Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
20.02.2008 13:49:03
|
|
|
Timberg kirjutas: |
Samas.. ega mul illusioone aoc kohta enam pole. Eks sealgi see leveli vahe tuleb mängu ning "outplaymisest" pole kasu. Kui tegelane on 5 levelit kõrgem, siis parem minna afki, sest isegi kui mängid temast paremini, on võimalus, et võidad.. liiga väike. St. "mis t*ra pärast proovida, kui pihtalöödud lööke resistitakse"? |
Nii... ja äkki seletad siis, milleks üldse MMOs levelid, kui sinust 5 levelit madalam tegelane saab sulle rahumeeli molli kütta? Level on auhind selle eest, et oled mänginud, aega sisse pannud ja nüüd oled teistest, vähem aega sisse pannud mängijatest tugevam. Kaota see levelite "väärtus" ära ja MMO mõte kui selline, on kadunud.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Traf
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2007
|
20.02.2008 14:02:52
|
|
|
Scart kirjutas: |
Nii... ja äkki seletad siis, milleks üldse MMOs levelid, kui sinust 5 levelit madalam tegelane saab sulle rahumeeli molli kütta? Level on auhind selle eest, et oled mänginud, aega sisse pannud ja nüüd oled teistest, vähem aega sisse pannud mängijatest tugevam. Kaota see levelite "väärtus" ära ja MMO mõte kui selline, on kadunud. |
Asi on siiski ka skillis kinni, 5 levelit ei ole nüüd nii suur vahe, et üks osav mängija temast numbrite poolest kõrgemast jagu ei saaks.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
20.02.2008 15:11:06
|
|
|
Scart kirjutas: |
Nii... ja äkki seletad siis, milleks üldse MMOs levelid, kui sinust 5 levelit madalam tegelane saab sulle rahumeeli molli kütta? Level on auhind selle eest, et oled mänginud, aega sisse pannud ja nüüd oled teistest, vähem aega sisse pannud mängijatest tugevam. Kaota see levelite "väärtus" ära ja MMO mõte kui selline, on kadunud. |
Vaidleks vastu. Mina eelistaks sellist mängu, kus mängija level küll loeb, kuid kui sa ikka mängida ei oska, siis võib sinust ka 10-20'ne võrra madalama leveliga mängija jagu saada.
Traditsiooniliselt on MMO'd tõepoolest selle peale rajatud, et kes rohkem aega mängu alla matab, see on ka tingimata parim. Minu arvates võiks aga liikuda selles suunas, et selle ajaga, mida sa mängu alla matad, suurendad sa oma teadmisi mängust, õpid paremini PvP'ma ning oled tänu sellele teistest üle. Mitte ainuüksi oma "omg wtf pwn +14 super mõõga" ja kõrgema leveli tõttu.
Paraku eelistavad aga enamus MMORPG mängijaid item ja level grindi oma mänguoskuste lihvimisele, kuna nad ei taha, et teised, kes on vähem aega mängule kulutanud neist paremad saaks olla.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
20.02.2008 15:17:06
|
|
|
Traf kirjutas: |
Asi on siiski ka skillis kinni, 5 levelit ei ole nüüd nii suur vahe, et üks osav mängija temast numbrite poolest kõrgemast jagu ei saaks. |
Ja kas sa kujutad nüüd ette olukorda, kus endast näiteks WoWis 5 levelit madalamate nottimine on mitte ainult lubatud, vaid ka julgustatud - nemad ju sulle "saaks" molli kütta, seega peab see reegel ka vastupidi töötama. Lausa huviga vaataks S3 gearis venna seismist mõnes alliansi/hordi külakeses ning seda luukerede küngast, mis sellest tekib.
Lightsaber kirjutas: |
Paraku eelistavad aga enamus MMORPG mängijaid item ja level grindi oma mänguoskuste lihvimisele, kuna nad ei taha, et teised, kes on vähem aega mängule kulutanud neist paremad saaks olla. |
Kui mäng on rajatud item ja level grindile... mida nad siis tegema peaks? MMO on timesink ja see roll lähiajal küll muutumas ei ole.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
XPsass
HV kasutaja
liitunud: 18.07.2002
|
20.02.2008 15:31:22
|
|
|
Timberg kirjutas: |
Ootan MMO'd, kus armor ei anna sulle +healthi vms.. ootan mmo'd, kus turvis võib kaitsta sind natuke löökide eest, aga ei pea. Ootan mängu, kus saad noolega vaenlasele näkku lasta ja ta on surnud (age of conan vb toob viimase?).
Kokkuvõte.. tegelased peaks olema inimlikud. Ma ei tahaks näha teisi mängijaid, kellel on jumalate võimed. See on ju absurdne, et üks töll tapab 100 teist tölli ära
Muidugi.. tähenärijad hakkavad nüüd ilkuma, et "mäng ei ole ju päriselu.. blabla". Ega ma seda väitnud polegi. Tahan öelda lihtsalt seda, et kui tegelased surevad kiiremini, on kogu mängumaailm tõsisem, inimesed mõtlevad rohkem ning kogu värk on palju põnevam. |
www.darkfallonline.com , iseasi millal see valmis saab.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
20.02.2008 15:50:25
|
|
|
Scart kirjutas: |
Lightsaber kirjutas: |
Paraku eelistavad aga enamus MMORPG mängijaid item ja level grindi oma mänguoskuste lihvimisele, kuna nad ei taha, et teised, kes on vähem aega mängule kulutanud neist paremad saaks olla. |
Kui mäng on rajatud item ja level grindile... mida nad siis tegema peaks? MMO on timesink ja see roll lähiajal küll muutumas ei ole. |
Aga miks peab mäng olema rajatud ainult item ja level grindile? Miks peab MMO olema vaid timesink?
Muidugi, level/gear progression peab olema, sellele ei vaidle keegi vastu. Nad annavad eelise mängijale, kes on rohkem vaeva näinud. See eelis ei tohiks aga olla PvP's määrav. Määrav võiks olla ikka mängija enda oskus. Kui sa annad algajale mõõgavõitlejale maailma parima mõõga kätte ja lased tal võidelda maailma parima mõõgavõitlejaga, kelle kasutuses on vaid odav ja nüri mõõgahakatis, siis võidaks viimane pea alati. Miks ei võiks see nii olla ka MMORPG'des?
Selline süsteem aitaks suuresti ka võitluses eBay'mise, out of game marketi ja farmerite vastu. Kuna parima varustuse omamine ei tagaks enam kindlat võitu, siis ei oleks selle omandamine ka nii oluline.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
20.02.2008 15:56:53
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Aga miks peab mäng olema rajatud ainult item ja level grindile? Miks peab MMO olema vaid timesink? |
Sest see on kõige kasumlikum vorm?
Darkfalli juttu räägiti juba siis, kui WoW alles uus tulija oli ja räägitakse veel ilmselt aastaid
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
20.02.2008 16:38:40
|
|
|
Scart kirjutas: |
LightsabeR kirjutas: |
Aga miks peab mäng olema rajatud ainult item ja level grindile? Miks peab MMO olema vaid timesink? |
Sest see on kõige kasumlikum vorm? |
Pead silmas, et kõige kasulikum vorm mängu tootjale? Ma ei leia siin kahjuks seost. Kui mäng on hästi tehtud ning omab nii item/level grind kui ka mängija oskust nõudvaid elemente, siis võib ta developerile küllalt tulutoovaks osutuda.
Milleks vorpida samas stiilis MMORPG'sid, mida on juba aastaid (aastakümneid) tehtud? Kuhu on jäänud innovatiivsus?
Tegelikult võin sellele ka ise vastata. Developerid kardavad läbikukkumist ning seetõttu lähevad kindla peale välja, ehk siis kopeerivad juba vana ja tuntud mudelit. Keegi ei julge midagi uuendusliku proovida, need kes julgevad ei leia aga sponsoreid, kes julgeks neile õlga alla panna.
Tulemuseks ongi selline turuseis MMORPG maailmas, mida me praegu näeme. Kõik vorbivad WoW'i mudeli järgi mänge, kuna nägid, et see töötab hästi. Sama moodi nagu WoW omal ajal kopeeris oma mängu eelkäijate pealt maha, lihtsalt andis ilusa lihvi. Mõned vähesed üritavad midagi uut teha. Darkfall on üks, kuid development venib, kuna pole raha ja töölisi. AoC on teine, neil on raha olemas, kuid tänu sellele ei saa nad ka oma nägemuse järgi mängu teha, vaid peavad ta "ära WoW'istama", et suurelemale massile peale minna.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
20.02.2008 16:54:31
|
|
|
MINAAAAAAA!!!!!!PEAAEGUKARU! OSSAkuiarmash:)
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
20.02.2008 17:10:56
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Pead silmas, et kõige kasulikum vorm mängu tootjale? Ma ei leia siin kahjuks seost. Kui mäng on hästi tehtud ning omab nii item/level grind kui ka mängija oskust nõudvaid elemente, siis võib ta developerile küllalt tulutoovaks osutuda. |
Mäng A, näiteks WoW: sisse pandud aeg on võrdeline sinu tugevuse ja vägevusega ning teenid tänu sellele respekti ja oled teiste silmis staar - WoW ja high-end raiding ja PVP. Lisaks, surm ei ole midagi kohutavat, sa ei kaota geari ja tagajärjeks ei ole tundidepikkumine "kaotatu" tagasiteenimine.
Mäng B, näiteks EVE: sisse pandud aeg ei ole võrdeline sinu tugevuse ja vägevusega, loeb toores skill ja generic gear, mille kaotamine ei ole katastroof. Selline mäng eeldaks ka geari kadumist surma saades, nii et surm on reaalne karistus. Kas sa kujutaks ette Tier 6, Illidani geari kadumist PVPs Wowis surma saades?
Kumb mäng on sinu arvates tavalisele, päevas tunni-2 sisse logivale inimesele meeldivam, hence tootjale rohkem tulu toov? Hardcore MMO - kui suure mängijate arvuga rahamasin on surnud.
LightsabeR kirjutas: |
Milleks vorpida samas stiilis MMORPG'sid, mida on juba aastaid (aastakümneid) tehtud? Kuhu on jäänud innovatiivsus? |
Turul, kus maksab raha ja suured eeskujud, ei hakka ükski suur stuudio ratast leiutama.
LightsabeR kirjutas: |
Tegelikult võin sellele ka ise vastata. Developerid kardavad läbikukkumist ning seetõttu lähevad kindla peale välja, ehk siis kopeerivad juba vana ja tuntud mudelit. Keegi ei julge midagi uuendusliku proovida, need kes julgevad ei leia aga sponsoreid, kes julgeks neile õlga alla panna. |
Kas mitte viimase suure tulija, Vanguardi eelarve ei olnud mingi 60-80 miljonit taala? See number on vastuseks enam, kui piisav.
LightsabeR kirjutas: |
Darkfall on üks, kuid development venib, kuna pole raha ja töölisi. AoC on teine, neil on raha olemas, kuid tänu sellele ei saa nad ka oma nägemuse järgi mängu teha, vaid peavad ta "ära WoW'istama", et suurelemale massile peale minna. |
Oleme ausad, nii WARi kui AoC käed-küljes kommentaarid pole olnud just sellised, mis seda ostma sunniks tormama. Darkfalli kohta ütleks, et enne on uus Blizzi teise põlve MMO valmis, kui see teos ilmavalgust näeb.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
20.02.2008 17:57:31
|
|
|
Scart kirjutas: |
Kumb mäng on sinu arvates tavalisele, päevas tunni-2 sisse logivale inimesele meeldivam, hence tootjale rohkem tulu toov? Hardcore MMO - kui suure mängijate arvuga rahamasin on surnud. |
Ega ma hardcore MMO'd taga ei ajagi, teada värk, et see massidele ei sobi ja kui aus olla, siis poleks ka endal enam aega sellistega mässata.
Aga see, mida ma kirjeldan pole ju sugugi hardcore ja sobib just rohkem päevas vaid mõni tund mängivale inimesele. Selleks, et sul mängus hästi läheks ei pea sa tundide viisi grindima, raidima ja farmima. Piisab sellest, et õpid mängu hästi selgeks ja juba oled võimeline teistele konkurentsi pakkuma.
Scart kirjutas: |
Oleme ausad, nii WARi kui AoC käed-küljes kommentaarid pole olnud just sellised, mis seda ostma sunniks tormama. Darkfalli kohta ütleks, et enne on uus Blizzi teise põlve MMO valmis, kui see teos ilmavalgust näeb. |
Samas pole hands-on kogemus ka valmis mängust, vaid ikka poolikutest releasidest. Selle põhjal ei saa veel mängu maha teha. Minu mäletamist mööda nägi WoW ka beta ajal suht kohutav välja. Darkfall on Darkfall...
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
20.02.2008 18:03:24
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Samas pole hands-on kogemus ka valmis mängust, vaid ikka poolikutest releasidest. Selle põhjal ei saa veel mängu maha teha. |
Täiesti nõus. Kahjuks lükatakse release'i kuupäevi aina edasi ja ootame ja ootame.
Jumala eest, ärge saage valesti aru - ma mängiks ka ise ehk Darkfalli ja selletaoliseid aga praegusel hetkel ma neile turgu küll ei näe.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
20.02.2008 18:14:49
|
|
|
Scart kirjutas: |
Jumala eest, ärge saage valesti aru - ma mängiks ka ise ehk Darkfalli ja selletaoliseid aga praegusel hetkel ma neile turgu küll ei näe. |
Ei noh... turgu ehk oleks, kuid WoW'iga seda võrrelda ei annaks. Ning kui asi välja ei tule, siis jääb firma suurde kahjumisse. Tänapäeval aga ei tee ilma rahata ühtegi korralikku mängu, rääkimata MMORPG'dest, mis on vast kõige ressursinõudlikumad. Raha investeeritakse aga reeglina kindlatesse (või siis enam vähem kindlatesse) asjadesse... innovatiivsed ja "leap of faith" MMORPG'd seda aga kindlasti ei ole.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mikiki
HV kasutaja

liitunud: 02.05.2006
|
20.02.2008 21:21:36
|
|
|
Scart kirjutas: |
Oleme ausad, nii WARi kui AoC käed-küljes kommentaarid pole olnud just sellised, mis seda ostma sunniks tormama. Darkfalli kohta ütleks, et enne on uus Blizzi teise põlve MMO valmis, kui see teos ilmavalgust näeb. |
Ükski beta pole kunagi perfektne olnud. AoC'l on vähemalt betas juba hämmastav graafika, kuigi seda ei näidata ka testijatele täis potentsiaali juures. Muidugi on ka mängu lubatud sisse tuua ka seks, suured ning samal ajal ka paljad rinnad, ohtralt verd, lendavad pead...Selle nipiga suudetakse alguses vähemalt korralik hulk mängijaid need esimesed 30 päeva ostma
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lotharius
rallisibul

liitunud: 06.11.2005
|
20.02.2008 23:06:45
|
|
|
Mikiki kirjutas: |
seks, suured ning samal ajal ka paljad rinnad, ohtralt verd, lendavad pead... |
Oot, oot nüüd hakkas mind juba asi huvitama
_________________ Geek it til it MHz |
|
Kommentaarid: 123 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
115 |
|
tagasi üles |
|
 |
onufred
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.12.2004
|
20.02.2008 23:32:56
|
|
|
Lotharius kirjutas: |
Mikiki kirjutas: |
seks, suured ning samal ajal ka paljad rinnad, ohtralt verd, lendavad pead... |
Oot, oot nüüd hakkas mind juba asi huvitama  |
Sama siin, et enne tegi mind see mäng ettevaatlikuks, kuid kui selliseid asju lubatakse siis peab küll ära proovima, me kõik armastame seksi ja vägivalda 8)
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dominus
HV Guru

liitunud: 05.03.2004
|
20.02.2008 23:51:38
|
|
|
Heh, siis tuleb Jack Thompson ja posu yankide ühinguid kisama selle mängu ratingu vastu.
Ning kui mingi 13a põngerjas seda mängima hakkab ja emme teda näeb mängimas ja inimesi tapmas, rindu vahtimas, siis hello lawsuit.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
scarface
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2005
|
21.02.2008 00:41:19
|
|
|
enda mure kui laseb lapsel mängida 18+ mänge ... vaatasin mingt AoC mocap videot seal se mocapi mees rääkis et kõige lahedam combo pidavad olema barbaril : dual-wield mõõkadega vist siis: Lööd 1 mõõga peast läbi teisega siuh pea otsast ja siis wiuh viskab pea sealt mõõga küljest ära 8)
_________________ [img:]https://foorum.test.hv.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
21.02.2008 01:31:33
|
|
|
Mind jätavad need verised combod, paljad rinnad jms suht külmaks AoC puhul. Ärge saage valesti aru, tore boonus, kuid siiski ainult boonus. Põhiline, et neil siege combat hästi toimima hakkab ja et group PvP on balanced. Ise teen nii käbe kui võimalik end max level ja siis enam Border Kingdom'ist jalga välja ei tõsta. Kahjuks peab jah sunnikorras natuke raidima ka.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
21.02.2008 09:44:37
|
|
|
Skriini ei ole kellelgi? .)
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hazar
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.08.2004
|
21.02.2008 11:19:26
|
|
|
Mikiki kirjutas: |
seks, suured ning samal ajal ka paljad rinnad |
olles hästi tuttav MMO mängijaskonnaga on see rohkem eemaletõukav element
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
21.02.2008 11:20:45
|
|
|
Hazar kirjutas: |
olles hästi tuttav MMO mängijaskonnaga on see rohkem eemaletõukav element :-P |
/point
/laugh
Mine hp klubisse tagasi :P (no tõsiselt, mis ""mängijas""konnaga sa tuttav oled?)
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
21.02.2008 11:47:37
|
|
|
mhh, mäng oleks ainult seda võrra parem mida rohkem paljast ihu, seksi, jms seest on.
hell, ma isegi mängiks mängu kus peaosas on tissid, kes käivad ringi tissimaailmas ja tapavad teisi tisse, et siis neilt silikooni "lootida". World of Bosomcraft!
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
21.02.2008 13:44:45
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Mingi video oli ka, kus palja naise ihuga eputati :P . Ei viitsi otsida praegu.. |
Duud! Tee seda karu pärast. Muide tänud pildi eest .)
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
|