Süvenesin ka natukene DA3'e. Arvasin ,et arvutimängud enam ei tõmba mind ,aga tuleb välja et ma eksisin. Und on viimase paari päeva jooksul jäänud nii väheks ,et tööl enam väga asja minust ei ole. Kuradi hea mäng _________________ Tere.
Sain läbi tehtud ja peaks mainima, et on tõesti tõsiselt korraliku mänguga on tegemist, mis vääris igati oma aastatiitlit.
Meeldis kaks korda rohkem kui Skyrim.
Huvitavamad ja viimisteletumad pea- ja kõrvalmissioonid võrreldes Skyrimiga. Mitte ainult mängu loo pärast, vaid dialoogide detailsus, ilmekus ja värvilisus.
Karakterite mitmekesisus ja nendele lähenemine erinevatest vaatenurkadest lõi väga tundelise keskkonna.
Polnud nii sünge ja kinnistunud kurjusesse ega õelusesse, nagu Skyrimist tihtipeale mulje jäi.
Mulle meeldib, kui stoori klapib ilusti visuaalselt kena maailma ja kõige muuga.
Ei tule pähegi mis mängu juures väga häiris...isegi võitlusmeetodiga imekombel harjusin ära, ütleks, et isegi huvitavam, kui...
Tehniline pool oli väga kena visuaalselt ning ka koodivigu sellise tohutu mängumastaabi juures oli üllatavalt vähe.
(Aru ei saa ainult miks nad vahelõigud piirasid madala FPS'ga? )
Tegelt natuke häiris tegelase kohmakas kõndimise animatsioon. Ja oleks vahest tahtnud (rahulikumalt) kõndida.
Kuna see puudus, siis jättis sellise läbijooksmise mulje punktist punkti.
Poeriiulil on ta päris kõrge hinnaga, aga igat oma senti väärt.
Mängu lõpuks sain armorid ja relvad nii tuusaks craftitud, et tuleb jääda nüüd häid DLC'si ootama, kus neid ka proovile panna saaks
Aru ei saa ainult miks nad vahelõigud piirasid madala FPS'ga?
Väidetavalt seetõttu et näoilmed muidu oleksid võssa läinud. Samal põhjusel oli FPS cap ka L.A. Noire mängul, kus näoilmed olidki mängul esimesel kohal.
Kiidu väärt see mäng küll pole. Leveldisain on väga häiriv. Kuhugi ei saa üles hüpata, sest tegelane libiseb igast väiksemastki künkast alla ja nii otsi koguaeg, kust edasi saab. Igal alal läheb tunde sellise jama peale. Tegelane ei oska joosta kuigi sprint nupp on olemas, see töötab hobusel mis on liiga aeglane ja m6tetu.
Mäng on liiga aeglane ja liiga pikk. Nädalaid juba mängin seda ja tundub, et ikka veel esimese poole peal.
Igal pool mingi junnid mida vaja korjata. Nagu mingi fakking mmo. Korja 20 seda 30 toda.
Maagi spellid ka k6ik liiga n6rgad ja jamad. Nii et peksa pool igavikku neid kilpe maha vaenlastel.
Dialoogid ja Stoori on igav ja v6ib skippida. Kogu see rifti teema, mis mmodest maha visatud on nii jüra. _________________ Gdesainer
Leveldisain on väga häiriv. Kuhugi ei saa üles hüpata, sest tegelane libiseb igast väiksemastki künkast alla ja nii otsi koguaeg, kust edasi saab. Igal alal läheb tunde sellise jama peale. Tegelane ei oska joosta kuigi sprint nupp on olemas, see töötab hobusel mis on liiga aeglane ja m6tetu.
Mille jaoks sul seda sprinti vaja on? Gap closer on igal skilltreel olemas, pikemaks maaks liikumiseks sobib hobune väga hästi. Samuti on kurb kuulda, et igal alal sul kulub tunde, et kuskilt lambikatest kohtades üles saada. Endale ei jäänud kuskil silma, et ei pääseks kuskile, piisas ümber nurga vaatamisest.
ahvilõust kirjutas:
Mäng on liiga aeglane ja liiga pikk. Nädalaid juba mängin seda ja tundub, et ikka veel esimese poole peal.
Main story on väga kiiresti läbitav, ära tõmble nende side missioonidega, kui sulle dialoogid ja muud questid tüütavad. Sa ikka saad aru, et tegemist on RPG-ga? RPG puhul 30h gameplay on suht mannetu.
ahvilõust kirjutas:
Igal pool mingi junnid mida vaja korjata. Nagu mingi fakking mmo. Korja 20 seda 30 toda.
Ei ole vaja korjata, saab väga ilusti ilma hakkama, lisaks lootides saab enamus vajalik resursse kätte.
ahvilõust kirjutas:
Maagi spellid ka k6ik liiga n6rgad ja jamad. Nii et peksa pool igavikku neid kilpe maha vaenlastel.
Ilmselgelt dual-wield rogue teeb rohkem, aga minul seda probleemi polnud, Fire/Rift tree Solas tegi mul küll piisavalt haiget.
ahvilõust kirjutas:
Dialoogid ja Stoori on igav ja v6ib skippida. Kogu see rifti teema, mis mmodest maha visatud on nii jüra.
Jällegi, sa mängid RPG-d, mitte mõnda hack-n-slash mängu.
Ma tõesti vabandan, et nii nokin, aga no üldse ei saa sinu väidetega nõustuda. Maitse maitseks, ehk pole RPG-d lihtsalt sinu jaoks.
Pigem ainuke asi mis mind häiris oli,et osad paigad mida külastada ei seostunud põhi looga. Mõni paik ei kutsunud üldse külastama just selle suht tühja sisu pärast.
From a development standpoint, Patch 3 was a small, bug-fix only patch to address some high-frequency issues affecting the majority of our players.
General
Added key binding that allows players to walk.
Added mouse cursor scaling.
Fixed issue that could result in the mouse getting stuck in mouse-look mode when players alt-tabbed out of the game in full-screen mode.
Fixed display bars to correctly reflect items that alter maximum health.
Single-Player
Changed party banter system to be less random to prevent extra-long periods where no conversations would occur.
Fixed issue that could result in one of Dorian’s conversations not being available for some players.
Fixed issue that could result in a cutscene not firing for Dorian’s plot when players enter the Gull and Lantern.
Fixed issue that could result in Sera’s Verchiel plot being broken.
Fixed issue with the demon that could spawn during Solas’s personal quest.
Changed Tactical Camera so that it no longer re-centers when the player changes party members.
Fixed exploit that allowed for infinite influence.
Fixed issue that allowed players to exploit their gold value in single-player mode.
Fixed allied mage AI so they did not dispel targets that the player had frozen.
Fixed issue that caused the bar displaying armor rating to not update correctly for crafted gear.
Fixed issue that caused extra potions granted by items to be lost when players return to Skyhold.
Fixed issue that caused Mind Blast’s upgrade, Fortifying Blast, to not provide additional barrier.
Fixed issue that could result in the opt-in conversation UI continuing to be displayed if players opted out very quickly as the UI was starting to be displayed.
Fixed issue that could result in the world map being permanently displayed in the Storm Coast.
Fixed issue that could result in being unable to switch party members after looting.
Fixed issue that could result in party members not following orders to revive a party member in Tactical Camera mode.
Fixed issue that could result in people being unable to discover all the regions in the Exalted Plains.
Fixed issue that could cause dragons to become unresponsive.
Fixed issue that would cause dragons to freeze during their roar.
Fixed issue that could cause some conversations to be “hitchy.”
Fixed issue that could cause Varric’s legs to do odd things in some opt-in conversations.
Fixed Masterwork Prowler Armor so it no longer distorts on certain characters.
Fixed issue that could cause Harmon to disappear in certain circumstances.
Fixed a few non-herb crafting materials that were showing up in the Herbs section of the inventory. They are now correctly in the Other section.
Multiplayer
Enabled push-to-talk functionality in the multiplayer end of match screen.
Enabled push-to-talk in the multiplayer armor upgrade menu.
Fixed issue where changing multiplayer match settings would take effect without confirming changes.
Fixed issue that could result in players entering multiplayer matches without any mapped abilities in certain circumstances.
Fixed case that could cause keys to not drop in multiplayer mode.
Fixed issue that would cause the potion mapped to the first slot to also be used when pushing the 9 key in multiplayer mode.
Fixed issue that would cause the camera to spin at the end of a multiplayer match and not display the end of match screen.
Fixed issue in multiplayer mode that would result in the healing portion of Rampage to stop working in certain circumstances.
Tuned Strength of Spirits to be more useful in multiplayer mode.
Tweaked the balance of the Demon Commander in multiplayer mode.
Fixed issue that could result in items not displaying their cards when chests are opened in multiplayer mode.
Fixed issue that could cause pots to respawn in certain circumstances in multiplayer mode.
Tundub, et päris kohe ei tasu vist peale lasta, sest mõni asi vajab hotfiximist. Mingi jama kilpidega ning DA: KEEP importimised ei paista ka õigesti töötavat praegu, seega uut mängu ei tasu alustada.
Aga hea näha, et nii kui pühad möödas hakkab patche tulema. Loodetavasti varsti järgmine.
Sain ka 30min mängida. Nii ja naa...graafika ok, sõdimise kontroll skeem imelik kuigi ehk mõnele meeldib.
Alad siiski normaalselt suured, nii et tundub ok avastamise osas.
Mõtlen ka siin teisele ringile qunari roguena. Nimelt idee oleks:
Spoiler
Kui kohe minna otse Emprise Du Lioni ja hiilida seal läbi kuni Imshaelini ning Imshaeliga läbirääkimisi pidada siis saaks Suledin keepi endale mingi level 8-na. See tähendaks tier 3 daggeri retsepti ja tier 3 (roosat, aga noh...) metalli. Pannes veel pähe Qunari mütsi mis annab dmgit juurde siis peaks olema valmis üks jube killer .
Sellel ideel võib olla loogikavigu sees, ma ei tea kas madala levelina antakse üldse seda missiooni, äkki on mingi lvl requirement.
Ma oma esimesel mängul sain väga haleda bugi osaliseks - elfi questi seeria algas muretsemisega, et ega ma pantvangis pole aga reaalselt operatsiooni contact lavellan clan ei saand. Eriti jama kuna sentinelidega sõbraks saamine on eelduseks, et suudad ühe iidse elfiga läbirääkida ning nagu immersion kannatas. Siis alert olukord võib bugida jutu ära. Ma ei tea kas praegu need bugid enam eksisteerivad. Väike hoiatus, need kes teevad elfi missioone - te peate olema ettevaatlikud mis advisoriga neid aitate või inquisitori klann tapetakse maha...
viimati muutis Revilo 14.02.2015 01:03:46, muudetud 1 kord
Esimene mäng mida katkestasin, sest see on liiga pikk.
Mäng pole halb aga viskab üle. Need miljon tsooni mida saab avastada toimivad k6ik ühte moodi. Ja mind väga häirib kuidas need tehti. Mingi värdjalik tunnel level disain. Tihti tuleb suure ringiga minna, sest nähtamatud seinad igal pool. See on nii n6me kui tegelane ei saa väikesest kallakust üles ronid, sest mängulooja ei taha seda. a kuskil teises kohas suudab järsku seda. Nii, et kogu aeg proovi kas äkki ikka saab selle künka otsa. Tegelase liikumis kiirus on ka sitt, kogu aeg tahaks, et oleks sprint funktisoon. Üldse terve mäng jookseks nagu aegluubis. vb arvuti ka n6rk ei tea.
Muidu rpg kohta on väga vilets tegelse arendamine. Maagina saab paremad spellid juba kuskil lv 15-16 kätte ja edasi pole nagu mingit huvi enam tegelast leveldada. Attribute oma valiku järgi t6sta ei saa. Selline mängulooja poolt peale surutud "vot niimoodi peate mängima" käib t6siselt pinda.
Pole halb mäng aga kuidagi m6ttetu ja igav. _________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
viimati muutis ahvilõust 04.04.2015 18:54:24, muudetud 1 kord
Muidu rpg kohta on väga vilets tegelse arendamine. Maagina saab paremad spellid juba kuskil lv 15-16 kätte ja edasi pole nagu mingit huvi enam tegelast leveldada. Attribute oma valiku järgi t6sta ei saa. Selline mängulooja poolt peale surutud "vot niimoodi peate mängima" käib t6siselt pinda.
Kõlab nagu "newscool" RPG _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
kusjuures ostsin ka kohe launch dayl selle mängu ja lõpetasin täpselt samadel põhjustel nagu ahvilõust.
võttis lausa sõnad suust. lihtsalt ei kutsu tagasi mängima absoluutselt... midagi uut pole seal minu jaoks ja räigelt igav ja täiesti vangistatud tunne tekib.
kuigi olen mängind taolisi piiratud maailmaga mänge veel ja läbind. aga jah tundub ,et liiga pikk ka minu jaoks...
ei ütle ,et mäng halb oleks. lihtsalt maitse asi;) sobib kindlasti hästi inimestele kes ei mängi mingeid muid mänge aktiivselt nende jaoks see ilmselt kuld pela.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.