Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.05.2021 17:24:37 vasta tsitaadiga

Õnneks OLED ekraanil madal nit nii et ei ole seal HDR 1 billion nagu samsa telekatel mis nii eredad et diivani süütavad valgusega icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 30.08.2021 22:00:36 vasta tsitaadiga

vana serious sami jaoks on rt engine port tehtud

Link

https://github.com/sultim-t/Serious-Engine-RT

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2021 23:26:57 vasta tsitaadiga

Seda ootaks rohkematelt mängudelt juba.
2007.a. Crysis on ka seal maal, et võiks tervenisti PathTraced olla icon_biggrin.gif ning mängida siis 1280x1024 resol, mis sellel ajal kunn oli.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.09.2021 20:15:42 vasta tsitaadiga


Link


Nagu ma varem korduvalt olen öelnud, siis just vanematele mängudele RT lisamine annab suurima efekti. Eriti Global Illumination. Kuigi see vajab ka tekstuuride kohendamist. Perf on kahjuks suht kehva ja AMD kaartidel hetkel ei toimi.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 05.10.2021 02:48:53 vasta tsitaadiga

The upcoming chip for Samsung Galaxy S and A 2022 series will feature ray tracing acceleration.

https://videocardz.com/newz/samsung-confirms-its-next-gen-exynos-soc-with-amd-rdna2-gpu-will-support-ray-tracing

Suht rumal oleks loota, et sellest midagi vapustavat tuleb. Isegi kui see toimib halvasti või ei toimi peaaegu üldse tahaks seda ikka näha.
Kuhu ja kuidas nad selle eralduva soojuse panevad ?
Äkki teevad propelleriga . Võibolla saad siis oma S seeria samsungi ka seljale panna ja lendad nagu Karlson , katuselt - katusele.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2021 06:40:44 vasta tsitaadiga

SirAskAlot, Ventikaga "gaming phone" on juba tehtud miitu korda- Nubia Red Magic vist oli kui mälu ei peta. ASUS ROG telefonile oli ventikas lisana ostetav.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 09.04.2022 16:58:00 vasta tsitaadiga

Lükkasin RTGI ReShade Horizon Zero Dawnile peale, läks veel hullemaks. Keeg7 oleks nagu kirka oranžiga ümbruse üle võõbanud... kui ikka kunstnike töö nõrk ja maerjalide omadused valed siis ei päästa miski( ok Digital Dreams on mingi 8k Photorealistic mode YT üles riüutanud, aga see läheb juba tugeva modi kategooriasse).



EDIT
Spoiler Spoiler Spoiler


Orika Doomi RT mod väljas ja DF sellest väga asjakohase ning erapooletu ülevaate teinud, isegi miinused ja muutused atmosfääris välja toonud.
Samas mäng näeb hea välja, kuna materjalid ümber tehtud, siis pole pixelshow ka enam.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.06.2022 00:17:07 vasta tsitaadiga

https://www.tomshardware.com/news/amd-engineer-brings-path-tracing-to-return-to-castle-wolfenstein
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 19.12.2022 20:26:17 vasta tsitaadiga

Coreteks käib läbi mitmeid UE5 demosid(mis näevad ülehead välja ilma RT-ta), aga natuke ka AI poolt(mis haakub natuke uute GPUdega kus ka AI tuumad sees ja mille kasutus ammu tahtnud näha), nimelt karakteri liikumise modelleerimine 9 min juures:
Spoiler Spoiler Spoiler


EDIT:

Software Lumen\RT@60FPS koos ninete ja virtuaalse varjukaardiga(VMS).
Fortnite UE5.1 mootoril jooskmas. Imestan et Nvidia ei ole veel välja tulnud avaldusega, et tegemist fake videoga ja ikka RTX see kõikse õigme.
PS. Direct Contactist ka videosid väljas, ei tea küll kas RT on sees aga igaljuhul Nanites ja VMS paistavad sees olevad kuna nii selge näeb pilt välja. Viimas suur samm edasi kus iga rohulible oleks nagu 8k tekstuuriga...
Suht külmaks jätnud siiani kas kunstnikud on piisavalt vaeva viitsind näga, et seinad punakamat või sinakamat tooni värvida, kui " reaalselt peaks" aga kõik koos näeb välja selge nagu päev.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 19.12.2022 21:29:30 vasta tsitaadiga

lumenil on ka hw rt tugi.
https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/lumen-technical-details-in-unreal-engine/

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 22.12.2022 23:06:59 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
lumenil on ka hw rt tugi.
https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/lumen-technical-details-in-unreal-engine/


Videos jooksutas PC raual ka katseks jah...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2023 03:59:36 vasta tsitaadiga

phpBB [media]

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 28.02.2023 10:17:20 vasta tsitaadiga

veidi teemast mööda.

rmc kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler
tl;dw
lazy devs.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 22.05.2023 12:19:29 vasta tsitaadiga

Suht vana uudis tegelikult , aga seoses 0.2.0 Nvidia Remix-i versiooni tulekuga

Youtube video Nvidia RTX Remix võimalsutest.

Link


Tundub , et Jensenil sai mängutootjate pidurdamisest kõrini ja andis modijatele tööriistad kätte. Eks näis mis sellest lõpuks välja tuleb. Igaüks võib ju ise ka proovida.

Kui linkimiseks läks , siis U.E 5.2 demo.


Link


veel UE demosid

Link



Link


Natuke ka modijate loomingut vanemate mängude peal.
Need for speed: Underground 2 RTX remix WIP2

Link
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 15.12.2024 18:33:35 vasta tsitaadiga

Kaevame vana teema üles icon_lol.gif


Link


Tldw - praegused videokaardid on liiga nõrgad, et korraliku kvaliteediga (kiirte arvuga) rt-d arvutada/renderdada. Samal ajal on ka de-noiserid on ka kehva kvaliteediga ja või kiirusega (läägivad) , seega tulemus on tihti see, mis nähtav videos...

_________________
M: Gigabyte B650M-DS3H
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 15.12.2024 21:50:00 vasta tsitaadiga

sellel on imelihtne lahendus - moar rt units. ajaühikus taga aetavate kiirte hulka juurde vaja, siis on vaja sellega tegelevaid üksuseid rohkem. see, et rohkem üksuseid aitab, on ka erinevate mängude pealt otseselt või kaudselt katsetega ammu selge.
tänase seisuga on asi küll paranev aga selle külje pealt probleem jätkuvalt, et teiste tootjate rt võimekus läägab - ehk siis devidel on võimalust või motivatsiooni rohkemate kiirtega rt lahendust teha vähem.

muide, kui näiteks controli - mis muidu on üks paremini tehtud rt-ga mänge - selle läägimise koha pealt näiteks tuua, siis seal hakkab oluliseks saama see, et mäng on vana. control on pärit turingu ajast ja paljuski sinna optimeeritud. ray count, ajavahemikud, temporal kaadrite hulk jne on optimeeritud mingite kindlate jõudluspunktide peale, mis enamasti on mängu väljatuleku hetke high-end. just rt-ga on omajagu näha seda, et seaded nagu on aga need jäävad staatiliseks ja uute gpu põlvkondade puhul lähevad optimeerimispunktid ikkagi paigast ära. eks see võtab aega enne kui ka selles osas mingi standardne käsitlus välja kujuneb.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 16.12.2024 18:25:22 vasta tsitaadiga

Kas see HU video on ettevalmistus 8800 tulekuks? Millest võiks jäerldada, et 8800 RT võimekus on väiksem kui loodetakse ?

Probleem on muidugi olemas. Controllis oli see väga hästi näha. Samas oli see valik kas imelikud betoon seinad või täiesti võltsid klaasid ja klaas ruumid. Varjudest , materjali kvaliteedist ja peegeldustest ei hakka rääkimagi.
CP2077 oli kogu mängu peale vist 1 koht kus selline virvendus mängu mängides silma jäi. Tavaliselt liigud mängu mängides nendest kohtadest üle ja korralikult tehtud mängus need ei häiri.
Muidugi kui sa 300% suurendusega mängid ja spetsiaalselt materiaalide pindu vahid , siis on kriitika õigustatud.

Minujaoks on küsimus muidughi lihtne. Kas ma valin säbrutava matejali pinna mida ma ilmselt ei näe , või ma valin võltsilt joonistatud maailma mida ma näen praktiliselt igal sammul.
Eks igaüks otsustab ise mis on suurem problem. Kas HU poolt väljatoodud hiireauk kapi taga või elevant keset tuba.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aap14
Kreisi kasutaja
aap14

liitunud: 20.09.2004




sõnum 27.12.2024 13:39:52 vasta tsitaadiga

1dumbpcuser kirjutas:
Kaevame vana teema üles icon_lol.gif


Link


Tldw - praegused videokaardid on liiga nõrgad, et korraliku kvaliteediga (kiirte arvuga) rt-d arvutada/renderdada. Samal ajal on ka de-noiserid on ka kehva kvaliteediga ja või kiirusega (läägivad) , seega tulemus on tihti see, mis nähtav videos...


Kas Cyberpunk Path Tracing ei tõesta vastupidist?
Väga kvaliteetne tulemus ja praktiliselt artefaktideta

_________________
Slow is smooth and smooth is fast
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 27.12.2024 14:03:46 vasta tsitaadiga

Ma ei hakka videot uuesti vaatama, aga kui ainult turu võimsam videokaart (hetkel veel rtx4090) suudab seda jooksutada 60fps @ 1080p Ultra (allikas https://www.techpowerup.com/review/cyberpunk-2077-phantom-liberty-benchmark-test-performance-analysis/6.html ) siis võib öelda, et enamus videokaarte on ikka liiga nõrgad korraliku kvaliteediga RT jooksutamiseks icon_wink.gif
_________________
M: Gigabyte B650M-DS3H
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aap14
Kreisi kasutaja
aap14

liitunud: 20.09.2004




sõnum 27.12.2024 15:08:08 vasta tsitaadiga

1dumbpcuser kirjutas:
Ma ei hakka videot uuesti vaatama, aga kui ainult turu võimsam videokaart (hetkel veel rtx4090) suudab seda jooksutada 60fps @ 1080p Ultra (allikas https://www.techpowerup.com/review/cyberpunk-2077-phantom-liberty-benchmark-test-performance-analysis/6.html ) siis võib öelda, et enamus videokaarte on ikka liiga nõrgad korraliku kvaliteediga RT jooksutamiseks icon_wink.gif


Haa! Hea point icon_lol.gif
Vaatab huviga kas Nvidia uus RTX5xxx seeria muudab asja thumbs_up.gif

_________________
Slow is smooth and smooth is fast
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 27.12.2024 17:05:19 vasta tsitaadiga

1dumbpcuser kirjutas:
Ma ei hakka videot uuesti vaatama, aga kui ainult turu võimsam videokaart (hetkel veel rtx4090) suudab seda jooksutada 60fps @ 1080p Ultra (allikas https://www.techpowerup.com/review/cyberpunk-2077-phantom-liberty-benchmark-test-performance-analysis/6.html ) siis võib öelda, et enamus videokaarte on ikka liiga nõrgad korraliku kvaliteediga RT jooksutamiseks icon_wink.gif

See tabel ei kajasta reaalset olukorda.
Kõigil tootjatel on oma upscaler mis FPS-i tõstab, millele saab veel lisade FG.
Ma arvasin , et upscalerite vaidlused on ära peetud ja neid tunnistatakse täna juba korralikult tehtud mängu graafika seadete hulka.
Ei ole vist põhjust vana vaidlust uuesti üles ka soojendada.
Lõpuks on igaühe enda otsustada mis seadeid ta kasutab. Samas võiks niipalju teadmisi olla, et kogu tänapäeva RT ja PT käib käsi käes koos upscaleritega. RT-st rääkides oleks mõistlik FPS-i numbrid koos upscaleriga anda.

UE 5.5 dark ruins demo 4080 peal . Mega Lights mõju FPS-ile.
Eraldi on välja toodud SW lumen, HW lumen, HW lumen+Mega lights.

Link


Allikas
https://www.dsogaming.com/news/unreal-engine-5-5-megalights-brings-a-massive-performance-boost/
Ariklis oli link ka demole. Kellel tahtmist on saab ise proovida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1dumbpcuser
HV Guru

liitunud: 05.03.2002




sõnum 27.12.2024 18:06:20 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:

Kõigil tootjatel on oma upscaler mis FPS-i tõstab, millele saab veel lisade FG.
Ma arvasin , et upscalerite vaidlused on ära peetud ja neid tunnistatakse täna juba korralikult tehtud mängu graafika seadete hulka.
Ei ole vist põhjust vana vaidlust uuesti üles ka soojendada.
Lõpuks on igaühe enda otsustada mis seadeid ta kasutab. Samas võiks niipalju teadmisi olla, et kogu tänapäeva RT ja PT käib käsi käes koos upscaleritega. RT-st rääkides oleks mõistlik FPS-i numbrid koos upscaleriga anda.
.

1) AMD alles tuleb välja oma AI-baasil toimiva upscaleriga, siis kui kõigil kolmel GPU tootjal on ai-upscaleritel lastehaigused põetud (ma eeldan, et fsr4 läheb alguses natuke aega, et küpseks saada), siis võib hakata seda pidama "standardiks"
2) võib-olla olen seda mõttes võõrdunud, aga arvan, et puhas resolutsioon, mida hakata üles skaleerima, võiks ikkagi minimaalselt 1080p olla, kas siis skaleeritakse see 1440p-ks või 4k-ks..
3) "korralikult tehtud mängu" - selle video mõte oligi, et enamuses on hetkel mängudes olev RT lihtsalt tilulilu, mis suurt midagi juurde ei Anna, sest ei viitsita optimeerida.
4) FG-l on mingi miinimum fps, millest alates on mõtet seda sisse lülitada, ma ise pole katsetanud ega tea omast kogemusest öelda, aga 60 võiks olla suht safe bet, et see duubeldada 100-120 peale, säilitades siiski 60fps-ile omase input viite (16ms)

_________________
M: Gigabyte B650M-DS3H
Kommentaarid: 100 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 11.01.2025 16:39:44 vasta tsitaadiga

Zonerman kirjutas:
AI jaoks on Jensenil eraldi seeria tooted nagunii ja üsna kallid. Ülejäänud "gamerid" saavad Raytracingu lisana kaardi "hinnas". Võite kokku lugeda mitu korda uue seeria avalikustamisel ta AI nime laval mainib. Pitsi ei tasu iga AI sõna peale võtma hakata, jääd kiirelt purju.


Der8auer võttis vaevaks AI ütlemised koku lugeda.

AMD esitlus 2,2 AI-d minutis
Nvidia esitlus 1,54 AI-d minutis.
Intel esitlus 1,45 AI-d minutis

Need kes iga AI peale pitsi tõstsid. Neil jäi Nvidia esitlus nägemata, sest AMD 90-t pitsi 45 min jooksul tavaline inimene üle ei ela.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.06.2025 16:55:40 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 17.06.2025 22:33:35 vasta tsitaadiga

uute gpu tulijate osas mida ta ei maini aga on kardetavasti isegi olulisem on kogu see crosslicensing lugu.
zeus käis uudistest kõvasti läbi kuskil märtsis äkki, väga valede pealkirjadega - iirc midagi stiilis 10x kiirem kui 5090. mis on tehniliselt õige, aga ainult fp64 osas, kõige muu osas nope, not even close.
üsna huvitav lähenemine, ühest küljest nagu general purpose risc-v "cored", teisest küljest on need kuidagi väga fookusega fp64 peale. mõlemalt poolt tulevad optimeerimise osas küsimused.

consumeri vaatest on probleem, et sellel puudub mõistlik tarkvaratugi. mingit rasterdamist ei oska. ideaaljuhul võiks nad teha dxr ja vk-rt toe ja midagi näidata (q2 rtx? portal rtx?) aga seni ei ole midagi sellist olnud. slaididel on aga praktikas veel mitte.
edit3: okei, gp cored, llvm vahel, teevad draiverid. shaderid ei tohiks probleem olla. aga see paneb päris palju fookust sinna llvm osale ja kui praktikast räägime - igas mõttes efektiivsusele.

neil on kindlasti potentsiaalne turg - hpc või tõesti eraldi pathtracing aga see eeldab samuti mingit softituge. praktikas - ma kardan, et kui nad millegi asjalikuga välja tulevad, siis established tegelased sõidavad neist lihtsalt üle. nvidia, amd, intel ja mõni muu peaks selleks vabalt võimelised olema. kui bolt suudab oma niši leida siis kuidas seda hoidma hakatakse? proprietary soft ja api - glowstick siis hetkel? mis see präänik kliendile on? standardse api puhul kuidas takistada konkurente? piltlikult öeldes, amd vaatab, et äge asi, turg ja teeb gpu kivi, kus pool ala on rt üksuste all... tõenäolisemalt teeks seda küll nvidia aga bolti vaatest vahet pole.

edit:
ja kui räägime hpc-st ja fp64-st, siis ei ole mingi 5090ga mõtet võrrelda. ian tegelikult räägib sellest videos ilusasti aga seal on nii mõnigi tärn või küsimärk. 5 tflops fp64 vs 5090 mingi vist 1.6 tflops tundub impressive ja zeusil oli arhitektuuriks olemas neid asju 4tk kokku panna. mis paistab tõesti äge, ja mitmes mõttes ka on. ainukene häda, et selles sektoris ei ole vastas mitte 5090 vaid b200, mis teeb üle 30 tflops fp64, või mi325x, millel specis peak isegi üle 80 tflops fp64 (märkuseks kõrvale, et see on chipletidega, 8 compute died). slaididel on boltil kirjas üle 300x neist kiirem, mis on... kahtlane. ian toob välja olulise märkusena seal iee-754 fp64 accuracy, mis ilmselt on see oluline tärn. kas ka praktikas oluline, eks näis.

edit2:
vaatasin video lõpuni ka, 2026 teine pool on see, kus reaalseid kive võiks olemas olla.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.