Tekkis küssa: kui auto tarbib mingit tüüpi õli ja selle tüübi raamidesse mahub veel mitu erinevat sorti, siis mida üldse mootorisse valada? Näiteks minu 15 aastat vana Skoda tarbib 5w30. Eri allikad räägivad eri juttu. Ühed ütlevad, kasuta mida iganes ja osta kasvõi Prismast, põhiline on, et oleks 5w30. Aga Fixuse letimees löi autonumbri arvutisse ja vaatas välja kindla sordi. Sai sealt vajadusel pealevalamiseks liitrine pullu ostetud. Hinna osas ei ole Fixusel teiste poodidega suurt erinevust.
Normaalse õlibrändi kankul on tavaliselt kirjas, millistele tootjatele ja mudelitele need sobivad. Neid on alati kõige kindlam võtta, kui kahtlus.
Tean, et Eestist osteti kallimaid masinaid (Pajerod jne) ning viidi Soome, siis varsti käib eestlane Saksas autot toomas
Praegusel ajal on Eesti-Soome teema vastupidi. Kuna Soomes on autode CO2 põhised registreerimistasud väga kõrged, siis on autode enda hinnad madalaks aetud.
Konkreetne näide 2025. a. Audi A5 150 kW põhjal. Soomes on laoautode koguhind ~60K, millest registreerimistasu on ~14K. Eestis on samade laoautode hinnad ~63K, millele lisandub registreerimistasu (muidugi oluliselt väiksem kui Soomes). Aga skeem on see, et ostad auto Soomest ilma registreerimata, transpordid Eestisse ja registreerid Eestis - 46K vs 63K ehk siis 17K säästu. Mõttetud kaupmehed on Eestis.
Sama lugu on maanteel ACCga. Kui pandud kiirus 95 peale, siis mäest alla sõites lülitab mootori välja ja lubab minna üle 100.
Siis tundub selle autoga küll midagi valesti olevat. Octavial kui ACC peal, siis mäest alla sõites hoiab ka ikka etteantud kiirust ja vajadusel pidurdab nii mootori kui piduritega.
indeed _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Selle väite juurde pead seletama "B"-käigu olemasolu
ametlikult väidetakse, et "B" käigu puhul toimub "D"-käiguga võrreldes tugevam spm-ga pidurdus
Normaalsetel (täis)hübriididel pole mingit B käiku, see on sul mingi imelik mild, kus elekter ja spm on omavahel jäigalt ühendatud või heal juhul mingi siduriga.
ära soga
täisautomaatsetel on B-käik olemas
käsivalikule ümberlülitavatel on asendatud S-positsiooniga ja vahetad ise "käike" vastavate labadega
Mul olid ka labad, need on pseudokäigud, millel pole käikudega mitte mingit pistmist. B "käik" võib tähendada lihtsalt agressiivsemat regeni mäest laskumise tarbeks, et ei peaks piduripedaalil jalga hoidma (kui regeni vastujõust piisab). Veelkord, täishübriidil, nagu õppevideost näha, on spm ja elektrimootor (va MG1) teineteisest sõltumatud.
Normaalsetel (täis)hübriididel pole mingit B käiku, see on sul mingi imelik mild, kus elekter ja spm on omavahel jäigalt ühendatud või heal juhul mingi siduriga.
Mu Toyotal on B täitsa olemas valitsal, ehk siis isegi Toyota ei teegi tegelikult pärishübriide... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Millise auto käsiraamat see on ? Milline hübriidsüsteem seal kasutusel on, pole ju raske vaadata, ega ?
tsitaat:
Mu Toyotal on B täitsa olemas valitsal, ehk siis isegi Toyota ei teegi tegelikult pärishübriide... icon_cry.gif
Mis Toyota see on ? Nagu ma juba ka mainisin, siis ilma B'ta masinatel on vabajooksu regen üsna leebe, sestap pole neil vabajooksuga mäest alla minnes ka mingit erilist vastujõudu, hoog suureneb pidevalt ja selleks, et seda kontrolli all hoida, on vaja pidurit all hoida. B teeb siin seda, et lükkab regeni rohkem peale, võibolla isegi maksimaalselt. Mootoripidurdus ei ole võimalik põhjusel, et see planetaarülekanne ei tööta tagurpidi, see on nagu helikopteri freewheel, rootorist sa mootorit ringi ei aja. Kui sellel nö hübriidil on võimalik mootorpidurdus, siis peab transmisioon olema spm'ga kas otse või läbi käigukasti jäigalt ühendatud, täishübriididel see nii ei ole, transmissiooni jäik ühendus on vaid MG2'ga ja mootoril MG1'ga.
mida imet sa nüüd taga otsid?
kehtib kõigile täishübriid toyotadele, millel on olemas B-valik, olgu ta siis yaris, prius, corolla, camry, highlander, ei oma tähtsust
Millise auto käsiraamat see on ? Milline hübriidsüsteem seal kasutusel on, pole ju raske vaadata, ega ?
tsitaat:
Mu Toyotal on B täitsa olemas valitsal, ehk siis isegi Toyota ei teegi tegelikult pärishübriide... icon_cry.gif
Mis Toyota see on ? Nagu ma juba ka mainisin, siis ilma B'ta masinatel on vabajooksu regen üsna leebe, sestap pole neil vabajooksuga mäest alla minnes ka mingit erilist vastujõudu, hoog suureneb pidevalt ja selleks, et seda kontrolli all hoida, on vaja pidurit all hoida. B teeb siin seda, et lükkab regeni rohkem peale, võibolla isegi maksimaalselt. Mootoripidurdus ei ole võimalik põhjusel, et see planetaarülekanne ei tööta tagurpidi, see on nagu helikopteri freewheel, rootorist sa mootorit ringi ei aja. Kui sellel nö hübriidil on võimalik mootorpidurdus, siis peab transmisioon olema spm'ga kas otse või läbi käigukasti jäigalt ühendatud, täishübriididel see nii ei ole, transmissiooni jäik ühendus on vaid MG2'ga ja mootoril MG1'ga.
Corolla Cross _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Miski dokumentaal vist oli kunagi. Tõsi, teemaks rekkad mitte sõiduautod. Aga teema see, et pikema laskumisega peab mootoriga pidurdama kuna muidu lased pidurid kärssama.
EV ja hübriidi puhul siis polegi siis vist muud varianti kui enne suuremat laskumist aku tühjaks sõita, et regen toimetada saaks.
Pead vaatama mis manual nõuab. Nagu enne mainitud 504, 507. A3 C3 longlife. kui tahad juurde valada siis sama mis sees. Muidu pole väga mõtet LL kui ei lase 30000 ja 2a. välpa...
Betamax kirjutas:
Kassmees kirjutas:
Tekkis küssa: kui auto tarbib mingit tüüpi õli ja selle tüübi raamidesse mahub veel mitu erinevat sorti, siis mida üldse mootorisse valada? Näiteks minu 15 aastat vana Skoda tarbib 5w30. Eri allikad räägivad eri juttu. Ühed ütlevad, kasuta mida iganes ja osta kasvõi Prismast, põhiline on, et oleks 5w30. Aga Fixuse letimees löi autonumbri arvutisse ja vaatas välja kindla sordi. Sai sealt vajadusel pealevalamiseks liitrine pullu ostetud. Hinna osas ei ole Fixusel teiste poodidega suurt erinevust.
Normaalse õlibrändi kankul on tavaliselt kirjas, millistele tootjatele ja mudelitele need sobivad. Neid on alati kõige kindlam võtta, kui kahtlus.
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Miski dokumentaal vist oli kunagi. Tõsi, teemaks rekkad mitte sõiduautod. Aga teema see, et pikema laskumisega peab mootoriga pidurdama kuna muidu lased pidurid kärssama.
EV ja hübriidi puhul siis polegi siis vist muud varianti kui enne suuremat laskumist aku tühjaks sõita, et regen toimetada saaks.
Eelmine aasta käisin Pikes Peaki tipus ära (4300 m merepinnast), seal suured sildid väljas, et pidurdadega mootoriga ning kuskil poole laskumise peal kontrollpunkt, kus vaadati kõigi sõidukite pidurid üle ja osad nopiti ka teeäärde, eeldavasti pidureid jahutama. _________________ Everybody dies, but not everyone gets to live!
Pead vaatama mis manual nõuab. Nagu enne mainitud 504, 507. A3 C3 longlife. kui tahad juurde valada siis sama mis sees. Muidu pole väga mõtet LL kui ei lase 30000 ja 2a. välpa...
Õli on õli, te lähete liiga kaugele oma mingite tähiste jälgimisega. Pole ükski auto ära surnud Prismast ostetud õliga _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Miski dokumentaal vist oli kunagi. Tõsi, teemaks rekkad mitte sõiduautod. Aga teema see, et pikema laskumisega peab mootoriga pidurdama kuna muidu lased pidurid kärssama.
EV ja hübriidi puhul siis polegi siis vist muud varianti kui enne suuremat laskumist aku tühjaks sõita, et regen toimetada saaks.
Eelmine aasta käisin Pikes Peaki tipus ära (4300 m merepinnast), seal suured sildid väljas, et pidurdadega mootoriga ning kuskil poole laskumise peal kontrollpunkt, kus vaadati kõigi sõidukite pidurid üle ja osad nopiti ka teeäärde, eeldavasti pidureid jahutama.
Rekkat ei hoia mootoripidur kinni. On retarder selle jaoks
Kui 30 000 tagant vahetad, siis ei aita Castrol või Shell ka (v.a. siis, kui selle 30k ühe suvega sõidad).
Mannol on odav ja midagi häda sel pole. 10 000 km järel vahetused, odavam kui Castroliga 15 000 lasta, üle selle ei taha ühegi õliga sõita.
Olen näinud BMW klapikaane alla, mis ~40 000 ühe õliga sõitis. Päris jube nägi välja. Samas midagi hullu ei juhtunud, E34 on ikka kõva masin.
Hiljuti ostetud autol on tehasest ette nähtud 5W20 ja vaja vahetada. Kas oleks parem 5W30 panna, arvestades, et 5W20 on praeguste kuumade ilmadega väga vedel? Läbisõit ~200 000 km. _________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.