Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 892, 893, 894 ... 925, 926, 927  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud
Mul on alles esimene auto
3%
 3%  [ 5 ]
2-3
30%
 30%  [ 43 ]
4-6
29%
 29%  [ 41 ]
7-10
17%
 17%  [ 24 ]
11-15
5%
 5%  [ 7 ]
16-20
5%
 5%  [ 7 ]
21-30
1%
 1%  [ 2 ]
31-40
2%
 2%  [ 4 ]
41-50
0%
 0%  [ 1 ]
Rohkem kui 50
3%
 3%  [ 5 ]
hääli kokku : 139

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 13.06.2025 13:04:19 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Kahjuks enam ei toodeta selliseid autosid, millel tippkiiruse arvelt madalatel pööretel suur pöördemoment

vastupidi, EV-d ju icon_rolleyes.gif

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 13.06.2025 13:07:27 vasta tsitaadiga

EV ei tulnud hetkel meelde. icon_redface.gif
Aga neil on ju pöördemoment lõpuni välja, mitte tippkiiruse arvelt? Või eksin?

_________________
Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru
Kommentaarid: 889 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 668
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 13.06.2025 13:11:25 vasta tsitaadiga

Keskmine ICE/EV võrdlus võiks umbes selline välja näha?

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 13.06.2025 13:12:18 vasta tsitaadiga

Korraks on seda alguses, lõpus on lahja juba
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 13.06.2025 13:14:09 vasta tsitaadiga

Legaalsetel kiirustel seda ongi vaja.
See + kaal + ülekuumenemine on peamisteks põhjusteks, miks EV-ga väga rinkale ei roni icon_smile.gif

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.06.2025 14:32:37 vasta tsitaadiga

rocky-b kirjutas:
Kus ta siis mõttetu on, kui auto meeldib? Sisuliselt võib öelda, et kõik autod on mõttetud, mille tippkiirus ületab 120 km/h.


Sapakal(ZAZ968M) oli tippkiirus 110. Tol ajal polnudki Eestis kohti kus rohkem lubatud on. Võiks ju öelda, et piisav, aga..... selle kiiruseni jõudmist võis kalendriga mõõta icon_wink.gif
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
krist2an
HV veteran
krist2an

liitunud: 24.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.06.2025 14:51:01 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Seda ka (vaata ka wokendus, (rohe)ajupesu jms), aga võrreldes Aasiaga Euroopa mudelite valik ikka väga kärbunud viimase kümnendiga.
Eelkõige karmistunud CO2 nõuete tõttu. Paljud tootjad ei näe võimalust või mõtet oma mootoreid mõttetult kärpida, sportlikkus kaotab oma mõtte.
Oleme sisenenud halli massi ajastusse ja seda Brüsseli rohehulluse poliitikat muudab vaid mõni kataklüsm. Õnneks veel vanu autosid relva ähvardusel ära ei võeta..

Lisaks on autotootjate jaoks oluline kulude kokkuhoid, ehk et võimalikult palju kasutatakse samu komponente, tehakse tootjate vahel koostööd ning lõpptulemus on see, et vahet pole kas ostad Toyota, Citröeni või Opeli, peale esitulede kuju on kõik muu sama. Tootja vaatevinklist on see muidugi loogiline, aga tarbijana on kurb näha, et omavahelise konkureerimise asemel pannakse leivad ühte kappi ja kolme-nelja konkureeriva mudeli asemel on meil nüüd üks ja sama mudel, lihtsalt erineva nime ja logoga.

_________________
Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 13.06.2025 14:59:04 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Sapakal(ZAZ968M) oli tippkiirus 110. Tol ajal polnudki Eestis kohti kus rohkem lubatud on. Võiks ju öelda, et piisav, aga..... selle kiiruseni jõudmist võis kalendriga mõõta icon_wink.gif


Spidomeetril on kirjas 160.
Kui korda saab, siis proovin ära, kas tegelikkuses 110-ni jõuab.

_________________
Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru
Kommentaarid: 889 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 668
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online

sõnum 13.06.2025 15:16:22 vasta tsitaadiga

von Wu kirjutas:
napoleon kirjutas:
Sapakal(ZAZ968M) oli tippkiirus 110. Tol ajal polnudki Eestis kohti kus rohkem lubatud on. Võiks ju öelda, et piisav, aga..... selle kiiruseni jõudmist võis kalendriga mõõta icon_wink.gif


Spidomeetril on kirjas 160.
Kui korda saab, siis proovin ära, kas tegelikkuses 110-ni jõuab.
alpidest vabajooksuga mäest alla võid selle 160 ka saada kui vaid kummid enne pauguga lõhki ei lähe icon_cool.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru

liitunud: 05.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.06.2025 15:29:00 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:

Audru on ringrada. Ma räägin neist, kes ostavad endale mingid võimsad masinad, aga sõidavad lihtsalt igapäevaselt tööle-koju-puhkusele. Või on siin keegi, kes käib oma võimsa autoga iganädalaselt ringirajal? Pigem ehk kord aastas ja ülejäänud aja tiksud ummikus.


Kui võimas on liiga võimas?
Ütlen ausalt - koduuksest välja astudes, et tööle sõita või mingi linnaots teha, siis kevadest sügiseni valin igal võimalikul juhul pigem sportauto. Pereauto on pikemate otste ja/või laste vedamise jaoks. 25a vana ning kilovatte pole ka meeletult, aga tekitab positiivseid emotsioone. Hea tuju auto.
Kommentaarid: 280 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007




sõnum 13.06.2025 16:14:24 vasta tsitaadiga

RassK kirjutas:
Audurus on 100'seid kurve küll ja 200+ lõik. Muidu võikski öelda, et siis potentsiaali oleks ainult Saksas omada? - ega seal ka otseselt kihutamist ju ei tolereerita, pigem et rahulikult kulged oma s-klassiga 200ga.

Pigem on sellise looma ostmine nii ja naa. Isegi kui saad garantiilise masina hinge hinnaga (M3 / M5, mis vähemalt omavad igapäevast praktilisust erinevalt hot hatchist), siis teisest otsast põleb amort heleda leegiga. Mootor on ka neil korralikult ära rapitud, nt see kuulus N63 (mis väidetavalt tiksub väljaspool euroopat ümberehitatuna ülihästi, kuna kogu see rohesaast on välja roogitud). Pere puhul ei peaks seda ilma garantiita ka 2. masinana.

Uuemad N63 mootorid kestavad täitsa hästi juba, esimesed olid õudus kuubis.

_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 13.06.2025 16:21:46 vasta tsitaadiga

von Wu kirjutas:
napoleon kirjutas:
Sapakal(ZAZ968M) oli tippkiirus 110. Tol ajal polnudki Eestis kohti kus rohkem lubatud on. Võiks ju öelda, et piisav, aga..... selle kiiruseni jõudmist võis kalendriga mõõta icon_wink.gif


Spidomeetril on kirjas 160.
Kui korda saab, siis proovin ära, kas tegelikkuses 110-ni jõuab.

+ 8 kuni +10 niiske ilmaga, näiteks hommikul vara, peale vihma. Peaks ikka minema.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.06.2025 16:24:04 vasta tsitaadiga

Omal ajal ikka läks 110 välja. Seda mudugi spido järgi, ma ei tea kui palju see valetas.
Aga 110 oli juba selline tunne, et hakkab õhku tõusma, sapakaga 160 küll proovida ei tahaks, see oleks üsna ohtlik kuna juhitavus muutub olematuks.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
HV veteran
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.06.2025 00:21:02 vasta tsitaadiga

RassK kirjutas:


(M3 / M5, mis vähemalt omavad igapäevast praktilisust erinevalt hot hatchist)

Mis väide see selline on?🤔Vastupidi ju

_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 14.06.2025 01:12:46 vasta tsitaadiga

Mis mõttes mingi microjunn omab praktilisust üle tavalise sedaani? Pane lastetool taha ja kuskil GTIs on rool hammaste vahel.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
HV veteran
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.06.2025 02:04:09 vasta tsitaadiga

RassK, ma ei usu et Type-R-is vähem ruumi on kui M3-s,samas suur tagaluuk teeb ta justnimelt praktilisemaks,või mis
_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 14.06.2025 03:21:13 vasta tsitaadiga

Type-R tundub mõõtmete järgi neist 1 suuremaid. Ehk vb 10% ainult väiksem kui M3 (va ~70L väiksem pagass ca -15%) aga muud putukad, eriti kaheukselised... täiesti kasutud.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kassmees
Kreisi kasutaja
Kassmees

liitunud: 02.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.06.2025 04:03:36 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Omal ajal ikka läks 110 välja. Seda mudugi spido järgi, ma ei tea kui palju see valetas.
Aga 110 oli juba selline tunne, et hakkab õhku tõusma, sapakaga 160 küll proovida ei tahaks, see oleks üsna ohtlik kuna juhitavus muutub olematuks.


Tollal autode kvaliteet erines suurtes piirides. Ka mõni sapper läks 140 välja. Olevat muidugi väga hirmus olnud.

Panin enda käulale katseks loomapeletusviled külge. Netis muidugi räägitakse, et tõestust nende toimele ei ole ja need on lihtsalt mänguasjad.
Seega võib ise katseid teha, nii auto küljes kui ka mujal. Näiteks aias tuulekiiruse hindamise vahendina. Kuni 50 km/h need ei vilista. 50 pealt hakkavad häält tegema. 60-65 km/h on heli kõige valjem - kui need asjad on kinnitatud kuskile katuse serva külge (mul on need katusereelingute küljes), siis lahtise aknaga kaua sõita on tüütu. Peale 65 hakkab vaiksemaks minema ja 80 peal ei ole midagi kuulda. Kuskil on juba mainitud, et erinevad viled teevad häält erinevatel õhukiirustel.

Lihtsalt kleepteibi najal nad ilmselt kaua ei püsi, ükskord lendavad minema. Vähemalt osadel neist on jalas augud, millest saab läbi tõmmata näiteks kaablinipuka. Ja siis ongi hea kinnitada neid katusereelingu külge.
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.06.2025 06:36:38 vasta tsitaadiga

RassK kirjutas:
Mis mõttes mingi microjunn omab praktilisust üle tavalise sedaani? Pane lastetool taha ja kuskil GTIs on rool hammaste vahel.


Päris rool hambus ei ole, aga prusse-boilereid-ämmasid vedada ei saa. Kaks last ja naine +nädalvahetuseks vajaminev tavaar mahub peale ära icon_wink.gif Kitsas on, aga mahub ära
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 14.06.2025 07:22:55 vasta tsitaadiga

Sedaan on kõige vähem praktilisem üldse, enamus luukpära punne on praktilisemad
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hemmar
HV kasutaja

liitunud: 12.01.2007




sõnum 14.06.2025 11:22:19 vasta tsitaadiga

oliver. kirjutas:
Betamax kirjutas:

Audru on ringrada. Ma räägin neist, kes ostavad endale mingid võimsad masinad, aga sõidavad lihtsalt igapäevaselt tööle-koju-puhkusele. Või on siin keegi, kes käib oma võimsa autoga iganädalaselt ringirajal? Pigem ehk kord aastas ja ülejäänud aja tiksud ummikus.


Kui võimas on liiga võimas?
Ütlen ausalt - koduuksest välja astudes, et tööle sõita või mingi linnaots teha, siis kevadest sügiseni valin igal võimalikul juhul pigem sportauto. Pereauto on pikemate otste ja/või laste vedamise jaoks. 25a vana ning kilovatte pole ka meeletult, aga tekitab positiivseid emotsioone. Hea tuju auto.


Mul oma hobiautoga oli pigem vastupidine efekt, et iga kord sõitma minnes olid ootused liiga kõrged, et nüüd kindlasti hakkab midagi ägedat juhtuma. Reaalsus oli siis see, et 90% juhtudest venisin lihtsalt teiste autode vahel foorist foorini icon_lol.gif
Peale auto müüki ongi vast kiire möödasõidu võimekus maanteel ainuke asi mida tõeliselt igatsema jään.
Aga järgmine hobiauto saab kindlasti olema mingi vanakooli maastur. Ilmselt romantiseerin seda ka oma peas üle aga praegu tundub küll, et Eesti tingimustes on võimalus kuskil karmimatel metsaradadel mütata palju ägedam kui see, et linnapiiril 100ni kiirendades auto sind mõneks sekundiks korralikult istmesse tõmbab.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 14.06.2025 13:01:33 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Sedaan on kõige vähem praktilisem üldse, enamus luukpära punne on praktilisemad

Kui tagaistmed täies mahus alla käivad, siis pole enam väga suurt vahet (eriti kui pikkade esemete mahutamises pole mitte mingit vahet).
Aga jah, kui väga palju (matka)kola on vertikaalis, siis universaal või minivan abiks.
Touringul paratamatult väike lisamüra ka.

Ise olen hakkama saanud sedaaniga ja ei kipu touringut poole vaatama.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 14.06.2025 14:49:30 vasta tsitaadiga

3 + kuud nillin 4,9 L HMD autot. Nüüd müüja sai lõpuks akud peale ostetud ja täna tegin kiire proovi ringi. Vaatan, kas "oksionimaja" jääb minu pakutud hinnaga rahule icon_redface.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 14.06.2025 15:10:38 vasta tsitaadiga

Kui pole tarvis asju vedada või on haagise võimalus, siis on sedaan ok. Mul on nüüd esimene sedaan pärast mitut universaali ja kirun päris tihti, kuigi istmed käivad alla.
_________________
Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.06.2025 15:29:28 vasta tsitaadiga

Kassmees kirjutas:
napoleon kirjutas:
Omal ajal ikka läks 110 välja. Seda mudugi spido järgi, ma ei tea kui palju see valetas.
Aga 110 oli juba selline tunne, et hakkab õhku tõusma, sapakaga 160 küll proovida ei tahaks, see oleks üsna ohtlik kuna juhitavus muutub olematuks.


Tollal autode kvaliteet erines suurtes piirides. Ka mõni sapper läks 140 välja. Olevat muidugi väga hirmus olnud.


Eks neid aidati tol ajal ilmselt järele ka.
Tänapäeval võib muidugi küsida, et miks seda õhkjahutusega kõige nutusemat mahlapakki järele peaks aitama, aga no tol ajal olid õnnelik kui sellegi kuskilt kätte said.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 892, 893, 894 ... 925, 926, 927  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.