Seda ootaks rohkematelt mängudelt juba.
2007.a. Crysis on ka seal maal, et võiks tervenisti PathTraced olla ning mängida siis 1280x1024 resol, mis sellel ajal kunn oli.
Nagu ma varem korduvalt olen öelnud, siis just vanematele mängudele RT lisamine annab suurima efekti. Eriti Global Illumination. Kuigi see vajab ka tekstuuride kohendamist. Perf on kahjuks suht kehva ja AMD kaartidel hetkel ei toimi.
Suht rumal oleks loota, et sellest midagi vapustavat tuleb. Isegi kui see toimib halvasti või ei toimi peaaegu üldse tahaks seda ikka näha.
Kuhu ja kuidas nad selle eralduva soojuse panevad ?
Äkki teevad propelleriga . Võibolla saad siis oma S seeria samsungi ka seljale panna ja lendad nagu Karlson , katuselt - katusele.
SirAskAlot, Ventikaga "gaming phone" on juba tehtud miitu korda- Nubia Red Magic vist oli kui mälu ei peta. ASUS ROG telefonile oli ventikas lisana ostetav.
Lükkasin RTGI ReShade Horizon Zero Dawnile peale, läks veel hullemaks. Keeg7 oleks nagu kirka oranžiga ümbruse üle võõbanud... kui ikka kunstnike töö nõrk ja maerjalide omadused valed siis ei päästa miski( ok Digital Dreams on mingi 8k Photorealistic mode YT üles riüutanud, aga see läheb juba tugeva modi kategooriasse).
Orika Doomi RT mod väljas ja DF sellest väga asjakohase ning erapooletu ülevaate teinud, isegi miinused ja muutused atmosfääris välja toonud.
Samas mäng näeb hea välja, kuna materjalid ümber tehtud, siis pole pixelshow ka enam.
Coreteks käib läbi mitmeid UE5 demosid(mis näevad ülehead välja ilma RT-ta), aga natuke ka AI poolt(mis haakub natuke uute GPUdega kus ka AI tuumad sees ja mille kasutus ammu tahtnud näha), nimelt karakteri liikumise modelleerimine 9 min juures:
Software Lumen\RT@60FPS koos ninete ja virtuaalse varjukaardiga(VMS).
Fortnite UE5.1 mootoril jooskmas. Imestan et Nvidia ei ole veel välja tulnud avaldusega, et tegemist fake videoga ja ikka RTX see kõikse õigme.
PS. Direct Contactist ka videosid väljas, ei tea küll kas RT on sees aga igaljuhul Nanites ja VMS paistavad sees olevad kuna nii selge näeb pilt välja. Viimas suur samm edasi kus iga rohulible oleks nagu 8k tekstuuriga...
Suht külmaks jätnud siiani kas kunstnikud on piisavalt vaeva viitsind näga, et seinad punakamat või sinakamat tooni värvida, kui " reaalselt peaks" aga kõik koos näeb välja selge nagu päev.
Tundub , et Jensenil sai mängutootjate pidurdamisest kõrini ja andis modijatele tööriistad kätte. Eks näis mis sellest lõpuks välja tuleb. Igaüks võib ju ise ka proovida.
Tldw - praegused videokaardid on liiga nõrgad, et korraliku kvaliteediga (kiirte arvuga) rt-d arvutada/renderdada. Samal ajal on ka de-noiserid on ka kehva kvaliteediga ja või kiirusega (läägivad) , seega tulemus on tihti see, mis nähtav videos... _________________ M: Gigabyte B650M-DS3H
sellel on imelihtne lahendus - moar rt units. ajaühikus taga aetavate kiirte hulka juurde vaja, siis on vaja sellega tegelevaid üksuseid rohkem. see, et rohkem üksuseid aitab, on ka erinevate mängude pealt otseselt või kaudselt katsetega ammu selge.
tänase seisuga on asi küll paranev aga selle külje pealt probleem jätkuvalt, et teiste tootjate rt võimekus läägab - ehk siis devidel on võimalust või motivatsiooni rohkemate kiirtega rt lahendust teha vähem.
muide, kui näiteks controli - mis muidu on üks paremini tehtud rt-ga mänge - selle läägimise koha pealt näiteks tuua, siis seal hakkab oluliseks saama see, et mäng on vana. control on pärit turingu ajast ja paljuski sinna optimeeritud. ray count, ajavahemikud, temporal kaadrite hulk jne on optimeeritud mingite kindlate jõudluspunktide peale, mis enamasti on mängu väljatuleku hetke high-end. just rt-ga on omajagu näha seda, et seaded nagu on aga need jäävad staatiliseks ja uute gpu põlvkondade puhul lähevad optimeerimispunktid ikkagi paigast ära. eks see võtab aega enne kui ka selles osas mingi standardne käsitlus välja kujuneb. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kas see HU video on ettevalmistus 8800 tulekuks? Millest võiks jäerldada, et 8800 RT võimekus on väiksem kui loodetakse ?
Probleem on muidugi olemas. Controllis oli see väga hästi näha. Samas oli see valik kas imelikud betoon seinad või täiesti võltsid klaasid ja klaas ruumid. Varjudest , materjali kvaliteedist ja peegeldustest ei hakka rääkimagi.
CP2077 oli kogu mängu peale vist 1 koht kus selline virvendus mängu mängides silma jäi. Tavaliselt liigud mängu mängides nendest kohtadest üle ja korralikult tehtud mängus need ei häiri.
Muidugi kui sa 300% suurendusega mängid ja spetsiaalselt materiaalide pindu vahid , siis on kriitika õigustatud.
Minujaoks on küsimus muidughi lihtne. Kas ma valin säbrutava matejali pinna mida ma ilmselt ei näe , või ma valin võltsilt joonistatud maailma mida ma näen praktiliselt igal sammul.
Eks igaüks otsustab ise mis on suurem problem. Kas HU poolt väljatoodud hiireauk kapi taga või elevant keset tuba.
Tldw - praegused videokaardid on liiga nõrgad, et korraliku kvaliteediga (kiirte arvuga) rt-d arvutada/renderdada. Samal ajal on ka de-noiserid on ka kehva kvaliteediga ja või kiirusega (läägivad) , seega tulemus on tihti see, mis nähtav videos...
Kas Cyberpunk Path Tracing ei tõesta vastupidist?
Väga kvaliteetne tulemus ja praktiliselt artefaktideta _________________ Slow is smooth and smooth is fast
See tabel ei kajasta reaalset olukorda.
Kõigil tootjatel on oma upscaler mis FPS-i tõstab, millele saab veel lisade FG.
Ma arvasin , et upscalerite vaidlused on ära peetud ja neid tunnistatakse täna juba korralikult tehtud mängu graafika seadete hulka.
Ei ole vist põhjust vana vaidlust uuesti üles ka soojendada.
Lõpuks on igaühe enda otsustada mis seadeid ta kasutab. Samas võiks niipalju teadmisi olla, et kogu tänapäeva RT ja PT käib käsi käes koos upscaleritega. RT-st rääkides oleks mõistlik FPS-i numbrid koos upscaleriga anda.
UE 5.5 dark ruins demo 4080 peal . Mega Lights mõju FPS-ile.
Eraldi on välja toodud SW lumen, HW lumen, HW lumen+Mega lights.
Kõigil tootjatel on oma upscaler mis FPS-i tõstab, millele saab veel lisade FG.
Ma arvasin , et upscalerite vaidlused on ära peetud ja neid tunnistatakse täna juba korralikult tehtud mängu graafika seadete hulka.
Ei ole vist põhjust vana vaidlust uuesti üles ka soojendada.
Lõpuks on igaühe enda otsustada mis seadeid ta kasutab. Samas võiks niipalju teadmisi olla, et kogu tänapäeva RT ja PT käib käsi käes koos upscaleritega. RT-st rääkides oleks mõistlik FPS-i numbrid koos upscaleriga anda.
.
1) AMD alles tuleb välja oma AI-baasil toimiva upscaleriga, siis kui kõigil kolmel GPU tootjal on ai-upscaleritel lastehaigused põetud (ma eeldan, et fsr4 läheb alguses natuke aega, et küpseks saada), siis võib hakata seda pidama "standardiks"
2) võib-olla olen seda mõttes võõrdunud, aga arvan, et puhas resolutsioon, mida hakata üles skaleerima, võiks ikkagi minimaalselt 1080p olla, kas siis skaleeritakse see 1440p-ks või 4k-ks..
3) "korralikult tehtud mängu" - selle video mõte oligi, et enamuses on hetkel mängudes olev RT lihtsalt tilulilu, mis suurt midagi juurde ei Anna, sest ei viitsita optimeerida.
4) FG-l on mingi miinimum fps, millest alates on mõtet seda sisse lülitada, ma ise pole katsetanud ega tea omast kogemusest öelda, aga 60 võiks olla suht safe bet, et see duubeldada 100-120 peale, säilitades siiski 60fps-ile omase input viite (16ms) _________________ M: Gigabyte B650M-DS3H
AI jaoks on Jensenil eraldi seeria tooted nagunii ja üsna kallid. Ülejäänud "gamerid" saavad Raytracingu lisana kaardi "hinnas". Võite kokku lugeda mitu korda uue seeria avalikustamisel ta AI nime laval mainib. Pitsi ei tasu iga AI sõna peale võtma hakata, jääd kiirelt purju.
uute gpu tulijate osas mida ta ei maini aga on kardetavasti isegi olulisem on kogu see crosslicensing lugu.
zeus käis uudistest kõvasti läbi kuskil märtsis äkki, väga valede pealkirjadega - iirc midagi stiilis 10x kiirem kui 5090. mis on tehniliselt õige, aga ainult fp64 osas, kõige muu osas nope, not even close.
üsna huvitav lähenemine, ühest küljest nagu general purpose risc-v "cored", teisest küljest on need kuidagi väga fookusega fp64 peale. mõlemalt poolt tulevad optimeerimise osas küsimused.
consumeri vaatest on probleem, et sellel puudub mõistlik tarkvaratugi. mingit rasterdamist ei oska. ideaaljuhul võiks nad teha dxr ja vk-rt toe ja midagi näidata (q2 rtx? portal rtx?) aga seni ei ole midagi sellist olnud. slaididel on aga praktikas veel mitte.
edit3: okei, gp cored, llvm vahel, teevad draiverid. shaderid ei tohiks probleem olla. aga see paneb päris palju fookust sinna llvm osale ja kui praktikast räägime - igas mõttes efektiivsusele.
neil on kindlasti potentsiaalne turg - hpc või tõesti eraldi pathtracing aga see eeldab samuti mingit softituge. praktikas - ma kardan, et kui nad millegi asjalikuga välja tulevad, siis established tegelased sõidavad neist lihtsalt üle. nvidia, amd, intel ja mõni muu peaks selleks vabalt võimelised olema. kui bolt suudab oma niši leida siis kuidas seda hoidma hakatakse? proprietary soft ja api - glowstick siis hetkel? mis see präänik kliendile on? standardse api puhul kuidas takistada konkurente? piltlikult öeldes, amd vaatab, et äge asi, turg ja teeb gpu kivi, kus pool ala on rt üksuste all... tõenäolisemalt teeks seda küll nvidia aga bolti vaatest vahet pole.
edit:
ja kui räägime hpc-st ja fp64-st, siis ei ole mingi 5090ga mõtet võrrelda. ian tegelikult räägib sellest videos ilusasti aga seal on nii mõnigi tärn või küsimärk. 5 tflops fp64 vs 5090 mingi vist 1.6 tflops tundub impressive ja zeusil oli arhitektuuriks olemas neid asju 4tk kokku panna. mis paistab tõesti äge, ja mitmes mõttes ka on. ainukene häda, et selles sektoris ei ole vastas mitte 5090 vaid b200, mis teeb üle 30 tflops fp64, või mi325x, millel specis peak isegi üle 80 tflops fp64 (märkuseks kõrvale, et see on chipletidega, 8 compute died). slaididel on boltil kirjas üle 300x neist kiirem, mis on... kahtlane. ian toob välja olulise märkusena seal iee-754 fp64 accuracy, mis ilmselt on see oluline tärn. kas ka praktikas oluline, eks näis.
edit2:
vaatasin video lõpuni ka, 2026 teine pool on see, kus reaalseid kive võiks olemas olla. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.