehv, et reballida vajadusel seda ei saa. + sada häda millest dell endiselt prii on. okei, kvaliteet on kõigil alla läinud - fusi on oma ärikate testimise ka juba lõppkasutaja peale lükanud ja värgid aga delli saab ikka oluliselt kiiremini korda kui mingi ässerikäki, mis remondiks leetu läkitatakse.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat. |
|
Kommentaarid: 1140 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
20.05.2013 07:58:27
|
|
|
Ja siis Samsung rõõmustab, et konkurentide kriitikatule kõrval on tema, paipoisina, vaateväljast eemale jäänud.
Mis aga Acerisse puutub, siis tema tahab seda, et ta on omaniku sõber, mitte ori . Ja kui teda orjana peetakse, siis ta ka mittetöötamise-hambaid ka näitab sellele omanikule. Olen huvi pärast endale Aceri ostnud ja sellise, mis surnuks kuulutati. Mul töötab ta praeguseks juba 3 aastat ja ei mingeid probleeme temaga.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
noxton
HV Guru

liitunud: 03.03.2005
|
20.05.2013 08:59:22
|
|
|
Delli garantii on sigavinge kogemus on super! kahjuks jah precisionid on ainukesed mudelid, mida osta, aga päris kallid
|
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
169 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
20.05.2013 09:01:42
|
|
|
Ei ole need Asused ja Acerid kah mingid erilised. Samasugused plastkorpuses odavad käkid, millega saab samamoodi garantii vahet joostud nagu Delliga.
|
|
Kommentaarid: 738 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
557 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
20.05.2013 09:07:40
|
|
|
Eks windows 8 andis ka oma osa kindlasti.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
20.05.2013 11:12:00
|
|
|
Tanel ainult Lenovo
Acerid ja asused on ikka eriline jura. Töö juurde tuuakse neid ikka iga päev, ei saa aru miks inimesed neid ostavad
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
20.05.2013 13:54:28
|
|
|
warwas kirjutas: |
laurx kirjutas: |
tsitaat: |
Mindi üle Asustele, Samsungitele, Aceritele
|
delli teevad eestis väga mitu firmat päris kiiresti korda. proovi aceri või asuse garantiid. |
Tõsilugu! Kui ilusti räägid (ja masinal mingi eriti spetsiifiline häda pole) siis võid töötava masina sama päeva õhtul tagasi saada.
Igapäevaselt saab umbes paarisajal Delli logo kandval masinal silma peal hoitud ja pole ühtegi halba sõna öelda. Tõsi, tegu on ka äriklassi aparaatidega.
Eks sellist kergekäelist brändide vahelist pendeldamist saavad endale ainult eraisikud (ja "mees-koer" tüüpi firmad) lubada. |
yup, samuti DELL-i garantii poole pealt ülihea kogemus. Kliendil USB pordid ei toiminud. Kliendil vaja pidevalt läpakat kasutada. Siis sai tehtud lihtsalt: ühel päeval kui tal vähem kasutada oli vaja, võtsime läpaka ja viisime garantiisse, vaadati üle jah, USB pordid katki, emaplaadi vahetus. Uut emaplaati praegu ei ole, tuleb tellida. Viisime läpaka kliendile tagasi kasutamiseks. Kui tuli teade, et uus emaplaat kohal, siis ühel päeval võtsime kliendilt jälle läpaka ja viisime garantiisse ning järgmine hommik kasutas klient juba uue moboga läpakad ja oli õnnelik ja kõik rahul. Seega vähesed kogemused mis DELL-i garantiiga on olnud on positiivsed
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
20.05.2013 14:30:23
|
|
|
Samas ei tasu Delliga jällegi ära unustada, et Eestis asuvad firmad teevad ainult teatud regioonide müügikettide kaudu müüdud Dellidele garantiiremonti. Ja ka teatud üksikud seeriad, millele on juurde ostetud ülemaailmne garantii. Kuigi see omakorda võib jaguneda veel ka kaheks:
- täisteenindus
- ainult osad on tasuta, vahetus tasuline
Reaalne näide olemas - Dell osteti Inglismaalt, ainult sealse garantiitoega ja kui selle Delliga midagi juhtub, siis peab omanik selle Inglismaale toimetama.
Lisaks veel sellele eksisteerib selline asi, et mõningates regioonides on Delli garantii ainult 1 aasta ja siis igasugu 2-3-5 aastat lisagarantiid tuleb juurde osta.
USA-st toodud XPS-iga ära nähtud - garantiikleepsul oli kiri "1 aasta".
Nii, et pole see Delli garantiimaailm sugugi niiväga ühene. Erinevates müügikettides ja regioonides võivad tingimused vägagi erinevad olla.
-----------------------
Erinevalt siis, kasvõi, Samsungist, kes teatud mudelitele koheselt ülemaailmse garantii kaasa annab ja pole vaja midagi juurde ostma hakata.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocki
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.01.2003
|
20.05.2013 14:49:54
|
|
|
Noname kirjutas: |
Tanel ainult Lenovo
Acerid ja asused on ikka eriline jura. Töö juurde tuuakse neid ikka iga päev, ei saa aru miks inimesed neid ostavad  |
Tänapäeval on pigem nad kõik ühesugused, olgu see Lonovo või Dell või Acer. Pigem on tõesti välimuse/disaini maitse eelistus. Tehakse, et paar aastat kestaks ja kliendid uue mudeli ostaks.
_________________ Asju saab kah teisiti teha! |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
20.05.2013 14:57:53
|
|
|
rocki kirjutas: |
Noname kirjutas: |
Tanel ainult Lenovo
Acerid ja asused on ikka eriline jura. Töö juurde tuuakse neid ikka iga päev, ei saa aru miks inimesed neid ostavad  |
Tänapäeval on pigem nad kõik ühesugused, olgu see Lonovo või Dell või Acer. Pigem on tõesti välimuse/disaini maitse eelistus. Tehakse, et paar aastat kestaks ja kliendid uue mudeli ostaks. |
Jah, see oligi minu mõte, et odavamas otsas (Inspiron ja Vostro) kus müük kõige suurem, toodab Dell ikka räiget saasta ning kui inimesel on korra kehv kogemus arvutiga olemas, läheb ta konkurendi juurde. Äriklass on teine asi, neid arvuteid ei maksa loomulikult Acerite-Asustega võrrelda. Aga vaadates, kui palju on tutvusringkonnas erinevaid Inspironeid ja Vostroid nii garantiiajal kui ka paar kuud pärast garantiiaja lõppu ära surnud, siis minu silmis on tegu samasuguse juraga, nagu kurikuulus Pavilion.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
20.05.2013 15:09:19
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Samas ei tasu Delliga jällegi ära unustada, et Eestis asuvad firmad teevad ainult teatud regioonide müügikettide kaudu müüdud Dellidele garantiiremonti. Ja ka teatud üksikud seeriad, millele on juurde ostetud ülemaailmne garantii. Kuigi see omakorda võib jaguneda veel ka kaheks:
- täisteenindus
- ainult osad on tasuta, vahetus tasuline
Reaalne näide olemas - Dell osteti Inglismaalt, ainult sealse garantiitoega ja kui selle Delliga midagi juhtub, siis peab omanik selle Inglismaale toimetama.
Lisaks veel sellele eksisteerib selline asi, et mõningates regioonides on Delli garantii ainult 1 aasta ja siis igasugu 2-3-5 aastat lisagarantiid tuleb juurde osta.
USA-st toodud XPS-iga ära nähtud - garantiikleepsul oli kiri "1 aasta".
Nii, et pole see Delli garantiimaailm sugugi niiväga ühene. Erinevates müügikettides ja regioonides võivad tingimused vägagi erinevad olla.
-----------------------
Erinevalt siis, kasvõi, Samsungist, kes teatud mudelitele koheselt ülemaailmse garantii kaasa annab ja pole vaja midagi juurde ostma hakata. |
Siin kohapeal ostes on küll DELL-il kohe 3 aastat ja saab pikendada kuni 5 aasta peale. Mõned äriklassi partiid tulevad ka kohe 5 aastase garantiiga (enamasti siiski 3 + võimalus pikendada 5 peale). Eri regioonides ongi eri garantiitingimused (ja ka müügitingimused).
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
marxveix
HV Guru

liitunud: 01.05.2004
|
20.05.2013 15:17:34
|
|
|
garantii ja kiire teenindus ongi juba küllalt hea argument delli eelistada.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
269 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
20.05.2013 15:24:50
|
|
|
SurfData kirjutas: |
tahanteada kirjutas: |
Samas ei tasu Delliga jällegi ära unustada, et Eestis asuvad firmad teevad ainult teatud regioonide müügikettide kaudu müüdud Dellidele garantiiremonti. Ja ka teatud üksikud seeriad, millele on juurde ostetud ülemaailmne garantii. Kuigi see omakorda võib jaguneda veel ka kaheks:
- täisteenindus
- ainult osad on tasuta, vahetus tasuline
Reaalne näide olemas - Dell osteti Inglismaalt, ainult sealse garantiitoega ja kui selle Delliga midagi juhtub, siis peab omanik selle Inglismaale toimetama.
Lisaks veel sellele eksisteerib selline asi, et mõningates regioonides on Delli garantii ainult 1 aasta ja siis igasugu 2-3-5 aastat lisagarantiid tuleb juurde osta.
USA-st toodud XPS-iga ära nähtud - garantiikleepsul oli kiri "1 aasta".
Nii, et pole see Delli garantiimaailm sugugi niiväga ühene. Erinevates müügikettides ja regioonides võivad tingimused vägagi erinevad olla.
-----------------------
Erinevalt siis, kasvõi, Samsungist, kes teatud mudelitele koheselt ülemaailmse garantii kaasa annab ja pole vaja midagi juurde ostma hakata. |
Siin kohapeal ostes on küll DELL-il kohe 3 aastat ja saab pikendada kuni 5 aasta peale. Mõned äriklassi partiid tulevad ka kohe 5 aastase garantiiga (enamasti siiski 3 + võimalus pikendada 5 peale). Eri regioonides ongi eri garantiitingimused (ja ka müügitingimused). |
Sai isegi seda 2 aasta võrra pikendamist 5 aasta peale rakendatud, kui Nvidia kivi (kurikuulus 8400M GS) lõpuks 3 aasta peale saba andis (kusjuures esimesed 3 aastat oli too hetk juba mõned kuud läbi).
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
20.05.2013 15:34:25
|
|
|
Edit: Leidsin üles ka Delli tingimused USA kohta. Ja neist tingimustest on näha, et ostja peab olema väga teadlik kõikvõimalikest erinevatest garantiipikkustest.
Introduction
Dell-branded hardware products come with either a 90-day limited warranty, a one-year limited warranty, a two-year limited warranty, a three-year limited warranty, or a four-year limited warranty. The information below is a description of Dell's 90-day, one-year, two-year, three-year, and four-year limited warranties for systems purchased in the United States. The limited warranty covering your system will be noted on your invoice and included in the documentation accompanying your system.
NOTE: This information applies to the United States only, unless specifically stated otherwise.
http://www.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/policy_warranties_popup?c=us&l=en&cs=19
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
20.05.2013 15:40:58
|
|
|
tahanteada, ja keda huvitab USA? Me oleme Euroopa Liidus ja meil on siin omad reeglid tarbijakaitse osas.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
|