Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Shogun: Total War 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 13.04.2011 12:15:12 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
Selleks on sul ju olemas nupp -> luba vaba laskmist või laskmine käsu peale. Sina oledki väejuht. Sina kamandad vägesid ja kui sina ütled juba @ def et laske siis kui sihtmärk ees siis on neil ka selleks õigus. Imo see juba tähenärimine ja ma oleks suht pisssssed offff kui mingid tropid ei paku mu meestele vibu powerit kuna oma mehed võivad pihta saada. Kui näen et pihta saavad ütlen HALT ja võtan auto laskmise maha ning suunan manuaalselt nad teise kohta.


Hakkasin just sama kirjutama icon_biggrin.gif +1
See pole teps mitte progejate laiskus, vaid väga hea lisa mängule. Kui sul vibumehed lõpetaksid laskmise niipea kui su oma mehed vaenlase lähedale jõuavad, siis loeks ma pigem seda miinuseks. See, et sa ei suuda oma vibumehi hallata tähendab lihtsalt seda, et pead mängu veidi rohkem harjutama. Kui iga kapten hakkaks lahingus ise selliseid otsuseid tegema, siis poleks tegemist enam koordineeritud lahinguga vaid massirahutustega.

Äärmisel juhul jääks ma rahule ühe lisanupuga, mis vaikimisi asendis ei ole aktiveeritud. See nupp võiks siis olla "Avoid Friendly Fire".

angel kirjutas:
Endal oli üks lahing kus AI vana tropp ronis mäe otsa ja üritasin siis teda sealt vibudega lasta... tutkit -> AI lasi mind vastu vibudega ja alt lasmine VS ülevalt laskmine - teab igaüks kes võidab. Ja kui hakkasin oma armeedega teda ümber piirama ja peale minema saadeti ratsavägi vibudesse. Ehk siis pole üldse mitte paha. Samas AI, nagu öeldud, teeb ka vibu ja ämbreid aga parem kui mingi dumb dumb cheat gen AI mis viimasel ajal levinud oma odavuse tõttu (egas enamusele vist vahet pole, peamine et press a button = something awsome)


Siinkohal vaidleks natuke vastu. Selles mängus ei ole mäe otsas kükitavatel vibumeestel enam nii suurt eelist kui vanemates TW mängudes. Varem oli vibumeestel laskeulatuse eelis, kui täpselt vaatad, siis seda enam ei ole. Kui mõlemad on näiteks sama kallaku peal, siis pole eriti üldse vahet. Ebatäpsemate laskuritega tekib probleem, kui vastase vibumehed on kusagil kalju otsas, kuid kui su vibumeestel on hea täpsus, siis võtavad nad ka nii vastase maha.

_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 13.04.2011 12:53:01 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
Selleks on sul ju olemas nupp -> luba vaba laskmist või laskmine käsu peale. Sina oledki väejuht. Sina kamandad vägesid ja kui sina ütled juba @ def et laske siis kui sihtmärk ees siis on neil ka selleks õigus. Imo see juba tähenärimine ja ma oleks suht pisssssed offff kui mingid tropid ei paku mu meestele vibu powerit kuna oma mehed võivad pihta saada. Kui näen et pihta saavad ütlen HALT ja võtan auto laskmise maha ning suunan manuaalselt nad teise kohta.

See AI passib kui neid lased on levinud viga. Seda fixitakse enamasti pätsidega. Aga siiani ei ole seda uues täheldanud kuna AI ründab ikka peale kui näeb et sa kössss oled. Kui sul ikka über armee vibude taga siis ta vist ei julge rünnata. Ja vibud saavad otsa... nõrk. Sa peaks nägema mu vibu armeed.. neil saavad vibud siis otsa kui vastane on maatasa tehtud. Ehk siis kui ikka üks terve rida on vibulasi ja teine rida on jalaväge siis jätkub neid nooli ikka kõvasti (terve rida = see max arv mehi mis mängus mahub kaartidena sulle sinna alla).

Endal oli üks lahing kus AI vana tropp ronis mäe otsa ja üritasin siis teda sealt vibudega lasta... tutkit -> AI lasi mind vastu vibudega ja alt lasmine VS ülevalt laskmine - teab igaüks kes võidab. Ja kui hakkasin oma armeedega teda ümber piirama ja peale minema saadeti ratsavägi vibudesse. Ehk siis pole üldse mitte paha. Samas AI, nagu öeldud, teeb ka vibu ja ämbreid aga parem kui mingi dumb dumb cheat gen AI mis viimasel ajal levinud oma odavuse tõttu (egas enamusele vist vahet pole, peamine et press a button = something awsome)

Kui sa varitsemist ja vari rünnakut kasutada ei oska siis ise süüdi. Ise olen sedasi teinud et mingis metsatukas on JÕLE armee peidus. Aga vastasele on nähtaval ainult sutsu kaugemal kaitseta jalavägi. AI paneb suure hurraaaga peale ja siis kui nad kohale jõuvad tuleb nähtavale päris armee kes ründab vasakult - paremalt - tagant. Seega EPIC win ja vsio. Vastane enamasti paenb liduma või siis kaotab palju mehi. Kui enda mehed sul nõrgad siis muidugi eliit väed neid ei karda ja notivad kõik maha.

Ratsaväe teistele tagant selga ajamine on imo parim strateegia. Kaotused on vastasel VÄGA suured ning moraalile mõjub see väga laastavalt. Oma meestelegi ratsavägi tagant sisse sõidab on suht jama kuna kaotused on märgatavad icon_sad.gif


Tahad õiget total war'i siis mängi võrgus või pane min raskus astme HARD peale. Alla selle on mäng dum dumb ja loll, igav.

Kui vastasel on 5000 meest ja sul 2500 näiteks siis sõda on võidetav AGA siis pead kasutama taktikat -> vari rünnak, mehed metsas peidus osad nähtaval, tagant peale tulemine ja flänkimine. Parem asukoht seoses vastasega ehk siis kasutad maastiku ära. Ning õiged väed. Ise kohati isegi lasen lihtsamad lahingud AI'l ära teha ning just need "võimatud" lahingud võtan enda peale ja vaatan kas tuleb võit või mitte.


teeks paar asja selgeks
1. mängin antud hetkel hardiga. Suudan vabalt AI-d lollitada et ta oma mehed ühel kohal seistes laskes maha nottida (praegune rekord 1 vibu üksuse jaoks on 121 surnud meest), suudan vabalt ühe vaenlase üksuse põhiarmeest välja pullida ja ta oma vibude ette vedada. Suudan ka künkal/kindluses istuva vaenlase jalaväe ilma vibulahinguta maha nottida ja siis oma väega vaenlase vibudest üle joosta. Mul ei ole selleks isegi tervet rida vibulasi. Piisab täiesti 6 üksusest.
Antud hetke mängus olen 11 provintsi vallutanud ilma et oleks ühetegi enda ostetud maa üksust lahingus kaotanud. (Merelahinugd ja kindlustes olevaid tasuta üksusi ei aervesta.) Ei hakka eitama et see on saavutatud AI nõrkusi exploitides. Ei tunne selle üle ka erilist uhkust. Selline on lihtsalt mu mängu stiil. Kasutan kõiki arvuti poolt antud võimalusi ja eelistan, et võitluse lõpuks jäävad kõik oma üksused alles.

2. aotshoot on off pole sama mis "ära lase sõbralikke üksusi ilma käsuta". Tegijad on näinud meeletult vaeva et imiteerida võitlusi ja siis unustavad suht elementaarsed ja lihtsad asjad sisse progeda. Muidugi kui sõna strateegia tähendab põhiliselt vibumeestele käskluste jagamist siis jagan aravmust et kõik on korras.


Mida sa sellest poole armeega metsas varitsemisest jahud ? Mina mõtlen varitsuse all varianti kus sa oma armee põhikaartil metsa peidad ja kui vaenlase armee juthub sellele selga jooksma, siis saad võitluse alguses oma mehed ümber vaenlase armee panna.

Pätsidega AI fiximise kohta. Total War seeriale on olnud omane et väljas põllul/metsas kaklemise AI on suht ok. Kindlused ja nüüd ka siis mervõitluse AI on nõrk/väga nõrk. Ma ei ole märganud et AI oleks uuemate mängudega ajajooksul paremaks läinud.
Patchidega pole suurt mässanud. Oletame et patchid teevad ajajooksul asja paremaks , siis tekib küsimus miks tegija paneb uude mängu jälle viletsa AI. Kui sa tahad nende tööd kellegi teisega võrrelda siis king arthur : roleplaying wargame annab sellleks võimaluse. Samad vennad tegid ka mingi ristisõdijate/ saratseenide strateegia mängu. Nimi ei tule kohe meelde midagi lionheartiga oli vist. Viimane oli võibolla strateegia koha pealt isegi parem vähemalt ei olnud seal maagiat (mis mulle meeldis) millega pool vaenlase armeed maha võtta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2011 13:04:11 vasta tsitaadiga

Total War'is on alati klassika, et AI bugine ja pätsiga tehakse korda. Selline standard on silma hakanud. Nüüd enam ei märka niivõrd suuri vigu nagu rome/medieval'is oli. uues medieval total wars'is pidi lausa pätsi peale panema uidu said 50% ai'st mis oli loll nagu laua jalg enamus olukordades, kes mängivad seda mängu ilma pätsita siis oma viga.

Ei ole ühtegi totalit ilma pätsideta mänginud ning nüüd steam pasa tõttu lastakse pätsid ise peale. Seega soovitaks ma sul alati pätsid peale panna, et kõige "värskemat" versiooni mängust proovida. Päts fix list on ikka enamasti muljetavaldav olnud seni.

Kuna AI on reaalselt seal olemas siis eks ikka buge tekib. Ja vast ei jõuta kõike ka testida kuna muutub kulukaks. Hea seegi et pärast pärst ära fixitakse. Selle AI progremine mis seal total'is on ei tundu ka eriti kerge olevat kui just ei ole hästi geniaalselt asi tööle pandud ja lihtsalt petab inimesed ära et AI on tark tegelt on loll. Samas enamus tootjad ei saa isegi enam sellise AI'ga hakkama mis tunduks tark aga tegelt töötab väga idiootsetel ja lihtsatel käskudel/põhimõtetel.

Aga osati muutuvad tegijad jah laisaks... väga suuri muutusi sisse ei tooda ning vaikselt tüüritakse juba DLC randa. Eks tasub nautida siis seda mis veel on ning paistab kas varsti tuleb uuem seeria mis on Total Crap icon_biggrin.gif Seni olen asjaga igatahes rahule jäänud kuigi kohati jah -> same old same old aga kui asi on hää ja toimib siis miks mitte. + empire tõi uuendusi + shogun on kah teistmoodi toimetatav mingist küljest + mp sai seekord kena upgrade'i thumbs_up.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 13.04.2011 13:29:26 vasta tsitaadiga

Kui Shogun 2 on esimene Total War mäng mida mängid siis võib AI jah kehva tunduda, kui võrrelda nt. Medieval 2'ga (jätan selle Empire seeria välja, vähe teine lahing) siis on AI mäekõrguselt targem ja kui kasutada veel Very Hard või legendary raskusastet on lahing mis muidu oleks lihtne päris keeruline ja minu puhul kohati ka teostamatu, seda siiski eelkõige AI'le antud stats ja moraali boonustele, kahjuks. Aga AI liikumine lahingutes on väga 5+ minu arust, eriti karm on see, et ratsavägi liigub väga kiiresti, hetkeks unustad minimapi ära ja juba nad notivad sinu vibumehi.

Vibumehed ise on suht lahjad minu arust võrreldes eelnevatega v.a siis kui Kindral paneb "Inspire" peale üksusele siis on täpsus meeletu ja vabalt võib ühe enda üksusega 2 vastase oma jooksma panna. Ilma vastavate boonusteta on default vibumeeste noolte arv suht nadi jah.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 13.04.2011 14:09:45 vasta tsitaadiga

Ma oleks üllatunud kui total crap tuleb. Seeria tegijad on suutnud oma taset hoida ja enamasti midagi uut ka lisada . ... kui neid keegi just ära ei osta.

Kas medieval oli see kus vaenlane su kindluse ette seisma tuli ja su kindluse kahurid ta maha tapsid , ilma et ta midagi oleks teinud ?

icon_redface.gif patchide ja multiplayeriga ma ilmselt ootan kuni kuskilt mõni 10 rahaühiku soodus pakkumine silma jääb. Tavaliselt juthub see ajal kus tahaks mängu teist korda uuesti läbi mängida. Samuti on tolleks hetkeks kõik suuremad vead mängust eemaldatud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2011 18:11:42 vasta tsitaadiga

Medieval oli jah see kus vastane kindluse ees seisis ja ootas surma. AGA see oli vaid siis kui sul a) võtsid vastase ennem vastu kui ta valmis oli, vastasel juhul olid tal siege masinad valmis millega ta su kindlust koheselt ründama hakkas b) kui sul ei olnud PÄTSI peal.

Ehk siis see "bug" oli täiesti mööda minev nähtus. Samas asjas mängus tehti ka korda viga kus AI passis kuniks sa vibudega ta lagedal taeval maha nottisid.



Imo total war on suht koht odav mäng (eesti hinnad suht samad mis välismaal, ainult jobu ja hull ostaks asja steamist)... võrreldes sellega mida saad ja võrreldes mis pask ülejäänud turgu uputab nimedega "strateegia" vms kus strateegiline väärtus on suur 0 et siis derp 'id kah suudaks midagi seal korda saata.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 13.04.2011 21:55:13 vasta tsitaadiga

Patchid on olnud TW mängude väga tugevaks edasiviijaks. SEE, et tänapäeval patche nii palju on võib tuleneda erinevatest asjadest. Mõned toovad näiteid, et vaata kuidas 10 aastat tagasi polnud mingit sellist jamamist nende patchidega, no olgem ausad, mängud on 10 aasta taguse ajaga "veidi" keerulisemaks muutunud.

Mängurite kasutuses on nii palju erinevat riistvara ja nende kombinatsioone, et mängu testimine nende kõigi peal on võimatu. Lisaks mängivad rolli väljahõigatud tähtajad. Arendajad või nende omanikfirmad on nähtavasti kõik börsidel noteeritud ja tänapäeval pole sugugi paljut vaja, et aktsiahinda vabalangusesse saata. Tänapäeva ärikliimas ei ole kõige lihtsam ellu jääda, eriti kui lihtrahvast aktsionärid iga asja peale üle reageerivad ja ootavad metsikuid kasumeid. Samas ilma nende rahata ei oleks paljude firmade tegutsemine võimalik.

Tuleb meelde mitme aasta tagune Motorola juhtum, kus prognoositi ütleme 8 miljardist kasumit ja kui tegelik kasum oli 7,9, siis kukkus aktsia päris korralikult. Sama effekti võib anda liivajooksnud mängu müügilejõudmise tähtaeg. Mingi hetk tuleb otsustada, et mäng on piisavalt valmis selle plaadile kõrvetamiseks (see ei toimu just ühe päevaga) ja samal ajal nähakse kurja vaeva esimese patchi kallal, mis tuleb välja enamasti kohe peale mängu.

Loomulikult võivad arendajad olla ka teadlikud erinevatest AI probleemidest, mis ei ole seotud n+1 riistvara kombinatsiooniga ja ma ei usu, et nad istuvad käed rüppes ja ei tee selle lahendamiseks mitte kui midagi. Kui nüüd natuke tähe servast näksida, siis ei ole ju tegelikult AI-d olemas, vaid see on rida triggereid, mille asetleidmisel teeb arvuti ühte või teist asja. Siinkohal tekib ka mulje, et mänge siiski tehakse mänguritele, mitte AI vigade otsijatele ja nende ärakasutajatele. Kõiki leidlikke mängureid ei ole firmal võimalik mängu testima saada ja paljud ei pruugi ka leitud vigadest teada anda. Olgem ausad, kui paljud beetatestijatest on mängu mängimise asemel sealt tõsimeeli vigu otsinud ja nendest foorumis teada andnud? Tunnistan, et pole ka ise üritanud vigu leida, vaid beetat mängida nii nagu see oleks lõplik versioon. Kui ma midagi häirivat avastan, siis vahest (mitte alati) pistan ma oma pea beetefoorumi ukse vahelt sisse ja kaen, et kas sellest on juba räägitud. Siiani pole mul õnnestunud oma panust veel anda, kõik on juba kellegi teise poolt raporteeritud.

_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2011 00:05:24 vasta tsitaadiga

tsitaat:

no olgem ausad, mängud on 10 aasta taguse ajaga "veidi" keerulisemaks muutunud.


enamus mänge on just idoootsemaks ja lihtsamaks muutunud icon_lol.gif aga jah Total War'is vist midagi isegi toimub, mingi bittech kirjutis oli kah "AI" kohta eusa_think.gif Vanasti tehti mänge "4 fun" ja "kunst" jms asjade pärast .. .. nüüd jah lüpsavad raha masinat. On see Total mis on aga niikaua kuni tüübid asjad ära pätsivad ja lõpuks asi valmis saab siis beer_yum.gif

Müstiliseks teeb ainult see et pidevalt, enamasti, on neil AI'l ühed ja samad vead. Tekib juba kahtlane tunne, et mis moodi see AI seal paika pandud on. Olgu need trigerid või mitte aga asi on imo suht "usutav". AI mängib sinuga koos ning annab sulle pikki tatti kui kaua passid ja mölised. Lahingutes oskab ka mingil määral sinuga kaasa mängida ning isegi sulle tuule alla teha. Kindluse rünnakus olin ma väga häppy kui nägin, et nüüd on pandud AI mitmest kohast korraga ründama. Eelevalt vist midagi sellist oli kah aga mitte nii massiivselt, et pidid lausa mõnikord vägesid ümber kiiruga korraldama, et mitte vastaseid oma "lippu" juurde lasta.

Aga jah.. üritan üks päev selle mp käima saada ja vaatan mis seal toimub, peab vist ennem ainult ükskustega tutvust tegema kuna AI vastu saab sageli suht ühe ja sama total war reegliga (ma isegi ei loe vägede tutvustusi kuna ei pea vajalikuks) - > parimad vibud, parim jalavägi (ei ole vahet kes. kõige paremad on "universaal" ehk siis medival - rome stiilis/mõistes = eliit mõõgad) ning siis mingi vastupidavam ratsavägi. Loodaks, et teise inimese vastu mängides sedasi asi ei lähe kuna vaadatakse ikka hoolikamalt keda treenida ja keda mitte. Päris "üks armee kõigele vastu" ei ole olemas... kui ikka valed üksused siis peaks ideeliselt tappa saama. A'la saadad ainult vibud, hobused ja piigid vastasele vastu kes laseb vibudega su sodiks ja raiub mõõkadega pooleks.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 14.04.2011 00:46:26 vasta tsitaadiga

Keerulisemaks all ei mõelnud ma seda, et ta mängitavus keerulisemaks muutub. See, et mängitavus idiootsemaks muutub, selle eest võime tänada üldist publikut ja arvutite liigset levikut.

MPs ei alusta sa kohe kõigi unititega. Seal hakkad erinevaid provintse võtma ja siis saad uusi uniteid juurde. Alguses on talupojad erinevate lisadega. Pmst nagu mängus, arendad oma kindralit ja vägesid. Kui MP kohta küsimusi siis ma mõne koha pealt võin sind valgustada ka, olen seda veidike tagunud.

_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2011 11:53:00 vasta tsitaadiga

public ja arvutite leviku kaela vaevalt ajada saab kõike... rohkem kerge vaevaga kiire $$$$ ja saartele lõunasse puhkama. enamus mängudes on juba AI nii loll ja puudulik, et isegi aastal 2002 mängud tundusid intelligentsemad olevat

mp'd uurin üks päev lähemalt... ainuke asi, et kuidas ma saan oma asju aretada? nagu MM0? kui tähele ei pane lastakse su külad seebiks või käib mapi värk nagu sp's ja siis teatud lahingud on teiste mäguritega?

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 14.04.2011 13:37:15 vasta tsitaadiga

Ristiusu levik ja levitamine tundub liiga lihtne olevat. 3% usu levikut kõrval provintsidesse võiks olemata olla, siis oleks mõlemad usud tasakaalus.
Nabnab trade ship-id oma kahurite ja musketitega sõidavad tavalistest jaapani laevadest lihtsalt üle. 1 nabnab trade ship minimaalsetel seadetel (max 6 laeva) peaks piisav olema et enamus merelahinguid võita.
Järgmise mängu peakski vist teise usu valima. Praegu õnnestus mul upgradetud nabnab sadam linna vallutamisega saada. (loomulikult saatsin ma alguses eurooplased pikalt kui nad mulle sadamat pakkuma tulid icon_biggrin.gif ) Toda provintsi ei saagi ilmselt ristiusust vabaks.

Kas keegi on proovinud kristlasena mängida ? Praeguseks hetkeks on mul mulje jäänud et ristiusu valik teeb mängu lihtsamaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.04.2011 15:39:04 vasta tsitaadiga

endal käivad pinda need usuvärdid... pidevalt oli vahepeal rünnak, rünnaku järel teatud aladel + rahutused. siiani teatud alad ei soovi usuküsimuses kokkuleppele jõuda kuigi olen teinud omateada kõik, et seda soodustada. Sadama hävitasin ühes kohas ära mis kuulus kristlastele ning panin oma "usumehed" valvesse...

õnneks nende usuliste armee on kari mökusid... jube kerge vaevaga saab neid laiali ajada icon_lol.gif


-edit-

Vaatasin, et kui kohe shogun koha endale võtad, selle linna s.t, siis ongi kööga... ei kuuluta enam keegi sulle sõda ja kutsu kõiki AI'sid su vastu. Vaikus majas. Ehk siis täpselt sama värk tundub olevat mis eelnevates total war'ides. Kui sa võtad "pea mehe" maha siis ongi rahu majas. Ainuke probleem on siis oma suurt ala üleval hoida ja siis nõutud kinnipeetavad linnad kätte saada.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 17.04.2011 18:04:47 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:


Arusaamatuks jäi varitsuse mõte. Vaenlased olid kuskil keset kaarti , väljaspool sinu laske ulatust. Et neid kotti tõmmata pidid oma armee juppideks jagama, mis tundus suht vilets mõte olevat. Tundub et varitsuse asetus on ka otse Napoleonist võetud ja arvestatud on kahurite suurema laskmis kaugusega.



Mina ise jagasin oma armee kaheks, vibumehed mõlemale poole kelle taga oli jalavägi. Pluss siis veel Light Cavalry mõlemale poole, ehk siis oli 4 külge kaetud.
Olen nõus, et distants on kauge ja kohe kui "Start Battle" vajutada ei hakka su vibumehed kõmmutama, kuid nad pidid kõigest 50m (umbes) ettepoole jooksma ja siis avasid vastase pihta tule.
Põhimõtteliselt purustasin vastase samaväärse armee. Vibumehed hõrendasid ridu, jalavägi liikus mõlemalt poolt peale ja ratsavägi tuli ja sõitis veel lõpus üle selle mis alles oli.




Minu meelest isegi hästi saab paigutada oma vägesid, reaalselt ei kujuta ette, et selline armee jääks vastasel märkamata enne kui nad niimoodi ümber on.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.04.2011 21:30:44 vasta tsitaadiga

Nii tehtud, isegi õnnestus. Esimese korraga hard tasemega shogun ja 25 ala minu käes. Pärast seda lagunes asi muidugist kohe mõnest otsast kokku aga plaan terve map endale võtta. Nüüd hea rahulik sepitseda ja vallutada. Timeri pärast sai tormatud.

Mäng ei ole rome'ist või medieval'ist muutunud -> võta pea staap maha vastasel ja ongi rahu majas, AI ei pöördu su vastu. Alles lõpus pöördus kui oli pms juba ai jaoks "game over".


Muideks see "vibudega võidab igatpidi ai" -> proovi ise vibude armee vastu sõdida. Ma üritasin... sain sama moodi pikki päid nagu AI minu käest sai. Vibusid on nagu muda siis pms lased vastase seebiks, olenevalt muidugi vastase hulgast ja vägede tüübist. Kindluse peedistamine vibudega oli väga kerge. Samas ise pidin samasuguse jura vastu kaitsma siis kaotasin icon_cry.gif

Aga see kuramuse epic bug on siiani alles - > hoidke end kui teie kindluse müürid on katki. AI jääb sinna sisse kinni ja oma mehed kaotavad mõistuse. Nad on progretud nõnda, nagu ennegi, et nad on kõik üks üksus ehk siis kui üksuses üks mees kas või kusagile kinni jääb on terve üksus halvatud okse.gif kopp.gif thumbs_down.gif icon_evil.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 18.04.2011 15:19:35 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Muideks see "vibudega võidab igatpidi ai" -> proovi ise vibude armee vastu sõdida. Ma üritasin... sain sama moodi pikki päid nagu AI minu käest sai. Vibusid on nagu muda siis pms lased vastase seebiks, olenevalt muidugi vastase hulgast ja vägede tüübist. Kindluse peedistamine vibudega oli väga kerge. Samas ise pidin samasuguse jura vastu kaitsma siis kaotasin


Ostad armee vibumunkasid vastu icon_smile.gif

Kui see juhtub armee bow samuraisid olema ja arvuti kuhugi passima ei jää vaid kohe selga jookseb, siis läheb tõesti jamaks. Nood suudavad niisama ka võidelda. Kui arvuti passima jääb siis on aega mingi strateegia välja mõtelda.
Stand & fight andis vibulahingus arvuti vastu suht hea bonuse. Võrdse arvu vibulaste puhul lasin ma arvuti vibulased selle abil suht ruttu juppideks. Ma pole märganud et arvuti ise seda oleks kasutanud.
Poleks mängu aeg seljas siis teeks ilmselt 5-5 bow samurai/ bow monk rea + stand & fight talendiga kindral armee taha istuma.

Arvuti rumalus võib ka suht huvitavaid olukordi tekitada. Mingil hetkel joksin ma korralikult välja ehitatud 3 tasandilise linna otsa kus arvuti istus oma 5 armeega. Jumal teab miks ta sinna oli kogunenud. Teised klannid lammutasid rõõmsalt ta tagalas ja võtsid maid ära. Jooksin siis oma 1 armeega talle kallale. Kindluse vallutuse ajaks sain 3 armeed vastu ja pärast käigu vahetusel lendasid 2 armeed veel eraldi selga. Ilmselt kasutasin ma kõik trikid ära et kindlus kätte saada ja käigu vahetus üle elada. Siiani kogu mängu meeldivaim olukord.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.04.2011 15:25:24 vasta tsitaadiga

kohati tundub et ai paneb lihtsalt "pange" mul käis vahepeal üks meeleheitlik kindluse ründamine kus ai ei saanud õite aru kuidas müürist ülesse ronida... tulemus oli see et nad kaotasid. puruks läinud kindlus = epic fail mõlema ai poolelt. Nii omad kui vastased. Vanasti total war'is olid samad bugid, vähemalt alguses. Mäleta kas pätsid asja täiesti ära fiksisid.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.05.2011 14:47:41 vasta tsitaadiga

http://forums.totalwar.com/showthread.php/17168-Patch-2-here-s-what-s-coming
tsitaat:
Hi everyone,

Patch 2 is almost upon us! We previously said we’d release this in the first week of May, but we’ll now be introducing a tiny delay. Don’t worry though, it’s only
until Monday.

We’re exercising a bit of caution in not releasing over the weekend in order to get in as much test time as possible. There’s an enormous amount of fixes in the patch (see below!), and If we release it on a Friday and something goes wrong, we won’t be able to react as quickly over the weekend. The extra testing time will help to make sure we achieve a silky smooth release.

The team has been working really hard, and we know you’ve been waiting, so as a way of saying thank you for your patience, we’ve also sneaked in four brand-new free maps.

We're including:
Spoiler Spoiler Spoiler

This update will also bring you DirectX11, anti-aliasing support, and a whole caboodle of fixes covering all sorts, from the campaign map to AI behaviour and multiplayer balancing. There’s a lot in there, and we want to get it right!

Happy conquering,

The Creative Assembly.



Patch full changelog:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.05.2011 15:04:48 vasta tsitaadiga

banana_dance.gif banana_dance.gif banana_dance.gif banana_dance.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2011 02:52:02 vasta tsitaadiga

kohati on battle'i dünaamikaga midagi ikka väga korrast ära, mulle tundub icon_neutral.gif mängu alguses tegin agressiivselt kohe paar attackimist mingite põmst endaga võrdsete armeede vastu. 2 heroic victory't taskus. siis läksin linna siege'ma, ülla-ülla seal oli jällegi suhtkoht enda armeega võrdne vägi sees. need siis seekord ründasid mind peale ühte vooru siegemist. noh, loogiline oleks et defendimine on ikka hulka lihtsam eksole, paigutusin veel ilusti ühe ilusa mäe otsa ka icon_biggrin.gif huiatki, minu vibulased ei suutnud mäe otsast põmst midagi ära teha ja samas vastase üks vibude punt võttis lausa mitmest minu üksusest korraga nagu seeni peale vihma icon_confused.gif täiesti arusaamatu, suurest masendusest panin mängu kinni poole lahingu pealt ja edaspidi vist ainult attackin ise edasi icon_lol.gif
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2011 21:50:47 vasta tsitaadiga

Total War: Shogun 2 Rise of the Samurai DLC
PCGamer
tsitaat:
Eurogamer report that The Creative Assembly are preparing something more substantial for Total War fans to get their teeth into. Rise of the Samurai is coming in September will add a new campaign set 400 years before Shogun 2′s standard campaign.

Rise of the Samurai will let generals play as six new factions that make up three new warring families, the Taira, the Minamoto and the Fujiwara. These clans will have access to 16 new units, including Tetsubo Warrior Monks with female Onna Bushi fighters.

There will also be four new agents, including Shirabyoshi dancers and Junsatsushi Inspectors. Finally, the DLC will add 10 new naval units, 10 new mons and 10 new retainers.

Rise of the Samurai is slated for release some time next month. There’s no news on how much it’ll cost just yet.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2011 21:54:20 vasta tsitaadiga

küsiks, et kas patchimine teeb vanad save'd kasutuskõlbmatuks selles mängus?
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2011 22:02:20 vasta tsitaadiga

miks peaks `? Selline "über ämber" on enemasti vaid väheste mängude viga (tean vaid üksikut mängu kus selline black on tehtud ja enamasti oli see ka vaid 1.0 to 1.x versioonile minnes ning hilisemad pätsid toimisid). Pätsid on sellele mängule pms kõik "kriitilised" ja hädavajalikud ja siiani ilma nendeta asja taguda ei tasuks.

+

arvad et juba kisa poleks lahti kui asi nõnda oleks? Steam ju uuendab automaatselt asja ära... siis oleks ammu juba mingi asi "põlema" pandud kui save'id kaovad.

aga jah.. DLC lüpsimasin on lahe... banana_dance.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2011 22:09:30 vasta tsitaadiga

miks peaks? ei tea...tehakse sellist kino ikka aegajalt, mina tean küll rohkem kui üksikuid mänge, kus nii on olnud icon_biggrin.gif

antud juhul lihtsalt kuskilt välismaisest foorumist lugedes jäi nagu selline väide silma, sellepärast küsisin.

ega patch ometi ju seda viga ikka ei paranda, et ülevalt kalju nuki pealt ja alt orust üksteise pihta laskvatel vibulastel on TÄPSELT sama range ja efektiivsus? icon_lol.gif ühes lahingus oli lausa naljakalt masendav vaadata kuidas vaenlane kuskilt eriti madalalt august mind nottis...lahingut alustades ise mõtlesin küll, et no ei saa olla võimalik, et ta sinna üles oma noole suudaks lasta icon_biggrin.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2011 22:39:31 vasta tsitaadiga

Mängisin algusest peale total war shogun 2'te, tegin camp'i ära, save alles. Proovisin just eile mängu natuke, et edasi võtta terve map ära. Save'id töötavad 100%. Sama kehtib kõikide total war'ide kohta. Kui patch mängu peeti keeraks siis oleks juba "save game fix" väljas vms jura.

Ise tean vaid et gothic 3 oli save probleemid, über mäng nimega vampire bloodlines oli probleem AGA seda siis custom pätsidega mis lisasid/lukustasid lahti lisamata sisu. ... ja mingi oli vist veel aga ei meenu enam.


Mäe all vs mäe üleval -> oleneb kaugusest, tolle aja longbow'd peaks päris hea litriga andma. Aga jah see kas üleval peaks minema kaugemale on tõsi, samas kui täpne see asi oleks eusa_think.gif. Aga sellise EPIC graafika ja massiivse alaga mängul on alati paar bugi olnud... vähemalt pätsitakse ära. Kui viga on ämber, mida ta tundub olevat, siis tea kas tootjale teada anda oleks kasu icon_neutral.gif Seda kas sama viga esines Rome/Medieval mängul enam 100% ei mäleta. Imo seal sai just vennikesed kusagile künka otsa pandud et range parem oleks... võin ka eksida. Igatahes alt ülesse minnes olid kaotused suurem kui vastupidi liikudes. Antud Shogun2'es ei ole selliseid lahinguid eriti tulnud, väldin kuna ebamugav rünnata kohati, seega 100% kindel ei ole kas on täiest pohlad kus kohas väed paiknevad. Vähemalt metsas varitsus, flänkimine, hirmutamine, vägede mässama ajamine etc toimivad. muidu ei saaks teatud lahinguid võita ehk siis ise enamasti pean lahinguid kus vastane on suures ülekaalus kuna pms kui üle poole mapi ära võtad on väga raske suurt väge kõikjal valmis hoida ja AI pidevalt sutskab kusagile.

Mängu ühesehitus on vast "bugiga" kuna iga kord on mängus pms samad vead ai'ga, hiljem õnneks pätsitakse ära. Massiivne asi samas ning AI on imo arvestatav. Mitte tavapärane läbinähtav debiilne AI mida aina enam ja enam mängudes ette tuleb. Ehk siis AI mis on isegi viletsam ja vähem usutavam kui CS 1.6 bottid icon_lol.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2011 03:38:51 vasta tsitaadiga

kas see on huvitav ka mingi bugi või ongi mõeldud mängus nii, et sea trade'i saad teha korraga max kahe teise clan'iga? icon_eek.gif millega on sea route'de arv piiratud või mis seda määrab? loogiline nagu oleks tegelikult, et niipalju kui on trade porte, niipalju on sea route'i ka (+boonus kui mõni port on vägavam jne).


jaapanlased ei kasutanud longbowsid kui nüüd täpne olla, see oli vist mingi euroopa ja inglise sõjaväe eripära. aga noh see selleks, ega vahet ei ole mis bow'ga on tegemist, fakt on see et vibu on sedatüüpi relv mille nool lihtsalt füüsikaseadusi arvesse võttes lendab kaugemale ja võimsamalt ALATI siis kui seda lasta kõrgemalt madalamale! ja füüsikaseadused kehtisid juba dinosauruste ajal samamoodi nagu nad kehtivad praegu...nii et jah, tegu on kas just bugiga, kuid igatahes minumeelest suht suure möödalaskmisega developeri poolt selles osas icon_neutral.gif kõrguse advantage ilma selleta on ju peaaegu pointless. mis krdi mäe otsa panemise juttu nad seal tutorialis siis ajavad?

kui nüüd rääkida suisa kuskilt kalju otsast laskmisest siis tegelikult peaks vibu sellisest kohast olema ikka täiesti räige taparelv vastase sõdurite pihta. ja samal ajal peaks vastase vibu olema sisuliselt kasutu kuna noolt sinna kalju otsa lennutades ehk pea otse üles lastes kaob ära noole momentum. või eks mine proovi ise kedagi vibuga lasnamäe maja otsast surnuks lasta icon_lol.gif
muidugi mingit eepilist realismi ei oodanudki sellest vibu asjast (noh, tore ju oleks...aga mõttetu lootus samas icon_biggrin.gif ) kuid fakt, et süsteem on tehtud primitiivsemaks ja ebarealistlikumaks kui see oli isegi shogun1's jätab küll ikka väga halva mulje.
muud asjad, flankimine, moraal ja selline värk jah toimib üldiselt, kuigi minumeelest on need asjad ka aetud liiga leebeks ehk kohati. et kui ikka vibulastega niidad pool unitit maha ja siis lendad oma unitiga peale ei tohiks vastane nagu enam väga pikalt seal tsuksida, vaid peaks suht käbe jooksu panema.

samas ma olen nõus, et üldiselt lahingu kui ka mapi AI on tõepoolest päris märgatavalt parem kui vaat, et kõigis eelmistes total war mängudes. vähemalt alguses tundus nii, map oli ikka väga keeruline mingid esimesed 15-20 turni või nii, nüüd tundub, et asi hakkab juba minema. mängin very hardiga (vist oli nii battle kui map).

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Shogun: Total War 2 mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.