Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
02.10.2013 19:16:53
|
|
|
Directors Cut, 22.10.13
Director's Cut Features Trailer
Spoiler 
Lisaks mingi Dues Ex: Universe idee, mis tundub, et toob ka korralikku PC, next-gen konsooli Deus Ex'i!
http://community.eidosmontreal.com/blogs/Future-Vision-for-Deus-Ex
tsitaat: |
David Anfossi, Eidos Montreal
I’m really excited to let you know that we are working on an ambitious idea which we’re calling
The concept behind Deus Ex: Universe is to create an ongoing, expanding and connected game world built across a generation of core games. It’s a commitment on our part to deliver meaningful content that expands the franchise on a regular basis and to deliver a deep conspiracy that will span several connected Deus Ex games, creating a more immersive and richer experience than ever before. Deus Ex: Universe will include PC and console games, but also additional Deus Ex games and experiences available in other media such as tablets, smartphones, books, graphic novels, etc... You might have seen the name pop up recently in the press – well this is what it’s all about.
I’m pleased to confirm that we are already into production of the starting point for Deus Ex: Universe with a new game for PC and next-generation consoles. We’re very excited about it at the studio and I wanted to let you know that most of the team behind Deus Ex: Human Revolution is already working hard on this new game. It took us four years to learn how to create a unique Deus Ex experience with Human Revolution and it was important for me to keep this knowledge within the franchise.
I want to leave you with a piece of concept art from our next-gen Deus Ex game that shows trans-humanism segregation, which is a backdrop to our vision for the next Deus Ex. It represents a "ghetto-city' voluntarily built in order to separate the classes. The people in this segregated class have reshaped their environment, nostalgic for their ideal of Cyber Renaissance. This dark and dystopian vision sets the tone for things to come in Deus Ex.
For now, I hope you are excited about the future of this game that we love so much. Deus Ex is coming to next-gen, it’s early so don’t expect to hear much more from us just yet, but I wanted you to know.
I'm very excited as a developer and gamer! |
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
02.10.2013 19:29:13
|
|
|
yet another mmo? kas nad ei viitsiks mõndagi head ip-d põhja laskmata jätta?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
firemark
HV Guru

liitunud: 11.03.2007
|
02.10.2013 19:32:26
|
|
|
mingit MMOd rahvas küll ei oota
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zanzhu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.09.2009
|
02.10.2013 19:36:05
|
|
|
Universe viitab nagu MMO-le aga kusagil pole nagu konkreetselt öeldud.
Jensen: "MMO? I never asked for this."
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
02.10.2013 19:39:16
|
|
|
Inimesed ei oska vist ikka üldse lugeda...
Mingit MMO'd ei ole.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
02.10.2013 19:39:51
|
|
|
londiste kirjutas: |
yet another mmo? kas nad ei viitsiks mõndagi head ip-d põhja laskmata jätta?
 |
Ma küll mingit MMO'd välja ei lugenud. Loe kirjeldus ikka uuesti läbi.
Pigem Mass Effect stiilis teema, kus on põhimängud, regulaarne DLC lisamine, raamatud, koomiksid, animatsioonid, appid, vbl mingid browser värgid jms. Ehk selle asemel, et teha eraldi-seisvate tükkidena suuri PC mänge, proovivad nad igal võimalusel laiendada kogu universumit korraga igas suunas.
Minu arust on Deus Ex maailm niivõrd suure story potentsiaaliga, et see on igati hea mõte.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
02.10.2013 20:10:22
|
|
|
kõik buzzwordid on ilusasti reas olemas.
kuigi ega see miljonil viisil ja platvormil arendatav maailm ka tingimata hea mõtrtena ei tundu.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
firemark
HV Guru

liitunud: 11.03.2007
|
02.10.2013 20:48:52
|
|
|
pigem tehku üks pikk ja korralik mängu uue generatsiooni konsoolidele (ps4,x1) ja PC
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
02.10.2013 21:19:53
|
|
|
Otsisingi siin just eile millal DXHR:DC välja tuleb. Nüüd tean
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
02.10.2013 21:34:42
|
|
|
firemark kirjutas: |
pigem tehku üks pikk ja korralik mängu uue generatsiooni konsoolidele (ps4,x1) ja PC |
Seda nad ju teevadki?
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
firemark
HV Guru

liitunud: 11.03.2007
|
02.10.2013 21:40:10
|
|
|
me ju ei tea mida nad praegu täpsemalt teevad, enne kui rohkem infi tuleb
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
02.10.2013 21:45:32
|
|
|
I firemark, teame ju. Miks see nii palju probleeme valmistab kõigile? DE:HR tegijad teevad hetkel sellele next-gen järge. DE Universe on lihtsalt eraldi teema, mis paneb kõik Deus Ex'iga seonduva ühte kohta, sarnaselt mingisugusele Halo Waypointile või mida iganes.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kruvi
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2003
|
02.10.2013 22:27:13
|
|
|
Loodetavasti veits parem stoory tulemas ning parem kirjutatud tekst.
DxHR'is oli maru must-valge kõik ning liiga lapsikuks kirjutatud. Ühtki head memo kah ei mäleta peale mingite franslate inside joke'ide.
Augmentationite kõrval teema piirduski ju ainult tänaval sloganeid karjuvate inimestega suuresti.
Rohkem täiskasvanud mängu ootaks.
Ja kui asja juures olla siis korralik melee mitte võileiva tegemise ajaks "press X for awesome" vajutamine ning siis rechargi ootamine.
Tänapäeval mõeldakse liiga palju "set piece"'ide ette valmistamisele ja liiga vähe sellele, et anda tööriistad neid ise luua.
Lasteaia lapsed viiakse käe kõrval üle kõnni tee, mängudes ei tohiks seda teha.
Aga esimese katsetuse kohta oli päris OK, loodetavasti teevad vead korda (kaasa arvatud ära leierdatud boss-fighti teema) ning tulevad mõnusa asjaga välja.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
02.10.2013 23:24:07
|
|
|
Boss fightid on parandatud juba DC versioonis. DXU-s seda enam. Vaevalt kaks korda sama reha otsa astuvad.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kruvi
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2003
|
03.10.2013 10:36:12
|
|
|
Kusjuures see boss fightide teema oli küll out of place aga rohkem mind ennast ei häirinud.
See on umbes sama kui mõni viriseks paari buggi pärast mängus mis sind 20 tunni jooksul vaid 5 minuti jooksul vaevavad, samal ajal kui mäng ise näiteks hoopis palju suuremaid elementaarseid vigu omaks.
Ei paistnud üle jäänud foonist nüüd nii tugevalt välja, et hulluks peaks minema ning ainult selle külge haakuma.
Mul keeras rohkem ära siis kui FF7 postrit selle kontori idioodi seinal nägin. Andis juba varakult teada, et tegu tuleb sellise MGS + Anima mixiga.
Tegelikult peaks veel igaks juhuks selle viimase versiooni järgi uuesti läbi tegema, värskendaks veidi ning saaks ehk paari asja ka teist moodi proovida.
Dx1 = Läbi tehtud iga kord kui keegi on seda maininud
Dx2 = 2 korda
DxHR = 1 kord siiamaani
Tõstaks ikka Dx2'ga samale pulgale asja vähemalt.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zanzhu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.09.2009
|
03.10.2013 11:18:03
|
|
|
No kui sul Jensen totaalne hiilijanohik oli, siis esimene boss oli ikka väga kehva teha.
Bossfightid tegi hoopis mingi muu stuudio ja täiesti mööda.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
03.10.2013 13:50:38
|
|
|
Zanzhu, see oli nii tegelikult vaid kui sa mänguga piisavalt kursis polnud. Oled vaadanud *No items* speedruni?
Sisuliselt terve mängu saab läbi teha, ilma kordagi ühtegi relva kasutamata, esimene boss oli veel eriti lihtne, loopisid bossile mõned seina äärest võetud gaasikanistrid ja lõhkeainetünnid ja oligi kõik.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
03.10.2013 13:53:08
|
|
|
lightbluefox, esimese playthrough esimeses veerandis olid mänguga põhjalikult kursis?
mina olen küll üks neist, kelle sneaky scientist esimese bossi otsa ennast ikka pika rea kordi surnuks jooksis.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kruvi
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2003
|
03.10.2013 14:57:58
|
|
|
Kusjuures mul oli vist ainult 1 granaat tolle raisa vastu kasutada. Edasi loopisingi talle kõik tünnid pihta ning siis (vist oli) snipriga paar lastu pähe ning korras.
Korra või kaks tuli proovida enne kui välja tuli aga täiesti tehtav.
Tegelt oli mäng kergem neile kes sneakilt mängisid kuna XP'd said rohkem stealth takedownide eest. Poole mängu pealt ei osanud enam ühtki augi upgrade'ida kuna enamus olid mõttetud (igasugu radari augmentatsioone), siis sai hakatud armorit ja taifuuni ja asju toppima mida tegelt vaja polt ega stiiliga kokku ei läinud.
Polegi vist kunagi nii kergelt tundnud ennast mängides kõige raskema raskusastme peal.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
03.10.2013 15:03:25
|
|
|
londiste, põhjalikult võisid kursis olla kui mäng oli kord või kaks läbitehtud, sõltub ka sellest kuidas oli su mängustiil.
Põhimõtteliselt maksimaalne energiavaru ja kloaak tagasid selle, et said ka kitsamatestki kohtadest kiirelt läbi.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zanzhu
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.09.2009
|
03.10.2013 15:17:41
|
|
|
No meil olid kõik punktid nohikusse ja lobaajamisse topitud, minul isiklikult puudus kloaak. Kankude pildumine ja taser ei võtnud seda rakette ja granaate pilduvat tegelast maha.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
03.10.2013 15:18:35
|
|
|
Ise tegin nüüd viimati full-stealth pacifist viisil läbi ning väga nauditav. Terve mängu jooksul ei lasknud ennast mitte kellelgi näha ning kedagi ei tapnud samuti, va. bossfightid. Pm peale seda, kui cloak'i saad + double takedown, siis polegi rohkem midagi vaja. Mugavuse ja ammo üleliigsuse tõttu sai muidugi päris paljudele dartid või stun'i sisse tõmmatud.
Tegelikult saab isegi bosse stun gun'iga tappa. Võtab küll oma 20+ laksu aga siiski.
Väga lahe oli selles suhtes mängida, et pidevalt pidi mõtlema ja leiutama kuidas läheneda, et keegi sind ei märkaks. Jälgisid patrullide plaane, koksasid eraldi seisva tüübi maha, keha kuskile kõrvale, siis järgmistele knock-out, kellelegi dart sisse või kiire stun. Väga lahe. Mul need takedown animatsioonid ikka täiega meeldisid. Tekkis paras ülbiku tunne kui teatud kohtades sai cloak peal 10 venna vahelt läbi joosta, kõigile molli sõita ilma, et keegi oleks arugi saanud, mis toimus. Tabasid hetke ära, kus kõik vaatasid õiges suunas ja jooksid punktist A punkti B punkti C punkti D jne.
Maha koksasin iga viimasegi tüübi, ka viimase ala kõik "hullud". See võttis päris rämedalt aega ja plaanimist, et keegi sind ei näeks. Mõnes kohas oli neid 15 tükki koos ja siis pidi leiutama.
EXP-d sai ka ikka rämedalt. Kõik nurgad sai läbi käidud ja enamik asju lahti häkitud. Mängu lõpuks jäi puudu vist 3 praxis pointi vms, siis oleks absoluutselt kõik ära võetud olnud, mis võtta andis.
Järgnevast mängust ootan ainult paari muudatust. Rohkem valikuid boss fightide juures (peale tapmise võiks olla veel - pacifist, sneak avoid, diplomacy avoid), parem EXP rewardide süsteem. Originaalses Deus Ex's oli see parem, et +exp-d said uute kohtade avastamiste eest, mitte aga mooduse eest kuidas sinna said. HR-s saab nii palju XP-d häkkimiste eest, et koodide otsimine jms on mõttetu, isegi kui leiad siis tasub ikka häkkida. Võiks nagu originaalis olla, et häki, lockpicki, peksa puruks vms, saad ikka samapalju XP-d lihtsalt ligipääsmatusse kohta sisenemise eest.
Story, atmosfäär jms oli väga super ja siin ei muudaks midagi. Tehku lihtsalt uusi alasid, uusi tegelasi ja uus storyline + eelnevalt mainitud muudatused ja ma teeks kohe Pre-Orderi.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
03.10.2013 16:15:24
|
|
|
DX 3 Miinus oli see, et xp ja augmentatsioonid olid kokku topitud, oleks loogiline, et augmentatsiooni ei saa lihtsalt nö õhust, et mõne uue koha leidsid.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
03.10.2013 17:00:52
|
|
|
misasi see director's cut üldse endast kujutab. oleks nagu kõik platvormid loetletud. mingi täiesti uus asi, mis jälle tuleb osta?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
firemark
HV Guru

liitunud: 11.03.2007
|
03.10.2013 17:02:51
|
|
|
londiste kirjutas: |
misasi see director's cut üldse endast kujutab. oleks nagu kõik platvormid loetletud. mingi täiesti uus asi, mis jälle tuleb osta? |
ei ole uus asi, lihtsalt mõned täiendused ja bugfixid
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
 |
|