sorry, aga sa sõidad alla eesti keskmise, sind mingiks etloniks küll võtta ei maksa tasuvuse mõttes.
Eesti keskmine on 10-15k erinevate allikate põhjal, ei ole väga suur vahe, mul hetkel on üldse mingi 18k kui sama tempoga jätkan. Mõni tuhat km aastas siia sinna on mõnisada eurot aasta peale, määri see laiali ei muutu üldpildis mitte midagi. Lisaks olen korduvalt maininud ka seda, et premium klassis ongi hinnavahed väiksemad, vahel suisa olematud, see aga ei lohuta näiteks sinu lemmikmargi skoda ostjaid, kus 30-50k hinnaklassis on bensu ja ev mudelite vahel ikka selline 7-10k jätkuvalt.
tsitaat:
Tõenäosus komistada elektri otsa ja seega saada akut laadida tundub palju parem.
Eesti keskmine on 10-15k erinevate allikate põhjal
Siiski 15-20k, 15 bensiinikatel pigem ja 20 diislitel pigem.
Markos kirjutas:
skoda ostjaid, kus 30-50k hinnaklassis on bensu ja ev mudelite vahel ikka selline 7-10k jätkuvalt.
Kui sa ei võrdle sarnaseid masinaid siis jah. Kui püüda vähekenegi sarnaseid kõrvuti panna, siis on vahe sinna 4k kanti.
Kergeim samaväärseid võrrelda oleks Karoq ja Elroq. Odavaim Karoq on manuaalkastiga ja kolmandiku nõrgema mootoriga, samas 6k odavam. Kui aga võrreldavamaid võrrelda, kus sõidukogemus oleks ligilähedaseltki sarnane, siis peaks automaat kastiga ja võimsama mootoriga isendi võtma, Siis kahaneb hinnavahe 2k peale. Diisliga pole mõtet võrrelda, diisel on kallim kui elekter. Aga nagu Škoda puhul ikka, siis on võimalik ka palju kallimaks auto ajada
Markos kirjutas:
Tõenäosus lõuga saada on palju suurem.
Kui ülbitsed, siis jah. Ära ülbitse vaid käitu viisaka inimesena
Kui aga võrreldavamaid võrrelda, kus sõidukogemus oleks ligilähedaseltki sarnane, siis peaks automaat kastiga ja võimsama mootoriga isendi võtma, Siis kahaneb hinnavahe 2k peale.
Jah alati saab nii tuunida, et võtad kangema bensuka ja nõrgema elroki. Karokki sõitnud ei ole, aga elrokki küll, sõiduomadused nagu corolla crossil, aga vähemasti seisab teel, mitte nagu enyaq. Ehk mingist ulmelisest ev ekspeeriensist me paraku nende puhul rääkida ei saa. Pole siis ime, et inimesed neid osta ei taha kallima raha eest.
Eks ikka saab tuunida igat võrdlust. Lihtsalt peab olema päris nikastunud kui ühele poole panna 85kW ja kangiga väntamist ning teisele poole panna 125kW ning talla-ja-mine sõidukogemust. Sorry, 85kw ei liiguta seda masinat sama hästi edasi nagu 125kw liigutab. Sorry, käigukangi silitamine selleks, et mootorit kasulikus võimsusvööndis hoida ei ole samaväärne sõidukogemus elektriautoga, kus käikude pärast ei pea muretsema. Ei ole objektiivselt võimalik väita, et need oleks samaväärsed.
See, kas Toyota sõidab sinu isikliku istumise all paremini kui Škoda on juba sinu isiklik subjektiivne eelistus. Sarnaselt sulle isiklikult võibki rohkem meeldida käikude lappamine. Aga sinu isiklik subjektiivne eelistus ei ole määrav sellesuhtes, kas kaks asja on omavahel võrreldavad või mitte laiemas pildis. Sina isiklikult nagunii midagi muud kui Toyota ei vali ja kellelgi ei olegi selle vastu midagi, naudi ja sõida. Lihtsalt ära eelda, et kõik teised peaksid sinu subjektiive eelistuse järgi elama Samuti nagu ei eelda mina, et kõik peaksid eelistama ei elektriautot ega automaati ega Škodat.
Mul viimane update andis ka nagu range juurde veits, foorumites teised kaaskannatajad ka räägivad sama juttu.
65k km hiljem on hommikuti (kui olen viitsinud laadida) suurem number ees kui aasta tagasi
Halb asi updatega on see, et see tegi SOS funktsiooni katki ja jõulupuuks auto Alguses esindus saatis kohe pärast tule süttimist kirja, et umbes tule remonti raha eest Õnneks VW on nüüd viga tunnistanud kuna päris paljud sai sellega pihta ja lubas tasuta korda teha, garantii enam ei kehti autole
Kulu saab optimeerida küll veits.
ID3 saab kuumaksuga nüüd võimsust ka juurde osta
Anna märku kui softiuuendusega, sisepõlemismootori subscription lisatakse, võtaks kah siis ühe. _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
1000km võiks saada sõita küll korraga, tuleks odavam kilomeetrihind
Mille järgi odavam? Nagunii laed ju kodus? Või sa sõidad päevas niipalju, et pead korra avalikest laadijatest juurde võtma?
Janis kirjutas:
See on subjektiivne eelistus. Kõige tähtsam on see, et see 85kw on variant on päeva lõpuks ikkagi odavam.
Kuigi olen igati nõus, et on hea, kui hinnakirjas on odavam valik, siis ei saa nõustuda sellega, et 85kW vs 125kW oleks subjektiivne erinevus. See on vägagi objektiivne erinevus. Subjektiivne on see, kas autojuhil on seda lisa võimsust tarvis. Ja selle osas ei hakka sõna võtma, sest seda peab iga autojuht ise teadma. Lihtsalt vale on panna kõrvuti täiesti eri võimetega masinaid ja siis kurta, et näe võimekam on kallim justkui peaksid nad sama hinnaga olema.
Olematu hinnaga saaks rohkem laadida või siis suvel kodustel päevadel rohkem oma mahetoodangut akusse suunata.
Suvel suht nullring sõitmine olnud kuna hetkel majas akumahtu omajagu, koju tulles juhe külge ja 6A laadima ning hommikuks aku oma maheelektrit kas täis või peaaegu täis olnud autol
Aga sõidan jah omajagu, 400km ring on kippunud olema tavaliselt aga on ka 600+ töösõite tehtud päevas ja talvel.
Kulu saab optimeerida küll veits.
ID3 saab kuumaksuga nüüd võimsust ka juurde osta
Anna märku kui softiuuendusega, sisepõlemismootori subscription lisatakse, võtaks kah siis ühe.
ICE puhul saad põmst teatud piirini turbole rõhku juurde kruttida. Kuskil tuleb piir ette kus pead juba väljalaske suuremaks tuunima jne.
Väljalase on viimane. Kütusepump, pihustid, klapid, kolvid, sisselase... _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
See, kas Toyota sõidab sinu isikliku istumise all paremini kui Škoda on juba sinu isiklik subjektiivne eelistus.
Loe uuesti, ma võrdlesin elroqi corolla crossiga ja ei öelnud, et üks on teisest parem, ütlesin, et elroq on nagu cross. Mumeelest need odavalektrikad ei ole paremad, kui bensukad või hübriidid, lähevad 7-10s sajani ja pmst näiteks cross oma hübriidajami ja liitiumioon akupakiga annab pmst samalaadse sujuvuse. Mingi diiselkärakaga võrreldes on vahe muidugi suur, aga hübriidiga, marginaalne või olematu.
Teslal ju pikalt olnud kus eraldi tasu eest saad osta juurde juhiabisid ja kuutasu eest saab Premium paketiga lisaasju ngu "Live Traffic", kaameraid telefonist vaadata jm
https://www.tesla.com/en_qa/support/connectivity _________________ ---
Huvitav, kuidas sellist võimsuse piiramist näiteks Eestis vaadatakse seoses automaksuga?
tsitaat:
Ehk siis maakeeli lahtiseletatult: kuigi paberites on teie auto võimsuseks märgitud 170 kW (228 hobujõudu), siis reaalselt annab tootja sellest teile kätte 150 kW (201 hobujõudu). Täiendava 27 hobujõu eest tuleb maksta ja mitte just vähe.
Maksad automaksu täisvõimsuse järgi, aga tegelikult seda kasutada ei saa.
Link _________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Müüa: Xbox 360 E 500GB (UUS)
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.