Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 512, 513, 514 ... 517, 518, 519  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 25.06.2025 13:53:50 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Ainus mida sulle saan soovitada on kasvatada endale paksem nahk, kui sinu auto platvormi "keskpäraseks" nimetamine sind nii kettasse ajab, et sellist hüperboolset möga hakkad kirjutama.


Nimeta, kuidas tahad, aga demagoogijat ma ei salli.

tsitaat:
Akudega ei juhtu üleöö selliseid asju. Ära võib surra mõni trükkplaat või kiip sellel. Neid saab vahetada. Kui pead silmas aku degredeerumist, siis see on kaugele näha ja saad enne auto ostu üsna hea pilgu sellest, kui "riskantne" vastav masin osta oleks.


Juhtub ikka, plating võib mõnda aega märkamatuks jääda või siis peetakse mahtuvuse kadu normaalseks, samas dendriitide teke võib aku hetkega rikkuda, rääkimata sellega kaasnevatest ohtudest. Kiirlaadimine ja külmas kiirlaadimine on põhilised faktorid, mis seda soodustavad. Ka kehv bms või bms'i rike näiteks seesama "kiibi või trükkplaadi" hävinemine võib endaga kaasa tuua väga kiire dendriidi tekke juba ühe laadimistsükliga. Seega vältigem kindlaid kõneviise, võib juhtuda ja juhtub ka, kuigi harva.

P.S Tundub, et üheks efektiivseimaks masinaks peetud Lucid polegi nii öko midagi, kui siis Californias.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CnZ
HV veteran

liitunud: 05.11.2003




sõnum 27.06.2025 22:57:33 vasta tsitaadiga

https://x.com/elonmusk/status/1938682871105102254

tsitaat:
The first fully autonomous delivery of a Tesla Model Y from factory to a customer home across town, including highways, was just completed a day ahead of schedule!!

There were no people in the car at all and no remote operators in control at any point. FULLY autonomous!

To the best of our knowledge, this is the first fully autonomous drive with no people in the car or remotely operating the car on a public highway.


Hmm. Video peaks ka varsti tulema
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 28.06.2025 03:54:25 vasta tsitaadiga

Ma hakkan seda Tesla juttu siis uskuma, kui mu auto enam Tallinn-Tartu peal pea kümme korda lampi ei pidurda.
_________________
Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 28.06.2025 10:28:52 vasta tsitaadiga

Kõik nad on toored, ka teistel tootjatel ning sellistena neid tuleb ka võtta. Ülejäänu jutt on jah, suusoojaks ja reklaamiks paras.
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 28.06.2025 16:09:15 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
demagoogijat ma ei salli.

Miks sa siis nii jubedalt palju demagoogitsed koguaeg ma aru ei saa.

Markos kirjutas:
võib juhtuda ja juhtub ka, kuigi harva.

Selle reaaleluline esinemistõenäosus on nii olematu, et samahästi võib kindlas kõneviisis rääkida.

sakinaga kirjutas:
Ma imestaksin, kui Eestis oleks üle 1% kortermaja elanikel võimalus kodus autot laadida.

Sa alahindad kõvasti seda. Ei ole ainult uued majad selle võimekusega. Väga paljud vanemad majad on ka, kus saab soovi korral tekitada laadimisvõimaluse (või kus on juba keegi rajanud).
Rääkimata kõigist neist, kus saab lihtsalt aknast juhtme alla parkimiskohale visata.

sakinaga kirjutas:
Laadijate paigaldamine nõuab ka väga suurt pingutust, sest teistel majaelanikel üldiselt huvi puudub, praktikas.

Jah, selle probleemiga peaks küll omavalitsus või riik tegelema, et KÜ-st kergemini jagu saaks, kui on kellelgi huvi laadija paigaldada. Samas asjaolu, et kinnisvaraväärtust mõjutab laadija olemasolu võiks juba hakata panema inimesi mõtlema, et äkki ei tasuks kaikaid kodaratesse loopida.
Eks KIK natuke püüab asja leevendada, tulevad ju peagi välja oma toetusmeetmega laadijate rajamiseks aga ainult Tallinnast/Tartust väljapoole.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2025 16:49:59 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Rääkimata kõigist neist, kus saab lihtsalt aknast juhtme alla parkimiskohale visata.

Nagu mingis arenguriigis juba icon_lol.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 737 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 556
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2025 17:27:27 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:

sakinaga kirjutas:
Ma imestaksin, kui Eestis oleks üle 1% kortermaja elanikel võimalus kodus autot laadida.

Sa alahindad kõvasti seda. Ei ole ainult uued majad selle võimekusega. Väga paljud vanemad majad on ka, kus saab soovi korral tekitada laadimisvõimaluse (või kus on juba keegi rajanud).
Rääkimata kõigist neist, kus saab lihtsalt aknast juhtme alla parkimiskohale visata.


See, et teoreetiliselt on võimalik laadimisvõimekus ehitada, ei tähenda et see praktikas nii lihtne on. See ei käi nii, et tellid vasja kopaga ja dima kaablirulliga ja teed ära. Ühistult peab selleks nõusoleku saama. See võib olla suur takistus isegi kui oled nõus selle laadimiskoha ehitamise ise kinni maksma. Kui parkimiskoht peaks olema veel linna maa peal, siis veel hullem.
Juhe aknast alla visata läheb juba huumorirubriiki. Kui sa elad esimesel korrusel ja kui parkimiskoht on täpselt akna all nii et sealt kõnniteed või muud vahel läbi ei jookse, siis põmst võimalik. Kuigi isegi siis pead arvestama, et kui kellegi laps või koer on otsustanud su juhet hommikusöögiks kasutada ja selle tegevuse käigus elektrilöögi saanud, võib pahandusi tulla. Rääkimata sellest, et keegi võib avastada ohhoo, tasuta elekter ja edasi mõtle ise.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2025 17:28:39 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Samas asjaolu, et kinnisvaraväärtust mõjutab laadija olemasolu võiks juba hakata panema inimesi mõtlema, et äkki ei tasuks kaikaid kodaratesse loopida.
Kui tegemist on püsiva elukoha ehk koduga, siis valdavat enamust inimesi ei huvita vähimalgi määral nende kinnisvara (hetke)väärtus.
Lisaks kui tegemist kortermajaga kus niigi parkimiskohtadega kitsas, siis omada lootust hakata nendest nüüd veel osasid ainult EV omanikele broneerima laadimise võimaldamiseks - edu sellega. icon_rolleyes.gif

Betamax kirjutas:
etk kirjutas:
Rääkimata kõigist neist, kus saab lihtsalt aknast juhtme alla parkimiskohale visata.
Nagu mingis arenguriigis juba icon_lol.gif thumbs_up.gif
Eriti lahe kui seda 16-kordse elanikud harrastama hakkaksid icon_lol.gif
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 169 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 158
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
Aeg maha 1p

liitunud: 04.06.2022




sõnum 28.06.2025 17:45:21 vasta tsitaadiga

Ei ole ju sugugi nii kriitiline teema, kui laadimisvõimaluse ehitamine käib üle jõus, tuleb jääda iganenud ja saastava transpordi juurde kinni icon_razz.gif
Muidu uusarendused reklaamivad küll oma korrusmaju nii elektriauto laadimis võimaluse ja/või selleks loodud eelvõimekusega - ju samasugune müügiargument, kui senised lähim bussipeatus-kool-apteek&kauplus.
Nii nagu mitmed HV-sed kodu otsides vaatavad, et see valgusekaabel olemas oleks, vaadatakse tulevikus kuidas uues kodus sõiduki laadimisvõimalusega oleks.

Ärina on laadimisvõrgustik täna täitsa ilma sunni ja toetusteta toimimas, lausa osad tanklaketid vabatahtlikult võitlevad magusamate kohtade pärast kuhu oma brändi laadijad saaks.

Eks muidugi mingid kohad jäävad igaveseks valgeks laiguks nagu täna selle valguskaabliga, 20 aastat on jauratud metsatallu kiiret internetti, tehtud projekte jagatud toetusi, ent endiselt ollakse kaugel loodetust.

_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SideWinder
HV kasutaja
SideWinder

liitunud: 14.01.2002




sõnum 28.06.2025 20:57:07 vasta tsitaadiga

Prillpapa kirjutas:

Muidu uusarendused reklaamivad küll oma korrusmaju nii elektriauto laadimis võimaluse ja/või selleks loodud eelvõimekusega - ju samasugune müügiargument, kui senised lähim bussipeatus-kool-apteek&kauplus.

Just jäi silma mingi uusarenduse kodulehel parkimiskoht 15k ja parkimiskohta laadijaga 25k. Järelikult see laadimisvõimalus veel ikka ei ole vaikimisi nõue turult, sest igale parkimiskohale 4mm2 3-faasilise toite + CAT6 kaabli vedamine kindlasti 8-9k ei maksa. Täpseid eelarveid teadmata on raske prognoosida, kuid ilmselt arvestatakse paar kilo seal ampritasudele, et kui parkimiskoht laadimisvõimekusega on, siis vähemalt 10A võiks olla igal hetkel garanteeritud korterile ja laadijale.
Kui see lisa 10k veel jaotada 30 aasta peale koos intressidega, siis kujuneb see laadimise võimalus ikka paganama kalliks.

_________________
Võib elu palju pakkuda, kui suudad p***et lakkuda!!! (R. Raigna)
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 28.06.2025 21:57:09 vasta tsitaadiga

Vaatasin mõnda Robotaxi videot Youtubest, mina küll sellega sõita ei julgeks icon_lol.gif Täielik feil ikka vs Waymo.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CnZ
HV veteran

liitunud: 05.11.2003




sõnum 28.06.2025 22:01:48 vasta tsitaadiga

Täitsa nõus ja arvatavasti sinna läheb pikalt veel, kui tesla oma asjaga küpseks saab. Aga suur vahe on selles, et Tesla kasutab consumer-level auto sensoritehnikat, kui keskmine Waymo näeb välja selline:



Waymo autodes on kõvasti suurema raha eest asju sees ja sellega ei olegi mõeldud, et inimene ise sõidaks kunagi.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 29.06.2025 11:15:12 vasta tsitaadiga

https://auto.pub/mazda6e-inimkeskne-ulepingutamine-mis-unustab-ara-et-tegemist-on-lihtsalt-autoga/
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2025 22:47:20 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Mul selline 2k km leedu trip tulekul..ev-ga peaks planeerima vist oma sõite laadijate järgi, mitte selle järgi kuhu minna soovin.
Lisaks lastega minnes suvakohas juhtme otsas rippumine ja aja surnuks löömine pole vist kõige mõnusam tegevus

Oleneb.
Mingi Kia EV6-ga long rangega Rakvere - Vilnius ots tähendaks riias ~20 min laadimist. Vilniuses võtad hotelli kus auto saab öö otsa laadida ja hommikul täis akuga sõida päev otsa ringi, järgmises linnas jälle hotellis öösel täis jne. Tagasiteel ka riias mingi 20 min paus ja vsjoo.
Eks muidugi kõik oleneb autost, sõidustiilist jne.
Samas muidugi selliste hinnad on taolised, et thumbs_down.gif

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 29.06.2025 22:53:06 vasta tsitaadiga

Palju neid selliseid hotelle reaalselt on kus on mõistlikum laadida kui kuskil kiirlaadijas?
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 29.06.2025 23:01:52 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Palju neid selliseid hotelle reaalselt on kus on mõistlikum laadida kui kuskil kiirlaadijas?
Ei lähe ju kiirlaadijat otsima, kui saab ööbimiskohas laadida. Las olla kallim.
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 29.06.2025 23:26:12 vasta tsitaadiga

Hotellis võiks ikka tasuta parkida saada.
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 30.06.2025 09:25:36 vasta tsitaadiga

Tesla teemal.
Reaalsus on see, et Tesla aktsia on ca 10 korda ülehinnatud mull (Market cap ca 10 korda väärtuslikum kui Volskwageni, BMW, Mercedese sarnased ajaloolised autotootjad) ja ühel hetkel see kaardimaja kokku kukub.

Nüüd nad leiutavad oma robotaxi ja humanoid robotitega mingit uut hype vedurit.
Tänaseks ca 10 aastat tagasi demonstreeris Tesla kuidas nende auto täiesti autonoomselt sõidab - reaalsuses oli tegu pettusega.
tsitaat:
Tesla did stage a promotional video in 2016 to showcase its self-driving technology, according to testimony from a Tesla engineer. The video, which depicted a Model X driving itself from a residence to Tesla's headquarters, was not intended to accurately represent the capabilities of the system available to customers at the time. Instead, it was designed to demonstrate what Tesla was working towards building into the system.


Miks peaks praegu uskuma seda sama asja?
CnZ kirjutas:
https://x.com/elonmusk/status/1938682871105102254

tsitaat:
The first fully autonomous delivery of a Tesla Model Y from factory to a customer home across town, including highways, was just completed a day ahead of schedule!!
There were no people in the car at all and no remote operators in control at any point. FULLY autonomous!
To the best of our knowledge, this is the first fully autonomous drive with no people in the car or remotely operating the car on a public highway.


Hmm. Video peaks ka varsti tulema
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CnZ
HV veteran

liitunud: 05.11.2003




sõnum 30.06.2025 09:39:30 vasta tsitaadiga

Eks selle asjaga on ikka nii, et kui suured institutsionaalsed investorid endiselt (ka pensionifondid USAs) Tesla küljes usaldavad olla, siis midagi usutakse ja loodetakse icon_wink.gif

Aga kõike voib juhtuda.

Nt minu hinnangul Apple 3 triljoni market cap on ka suht hullumeelne. Olenemata et toodavad ja müüvad palju. Aga börsi võlud
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 01.07.2025 09:27:12 vasta tsitaadiga

Xiaomi YU7 SUV.
Müüs 200 000 autot kolme minutiga.
Hiinlased lähevad hulluks Xiaomi uue linnamaasturi pärast, millest peaks saama Tesla Model Y suurim konkurent.
https://carnewschina.com/2025/06/26/xiaomi-yu7-sold-over-200000-units-in-3-minutes-in-china/
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 01.07.2025 19:17:30 vasta tsitaadiga

-Koppel- kirjutas:
Reaalsus on see, et Tesla aktsia on ca 10 korda ülehinnatud mull (Market cap ca 10 korda väärtuslikum kui Volskwageni, BMW, Mercedese sarnased ajaloolised autotootjad)

Reaalsus on see, et Tesla ei ole autotootja vaid tehnoloogiaettevõte, mis muuhulgas toodab autosid aga omab arvestatavat sissetulekut ka energeetikas.
Ja kogu see autonoomia ja robotaxi on juba aktsiahinnas sees, sellepärast ta nii kõrgeks ongi paisunud.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 02.07.2025 08:36:32 vasta tsitaadiga

Tesla avas siis ametlikult Eestis esimese laadimiskoha Pärnus.

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 02.07.2025 12:50:31 vasta tsitaadiga

https://www.err.ee/1609735602/pariisi-taksofirma-hype-loobus-vesinikutehnoloogia-kasutamisest
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 03.07.2025 20:49:38 vasta tsitaadiga

Kaks Tesla Model S-i reisijat said 2024. aasta mais Flås toimunud laupkokkupõrkes veoautoga raskelt vigastada. Kaks reisijat istusid tagaistmel, samas kui auto esiosas viibinud reisijad pääsesid õnnetusest kergemate vigastustega. Kokkupõrge toimus kiirusega 60 kilomeetrit tunnis ja auto pakiruumis oli umbes 30 kilogrammi pagasit.
See põhjustas tagaistme seljatoe deformeerumise.
Määrused ei arvesta sellega, kui palju peaks tagaistme seljatugi kokkupõrke korral vastu pidama, kui pakiruumis on nii pagasit kui ka tagaistmel reisijad – nagu selle õnnetuse puhul oli, ütleb Ingvild K. Ytrehus, Norra Õnnetusjuhtumite Uurimise Ameti teede- ja maakaitse osakonna direktor. Kõigil autos viibinutel olid turvavööd kinnitatud. Aruandes märgitakse ka, et pakiruumist ei olnud ega sattunud sõitjateruumi ühtegi rasket eset.
https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/Jbde24/ber-om-at-bilprodusenter-faar-bedre-sikkerhet-for-baksetepassasjerer-etter-ulykke
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
Aeg maha 1p

liitunud: 04.06.2022




sõnum 04.07.2025 13:11:48 vasta tsitaadiga

https://www.notebookcheck.net/Tesla-posts-the-lifespan-of-its-electric-vehicle-batteries-as-both-time-and-mileage-matter.1049300.0.html
tsitaat:
The world's largest battery maker CATL is working with EV maker NIO to standardize a 15-year battery warranty with lower, 15% capacity degradation. Some of CATL's newest chemistries are already coming with 12-, 15-, and even 20-year warranties when it comes to energy storage products, so it will probably manage to pull off the 15-year battery warranty mark for electric vehicles.

Päris muljetavaldav areng..

_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 512, 513, 514 ... 517, 518, 519  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.