.. loe manuaali ja netis õpetusi. Mina trade'isin pms "kõigiga" kuniks läks andmiseks. Lõin trade suhted ja asi liikus. Selleks aga et sa üldse trade'ida saaks peavad sul olemas olema kas vastavad "teed" (trade route) ja vastavad sadamad. Kui trade pordid täis on siis enam uusi suhteid luua ei saa (loogiline), kui vastasel on sama juhtum siis ei saa ta ka sinuga kaubavahetust teha. Selleks peabki oma sadamaid ja teid uuendama ja trade "värke" upgrade'ima. Nende "mapil olevad ankru märgid ehk trade pordid vms" peale pane aga nii palju trade laevu kui vähegi mahub kuna mida rohkem trade laevu seal ikoonil on seda rohkem raha saad. Seda saad ka ise jälgida - pane laev, pane juurde ja hoia hiire kursorit kaubavahetus raja peal. Näed selle väärtust. Pane veel laev, väärtus muutub.
Ainuke asi mis selles osas ära võeti oli regiooni eraldi maksustamine. On valida kas maksud peal nagu teistel või üldse makse ei ole. Ei saa enam maksustada ühte regiooni kõrge maksuga, teist madalamaga jne.
Jah longbow'dega panin mööda. Aga põhimõtte jääks -> suured kolakad vibud. Ei tea täpselt mis nende nimi on. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Selle vibude koha pealt. Medieval 2's annab mäe otsas olek ikka väga suure eelise, peale ETW kui tekkisid need laskis tsoonid (punased jooned) tundub et ei suudeta seda enam arvutada, kuigi kuskiltnagu kuulsin et peaks andma ka Shogunis eelise mäe otsas olek.
Uus DLC on igati teretulnud, kommiraha eest saab jälle natuke uuendusi.
Varem nimetati neid asju patchideks nüüd siis DLC
heh, suutmises asi küll kohe kindlasti ei ole nagu ma ütlesin siis see vibumeeste värk millest ma rääkisin oli täiesti olemas ja toimis juba 11 aastat tagasi valmis tehtud shogunis! põmst ma mäletangi sellest mängust üsna selgelt 2 asja - üks neist on warrior mungad ja teine ning PEAMINE on just mängu alguse kaitselahingud, kus eriti kõrgete mägede otsast sai oma nõrkade kuid paari unitit vibulasi sisaldavate vägedega väga rängalt vaenlase armeerid kotitud. see oli põhifun ja sellepärast mulle see seeria nii hullult meeldima hakkas
vibulaste terrain eelis on peale shogunit olnud jah veel päris mitmes TW mängus. range eelis kadus minuteada ära siis kui tulid need musketitega ranged unitid mängu, mis on ka mõnevõrra loogilisem. huvitav on kusjuures veel see, et praeguses shogun2's omab isegi mäest alla charge'mine suht minimaalset effekti. näiteks chargisin oma spear unitiga ülevalt alla sisse mingitele poolkõvadele bow ashigaru üksustele ja ratsaväega samal ajal neile tagant selga! võiks nagu eeldada, et seal jääb jutt väga lühikeseks...aga ei, tüübid võitlesid surmani
pigem ma arvan, et vibulaste kõikvõimalikud terrain eelised on ära võetud mingi pool-idiootse "teeme lahingud võrdsemaks" argumendi raames nüüd on ju need mingid pagana drop in lahingud kus saad inimesega võidelda ning ega jumala pärast ei saa siis anda võitlejatele ometi ebavõrdset positsiooni _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
eelnevalt on küll olnud ju teema -> vali lahingus sobiv plats ja kasuta oma ala ära. Teiste asjade puhul asi kehtib veel... tea miks siis mäe künka värk täis lasti Vast tuli sisse sellega, kui tehti Empire total war kus vibusid ei olnud. Relvaga ei ole eriti vahet kus istud laskmise kohapealt. ainult meestel on raskem mäest ülesse ronida ja teistel hea alla mäge põrutada. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
noh võibolla jah, et ei viitsitud asju ümber tegema hakata enam, oli vaja kiiremini uus title valmis saada ja müüki paisata. kuigi ma ei kujuta ette, et sellise asja sisse viimine nüüd mingi eriliselt suur arendamine oleks _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
dlc'sid hakkasid vorpima... (õigemini sisu fullist välja võtma ehk siis "üksuseid" kõrvaldama mida siis hiljem dlc'na anti või siis "special edition" 'ina.
nõnda see asi veerema hakkab.... kolinal allamäge
Ühest asjast tunnen ka suuresit puudust -> oma linna jälgimine nagu seda oli rome total war'is. Suht lahe oli oma külas ringi kolada ja vaadata millised ehitised on jne, ei ole just suur puudus aga siiski oli omapärane vaatepilt. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
legendary fail - mängid rahulikult oma mängu, asi hakkab juba minema ehk siis varsti aeg küps suurte poiste ette võtmiseks. ja siis, REALM DIVIDE. okei, mis see ikka nii väga olla saab, varemgi neid ristisõdasid ja muud jura nähtud.
well, järgmine turn KÕIK ülejäänud klannid kaardil kuulutavad sõja, kõik trade peatub, sissetulek kukub seega sisuliselt nulli ja nagu sellest veel ei piisaks siis pooled linnad hakkavad ka mässama tulemus - põmst instant uninstall, nii räiget kanni panekut pole küll tükil ajal üheski mängus kohanud.
tegelt sai veel proovitud mingit no realm effects mod'i ka, aga see vist ei tööta või krt teab, igatahes efekt täpselt sama.
ikka päris ebarealistlik, et absoluutselt iga konn ja ka massiivne force kaardil jätab paugu pealt kõik omavahel sõdimised ja muud asjad sinnapaika ja saadab kõik oma sõjaväed minu poole teele. tõeliselt S*TT viis valitud mängu nö. lõpupoole raskemaks teha...kuigi mina ei olnud veel lõpu lähedal ka mitte, vist lihtsalt liiga palju lahinguid võimsalt võidetud (ehk siis kõik lahingud). _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kõigepealt võiks selgeks teha miks see Realm Divide tuleb.
"Clan Recognition" teateid pole ühtegi saanud? Kui piisavalt palju regioone vallutad kahtlustab Shogun sind reetmises ja arvab, et tahad tema kohta endale (mida sa ka ju tahad) ja kutusb teisi klanne sinu vastu võitlema.
Vist oli see number 16 regiooni.
Üldiselt jah kõik astuvad sinu vastu v.a väga pikaajaline ja heades suhetes liitlane.
Asi pole üldse nii hull ja suht lihtne see olukord lahendada, ainuke miinus ongi see, et ka liitlased astuvad sinu vastu ja alustad jälle nullist liitude üles ehitamist. Ehk siis enne Realm Divide pole mõtet Vassalle endale võtta.
Rebellionit ei tule midagi kui sul klannil piisavalt süüa on ja linnades on kõik korras. Realm Divide rebellioneid ei tekita.
Olen ikka taeteid näinud jah, aga mis ma teen siis, jätan vallutamise pooleli ja hakkan omaette vaikselt nokitsema? Ilmselt mitte ju!
Seda ma muidugi ette ei osanud kujutada, et pauk nii otse ja nii tugevalt munadesse tuleb. Varasematest mängudest on kogemus palju rohkem manageeritavate eventidega.
Kusjuures küsimus ei ole üldse regioonides, clan recognition tuleb erinevate asjade pealt. Üheks neist on võidetud lahingud ja see kuidas need on võidetud...ja seal olid veel mingid tegurid. Igaljuhul, Shogun võib ju kahtlustada ja kutsuda, aga et absoluutselt viimne kui üks klann kohe oma tegeuvsed selle peale nurka viskab ja jooksma hakkab...no ma ei tea, kui realistlik see no???
Kusjuures minu mängus ei eksisteerinud sellist asja nagu väga heades suhetes liitlane Võrdlemisi võimatu oli saavutada taolist varianti. Mingeid meeletuid summasid ma ei olnud ka nõus maksma, et omale liitlasi "osta", kuigi huvi pärast sai natuke katsetatud ja kahtlustan, kas seegi oleks aidanud. Üks liitlane siiski oli ja see keeras ka paugu pealt miun vastu Mingit liitude ülesehitamist peale reaalmi ei ole, kõigiga on instant war ja suhted on paugust kuskil seal -200 ja nagu ma aru saan siis need hakkavad veel iga käiguga langema. Ainuke variant oleks vallutada ja teha vasalle, aga no mis sa seal ikka vallutad kui vallutatakse hoopis sind ennast.
Söök ei mõjuta public orderit mitte kuidagi, piisavalt süüa on alati olnud, aga provintside happinessi üle 2-3 saada väga ei õnnestu ja cristian asjad suudab kuidagi 0 peal hoida. Peale realmi langeb paugust linnade order üle kogu maa ja minul näiteks oli kohe esimese 2 turniga ülestõus umbes 7 provintsis. Hui ei tekita!
Põmst, eks kuidagi ellu muidugi jääks ja kunagi tõuseks tuhast ka ilmselt, aga see ei lange ikka üldse kokku minu strateegiaga ja parem jätan vist mängu pooleli kui mängin sellist mängu edasi not cool at all. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
"Food" mõjutab kusjuures kogu klanni ja lase see korraks miinusesse ja näed kuidas hakkab ülestõusmisi tekkima nagu seeni peale vihma.
Põmst 2 peamist asja mis regiooni korda mõjutavad on toit ja regioon/usk.
Olen mänginud päris pikalt niimoodi, et regioone ei valluta ja enne seda klanni tunnustamist ei tule kui uusi regioone ei võta, lahingud pole minul küll seda veel mõjutanud. Kus kohast sa seda näed mis seda tunnustust annavad?
Food nõjutab AINULT on/off reziimis, nagu ma ütlesin tähendab see seda, kas on kogu klanni food supply >=0 ja mingit foodist põhjustatud eraldi unhappinessi ei ole, või on <0 ja hakkab kuskil tänu sellele räme mäss pihta. minul on alati food olnud >0, aga see ei aita midagi kuna ühegi provintsi happinessi see EI TÕSTA, ta vaid tagab, et sealt veel eraldi lisapenaltit (- happiness) ei tuleks.
point on selles, et kui enne realmi oli mul üldjoontes kõik ilusti kontrolli all, provintsid ütleme min 0, keskmine a'la 2-3 siis peale realmi tuleb omaette automaatne lisamiinus igale provintsile ja see viib kolinal provintsid järjest mässama momentaanselt.
muidugi võib alati öelda ja mõelda, et aga mängi siis teistsuguse taktikaga, ära valluta nii kiiresti jne. no kena, aga mina olen alati total war'i mänginud selle strateegiaga, et vallutan koguaeg täpselt oma võimete piiri peal. mida kiiremini ja tõhusamalt ning rohkem ma oma vaenlasi kahjutuks teen, seda parem. praegu on mul peale 45 turni 17 provintsi ja 6'st 5 trade posti on juba ammu näiteks minu käes. muidugi ma jälgin samal ajal ka kõikvõimalikke muid asju, et keegi teine klann kuskil ei kasvaks liiga võimsaks jne.
taktikat vahetada on kindlasti optsioon, kuid meeleldi ma seda ei teeks, sest mulle minu taktika väga meeldib pealegi praegusel hetkel mängus ei ole taktika vahetus ka enam eriti realistlik. aga see realm tõmbab minu valitud taktikale vee nii kolinal peale, et põmst pole mõtet üritada edasi mängidagi. ilmselgelt võtab kogu ülejäänud "automaagiliselt" liitlasteks saanud jaapan mul portsu provintse käest ära, trade postid pean sisuliselt ise ära kinkima kuna lihtsalt pole enam kellegagi trade'da ja ilma trade'da pole raha laevu üleval pidada. ühesõnaga täielik lumepalli efekt! diplomaatia mõõde kaob mängust üldse täielikult ära....kuigi see oli algusest peale sisuliselt olematu ja VÄGA halvasti ning arusaamatult korraldatud.
vihjeks, mängin very hardiga. mõtlesin, et võtaks ikka korraliku challenge'i oligi päris korralik challenge kuni selle hetkeni, mil vesi peale tõmmatakse. väga kahju iseenesest, suuremalt jaolt väga õnnestunud mäng.
"Kus kohast sa seda näed mis seda tunnustust annavad" ei näegi, aga sellest advisor kunagi rääkis + sellest on räägitud pikalt ja laialt total wari foorumites. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
kas multiplayer mängitakse palju? ma hetkel otsin mis mängu osta aga pole veel leidnud
Vastase leian umbes 30sec - 1min seega ei saa just kurta. Kahjuks või õnneks on tase tõusnud ehk siis oskajad jäänud ja algajad kadunud ja võite enam nii libedalt ei tule
ostsin mängu ära hetkel tõmbab. kellegagi võiks millalgi koos mängida. hetkel 9 kaotust võitu pole veel tulnud aga vaikselt hakkan paremini juba aru saama
ostsin mängu ära hetkel tõmbab. kellegagi võiks millalgi koos mängida. hetkel 9 kaotust võitu pole veel tulnud aga vaikselt hakkan paremini juba aru saama
ma võin sinuga mõned mängud teha. Kas SP'd ikka tegid enne või läksid kohe MP's rinda pistma?
ma kunagi sp olen teinud kui mäng algul välja tuli aga ei mäletand eriti sellest midagi. Ma hetkel katsetan erinevaid variante mis uksusi ja kui palju neid panna. Nuud 3 võitu kirjas aga reply mingi jama selle mis võitsin salvestasin ära kui reply vaatan siis näitab nagu oleks kaotanud. aga siis igaks juhuks uurisin ule ikka näitab 3 võitu nagu mäletan, Kas sul reply pole sellist jama olnud ma kohe ultse ei saa asjast aru.
mis üksuseid panna? see ju sõltub peamiselt sellest, mis üksused sul vastas saavad olema kui seda ette ei tea siis võib oma üksuste panemisega ikka väääga rajult puusse laksida
kuidas nende multiplayeri lahingutega üldse on, ega vist põmst seda kumbki ette ei tea, mis sõjavägi vastasel lahinguväljale tuleb. lihtsalt alguses antakse vist mõlemale sama summa pappi vägede peale kulutada? _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Loading ajad on maaaasendavad täiesti, mis arvate, SSD aitaks vast ?
Kusagil googeldasin, väidetavalt SSD väga ei aidanud, samas googelda üle.. peaks ikka midagi aitama.
+ DX9 peale minek ka aitab kõvasti.
tsitaat:
I have S2 on an SSD as well. It doesnt reduce load times at all. I put all my games on SSDs. For most, you will see a dramatic decrease in load times. Unfortunately, not for Shogun 2.
Sorry.
üks hiljutine kokkuvõttev postitus.. teisigi selliseid..
Ega enne ei tea jah mis üksused vastasel kui lahing algab.
Minu profiilis olev PC laeb suht kiirelt miskipärast, samas olen ma 100% juhtudel ka esimesena sees ja tõsi ta on et ikka tükk aega ootan vastase mapi laadimist.
Total War: Shogun 2 – Fall of the Samurai announced PCGamer
tsitaat:
The Creative Assembly have just announced that they’ll be releasing a huge standalone expansion for Total War: Shogun 2 called Fall of the Samurai. It will be set in the period leading up to the Boshin War, in which European and American forces introduce a new wave of military technology that threatens to wipe out the Samurai.
Fall of the Samurai will add six new factions. Some, like the Nagaoka, sill support the might of the Shogun. Others, like the Satsuma clan, want to embrace Imperial power. Externally, British, French and American forces are vying for influence in the Land of the Rising Sun. Over the course of the campaign, you’ll get to decide Japan’s fate.
New tech trees will reflect the evolving technology of a country adapting to the influx of devastating new weaponry from the west. That technology includes new naval units like “steamers, torpedo boats and mighty Ironclad battleships.” For the first time in Total War, these will be able to launch artillery attack on land units from the safety of the sea. Coastal defences will also be able to launch ranged attacks on incoming fleets, and the fight for influence will rage across a new campaign map that will incorporate the Northern Ezo territories and railways. Railways can be used to move troops incredibly fast, and can be sabotaged by the enemy.
On the battlefield, 39 new units will be available, including Gatling guns, US Marines and British Royal Marines. There will be three new agent types, Foreign Veteran, the Ishin Shishi and the Shinshengumi. These campaign map agents will have all new progression trees, and the Geisha and Ninja skills will be updated.
The six new factions are divided into pro-Shogunate and pro-Imperial groups. The Aizu, Nagaoka, and Jozai clans fight for traditional Japan, while the Choshu, Satsuma and Tosa factions fight for the Empire.
A number of improvements will be made to siege battles. New tower defences can be upgraded and specialised to become archery, matchlock or gatling gun towers. A new “port siege” battle will let armadas brave coastal defences to take control of coastal towns by occupying their harbours.
Shogun 2′s multiplayer features will also be expanded. You’ll be able to create a separate Fall of the Samurai avatar with access to 40 new retainers, 30 new armour pieces and a new tech tree. There will be a new 19th century conquest map and you’ll be able to create multiple avatars to try out different tech tree builds.
Fall of the Samurai is shaping up to be a huge update. It’s standalone, too, so you won’t need Shogun 2 to play it. It’s due out in March.
Keegi veel mängib? Sooviks Coop campaigni teha kellegagi
miks ka mitte. kas või täna mingi kell. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.