Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 43 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 41 ] |
7-10 |
|
17% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
5% |
[ 7 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 139 |
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
13.06.2025 13:07:27
|
|
|
EV ei tulnud hetkel meelde.
Aga neil on ju pöördemoment lõpuni välja, mitte tippkiiruse arvelt? Või eksin?
_________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
13.06.2025 13:12:18
|
|
|
Korraks on seda alguses, lõpus on lahja juba
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
13.06.2025 14:32:37
|
|
|
rocky-b kirjutas: |
Kus ta siis mõttetu on, kui auto meeldib? Sisuliselt võib öelda, et kõik autod on mõttetud, mille tippkiirus ületab 120 km/h. |
Sapakal(ZAZ968M) oli tippkiirus 110. Tol ajal polnudki Eestis kohti kus rohkem lubatud on. Võiks ju öelda, et piisav, aga..... selle kiiruseni jõudmist võis kalendriga mõõta
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
13.06.2025 14:51:01
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Seda ka (vaata ka wokendus, (rohe)ajupesu jms), aga võrreldes Aasiaga Euroopa mudelite valik ikka väga kärbunud viimase kümnendiga.
Eelkõige karmistunud CO2 nõuete tõttu. Paljud tootjad ei näe võimalust või mõtet oma mootoreid mõttetult kärpida, sportlikkus kaotab oma mõtte.
Oleme sisenenud halli massi ajastusse ja seda Brüsseli rohehulluse poliitikat muudab vaid mõni kataklüsm. Õnneks veel vanu autosid relva ähvardusel ära ei võeta.. |
Lisaks on autotootjate jaoks oluline kulude kokkuhoid, ehk et võimalikult palju kasutatakse samu komponente, tehakse tootjate vahel koostööd ning lõpptulemus on see, et vahet pole kas ostad Toyota, Citröeni või Opeli, peale esitulede kuju on kõik muu sama. Tootja vaatevinklist on see muidugi loogiline, aga tarbijana on kurb näha, et omavahelise konkureerimise asemel pannakse leivad ühte kappi ja kolme-nelja konkureeriva mudeli asemel on meil nüüd üks ja sama mudel, lihtsalt erineva nime ja logoga.
_________________ Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
13.06.2025 14:59:04
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Sapakal(ZAZ968M) oli tippkiirus 110. Tol ajal polnudki Eestis kohti kus rohkem lubatud on. Võiks ju öelda, et piisav, aga..... selle kiiruseni jõudmist võis kalendriga mõõta  |
Spidomeetril on kirjas 160.
Kui korda saab, siis proovin ära, kas tegelikkuses 110-ni jõuab.
_________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
13.06.2025 15:16:22
|
|
|
von Wu kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Sapakal(ZAZ968M) oli tippkiirus 110. Tol ajal polnudki Eestis kohti kus rohkem lubatud on. Võiks ju öelda, et piisav, aga..... selle kiiruseni jõudmist võis kalendriga mõõta  |
Spidomeetril on kirjas 160.
Kui korda saab, siis proovin ära, kas tegelikkuses 110-ni jõuab. |
alpidest vabajooksuga mäest alla võid selle 160 ka saada kui vaid kummid enne pauguga lõhki ei lähe
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
13.06.2025 15:29:00
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Audru on ringrada. Ma räägin neist, kes ostavad endale mingid võimsad masinad, aga sõidavad lihtsalt igapäevaselt tööle-koju-puhkusele. Või on siin keegi, kes käib oma võimsa autoga iganädalaselt ringirajal? Pigem ehk kord aastas ja ülejäänud aja tiksud ummikus. |
Kui võimas on liiga võimas?
Ütlen ausalt - koduuksest välja astudes, et tööle sõita või mingi linnaots teha, siis kevadest sügiseni valin igal võimalikul juhul pigem sportauto. Pereauto on pikemate otste ja/või laste vedamise jaoks. 25a vana ning kilovatte pole ka meeletult, aga tekitab positiivseid emotsioone. Hea tuju auto.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
13.06.2025 16:14:24
|
|
|
RassK kirjutas: |
Audurus on 100'seid kurve küll ja 200+ lõik. Muidu võikski öelda, et siis potentsiaali oleks ainult Saksas omada? - ega seal ka otseselt kihutamist ju ei tolereerita, pigem et rahulikult kulged oma s-klassiga 200ga.
Pigem on sellise looma ostmine nii ja naa. Isegi kui saad garantiilise masina hinge hinnaga (M3 / M5, mis vähemalt omavad igapäevast praktilisust erinevalt hot hatchist), siis teisest otsast põleb amort heleda leegiga. Mootor on ka neil korralikult ära rapitud, nt see kuulus N63 (mis väidetavalt tiksub väljaspool euroopat ümberehitatuna ülihästi, kuna kogu see rohesaast on välja roogitud). Pere puhul ei peaks seda ilma garantiita ka 2. masinana. |
Uuemad N63 mootorid kestavad täitsa hästi juba, esimesed olid õudus kuubis.
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
13.06.2025 16:21:46
|
|
|
von Wu kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Sapakal(ZAZ968M) oli tippkiirus 110. Tol ajal polnudki Eestis kohti kus rohkem lubatud on. Võiks ju öelda, et piisav, aga..... selle kiiruseni jõudmist võis kalendriga mõõta  |
Spidomeetril on kirjas 160.
Kui korda saab, siis proovin ära, kas tegelikkuses 110-ni jõuab. |
+ 8 kuni +10 niiske ilmaga, näiteks hommikul vara, peale vihma. Peaks ikka minema.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
13.06.2025 16:24:04
|
|
|
Omal ajal ikka läks 110 välja. Seda mudugi spido järgi, ma ei tea kui palju see valetas.
Aga 110 oli juba selline tunne, et hakkab õhku tõusma, sapakaga 160 küll proovida ei tahaks, see oleks üsna ohtlik kuna juhitavus muutub olematuks.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
14.06.2025 00:21:02
|
|
|
RassK kirjutas: |
(M3 / M5, mis vähemalt omavad igapäevast praktilisust erinevalt hot hatchist) |
Mis väide see selline on?🤔Vastupidi ju
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
14.06.2025 01:12:46
|
|
|
Mis mõttes mingi microjunn omab praktilisust üle tavalise sedaani? Pane lastetool taha ja kuskil GTIs on rool hammaste vahel.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
14.06.2025 02:04:09
|
|
|
RassK, ma ei usu et Type-R-is vähem ruumi on kui M3-s,samas suur tagaluuk teeb ta justnimelt praktilisemaks,või mis
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
14.06.2025 03:21:13
|
|
|
Type-R tundub mõõtmete järgi neist 1 suuremaid. Ehk vb 10% ainult väiksem kui M3 (va ~70L väiksem pagass ca -15%) aga muud putukad, eriti kaheukselised... täiesti kasutud.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kassmees
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.01.2007
|
14.06.2025 04:03:36
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Omal ajal ikka läks 110 välja. Seda mudugi spido järgi, ma ei tea kui palju see valetas.
Aga 110 oli juba selline tunne, et hakkab õhku tõusma, sapakaga 160 küll proovida ei tahaks, see oleks üsna ohtlik kuna juhitavus muutub olematuks. |
Tollal autode kvaliteet erines suurtes piirides. Ka mõni sapper läks 140 välja. Olevat muidugi väga hirmus olnud.
Panin enda käulale katseks loomapeletusviled külge. Netis muidugi räägitakse, et tõestust nende toimele ei ole ja need on lihtsalt mänguasjad.
Seega võib ise katseid teha, nii auto küljes kui ka mujal. Näiteks aias tuulekiiruse hindamise vahendina. Kuni 50 km/h need ei vilista. 50 pealt hakkavad häält tegema. 60-65 km/h on heli kõige valjem - kui need asjad on kinnitatud kuskile katuse serva külge (mul on need katusereelingute küljes), siis lahtise aknaga kaua sõita on tüütu. Peale 65 hakkab vaiksemaks minema ja 80 peal ei ole midagi kuulda. Kuskil on juba mainitud, et erinevad viled teevad häält erinevatel õhukiirustel.
Lihtsalt kleepteibi najal nad ilmselt kaua ei püsi, ükskord lendavad minema. Vähemalt osadel neist on jalas augud, millest saab läbi tõmmata näiteks kaablinipuka. Ja siis ongi hea kinnitada neid katusereelingu külge.
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Leinö
HV veteran

liitunud: 07.05.2008
|
14.06.2025 06:36:38
|
|
|
RassK kirjutas: |
Mis mõttes mingi microjunn omab praktilisust üle tavalise sedaani? Pane lastetool taha ja kuskil GTIs on rool hammaste vahel. |
Päris rool hambus ei ole, aga prusse-boilereid-ämmasid vedada ei saa. Kaks last ja naine +nädalvahetuseks vajaminev tavaar mahub peale ära Kitsas on, aga mahub ära
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
14.06.2025 07:22:55
|
|
|
Sedaan on kõige vähem praktilisem üldse, enamus luukpära punne on praktilisemad
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
hemmar
HV kasutaja
liitunud: 12.01.2007
|
14.06.2025 11:22:19
|
|
|
oliver. kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Audru on ringrada. Ma räägin neist, kes ostavad endale mingid võimsad masinad, aga sõidavad lihtsalt igapäevaselt tööle-koju-puhkusele. Või on siin keegi, kes käib oma võimsa autoga iganädalaselt ringirajal? Pigem ehk kord aastas ja ülejäänud aja tiksud ummikus. |
Kui võimas on liiga võimas?
Ütlen ausalt - koduuksest välja astudes, et tööle sõita või mingi linnaots teha, siis kevadest sügiseni valin igal võimalikul juhul pigem sportauto. Pereauto on pikemate otste ja/või laste vedamise jaoks. 25a vana ning kilovatte pole ka meeletult, aga tekitab positiivseid emotsioone. Hea tuju auto. |
Mul oma hobiautoga oli pigem vastupidine efekt, et iga kord sõitma minnes olid ootused liiga kõrged, et nüüd kindlasti hakkab midagi ägedat juhtuma. Reaalsus oli siis see, et 90% juhtudest venisin lihtsalt teiste autode vahel foorist foorini
Peale auto müüki ongi vast kiire möödasõidu võimekus maanteel ainuke asi mida tõeliselt igatsema jään.
Aga järgmine hobiauto saab kindlasti olema mingi vanakooli maastur. Ilmselt romantiseerin seda ka oma peas üle aga praegu tundub küll, et Eesti tingimustes on võimalus kuskil karmimatel metsaradadel mütata palju ägedam kui see, et linnapiiril 100ni kiirendades auto sind mõneks sekundiks korralikult istmesse tõmbab.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
14.06.2025 13:01:33
|
|
|
Janis kirjutas: |
Sedaan on kõige vähem praktilisem üldse, enamus luukpära punne on praktilisemad |
Kui tagaistmed täies mahus alla käivad, siis pole enam väga suurt vahet (eriti kui pikkade esemete mahutamises pole mitte mingit vahet).
Aga jah, kui väga palju (matka)kola on vertikaalis, siis universaal või minivan abiks.
Touringul paratamatult väike lisamüra ka.
Ise olen hakkama saanud sedaaniga ja ei kipu touringut poole vaatama.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
14.06.2025 14:49:30
|
|
|
3 + kuud nillin 4,9 L HMD autot. Nüüd müüja sai lõpuks akud peale ostetud ja täna tegin kiire proovi ringi. Vaatan, kas "oksionimaja" jääb minu pakutud hinnaga rahule
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
14.06.2025 15:10:38
|
|
|
Kui pole tarvis asju vedada või on haagise võimalus, siis on sedaan ok. Mul on nüüd esimene sedaan pärast mitut universaali ja kirun päris tihti, kuigi istmed käivad alla.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
14.06.2025 15:29:28
|
|
|
Kassmees kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Omal ajal ikka läks 110 välja. Seda mudugi spido järgi, ma ei tea kui palju see valetas.
Aga 110 oli juba selline tunne, et hakkab õhku tõusma, sapakaga 160 küll proovida ei tahaks, see oleks üsna ohtlik kuna juhitavus muutub olematuks. |
Tollal autode kvaliteet erines suurtes piirides. Ka mõni sapper läks 140 välja. Olevat muidugi väga hirmus olnud.
|
Eks neid aidati tol ajal ilmselt järele ka.
Tänapäeval võib muidugi küsida, et miks seda õhkjahutusega kõige nutusemat mahlapakki järele peaks aitama, aga no tol ajal olid õnnelik kui sellegi kuskilt kätte said.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
|