Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
XL
Bännitud
liitunud: 27.05.2004
|
22.09.2004 16:48:42
mitme bitine CPU on PlayStayson 1-hel? |
|
|
PS2-hel on 128 ja mind huvitab mitu bitti on PS1 CPU
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
pealuu
HV veteran

liitunud: 07.02.2004
|
|
Kommentaarid: 209 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
168 |
|
tagasi üles |
|
 |
Syrup
HV kasutaja
liitunud: 28.05.2004
|
22.09.2004 18:13:59
|
|
|
uuematel PS1 on sipa kiirem prose aga see selleks
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
22.09.2004 18:49:57
|
|
|
32 bitti ja miski 37,X Mhz niiet kapp
|
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kaniyodrift
HV kasutaja

liitunud: 03.10.2003
|
22.09.2004 19:09:57
|
|
|
Auron kirjutas: |
32 bitti ja miski 37,X Mhz niiet kapp  |
Vapochill peale ja läeb klokkamiseks
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
XL
Bännitud
liitunud: 27.05.2004
|
22.09.2004 19:25:41
|
|
|
kas ps prosesid ka klokitakse?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
23.09.2004 15:16:32
|
|
|
Miks ei võiks klokata? Tiba keerulisem on ainult, kuna peab füüsiliselt kella generaatorit modima.
Muideks see bittide arv ei ütle mitte midagi, kui ei ole mainitud mille kohta see käib. Sarnaselt võiks öelda, et Pentium 4 on 128bitine, kuna SSE2 registrid on 128 bitised või, et Celeron on 64 bitine kuna andmesiin on 64bitine. Tavaliselt kui räägitakse protsessori bittide arvust mõeldakse selle all mälu adresseerimise sõna pikkust / üldotstarbeliste registrite suurust (need on tavaliselt samad, aga ei pea olema). Ma olen üsna kindel, et PS2 adresseerib mälu 32 bitise sõnaga,seega oleks loogiline 32bitiseks protsessoriks nimetada seda või kui üldotstarbeliste registrite suuruse järgi võtta, siis 64bitine.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
XL
Bännitud
liitunud: 27.05.2004
|
23.09.2004 15:44:17
|
|
|
32 bitti o p4 ja amd on 64 kui rääkida konkreetsetest isenditest
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
23.09.2004 16:26:16
|
|
|
Minu point oli selles, et protsessori kohta öeldav bittide arv ei oma absoluutselt mitte mingit tähendust, kui ei ole teada mille kohta see käib.
Kontrollisin PS2 EmotionEngine protsessori andmed järgi ja umbes samadel alustel, mille järgi see protsessor 128 bitine on võiks Pentium MMX protsessorit 64bitiseks nimetada.
PS2EE püsipunkt registrid koosnevad kahest 64bitisest väljast, mille peal paralleelselt käske täidetakse. Samamoodi on Pentium MMX'il 64bitised MMX registrid, mis koosnevad vastavalt vajadusele 8'st 8bitisest, 4'st 16bitisest, 2'st 32bitisest või 1'st 64 bitisest väärtusest.
Pentium3 ja Pentium4 toetavad püsikoma arvutusi 128bitistes XMM registrites (SSE laiendus), muuhulgas PS2'le sarnaselt 2 64bitist püsikoma arvu ühes registris.
Mälu adresseerimine käib PS2's 32bitiseid eriotstarbelisi registreid kasutades, x86 protsessorites alates 386'st käib see kasutades ühte 8'st üldotstarbelisest 32bitisest registrist. AMD x86-64 laiendus tegi üldotstarbelised registrid 64bitiseks ja suurendas nende arvu 16'ni.
Seega kui võtta mälu adresseerimise võimaluste järgi, siis PS2 ja x86 arhitektuur (386 kuni Pentium4) on 32bitised protsessorid ja AMD x86-64 arhitektuur on 64bitine. Kui võtta üldotstarbeliste registrite suuruse järgi, siis on x86 32bitine ja PS2 ning x86-64 64bitised. Kui võtta paralleelse püsikoma arvutusvõimsuse järgi on Pentium3, Pentium4, AMD Athlon ja PS2 kõik 128bitised.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
23.09.2004 16:41:27
|
|
|
Konsooli ja arvutit ei saa nii lihtsalt võrrelda.Sellise loogikaga peaks ju sellised mängud nagu näiteks tavalise PS'i peal jooksma miskite 386'te peal aga seda teab igaüks,et selliseks asjaks pole lootustki
|
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
23.09.2004 16:45:06
|
|
|
No mingite abstraktsette bittide järgi ei saa üldse protsessoreid võrrelda.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
XL
Bännitud
liitunud: 27.05.2004
|
23.09.2004 22:04:48
|
|
|
mida tähendab püsikoma
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
23.09.2004 22:15:52
|
|
|
integer
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
XL
Bännitud
liitunud: 27.05.2004
|
23.09.2004 23:33:20
|
|
|
mis asi on integer?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
fedja
HV Guru

liitunud: 06.01.2002
|
01.10.2004 00:55:17
|
|
|
XL kirjutas: |
mis asi on integer?  |
Täisarv.
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
116 |
|
tagasi üles |
|
 |
TitaNiuz
HV kasutaja

liitunud: 23.03.2003
|
01.10.2004 11:27:45
|
|
|
fedja kirjutas: |
XL kirjutas: |
mis asi on integer?  |
Täisarv. |
thats integr.....
_________________ Meet my two friends: Smith & Wesson... |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
fedja
HV Guru

liitunud: 06.01.2002
|
01.10.2004 12:36:30
|
|
|
integer
a whole number value. In programming languages, integers also have a maximum value, depending on the language definition or the architecture of the machine that the code is compiled on
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
116 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
01.10.2004 13:16:56
|
|
|
tsitaat: |
mida tähendab püsikoma
|
Mis ajast märgitakse täisarve komaga Püsikomaks peetakse fixed-point arve mida minu teada riistvaraliselt ei toetata tavalistel PC cpu'del.
tsitaat: |
Pentium3 ja Pentium4 toetavad püsikoma arvutusi 128bitistes XMM registrites (SSE laiendus), muuhulgas PS2'le sarnaselt 2 64bitist püsikoma arvu ühes registris.
|
See siis ikkagi ujukoma ehk maakeeli reaalarv ehk murdarv. Kuigi jah, sse/sse2 toetab ka täisarvu tehteid.
Põhimõtteliselton jah õigus, niierinevaid protsessoreid ei saa võrrelda üksnes biitide ega mhz'dega. See oleks sama kui võrrelda 400cel'i videokaardi gpu'ga. prose takt peaaegu sama, reaalne võimsusvahe umbes 20-50x. Põhierinevused ikka arhidektuuris mitte numbrites.
Kui küsida võiks siis milleks seda vaja teada?
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
01.10.2004 15:32:12
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Mis ajast märgitakse täisarve komaga Püsikomaks peetakse fixed-point arve mida minu teada riistvaraliselt ei toetata tavalistel PC cpu'del.
|
Täisarvul on koma lõpus Eestikeelses mikroprotsessori arhitektuuri terminoloogias on lihtsalt integer tõlgitud kui püsikoma.
Ja ega erilist vahet ei ole ka kui komakoht mujal oleks. Liitmine lahutamine jääb samaks, korrutamise puhul tuleb arve ja/või tulemust nihutada vastavalt jne.
Ho Ho kirjutas: |
tsitaat: |
Pentium3 ja Pentium4 toetavad püsikoma arvutusi 128bitistes XMM registrites (SSE laiendus), muuhulgas PS2'le sarnaselt 2 64bitist püsikoma arvu ühes registris.
|
See siis ikkagi ujukoma ehk maakeeli reaalarv ehk murdarv. Kuigi jah, sse/sse2 toetab ka täisarvu tehteid.
|
Siin ma mõtlesin siiski täisarvulisi tehteid.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
01.10.2004 15:45:11
|
|
|
tsitaat: |
Eestikeelses mikroprotsessori arhitektuuri terminoloogias on lihtsalt integer tõlgitud kui püsikoma
|
oma 1a ülikooli informaatika õpingute ning kogu elu jooksel pole ma veel 'püsikoma' kuulnud. Ega sa ei tea kes selle tõlkinud on? Suht tihti tegelevad tõlkimisega mingid proffessorid kellele meeldib meiekaunis emakeel nii palju et sellised asjad nagu stack nimetatakse pinuks ning cache peidik mäluks.
Huvitav kuidas nad siis veel fixed-point tõlgivad? Võibolla 'kindlaks määratud koma asukohaga arv' sest püsikoma on juba kasutusel
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
03.10.2004 01:31:01
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
tsitaat: |
Eestikeelses mikroprotsessori arhitektuuri terminoloogias on lihtsalt integer tõlgitud kui püsikoma
|
oma 1a ülikooli informaatika õpingute ning kogu elu jooksel pole ma veel 'püsikoma' kuulnud. |
Ma ei ole 3 aasta arvutitehnika õppimise jooksul veel kuulnud, et protsessori mikroarhitektuuri kontekstis kuidagi teisiti oleks nimetatud.
Ho Ho kirjutas: |
Ega sa ei tea kes selle tõlkinud on? |
Oi see on juba väga vana termin. Ustus Agur vahepeal leidis, et õigem oleks püsi- ja ujupunktiks nimetada, aga ma eelistan siiski komaks nimetada, sest eesti numbrite vormistamise reeglite järgi märgitakse murdosa komaga mitte ameerika päraselt punktiga.
Ho Ho kirjutas: |
Suht tihti tegelevad tõlkimisega mingid proffessorid kellele meeldib meiekaunis emakeel nii palju et sellised asjad nagu stack nimetatakse pinuks ning cache peidik mäluks. |
Pinu on väga tavaline ja kasutusel olev sõna, peidikmälu ei ole küll eriti levinud termin, aga on sisuliselt märksa täpsem termin kui vahemälu.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
04.10.2004 09:38:08
|
|
|
tsitaat: |
Ma ei ole 3 aasta arvutitehnika õppimise jooksul veel kuulnud, et protsessori mikroarhitektuuri kontekstis kuidagi teisiti oleks nimetatud.
|
Järelikult pole ma vist veel selle terminini jõudnud.
tsitaat: |
Pinu on väga tavaline ja kasutusel olev sõna, peidikmälu ei ole küll eriti levinud termin, aga on sisuliselt märksa täpsem termin kui vahemälu.
|
Eks ma siis olen ingliskeelega ära rikutud. Minule isiklikult ütlevad ingliskeelsed terminid palju rohkem kui nende eestikeelsed vasted.
Siiski mulle see püsikoma eriti ei meeldi. Ma ei saa aru miks ei võiks kasutada integeri tähistamiseks täisarvu. Mingeid komaga arve kus peale koma ka mingid arvud on ju nagunii püsikomaga ei väljendata.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
stepzter
HV veteran

liitunud: 11.11.2001
|
04.10.2004 15:22:33
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Siiski mulle see püsikoma eriti ei meeldi. Ma ei saa aru miks ei võiks kasutada integeri tähistamiseks täisarvu. Mingeid komaga arve kus peale koma ka mingid arvud on ju nagunii püsikomaga ei väljendata. |
Ei vaidle vastu, et täisarv oleks antud juhul võibolla täpsem termin, kuid füüsilise implementatsiooni keerukuselt on hea just üldisemalt liigitada uju- ja püsikomaks. Üldotstarbelistes protsessorites tõepoolest kasutatakse praktiliselt ainult madalaima järguväärtusega 1 püsikoma arve, aga eriotstarbelistes on levinud ka igasugu teised variandid. Üks levinumatest on kindlasti selline formaat, kus kõrgeim järk on kas 1 või 0,5. See võimaldab lihtsa riistvaraga teha ühe lähedaste arvudega korrutamisi hea täpsusega.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
bloodyone
HV kasutaja

liitunud: 14.06.2004
|
05.10.2004 07:29:10
|
|
|
HM? ma ei tea kas see teemaga kokku läheb aga kas keegi teab mõnda head ps2 programmi millega ka arvutil ps2 mänge pelada saaks
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
05.10.2004 09:40:28
|
|
|
bloodyone kirjutas: |
HM? ma ei tea kas see teemaga kokku läheb aga kas keegi teab mõnda head ps2 programmi millega ka arvutil ps2 mänge pelada saaks |
Sellist PS2 emu ei ole mis suvalisi mänge mängiks, eriti selliseid asju nagu tekken 4 , GT seeria, FF ja muud edulisemad mängud.Mingit suvalist demo isegi jooksutab aga seda sa nähtavasti silmas ei pidand Mine osta omale poest PS2, + - eletroonikas alla 2500 eegu
|
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
|