Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 910, 911, 912 ... 925, 926, 927  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud
Mul on alles esimene auto
3%
 3%  [ 5 ]
2-3
30%
 30%  [ 43 ]
4-6
29%
 29%  [ 41 ]
7-10
17%
 17%  [ 24 ]
11-15
5%
 5%  [ 7 ]
16-20
5%
 5%  [ 7 ]
21-30
1%
 1%  [ 2 ]
31-40
2%
 2%  [ 4 ]
41-50
0%
 0%  [ 1 ]
Rohkem kui 50
3%
 3%  [ 5 ]
hääli kokku : 139

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.07.2025 17:37:51 vasta tsitaadiga

Hiid kirjutas:
tsitaat:

Läbisõit on 138500

icon_rolleyes.gif
mitu sada keritud on?
poolemillise läbisõiduga auto kirjelduse oled pannud.
100+ on ju sissesõitnud auto alles icon_razz.gif

Õige läbisõit on. Lihtsalt autot pole siidkinnastega kasutatud.
laurx kirjutas:
sa ei saa aru: on otsitud selliseid peldikuid kohati selleks, et nendega mingid töömehed saaksid sõita kuskile x perse.

Jah, aga maksud kah juurde. Enamik nendest töömeestest vaatab pudelihinna järgi.
Kommentaarid: 737 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 556
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.07.2025 17:38:49 vasta tsitaadiga

Viind kohe kuusakoskisse.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru

liitunud: 05.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2025 00:09:39 vasta tsitaadiga

tegin 25a vana v8-ga soome-tiiru, üle 800km. Kogu reisi keskmine tuli 7,8 - pole paha, arvestades, et väga ühtlast kiirust hoida ei saanud ning pool aega oli katus maas.
Sujuvalt 90-ga sõites tuleb keskmiseks 6,6.
Kommentaarid: 280 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bssldr
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2009




sõnum 21.07.2025 01:40:24 vasta tsitaadiga

ykshuntka kirjutas:
2023a vw tuleb see stop ikka rõvedalt vara peale.
Rattad veel veerevad enne ringteed ja lajatab seisma.
Kui nüüd ringile vaja lennata, siis mökutab käivitamisega.
Parkimisel ka vahel liiga vara lülitab mootori välja.
Kindel OFF 2028


Kõige uuematel VW-del ei saa start-stop süsteemi üldse täielikult välja lülitada (jutt 2025 MHEV Passati põhjal). Infotainment süsteemist saab välja lülitada selle variandi, mis mootori koha peal seistes seiskab. Aga välja ei saa lülitada seda varianti, mis gaasipedaali lahti laskmisel mootori seiskab ja laseb autol tühikäigul veereda. Piisab sellest, et gaasipedaal on 2 sekundit vabastatud ja mootor lülitub välja - linnasõidul on see täielik nuhtlus. Kui tahta lasta autol niisama mäest alla veereda, siis kogub auto tühikäigu tõttu nii palju kiirust, et peab ebamõistlikult palju pidureid kulutama.

Üks viis siiski on, et see veeremise start-stop variant ei aktiveeruks sõidu ajal. Tuleb panna käigukast sport režiimi, aga eriti hea lahendus see pole.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 21.07.2025 08:11:24 vasta tsitaadiga

vajad täishübriidi ja siis võid unustada start-stop üle muretsemise
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 21.07.2025 08:26:42 vasta tsitaadiga

El mootoriga ka ei pidurda siis?
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 21.07.2025 08:31:39 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
El mootoriga ka ei pidurda siis?
kui see mhev puhul nii nõrguke olevat, et üldse vedada ei jaksa, siis pole ime
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bssldr
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2009




sõnum 21.07.2025 17:00:10 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
El mootoriga ka ei pidurda siis?


Mis iganes tehnilisel põhjusel tundub elektrimootoriga pidurdamise eelduseks olema see, et bensiinimootor samal ajal töötab ehk siis gaasipedaali vabastamisega on tõesti ainult välja lülitatud mootoriga vabakäik ja mitte mingit pidurdamist. On mõned erandid, kui pidurdab ise: 1) auto vaatab GPSi järgi, et ringristmik vms on tulemas või 2) radar tuvastab, et ees on teine auto.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 21.07.2025 17:09:40 vasta tsitaadiga

A kui märgituvastus sisse lülitatud, siis äkki pidurdab ka lubatud kiiruseni nö vabakäigul? Mul EV volkaril vähemalt on nii, eeldaks et elektrimootorit omav teine vw oskab ka ikka seda icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 21.07.2025 17:12:32 vasta tsitaadiga

toyota täishübriid ei vaja küll bensumootorit parajasti tööle vaid kui vaja pidurdada, siis regen abil laeb hübriidakut, s.t. pidurdus väga kenasti olemas
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2025 17:19:09 vasta tsitaadiga

ICE puhul väljalülitatud mootoriga pidurdamine ju töötab kui mootor on välja lülitatud. Vaevalt kellelgi päkapikud kapoti all on, kes kohe süüteküünlad maha keeravad kui mootor ei tööta icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bssldr
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2009




sõnum 21.07.2025 17:24:27 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
A kui märgituvastus sisse lülitatud, siis äkki pidurdab ka lubatud kiiruseni nö vabakäigul? Mul EV volkaril vähemalt on nii, eeldaks et elektrimootorit omav teine vw oskab ka ikka seda icon_rolleyes.gif


Kahjuks mitte. See Passat veereb linnas sees hea meelega järjest kiirust kogudes kasvõi 65 km/h mäest alla, samal ajal hoiatades, et kiirus on kiirem kui lubatud. icon_biggrin.gif

Sama lugu on maanteel ACCga. Kui pandud kiirus 95 peale, siis mäest alla sõites lülitab mootori välja ja lubab minna üle 100.

VW 48V MHEV elektrimootor ei vea kunagi üksi, aga vist hoiab koos bensiinimootoriga mingil määral kiirust. Äkki siis üksi ei pidurda ka.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.07.2025 00:33:23 vasta tsitaadiga

Bssldr kirjutas:

Üks viis siiski on, et see veeremise start-stop variant ei aktiveeruks sõidu ajal. Tuleb panna käigukast sport režiimi, aga eriti hea lahendus see pole.


Miks see halb on? ... mul on bmw ja jeep mõlemad alati sport reziimis kohe sõitu alustades (käsi käib juba pool automaatselt). Tavarežiimis on kasti mõtlemisaeg kalendriga võrreldav, ülimalt uimane ja pole isegi sujuv mitte.
Kui ta rohkem lineaarsemalt reageerib, siis on sõit ka sujuvam.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 22.07.2025 05:30:05 vasta tsitaadiga

Ebamugav sõita ju nii. Raudselt sel passatil mingi samasugune käkk nagu nende kõikide 1.4 jne otsas, see on isegi tavareziimis täielik katastroof
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 22.07.2025 09:56:11 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
sa ei saa aru: on otsitud selliseid peldikuid kohati selleks, et nendega mingid töömehed saaksid sõita kuskile x perse.



Ma üritasin oma Audi 80 müüa. Masin oli sellises seisus, et mina käisin eelmine aasta Rootsi-Soome ringreisil ja tehnilise poole poolest oleks võinud veel samasuguse reisi veel teha.
Pool aastat kuulutasin, proovisõitudega sõideti 1.9 diislil veerand paaki ära, unustati salongituled sisse ja rikuti aku. Muudkui tuli kõva pill jne. Küll aga polnud raha, küll automaks liiga kõrge jne. Üks "ostja" oli hullem kui teine. Lõpus proovisin juba nii, et vahet pole, mis hind öeldakse, annan ära. Naljamehed tingisid hinna alla, ütlesin et ok teeme ära ning siis hakkasid vabandused tulema, et raha pole jne.
Lõpuks müüsin väärtuslikumad jupid maha ja ülejäänu viisin kaalule. Sain rohkem, kui terviku eest küsisin.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121


viimati muutis ranel 22.07.2025 10:06:10, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru

liitunud: 05.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.07.2025 10:05:04 vasta tsitaadiga

Bssldr kirjutas:
Janis kirjutas:
A kui märgituvastus sisse lülitatud, siis äkki pidurdab ka lubatud kiiruseni nö vabakäigul? Mul EV volkaril vähemalt on nii, eeldaks et elektrimootorit omav teine vw oskab ka ikka seda icon_rolleyes.gif


Kahjuks mitte. See Passat veereb linnas sees hea meelega järjest kiirust kogudes kasvõi 65 km/h mäest alla, samal ajal hoiatades, et kiirus on kiirem kui lubatud. icon_biggrin.gif

Sama lugu on maanteel ACCga. Kui pandud kiirus 95 peale, siis mäest alla sõites lülitab mootori välja ja lubab minna üle 100.

VW 48V MHEV elektrimootor ei vea kunagi üksi, aga vist hoiab koos bensiinimootoriga mingil määral kiirust. Äkki siis üksi ei pidurda ka.


Soomes krt oli mägede all kiiruskaamerad ootamas, nii et kui veeredes hoogu juurde saad, on litakas kirjas.
Kommentaarid: 280 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
Aeg maha 1p

liitunud: 04.06.2022




sõnum 22.07.2025 10:26:37 vasta tsitaadiga

Selle Fabiga on lihtne, kleepekad peale, et näe milline on skoda tegelikult xx aastate järel, pista näpp läbi kus plekist tahes ja pargid lähima Škoda esinduse juurde, hoiatuseks teistele või nii icon_smile.gif
Nutikalt lisasid sõidukile ka oma telefoninumbri ja jääd ootama esinduse pakkumist sõiduki ära kaotamiseks sealt. Ära ainult unusta, et esinduse hinnad teadupärast on midagi muud ehk teadupärast kõrgemad kui teistel - seega jää väärikaks ja tõsiseltvõetavaks ehk odavalt ära ei anna..

_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.07.2025 11:34:59 vasta tsitaadiga

Veokate teemat polegi icon_eek.gif
https://www.err.ee/1609750587/tallinna-linn-kehtestab-vesse-ja-pirita-joe-sillale-massipiirangud
Palju tavaline haagisega rekka siis kaalub? Smuulis ammu juba 30t märk. Ikka sõidavad seal suured üle...

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 22.07.2025 11:40:05 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Mis iganes tehnilisel põhjusel tundub elektrimootoriga pidurdamise eelduseks olema see, et bensiinimootor samal ajal töötab ehk siis gaasipedaali vabastamisega on tõesti ainult välja lülitatud mootoriga vabakäik ja mitte mingit pidurdamist.


Nope, täishübriidi spm lülitub kohe välja, kui sa gaasipedaali vabastad va mõnel erijuhul jääb tööle ainult. Kui sa vaatad TEHNILISELT seda planetaarseti, mis spmi ja elektrimootorit ühendab, siis mehaaniliselt on ice seal küljes täiesti sõltumatu, kui rataste poolt läheneda. Seega mingit mootoripidurdust toimuda ei saagi, kõik käib elektrimootoriga, nii vabajooksul, kui pidurdades. Vabajooksul on regen nõrgem, põhjusega, sest vabajooks on efektiivsem, kui seda energiat akusse ajada ja pärast tagasi. Tühijooksu regen on agressiivsem, kui akusse on vaja rohkem energiat järgmise paigaltvõtu jaoks. Pidurdamisel aktiveeritakse kõigepealt generaatorpidurdus ja mida kõvemini sa vajutad, seda agressiivsem on ka regen. Kui see on jõudnud maksimumini ja sa veel surud, siis lõpus rakendatakse ka piduriklotsid. Hübriidiga efektiivselt sõitmine eeldab oskust piduripeedaaliga ringi käia.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 22.07.2025 12:03:26 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
Mis iganes tehnilisel põhjusel tundub elektrimootoriga pidurdamise eelduseks olema see, et bensiinimootor samal ajal töötab ehk siis gaasipedaali vabastamisega on tõesti ainult välja lülitatud mootoriga vabakäik ja mitte mingit pidurdamist.


Nope, täishübriidi spm lülitub kohe välja, kui sa gaasipedaali vabastad va mõnel erijuhul jääb tööle ainult. Kui sa vaatad TEHNILISELT seda planetaarseti, mis spmi ja elektrimootorit ühendab, siis mehaaniliselt on ice seal küljes täiesti sõltumatu, kui rataste poolt läheneda. Seega mingit mootoripidurdust toimuda ei saagi, kõik käib elektrimootoriga, nii vabajooksul, kui pidurdades. Vabajooksul on regen nõrgem, põhjusega, sest vabajooks on efektiivsem, kui seda energiat akusse ajada ja pärast tagasi. Tühijooksu regen on agressiivsem, kui akusse on vaja rohkem energiat järgmise paigaltvõtu jaoks. Pidurdamisel aktiveeritakse kõigepealt generaatorpidurdus ja mida kõvemini sa vajutad, seda agressiivsem on ka regen. Kui see on jõudnud maksimumini ja sa veel surud, siis lõpus rakendatakse ka piduriklotsid. Hübriidiga efektiivselt sõitmine eeldab oskust piduripeedaaliga ringi käia.
Selle väite juurde pead seletama "B"-käigu olemasolu
ametlikult väidetakse, et "B" käigu puhul toimub "D"-käiguga võrreldes tugevam spm-ga pidurdus
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anti112
HV Guru
Anti112

liitunud: 14.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.07.2025 13:02:58 vasta tsitaadiga

Bssldr kirjutas:
Sama lugu on maanteel ACCga. Kui pandud kiirus 95 peale, siis mäest alla sõites lülitab mootori välja ja lubab minna üle 100.


Siis tundub selle autoga küll midagi valesti olevat. Octavial kui ACC peal, siis mäest alla sõites hoiab ka ikka etteantud kiirust ja vajadusel pidurdab nii mootori kui piduritega.
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 22.07.2025 13:42:45 vasta tsitaadiga

iir kirjutas:
Veokate teemat polegi icon_eek.gif
https://www.err.ee/1609750587/tallinna-linn-kehtestab-vesse-ja-pirita-joe-sillale-massipiirangud
Palju tavaline haagisega rekka siis kaalub? Smuulis ammu juba 30t märk. Ikka sõidavad seal suured üle...


«Massipiirang 30T»
keelab sõiduki, autorongi ja masinrongi, mille tegelik mass on suurem, kui märk näitab, liikluse.
Tühi poolhaakega rekka võib lausa 13,5 tonni olla. Kannatab veel 16,5 tonni koormat peale panna ja jääb 30 tonni sisse.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.07.2025 17:05:41 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif
_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kassmees
Kreisi kasutaja
Kassmees

liitunud: 02.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.07.2025 17:21:44 vasta tsitaadiga

Tekkis küssa: kui auto tarbib mingit tüüpi õli ja selle tüübi raamidesse mahub veel mitu erinevat sorti, siis mida üldse mootorisse valada? Näiteks minu 15 aastat vana Skoda tarbib 5w30. Eri allikad räägivad eri juttu. Ühed ütlevad, kasuta mida iganes ja osta kasvõi Prismast, põhiline on, et oleks 5w30. Aga Fixuse letimees löi autonumbri arvutisse ja vaatas välja kindla sordi. Sai sealt vajadusel pealevalamiseks liitrine pullu ostetud. Hinna osas ei ole Fixusel teiste poodidega suurt erinevust.
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 22.07.2025 17:26:13 vasta tsitaadiga

Spec peab õige olema. Ala 504 või 507 on vagi omad, pead vaatama mis ette nähtud on ja kui pakendil see kirjas, siis sobib väga hästi
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 910, 911, 912 ... 925, 926, 927  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.