Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Probleem garantiilise Samsung digiseebiga (Klick esindus või garantiiteostaja Fujitsu Services). märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
karukas
HV veteran
karukas

liitunud: 31.07.2006




sõnum 05.08.2012 08:59:52 Probleem garantiilise Samsung digiseebiga (Klick esindus või garantiiteostaja Fujitsu Services). vasta tsitaadiga

Ostsin Klick Võru esindusest omale Samsungi W600 digifotoka. Peale mõningast kasutamist nägin, et zuumimisel on selgelt näha tolmukübemed(üks suur ja paar olid väiksed). Lisaks sellele jooksis fotokas pidevalt kokku ja ei olnud nõus pilti tegeme vajaliku hetkel. Läks läbi poe garantiisse ja tuli paari nädalaga tagasi. Puhastati, uuendati jne. Eeldasin, et asi on korras. Tähelepanelikumal uurimisel selgus aga, et endise suure kübeme asemel oli tekkinud mitu pisut väiksemat mis paraku hakkasid jõudsalt kasvama. Samamoodi jooksis ka aparaat kokku ja lihtsalt keeldus pilte tegemast. Kokkujooksmise all pean silmas seda, et aparaat ei reageerinud ja välja ka ei lülitunud. Ja jälle poodi tagasi ja jälle garantiisse.

30.06.12 12:57 Esindus: Ekraanil õrnad kriimud. Seade Korralik füüsilised vigastused puuduvad.
30.06.12 12:57 Esindus: Komplektsus: Kaamera, Aku
04.07.12 16:05 Teenindus: ressursi ootel.
27.07.12 14:16 Teenindus: BER taotlus esitatud SAMSUNG-ile
30.06.12 12:57 KLICK: Võru: Registreeritud
30.06.12 12:59 KLICK: Võru: Transpordi ootel -> TVC logistika (Klick)
02.07.12 10:14 KLICK: Võru: Transpordis -> TVC logistika (Klick)
04.07.12 09:41 TVC logistika (Klick): Käsitlemisel
04.07.12 09:42 TVC logistika (Klick): Transpordi ootel -> Fujitsu Services OÜ
04.07.12 10:11 TVC logistika (Klick): Transpordis -> Fujitsu Services OÜ
04.07.12 14:37 Fujitsu Services OÜ: Käsitlemisel
04.07.12 16:05 Fujitsu Services OÜ: Ressursi ootel
27.07.12 13:44 Fujitsu Services OÜ: Käsitlemisel
27.07.12 14:16 Fujitsu Services OÜ: Ressursi ootel

Küsisin poest, et mis saab. Ma tahaks pilti teha, mitte asju osta mida remondis hoida. Viimane, paari päeva tagune jutt oli selline, et ei suudetavat ära otsustada, kas maha kanda ja kui maha kanda, siis kes selleks loa annab. Mina arvan, et see on jamajutt.
Arvamused ja soovitused on teretulnud.
e/ kahekümne seitsmendal käisin poes lärmi löömas ja mingil põhjusel on samal päeval ka fotokat timmitud. Minu jaoks müstika. Või ongi selline situatsioon ja käitumine tavapärane?
Kommentaarid: 201 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 164
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kännuämmelg
HV Guru
kännuämmelg

liitunud: 27.08.2002




sõnum 05.08.2012 09:02:41 vasta tsitaadiga

See käitumine on täiesti tavapärane- puhkuste ajad, tööjõupuudus ning kui klient väga peale ei käi, saab venitada ja aegajalt head tahet üles näidata. Nõua uut aparaati või raha tagasi. Usu, või mitte aga selles aitab Sind Tarbijakaitseamet.
Kommentaarid: 243 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Go Kane!
HV Guru
Go Kane!

liitunud: 07.11.2006




sõnum 05.08.2012 09:54:00 vasta tsitaadiga

Nõua muidugi raha tagasi. thumbs_up.gif

Kui venitama hakatakse maini et pöördud Tarbijakaitsesse beer_yum.gif
Kommentaarid: 1839 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1343
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karukas
HV veteran
karukas

liitunud: 31.07.2006




sõnum 05.08.2012 10:06:04 vasta tsitaadiga

Venitab praegu Fujitsu Services OÜ. Kuna mina suhtlen poega ja poe vastu pretensioone ei ole, peaksin Tarbijakaitsega koostöös Fujitsut raputama? Ilmselt lähen käin poest läbi ja nõuan raha tagasi, seda enam, et rahakotis ulub momendil tuul.
_________________
Torgin vanarauda erinevate asjadega ja suviti sõidan jalgrattaga.
Kommentaarid: 201 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 164
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Go Kane!
HV Guru
Go Kane!

liitunud: 07.11.2006




sõnum 05.08.2012 10:08:20 vasta tsitaadiga

karukas kirjutas:
Ilmselt lähen käin poest läbi ja nõuan raha tagasi, seda enam, et rahakotis ulub momendil tuul.


Muidugi tee seda.
Kommentaarid: 1839 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1343
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 05.08.2012 10:16:02 vasta tsitaadiga

Sina peaksid ikka sellele poele, kes sulle kauba müüs, pretentsiooni esitama. See kes garantiid teostab, on teisejärguline (ei puutu otseselt sinusse) ja ei puhu praegu pilli.
Ega Fujitsu tahtlikult garantiiga ei venita, ta ootab ikka kas Samsungi vastust või varuosa, omast taskust ei hakka garantiiteostaja midagi kinni maksma.

Sarnane teema käis kunagi läbi.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
karukas
HV veteran
karukas

liitunud: 31.07.2006




sõnum 05.08.2012 10:20:39 vasta tsitaadiga

Ilmselt küll.
_________________
Torgin vanarauda erinevate asjadega ja suviti sõidan jalgrattaga.
Kommentaarid: 201 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 164
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2012 12:42:36 vasta tsitaadiga

Kui sul on vaja abi korrektselt vormistatud kirjaliku pretensiooni esitamisel kauba müüjale ja ka Tarbijakaitseametile, siis võid minuga ühendust võtta. Olen selles osas Võlaõigusseadusega väga hästi kursis ning vormistanud selliseid pabereid ja aidanud inimesi rohkem kui kümneid.
_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tavka007
HV kasutaja
tavka007

liitunud: 12.02.2008




sõnum 05.08.2012 14:22:51 vasta tsitaadiga

Minul on sarnane probleem EMT-ga olnud. Ostsin sealt telefoni ning kogu aeg oli sellega jamasid. Küll jooksis kokku, küll ei saanud korralikult helistada jne. Tegemist oli veel "vana kooli" nuppudega telefoniga. Jõudsin käia telefoniga 5 korda garantiis ning kirjutada poele kaks kaebust ning mitu korda nõudsin telefoni hüvitamist, kuid sooviks see jäigi. Räägiti, mis seaduse järgi lubatud on ja mis mitte, kuid olen kuulnud seda, et peale kolmandat remonti on õigus nõuda kauba asendamist. Lisaks venis remont ka kogu aeg päris pikale. Mõned korrad anti ka asendustelefon, mõned korrad saadeti pikalt. Ega selline jamamine firmaga temast eriti head muljet ei jäta. Mina enam EMT klient igatahes pole. Lõppes see kõik sellega, et ostsin omale uue telefoni ja vana jäi lihtsalt seisma, kuna see ei töötanud nii nagu peab. Garantiiprobleemidega olen suhelnud päris paljude firmadega ja EMT välja arvata, on asjad korda saanud. Natuke kahtlane on Elioni poolt garantii käigus parandatud arvuti seisukord, kuid eks aeg annab aimu, mis tulevik toob. Kõvaketas vahetati küll välja, kuid muud asjad on üpris lohakalt kokku pandud. Mina soovitaksin sul kindlasti esitada pretensioon ja raha tagasi nõuda. Iseenda närvikulu on ka midagi väärt.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 05.08.2012 14:30:34 vasta tsitaadiga

Eks k6ik s6ltub tihti ka sellest, milline on firma Peakontori majanduspoliitika. Kui firma firmapoliitika ütleb, et teemaga käsitletakse mitu kuud, siis nii ka tihti läheb.
Sanyoga on kogemus, kus "jubin" j6udis pärale 7 kuuga. Ja kedagi ei huvitanud...


Postitatud Sony Ericsson mobiililt
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karukas
HV veteran
karukas

liitunud: 31.07.2006




sõnum 05.08.2012 20:55:00 vasta tsitaadiga

Sai täna poes käidud. Ütlesin otse, et aitab küll. Homne päev peaks selgust tooma. Klienditeenindaja muidugi ütles kohe, et ega raha tagasi saamine ka niisama lihtsalt ei käi... bla,bla,bla...
Oodakem siis homset.

_________________
Torgin vanarauda erinevate asjadega ja suviti sõidan jalgrattaga.
Kommentaarid: 201 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 164
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
peacemaki
HV kasutaja

liitunud: 10.05.2005




sõnum 06.08.2012 09:34:05 vasta tsitaadiga

Ise prooviks asju otse Fujitsuga ajada. Klickist ajatakse sulle üldist möla.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 06.08.2012 09:41:18 vasta tsitaadiga

peacemaki, garantiiteostaja liigutab ent täpselt nii kiiresti kui Samsung end liigutab
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2012 10:06:06 vasta tsitaadiga

selles suhtes on alati olnud mõistlik suhelda otse selle kohaga, kes asjale reaalselt garantiid teeb. fujitsu services on siiamaale kõikvõimalike garantiide teostajana jätnud väga korrektse teenindusega väga hea mulje, samas samsung oma olemuselt selline pikaldane. Antud juhul ei saa ilmselt su pretensioonile mille sa valmis kirjutad, enne vastata kui samsung ise vastanud on. seega pead sa ikka ootama kuniks see samsungi vastus tuleb. lohutuseks sulle on samas seisus veel aceri, asuse ja MSI ostjad, kes kehvemal juhul peavad edasimüüja kaudu suhtlema mingi leedus baseeruva asutusega, kes MSI d remondib. ma osalesin eelmisel aastal ühe euronicsist ostetud ja korpuse katkiminekuga recallitud masina remondis, mille euronics kasutajale kaela määris ja ütles, et nemad ei remondi seda ega korralda ka kusagile saatmist. recall selgus alles hiljem ning saadetud sai ka teise firma (arvutimeistrid) kaudu. masin oli 4 kuud kadunud, kokkvõttes kulus läpaka korpuse vahetuseks ca 6 kuud.
Ordi kaudu tellisin S99H le uue ekraani tagakaane, esimene tellimus sai tehtud novembris 2011, kaane sain reaalselt kätte mais 2012.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran

liitunud: 24.07.2007




sõnum 06.08.2012 10:15:30 vasta tsitaadiga

Raha on õigus tagasi nõuda, kui esimesel korral remont ebaõnnestub. Kolme korra jutt on müüt.
Kogu protsessiga peaks poes hakkama saama. Mingid kolmandad firmad ei ole olnud osalised sulle kauba müümisel. Kui ostsid Klckist, siis raha saad tagasi klikist. See, kuidas ja mis teid pidi nemad tootjalt raha tagasi saavad ei ole sinu mure. Võta ühendust tarbijakaitsega ja pane nende abiga kokku vastav ostu-müügi tehingust taganemise avaldus.

_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks...
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2012 13:30:27 vasta tsitaadiga

raha tagasi saad jah sealt poest, kust ostsid. kui kindlalt garantiid tahad, on kiirem ja valutum suhelda otse garantiipakkujaga.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NightStriker
HV veteran

liitunud: 24.07.2007




sõnum 06.08.2012 13:43:33 vasta tsitaadiga

https://www.eesti.ee/est/teemad/tarbijakaitse/millised_on_tarbija_pohilised_oigused/kaebuse_esitamine
http://www.tka.riik.ee/kkk-2/
Siit peaks oma õiguste osas nati infot saama.

_________________
Allverelaev sukeldub määramata ajaks...
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karukas
HV veteran
karukas

liitunud: 31.07.2006




sõnum 06.08.2012 15:57:07 vasta tsitaadiga

Täna tuli nagu võluväel Samsungist vastus, et on võimalik see aparaat välja vahetada. Nii väideti Klick`st. Kuna mul näpud hetkel põhjas ja poes sama mudelit ei ole, võtan raha.
Lugu peaaegu lahendatud.

_________________
Torgin vanarauda erinevate asjadega ja suviti sõidan jalgrattaga.
Kommentaarid: 201 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 164
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2012 16:43:34 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karukas
HV veteran
karukas

liitunud: 31.07.2006




sõnum 24.08.2012 20:38:17 vasta tsitaadiga

Võtaks ammuse teema lühidalt kokku, öeldes, et raha on käes juba mõnda aega ja pisut mõru maiguga võib selle fotoaparaadi-teema lugeda lõpetatuks.
Küll aga tekkis täna ootamatult probleem Flex`st ostetud(üle kahe aasta tagasi - kolme aastase garantiiga) garantiilise läptopiga.
Ammu vaevasid mind erinevad sinised ekraanid ja PIO režiimi pöörduv HDD. Sinise ekraani vastu rohtu ei leidnud aga ketta sai Device Managerist uninstallides ja uuesti leides, panna tagasi normaalrežiimi.
Mõtlesin, et kuna garantii veel kehtib, saadaks siis ülevaatusele. Naine viis Tartusse ja rääkis minu poolt öeldu poistele ära. Ei mingit probleemi. Nädalakese või enama oli remondis ja siis helistati, et ongi korras. Leppisin kokku, et täna astun läbi ja võtan kaenlasse kui pealinnast tulen. Tehtud. Tehtud töödeks oli tolmust puhastus ja HDD vahetus. Kodus läpakat tööle pannes avastasin aga, et ketas on vahetamata. Speedfan näitab eeskujulikult lausrohelist, HDDTune pakub jätkuvalt warningut. Aga mulle ju öeldi, et ketas on uus paigaldatud. Kuidas sellest peaks aru saama või mida edasi tegema? Uuesti Tartusse viima läppari? Kuidagi ebameeldivalt kalliks läheb see garantiiremont... icon_rolleyes.gif
Mõni mode võiks pealkirja vastavusse viia, et poleks uue teema tegemist.
Tänan!
Kommentaarid: 201 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 164
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.08.2012 20:45:12 vasta tsitaadiga

mis masinaga on tegu?
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karukas
HV veteran
karukas

liitunud: 31.07.2006




sõnum 24.08.2012 21:01:39 vasta tsitaadiga

Dell Studio 1555
_________________
Torgin vanarauda erinevate asjadega ja suviti sõidan jalgrattaga.
Kommentaarid: 201 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 164
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.08.2012 22:16:15 vasta tsitaadiga

suhtle it grupi või max123 ega ka korra garantii kohapealt. mida nad sellisest remondist arvavad.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karukas
HV veteran
karukas

liitunud: 31.07.2006




sõnum 24.08.2012 22:20:29 vasta tsitaadiga

Nädalavahetus, kellega ma ikka nii väga suhtlen.
_________________
Torgin vanarauda erinevate asjadega ja suviti sõidan jalgrattaga.
Kommentaarid: 201 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 164
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.08.2012 22:49:09 vasta tsitaadiga

õgie jah..
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Probleem garantiilise Samsung digiseebiga (Klick esindus või garantiiteostaja Fujitsu Services). mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.