Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  MMO märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 20.02.2008 13:49:03 vasta tsitaadiga

Timberg kirjutas:

Samas.. ega mul illusioone aoc kohta enam pole. Eks sealgi see leveli vahe tuleb mängu ning "outplaymisest" pole kasu. Kui tegelane on 5 levelit kõrgem, siis parem minna afki, sest isegi kui mängid temast paremini, on võimalus, et võidad.. liiga väike. St. "mis t*ra pärast proovida, kui pihtalöödud lööke resistitakse"?


Nii... ja äkki seletad siis, milleks üldse MMOs levelid, kui sinust 5 levelit madalam tegelane saab sulle rahumeeli molli kütta? Level on auhind selle eest, et oled mänginud, aega sisse pannud ja nüüd oled teistest, vähem aega sisse pannud mängijatest tugevam. Kaota see levelite "väärtus" ära ja MMO mõte kui selline, on kadunud.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Traf
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2007




sõnum 20.02.2008 14:02:52 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:

Nii... ja äkki seletad siis, milleks üldse MMOs levelid, kui sinust 5 levelit madalam tegelane saab sulle rahumeeli molli kütta? Level on auhind selle eest, et oled mänginud, aega sisse pannud ja nüüd oled teistest, vähem aega sisse pannud mängijatest tugevam. Kaota see levelite "väärtus" ära ja MMO mõte kui selline, on kadunud.

Asi on siiski ka skillis kinni, 5 levelit ei ole nüüd nii suur vahe, et üks osav mängija temast numbrite poolest kõrgemast jagu ei saaks.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 20.02.2008 15:11:06 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Nii... ja äkki seletad siis, milleks üldse MMOs levelid, kui sinust 5 levelit madalam tegelane saab sulle rahumeeli molli kütta? Level on auhind selle eest, et oled mänginud, aega sisse pannud ja nüüd oled teistest, vähem aega sisse pannud mängijatest tugevam. Kaota see levelite "väärtus" ära ja MMO mõte kui selline, on kadunud.

Vaidleks vastu. Mina eelistaks sellist mängu, kus mängija level küll loeb, kuid kui sa ikka mängida ei oska, siis võib sinust ka 10-20'ne võrra madalama leveliga mängija jagu saada.

Traditsiooniliselt on MMO'd tõepoolest selle peale rajatud, et kes rohkem aega mängu alla matab, see on ka tingimata parim. Minu arvates võiks aga liikuda selles suunas, et selle ajaga, mida sa mängu alla matad, suurendad sa oma teadmisi mängust, õpid paremini PvP'ma ning oled tänu sellele teistest üle. Mitte ainuüksi oma "omg wtf pwn +14 super mõõga" ja kõrgema leveli tõttu.

Paraku eelistavad aga enamus MMORPG mängijaid item ja level grindi oma mänguoskuste lihvimisele, kuna nad ei taha, et teised, kes on vähem aega mängule kulutanud neist paremad saaks olla.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 20.02.2008 15:17:06 vasta tsitaadiga

Traf kirjutas:

Asi on siiski ka skillis kinni, 5 levelit ei ole nüüd nii suur vahe, et üks osav mängija temast numbrite poolest kõrgemast jagu ei saaks.


Ja kas sa kujutad nüüd ette olukorda, kus endast näiteks WoWis 5 levelit madalamate nottimine on mitte ainult lubatud, vaid ka julgustatud - nemad ju sulle "saaks" molli kütta, seega peab see reegel ka vastupidi töötama. Lausa huviga vaataks S3 gearis venna seismist mõnes alliansi/hordi külakeses ning seda luukerede küngast, mis sellest tekib.

Lightsaber kirjutas:
Paraku eelistavad aga enamus MMORPG mängijaid item ja level grindi oma mänguoskuste lihvimisele, kuna nad ei taha, et teised, kes on vähem aega mängule kulutanud neist paremad saaks olla.


Kui mäng on rajatud item ja level grindile... mida nad siis tegema peaks? MMO on timesink ja see roll lähiajal küll muutumas ei ole.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XPsass
HV kasutaja

liitunud: 18.07.2002




sõnum 20.02.2008 15:31:22 vasta tsitaadiga

Timberg kirjutas:

Ootan MMO'd, kus armor ei anna sulle +healthi vms.. ootan mmo'd, kus turvis võib kaitsta sind natuke löökide eest, aga ei pea. Ootan mängu, kus saad noolega vaenlasele näkku lasta ja ta on surnud (age of conan vb toob viimase?).

Kokkuvõte.. tegelased peaks olema inimlikud. Ma ei tahaks näha teisi mängijaid, kellel on jumalate võimed. See on ju absurdne, et üks töll tapab 100 teist tölli ära icon_smile.gif

Muidugi.. tähenärijad hakkavad nüüd ilkuma, et "mäng ei ole ju päriselu.. blabla". Ega ma seda väitnud polegi. Tahan öelda lihtsalt seda, et kui tegelased surevad kiiremini, on kogu mängumaailm tõsisem, inimesed mõtlevad rohkem ning kogu värk on palju põnevam.


www.darkfallonline.com , iseasi millal see valmis saab.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 20.02.2008 15:50:25 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Lightsaber kirjutas:
Paraku eelistavad aga enamus MMORPG mängijaid item ja level grindi oma mänguoskuste lihvimisele, kuna nad ei taha, et teised, kes on vähem aega mängule kulutanud neist paremad saaks olla.

Kui mäng on rajatud item ja level grindile... mida nad siis tegema peaks? MMO on timesink ja see roll lähiajal küll muutumas ei ole.

Aga miks peab mäng olema rajatud ainult item ja level grindile? Miks peab MMO olema vaid timesink?

Muidugi, level/gear progression peab olema, sellele ei vaidle keegi vastu. Nad annavad eelise mängijale, kes on rohkem vaeva näinud. See eelis ei tohiks aga olla PvP's määrav. Määrav võiks olla ikka mängija enda oskus. Kui sa annad algajale mõõgavõitlejale maailma parima mõõga kätte ja lased tal võidelda maailma parima mõõgavõitlejaga, kelle kasutuses on vaid odav ja nüri mõõgahakatis, siis võidaks viimane pea alati. Miks ei võiks see nii olla ka MMORPG'des?

Selline süsteem aitaks suuresti ka võitluses eBay'mise, out of game marketi ja farmerite vastu. Kuna parima varustuse omamine ei tagaks enam kindlat võitu, siis ei oleks selle omandamine ka nii oluline.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 20.02.2008 15:56:53 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:

Aga miks peab mäng olema rajatud ainult item ja level grindile? Miks peab MMO olema vaid timesink?


Sest see on kõige kasumlikum vorm?

Darkfalli juttu räägiti juba siis, kui WoW alles uus tulija oli ja räägitakse veel ilmselt aastaid icon_razz1.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 20.02.2008 16:38:40 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
LightsabeR kirjutas:

Aga miks peab mäng olema rajatud ainult item ja level grindile? Miks peab MMO olema vaid timesink?


Sest see on kõige kasumlikum vorm?

Pead silmas, et kõige kasulikum vorm mängu tootjale? Ma ei leia siin kahjuks seost. Kui mäng on hästi tehtud ning omab nii item/level grind kui ka mängija oskust nõudvaid elemente, siis võib ta developerile küllalt tulutoovaks osutuda.

Milleks vorpida samas stiilis MMORPG'sid, mida on juba aastaid (aastakümneid) tehtud? Kuhu on jäänud innovatiivsus?

Tegelikult võin sellele ka ise vastata. Developerid kardavad läbikukkumist ning seetõttu lähevad kindla peale välja, ehk siis kopeerivad juba vana ja tuntud mudelit. Keegi ei julge midagi uuendusliku proovida, need kes julgevad ei leia aga sponsoreid, kes julgeks neile õlga alla panna.

Tulemuseks ongi selline turuseis MMORPG maailmas, mida me praegu näeme. Kõik vorbivad WoW'i mudeli järgi mänge, kuna nägid, et see töötab hästi. Sama moodi nagu WoW omal ajal kopeeris oma mängu eelkäijate pealt maha, lihtsalt andis ilusa lihvi. Mõned vähesed üritavad midagi uut teha. Darkfall on üks, kuid development venib, kuna pole raha ja töölisi. AoC on teine, neil on raha olemas, kuid tänu sellele ei saa nad ka oma nägemuse järgi mängu teha, vaid peavad ta "ära WoW'istama", et suurelemale massile peale minna.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.02.2008 16:54:31 vasta tsitaadiga


MINAAAAAAA!!!!!!PEAAEGUKARU! OSSAkuiarmash:)
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 20.02.2008 17:10:56 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:
Pead silmas, et kõige kasulikum vorm mängu tootjale? Ma ei leia siin kahjuks seost. Kui mäng on hästi tehtud ning omab nii item/level grind kui ka mängija oskust nõudvaid elemente, siis võib ta developerile küllalt tulutoovaks osutuda.


Mäng A, näiteks WoW: sisse pandud aeg on võrdeline sinu tugevuse ja vägevusega ning teenid tänu sellele respekti ja oled teiste silmis staar - WoW ja high-end raiding ja PVP. Lisaks, surm ei ole midagi kohutavat, sa ei kaota geari ja tagajärjeks ei ole tundidepikkumine "kaotatu" tagasiteenimine.
Mäng B, näiteks EVE: sisse pandud aeg ei ole võrdeline sinu tugevuse ja vägevusega, loeb toores skill ja generic gear, mille kaotamine ei ole katastroof. Selline mäng eeldaks ka geari kadumist surma saades, nii et surm on reaalne karistus. Kas sa kujutaks ette Tier 6, Illidani geari kadumist PVPs Wowis surma saades?
Kumb mäng on sinu arvates tavalisele, päevas tunni-2 sisse logivale inimesele meeldivam, hence tootjale rohkem tulu toov? Hardcore MMO - kui suure mängijate arvuga rahamasin on surnud.

LightsabeR kirjutas:

Milleks vorpida samas stiilis MMORPG'sid, mida on juba aastaid (aastakümneid) tehtud? Kuhu on jäänud innovatiivsus?


Turul, kus maksab raha ja suured eeskujud, ei hakka ükski suur stuudio ratast leiutama.


LightsabeR kirjutas:
Tegelikult võin sellele ka ise vastata. Developerid kardavad läbikukkumist ning seetõttu lähevad kindla peale välja, ehk siis kopeerivad juba vana ja tuntud mudelit. Keegi ei julge midagi uuendusliku proovida, need kes julgevad ei leia aga sponsoreid, kes julgeks neile õlga alla panna.


Kas mitte viimase suure tulija, Vanguardi eelarve ei olnud mingi 60-80 miljonit taala? See number on vastuseks enam, kui piisav.


LightsabeR kirjutas:
Darkfall on üks, kuid development venib, kuna pole raha ja töölisi. AoC on teine, neil on raha olemas, kuid tänu sellele ei saa nad ka oma nägemuse järgi mängu teha, vaid peavad ta "ära WoW'istama", et suurelemale massile peale minna.


Oleme ausad, nii WARi kui AoC käed-küljes kommentaarid pole olnud just sellised, mis seda ostma sunniks tormama. Darkfalli kohta ütleks, et enne on uus Blizzi teise põlve MMO valmis, kui see teos ilmavalgust näeb.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 20.02.2008 17:57:31 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Kumb mäng on sinu arvates tavalisele, päevas tunni-2 sisse logivale inimesele meeldivam, hence tootjale rohkem tulu toov? Hardcore MMO - kui suure mängijate arvuga rahamasin on surnud.

Ega ma hardcore MMO'd taga ei ajagi, teada värk, et see massidele ei sobi ja kui aus olla, siis poleks ka endal enam aega sellistega mässata.

Aga see, mida ma kirjeldan pole ju sugugi hardcore ja sobib just rohkem päevas vaid mõni tund mängivale inimesele. Selleks, et sul mängus hästi läheks ei pea sa tundide viisi grindima, raidima ja farmima. Piisab sellest, et õpid mängu hästi selgeks ja juba oled võimeline teistele konkurentsi pakkuma.

Scart kirjutas:
Oleme ausad, nii WARi kui AoC käed-küljes kommentaarid pole olnud just sellised, mis seda ostma sunniks tormama. Darkfalli kohta ütleks, et enne on uus Blizzi teise põlve MMO valmis, kui see teos ilmavalgust näeb.

Samas pole hands-on kogemus ka valmis mängust, vaid ikka poolikutest releasidest. Selle põhjal ei saa veel mängu maha teha. Minu mäletamist mööda nägi WoW ka beta ajal suht kohutav välja. Darkfall on Darkfall...
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 20.02.2008 18:03:24 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:

Samas pole hands-on kogemus ka valmis mängust, vaid ikka poolikutest releasidest. Selle põhjal ei saa veel mängu maha teha.


Täiesti nõus. Kahjuks lükatakse release'i kuupäevi aina edasi ja ootame ja ootame.

Jumala eest, ärge saage valesti aru - ma mängiks ka ise ehk Darkfalli ja selletaoliseid aga praegusel hetkel ma neile turgu küll ei näe.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 20.02.2008 18:14:49 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Jumala eest, ärge saage valesti aru - ma mängiks ka ise ehk Darkfalli ja selletaoliseid aga praegusel hetkel ma neile turgu küll ei näe.

Ei noh... turgu ehk oleks, kuid WoW'iga seda võrrelda ei annaks. Ning kui asi välja ei tule, siis jääb firma suurde kahjumisse. Tänapäeval aga ei tee ilma rahata ühtegi korralikku mängu, rääkimata MMORPG'dest, mis on vast kõige ressursinõudlikumad. Raha investeeritakse aga reeglina kindlatesse (või siis enam vähem kindlatesse) asjadesse... innovatiivsed ja "leap of faith" MMORPG'd seda aga kindlasti ei ole.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mikiki
HV kasutaja
Mikiki

liitunud: 02.05.2006




sõnum 20.02.2008 21:21:36 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:

Oleme ausad, nii WARi kui AoC käed-küljes kommentaarid pole olnud just sellised, mis seda ostma sunniks tormama. Darkfalli kohta ütleks, et enne on uus Blizzi teise põlve MMO valmis, kui see teos ilmavalgust näeb.

Ükski beta pole kunagi perfektne olnud. AoC'l on vähemalt betas juba hämmastav graafika, kuigi seda ei näidata ka testijatele täis potentsiaali juures. Muidugi on ka mängu lubatud sisse tuua ka seks, suured ning samal ajal ka paljad rinnad, ohtralt verd, lendavad pead...Selle nipiga suudetakse alguses vähemalt korralik hulk mängijaid need esimesed 30 päeva ostma icon_lol.gif
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lotharius
rallisibul
Lotharius

liitunud: 06.11.2005




sõnum 20.02.2008 23:06:45 vasta tsitaadiga

Mikiki kirjutas:
seks, suured ning samal ajal ka paljad rinnad, ohtralt verd, lendavad pead...


Oot, oot nüüd hakkas mind juba asi huvitama icon_biggrin.gif

_________________
Geek it til it MHz
Kommentaarid: 123 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 115
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
onufred
Kreisi kasutaja
onufred

liitunud: 20.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.02.2008 23:32:56 vasta tsitaadiga

Lotharius kirjutas:
Mikiki kirjutas:
seks, suured ning samal ajal ka paljad rinnad, ohtralt verd, lendavad pead...


Oot, oot nüüd hakkas mind juba asi huvitama icon_biggrin.gif


Sama siin, et enne tegi mind see mäng ettevaatlikuks, kuid kui selliseid asju lubatakse siis peab küll ära proovima, me kõik armastame seksi ja vägivalda icon_biggrin.gif 8)
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dominus
HV Guru
Dominus

liitunud: 05.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.02.2008 23:51:38 vasta tsitaadiga

Heh, siis tuleb Jack Thompson ja posu yankide ühinguid kisama selle mängu ratingu vastu.
Ning kui mingi 13a põngerjas seda mängima hakkab ja emme teda näeb mängimas ja inimesi tapmas, rindu vahtimas, siis hello lawsuit.
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 1 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
scarface
Kreisi kasutaja
scarface

liitunud: 08.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.02.2008 00:41:19 vasta tsitaadiga

enda mure kui laseb lapsel mängida 18+ mänge ... vaatasin mingt AoC mocap videot seal se mocapi mees rääkis et kõige lahedam combo pidavad olema barbaril : dual-wield mõõkadega vist siis: Lööd 1 mõõga peast läbi teisega siuh pea otsast ja siis wiuh viskab pea sealt mõõga küljest ära icon_lol.gif 8)
_________________
[img:]https://foorum.test.hv.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 21.02.2008 01:31:33 vasta tsitaadiga

Mind jätavad need verised combod, paljad rinnad jms suht külmaks AoC puhul. Ärge saage valesti aru, tore boonus, kuid siiski ainult boonus. Põhiline, et neil siege combat hästi toimima hakkab ja et group PvP on balanced. Ise teen nii käbe kui võimalik end max level ja siis enam Border Kingdom'ist jalga välja ei tõsta. Kahjuks peab jah sunnikorras natuke raidima ka.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.02.2008 09:44:37 vasta tsitaadiga

Skriini ei ole kellelgi? .)
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hazar
Kreisi kasutaja
Hazar

liitunud: 24.08.2004




sõnum 21.02.2008 11:19:26 vasta tsitaadiga

Mikiki kirjutas:
seks, suured ning samal ajal ka paljad rinnad


olles hästi tuttav MMO mängijaskonnaga on see rohkem eemaletõukav element icon_razz1.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.02.2008 11:20:45 vasta tsitaadiga

Hazar kirjutas:
olles hästi tuttav MMO mängijaskonnaga on see rohkem eemaletõukav element :-P

/point
/laugh

Mine hp klubisse tagasi :P (no tõsiselt, mis ""mängijas""konnaga sa tuttav oled?)
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.02.2008 11:47:37 vasta tsitaadiga

mhh, mäng oleks ainult seda võrra parem mida rohkem paljast ihu, seksi, jms seest on.
hell, ma isegi mängiks mängu kus peaosas on tissid, kes käivad ringi tissimaailmas ja tapavad teisi tisse, et siis neilt silikooni "lootida". World of Bosomcraft!

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 21.02.2008 12:31:46 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
World of Bosomcraft!

Age of Boobies: Silicone Adventures thumbs_up.gif

Pilt sulle Timberg, mille kiire guugeldusega leidsin: http://farm2.static.flickr.com/1425/710361398_04a8ee59ca_o.jpg

Mingi video oli ka, kus palja naise ihuga eputati icon_razz.gif . Ei viitsi otsida praegu..
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.02.2008 13:44:45 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:
Mingi video oli ka, kus palja naise ihuga eputati :P . Ei viitsi otsida praegu..

Duud! Tee seda karu pärast. Muide tänud pildi eest .)
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  MMO mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.