Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Esimesed HL2 testid... märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
KillerXP
HV Guru
KillerXP

liitunud: 18.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2003 21:06:06 vasta tsitaadiga

suurpealik kirjutas:
KillerXP kirjutas:
*Benchidest niipalju et kuidagi tõesti absurdsed.


Mis mõttes absurdsed icon_rolleyes.gif icon_question.gif

Kuda TI4600 teeb pähe FX5900 ja ATI edumaa NVidia ees. Kuidagi vahed liiga erinevad arvestades nende kaatride tavalisi võimeid


viimati muutis KillerXP 12.09.2003 00:15:44, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 11.09.2003 21:15:35 vasta tsitaadiga

ZHarp kirjutas:
Kui ma nüüd õieti aru sain siis kasutab Half Life 2 varjude joonistamiseks shadereid. Sellest ka väidetav nVidia kaartide madal jõudlus mängus :-? Nende shaderite kasutamist oleks saanud muidugi kergesti vältida!

Kuidas sa shaderite kasutamist väldid? Joonistad varjud hariliku pliiatsiga? Doom3 kasutab ka shadereid muide, et varje ekraanile joonistada. Ja kergesti muudetav ei ole see kohe kindlasti. On kaks ideoloogiat millega enamvähem normaalselt varje joonistada saab. Shadow volumes ja shadow mapping. Need on mootori üks põhilisi elemente, mille muutmine oleks labane. Shadow mappingut, mida HL2 kasutab loetakse perspektiivikamaks ja paremaks.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cala
HV kasutaja
cala

liitunud: 21.05.2003




sõnum 11.09.2003 21:25:51 vasta tsitaadiga

no kurat, tehke nüüd segaduses olijael selgeks, kui tahaks ilgelt osta FX 5900 Ultra kaarti, aga seda juttu lugedes on fifty fifty et äkki oopis see radejonnujunn ikkagi?

loll ja saamatu
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ZHarp
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2003 21:28:05 vasta tsitaadiga

stepzter kirjutas:
ZHarp kirjutas:
Kui ma nüüd õieti aru sain siis kasutab Half Life 2 varjude joonistamiseks shadereid. Sellest ka väidetav nVidia kaartide madal jõudlus mängus icon_confused.gif Nende shaderite kasutamist oleks saanud muidugi kergesti vältida!

Kuidas sa shaderite kasutamist väldid? Joonistad varjud hariliku pliiatsiga? Doom3 kasutab ka shadereid muide, et varje ekraanile joonistada. Ja kergesti muudetav ei ole see kohe kindlasti. On kaks ideoloogiat millega enamvähem normaalselt varje joonistada saab. Shadow volumes ja shadow mapping. Need on mootori üks põhilisi elemente, mille muutmine oleks labane. Shadow mappingut, mida HL2 kasutab loetakse perspektiivikamaks ja paremaks.


Kle hariliku pliiatsiga saab ka jah ...mis ei sobi või? icon_razz.gif Doom 3 kasutab minumeelest üldse asja nimega stencil shadows icon_confused.gif
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 11.09.2003 21:30:36 vasta tsitaadiga

KillerXP kirjutas:
Radeon 9600 võimu esimeses testis


mõni ei saa ikka aru veel et tegemist on hinna/perf suhte graafikuga. icon_exclaim.gif



Mart352 kirjutas:
http://www.half-life2.com/

Peaks olema HL2 kodulehekülg kuid hetkel ei saa mina küll sinna


see eest saab juba külastada HL4 lehte icon_lol.gif
http://www.half-life4.com/

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZHarp
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2003 22:05:52 vasta tsitaadiga

Kusjuures need Valve hinna-jõudluse graafikud näevad täiesti koomilised välja, eriti kohatud. Valve asi on mänge kirjutada mitte rahvale öelda milliseid videokaarte ostma peame.

Nojah ...ja lõppu veel lõik HardOCP'st -

There is not much to say beyond this slide except, "Ouch". Gabe is basically saying here that NVIDIA current GeForceFX lineup is nothing more than a DX8 card in DX9 clothing.


Nojah ...tegelt kaa icon_razz1.gif
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marko
HV Guru
marko

liitunud: 06.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2003 22:17:12 vasta tsitaadiga

tsiisas! ma ei ole gabe'i lõusta paar aastat näinud....aga am I f*king dreaming or has the guy gained a few pounds? icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif

nii, et siis tuleb varsti kahe kaardiga süsteemid muretseda.... krdi üle piiri lähevad ikka küll. icon_mad.gif
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 159
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 11.09.2003 22:28:15 vasta tsitaadiga

ZHarp kirjutas:
Kle hariliku pliiatsiga saab ka jah ...mis ei sobi või? :P Doom 3 kasutab minumeelest üldse asja nimega stencil shadows :-?

Üldiselt rohkem kasutatakse selle algoritmi kohta terminit Carmacks reverse shadow volumes. Stencil shadows on oluliselt üldisem termin, mid kasutatakse üldjuhul rohkem selliste asjade kohta, mis Q3's on.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stepzter
HV veteran
stepzter

liitunud: 11.11.2001




sõnum 11.09.2003 22:30:48 vasta tsitaadiga

marko kirjutas:
nii, et siis tuleb varsti kahe kaardiga süsteemid muretseda.... krdi üle piiri lähevad ikka küll. :x

Hetkel tundub, et piisab ATI kaardiga süsteem muretseda :)

Aga selle vastu ei saa, et ühega on ühed asjad kiiremad, teisega teised. Asi ei ole optimiseerimises, vaid selles, et erinevad arhitektuurilised lahendused saavad erinevate algoritmidega erinevalt hakkama. Protsessoritega on juba ammu nii ja graafika kaartidega hakkab järjest rohkem niimoodi olema.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
traks
HV Guru

liitunud: 07.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2003 09:04:19 vasta tsitaadiga

anandtechil ka oma lugu pajatada ja numbrid näidata:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1863

_________________
The greatest trick the devil ever pulled
was convincing the world glossy widescreen is the way to go.
Kommentaarid: 337 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 304
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 12.09.2003 10:59:05 vasta tsitaadiga

... paluks flame siit teemast välja jätta ! Edaspidi lähevad kasvõi sellise varjundiga postid kustutamisele !

ZHarp kirjutas:
Kusjuures need Valve hinna-jõudluse graafikud näevad täiesti koomilised välja, eriti kohatud. Valve asi on mänge kirjutada mitte rahvale öelda milliseid videokaarte ostma peame.

... koomilised ? - selline on hetkeolukord ja Valve lihtsalt näitas milline täpselt ! Kuidas seda serveeritakse on juba iseasi ja nimet' saidi toimetuse rida, mida siin Valve'le ette heita ?

cala, loe stepzter'i postitusi tähelepanelikult ! Kui siin keegi üldse midagi jagab, siis on see just tema, ning minuarust paneb eelistuse paika mõte, mis järgnevatest lõikudest läbi kumab:
stepzter kirjutas:
Häda on selles, et ATI puhul töötab ka optimiseerimata kood kiiresti ja optimiseerimisega palju saavutada ei anna. Samas ka NVidia jaoks optimiseeritud shaderid töötavad praktiliselt sama kiiresti kui optimiseerimata shaderid.
Tarkvara kirjutajal on lihtsam kirjutada lihtsalt töötav kood valmis, kui hakata seda mudima, et see teatud keeruliselt progetaval riistvaral optimaalselt jookseks.

... ja kuigi järgnev on kuulujutt, pole mul seda viimaseaja sündmuste taustal kuigi raske uskuda:
tsitaat:
Muideks üks kuulujutt on selline, et kuna NVidia ei olnud osade tingimustega nõus, siis teda ei lastud DX9 speci välja töötamise juurde. See seletaks, miks ATI riistvara sobib ideaalselt DX9 peal progemiseks ja NVidia oma mõistliku efektiivsusega ära kasutada on kui mitte võimatu, siis väga pain in the ass.

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dumb(_;_)
HV veteran


liitunud: 15.08.2002




sõnum 12.09.2003 11:49:51 vasta tsitaadiga

stepzter kirjutas:
Muideks üks kuulujutt on selline, et kuna NVidia ei olnud osade tingimustega nõus, siis teda ei lastud DX9 speci välja töötamise juurde. See seletaks, miks ATI riistvara sobib ideaalselt DX9 peal progemiseks ja NVidia oma mõistliku efektiivsusega ära kasutada on kui mitte võimatu, siis väga pain in the ass.

ATI oli ju ka see, kes M$ järgmise Xboxi graafikapoole tegemise Nvidialt ära võitis.
Ju neid kanu, mida Nvidial kitkuda ikka jätkub...
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 12.09.2003 12:01:40 vasta tsitaadiga

hmm, no offence a kõlab suht koht ärakeeramisena Nvidiale. nagu teada, paneb Ati HL2'e oma high- end kaartidele bundle'na kaasa. mis oleks parim reklaam, kui et: "sama kallis kaart Nvidialt ei suuda teha pool-eluga midagi, kuid meie 300 doltsine kaart suudab!" Nvidia pani ilmselgelt puusse oma disainiga, ladudes kõik dx9 featuurid rauda, ilma et nende järgi olekski tglt mingisugust vajadust, nv40 oleks võinud olla see kaart, mis fx 5900 on praegu. Ati üllitis on aga dx9 koha pealt pooletoobine ja sellega ka palju kiirem, ongi kõik. miks valis Gabe Newell just selle 24biti asja disaini? nu loomulikult on see kiirem, kui 32, kuid sellega tõmbas ta vee peale ka Nvidiale, ma loodan siiski, et kogemata, aasta kuni 2 pärast on kõik 32 biti peal, siis enam sellist vaidlust ja jama ei teki. samas on netis ka andmed, et det 50.xx kahekordistab fx 5900 jõudluse pool elu's, võrdsustades ta radeuun 9800 pro'ga. lähimad nädalad annavad kinnitust, kas see on tõesti nii või lihtsalt üks järjekordne meediiamull.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
udumees
Kreisi kasutaja
udumees

liitunud: 04.11.2001




sõnum 12.09.2003 12:20:58 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
hmm, no offence a kõlab suht koht ärakeeramisena Nvidiale. nagu teada, paneb Ati HL2'e oma high- end kaartidele bundle'na kaasa. mis oleks parim reklaam, kui et: "sama kallis kaart Nvidialt ei suuda teha pool-eluga midagi, kuid meie 300 doltsine kaart suudab!" Nvidia pani ilmselgelt puusse oma disainiga, ladudes kõik dx9 featuurid rauda, ilma et nende järgi olekski tglt mingisugust vajadust, nv40 oleks võinud olla see kaart, mis fx 5900 on praegu. Ati üllitis on aga dx9 koha pealt pooletoobine ja sellega ka palju kiirem, ongi kõik. miks valis Gabe Newell just selle 24biti asja disaini? nu loomulikult on see kiirem, kui 32, kuid sellega tõmbas ta vee peale ka Nvidiale, ma loodan siiski, et kogemata, aasta kuni 2 pärast on kõik 32 biti peal, siis enam sellist vaidlust ja jama ei teki. samas on netis ka andmed, et det 50.xx kahekordistab fx 5900 jõudluse pool elu's, võrdsustades ta radeuun 9800 pro'ga. lähimad nädalad annavad kinnitust, kas see on tõesti nii või lihtsalt üks järjekordne meediiamull.


Tjah kus kohast sa võtad, et ATI üllitis on Dx9 kohapealt pooletoobine? Minu teada peaks ATI olema just 100% DX9-ga ühilduva rauas. nVidia tegi mingeid trikke, et saada DX9+, mida pole vaja kuna pole kidel, et keegi kunagi neid + omadusi kasutab. Ja tundub, et ega kasuta vist küll. Pealgi süüdistatkse seda imedraiverit det50.xx juba petmises, kuna see just ei vasta DX9 nõudmistele. Vähemalt olen mina nii Internetis uudiseid lugedes aru saanud.

_________________
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 12.09.2003 12:31:13 vasta tsitaadiga

link :: minu jaoks usaldusväärne allikas

ta on "pooletoobine", sest tegelikult vastab jah dx9 nõudmistele, kuid FX teeb lollil kombel palju rohkem, selles mõttes on nvidia kaart rauas radeuunist üle.

ahjaa, mul on 9600 pro muuseas icon_razz1.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
udumees
Kreisi kasutaja
udumees

liitunud: 04.11.2001




sõnum 12.09.2003 12:53:34 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
ta on "pooletoobine", sest tegelikult vastab jah dx9 nõudmistele, kuid FX teeb lollil kombel palju rohkem, selles mõttes on nvidia kaart rauas radeuunist üle.

ahjaa, mul on 9600 pro muuseas icon_razz1.gif


Tjah Via C3 omab ka 3DNow! and MMX tuge. Samas näiteks PIII omab ainult MMX tuge. Sa nüüd väidad, et samal megahetsil jooksev C3 on PIII'st rauas üle kuna tal on rohkem omadusi? Nunuh... On loogika.

See, et nVidia toppis oma kaarti omadusi mida keegi kunagi ei kasuta on ainult vesi ainult ATI veskile. Ati saab oma kaarte odavamalt toota ja need töötavad olemasolevate ja lähiajal tulevate rakendustega kiiremini - kuna need on tehtud täpselt dx9 järgi. Loll saab kirikus ka peksa... icon_rolleyes.gif

Loll on aga see, kes teeb sama asja saavutamiseks rohklem tööd kui tark...

_________________
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 12.09.2003 13:00:07 vasta tsitaadiga

link :: korra juba läbi käinud a nuh, vaadake ise

mhmh, loogika ei puutu üldse asjasse eksole, 32 bitti on tulevik, seda ei vajata lihtsalt praegu. ati seda oma kaarti ei pannud, nvidia pani, selles on point.

äkki teeks nii, et see teema ei jõua võitlustandrile ah? mina esitasin need andmed, mida ma olen netist leidnud, ära loobi pori, vaid tõesta vastupidist, ongi kõik. see asi nende benchidega on kahtlane, radeon 9600 pro ei ole kiirem kui fx 5900, see on samahästi kui võimatu, see tähendaks, et nvidia on valetanud ja petnud mingi viimased aasta otsa ja keegi pole seda enne märganud? BS, ütlen selle peale, see on marketing trikk, et hl ja ati käsikäes paremini müüksid. nvidia ei saa vähemalt praeguse kaardipõlvkonnaga nii kiireks kui ati, kuid see vahe pole nii suur kui näidatakse, vut tak
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
udumees
Kreisi kasutaja
udumees

liitunud: 04.11.2001




sõnum 12.09.2003 13:11:17 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
mhmh, loogika ei puutu üldse asjasse eksole, 32 bitti on tulevik, seda ei vajata lihtsalt praegu. ati seda oma kaarti ei pannud, nvidia pani, selles on point.

äkki teeks nii, et see teema ei jõua võitlustandrile ah? mina esitasin need andmed, mida ma olen netist leidnud, ära loobi pori, vaid tõesta vastupidist, ongi kõik. see asi nende benchidega on kahtlane, radeon 9600 pro ei ole kiirem kui fx 5900, see on samahästi kui võimatu, see tähendaks, et nvidia on valetanud ja petnud mingi viimased aasta otsa ja keegi pole seda enne märganud? BS, ütlen selle peale, see on marketing trikk, et hl ja ati käsikäes paremini müüksid. nvidia ei saa vähemalt praeguse kaardipõlvkonnaga nii kiireks kui ati, kuid see vahe pole nii suur kui näidatakse, vut tak


Ehee. Võitlustandrile võib see teema minna küll minugi poolest. Mina ei loobi pori ja pole midagi muud väitnud kui sina. Kui sina väidad oma kirjas, et nVidia teeb sama kiiruse saavutamiseks rohkem tööd kui ATI siis minu arust on see halb. Või mida sina arvad? Tõestuseks on ainult su enda väide, miks mul muud tõestust vaja?

Ah jaa. Kui sa teste loed suvalistest kohtadest. Või kuulad mida Carmac räägib, siis on nVidia praegused kaardid liiga aeglased, et kasutada seda sinu 32 biti täpsust. See on fakt mida võid netist uurida - ei viitsi sulle kõike ette ja taha ära ka teha. Ehk mis kasu tast siis on? Esiti tuleviku mängudes mida see kaart niisamagi hästi välja ei vea.

Muideks ma oman küll praegu Ati kaarti aga eelmine olie GeForce 2 millega olin väga rahul. Ja oleks ka äärepealt Ti4200 ostnud aga rahast hakkas kahju (ma ei mängi eriti palju). Ostsin siis Radeon 9100...

_________________
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 12.09.2003 13:15:18 vasta tsitaadiga

loomulikult on see halb, sest tehakse ju rohkem tööd, ma polegi kunagi öelnud, et see hea on icon_smile.gif

praegused fx kaardid ei saa kunagi kätte seda kiirust, mis ati omad, kuid see vahe ei ole ka nii suur, kui valve ja ati väidavad, see ei saa lihtsalt olla, ootame parem natuke, kuni det 51.xx jne pool- elu enda tulekuni, siis näeb thumbs_up.gif

ja muuseas, guru ei ole suvaline koht icon_razz1.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 12.09.2003 13:21:53 vasta tsitaadiga

Scart, Sul on väga vale loogika kahjuks, kui Sa stepzter'i poste tähelepanelikumalt loeksid, siis ehk taipaks ! 32bit pole kaugeltki tulevik, pigem on see üks kitsaskohtadest juba mõnda aega ! Viska pilk peale järgnevale ariklile, seal on kirjas, mida see 32bit tegelikult tähendab:
http://www.doomworld.com/lordflathead/zaldron.html

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lamp
HV Guru
lamp

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2003 13:44:34 vasta tsitaadiga

Tegelt olukord meenutab ästi natuke r8500 vs gf4 ti** aegu.
r8500 oli tehnoloogiliselt yle (dx 8.1 toetus etc) aga kiirust jäi nagu vajaka.

Aga yldiselt, seni on kõik dx9 shadertestid näidand, et fx-seerial on midagi nendega mäda.
fixed function shaderites on ta radeonidest yle jah, aga programmeeritavad pole kuidagi tasemel.

Aga mis seal ikka, natuke aitavad imedraiverid, rohkem aitab fyysiline fix.
ja kesse käskis Valvel yldse sellisel ajal juba DX9 tootega turule tulla icon_wink.gif

Btw, ega kuskil pole infi kuidas needsamad radeonid nv3x ja dx 8.1 / 8.0 driverpathiga töötavad selles mängus?
ideepoolest peaks seal asi võrdsem olema vms?

_________________
eriti julm
Kommentaarid: 189 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 166
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 12.09.2003 13:51:18 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
Scart, Sul on väga vale loogika kahjuks, kui Sa stepzter'i poste tähelepanelikumalt loeksid, siis ehk taipaks ! 32bit pole kaugeltki tulevik, pigem on see üks kitsaskohtadest juba mõnda aega ! Viska pilk peale järgnevale ariklile, seal on kirjas, mida see 32bit tegelikult tähendab:
http://www.doomworld.com/lordflathead/zaldron.html


lugesin läbi, juhe on koos, peaks vist veel paar korda lugema icon_lol.gif

sihuke tehniline jutt ei sobi minu w00d00 itimehe staatusega, ma raiun niisama ja ea õnne korral saan asjast aru icon_wink.gif

kui eksisin, palun vabandust, kuid rõhutan seda, et midagi on nende benchidega vale, ja kui nad on tõesti õiged arvud mängust, siis lõikas valve ära suure osa pool-elu potentsiaalsetest ostjatest, sest maailmas on kui palju geforce'e? icon_confused.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zajats
HV kasutaja

liitunud: 10.08.2002




sõnum 12.09.2003 14:19:01 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
siis lõikas valve ära suure osa pool-elu potentsiaalsetest ostjatest, sest maailmas on kui palju geforce'e? icon_confused.gif


Ma arvan et seda on arutatud mängu tegijate poolt ja ma kahtlen ets ATI oleks nõus mängust seetõttu saamata jäänud kasumit kinni maksma. Kui ma enne olin peaaegu kindel nVidias, siis jälle nad on otsustamise keeruliseks teinud..... icon_confused.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 12.09.2003 14:22:09 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
kui eksisin, palun vabandust, kuid rõhutan seda, et midagi on nende benchidega vale, ja kui nad on tõesti õiged arvud mängust, siis lõikas valve ära suure osa pool-elu potentsiaalsetest ostjatest, sest maailmas on kui palju geforce'e? icon_confused.gif

... kas Sa pole kordagi mõelnud, et äkki on nVidia hoopis see, kes endale valede strateegiliste otsuste ahelas augu kaevas ? Vähemalt mulle jääb küll selline mulje ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sektor1
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.01.2003




sõnum 12.09.2003 14:34:42 vasta tsitaadiga

stepzteril on õige jutt.. omab tähtsust missuguseid algorütme kasutatakse...
Siin pole võitjaid..

_________________
AMD VS INTEL
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Esimesed HL2 testid... mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.