Et kui Musk tahab sind ära tappa, siis seda ta saab teha jah
Kui Elon sind ära tappa tahab, siis ta laseb isejuhtimisel sind mingisse väljapääsmatusse olukorda juhtida ja siis millisekundeid enne pauku lülitab isejuhtimise välja et saaks pärast öelda et "õnnetuse ajal sõitis juht ise". Väidetavalt mitu korda juhtunud.
On kusagil sarnast näidet Lexuse kohta, kus nii kiiresti rooli keeratakse? Nende videote põhjal raske võrrelda. Lock-to-lock tundub ca 0,2 sekundit seal Tesla videos roolil olevat, Lexuse videodes tehakse aeglasemalt.
Maksumüüri taha ei näe aga patereiautodest meil siin euroopas paraku pääsu pole. _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Mercedes on juba varasemalt teatanud strateegilisest pöördest: lähiaastatel plaanitakse turule tuua 19 uut bensiinil ja diislil töötavat mudelit ning 17 uut elektrisõidukit.
Ennegi neid ulmeliste numbrite väljahüüdmisi nähtud. Usun siis kui sõltumatud sveitsi eksperdid on pärismaailma katsetustes samasuguseid ulme numbreid näinud.
Kui 4-5 minutiga saaks 400-500km, siis üle selle praktiliselt kasu ei ole. Kuigi kiirem on muidugi veel parem. _________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Ahh, mis te unistate. Unustatakse ära, et infrat on ka vaja ja see peab neid võimsusi taluma. Hetkel pole probleemi, sest autosi on vähe ja laadijad seisavad jõude. Kui mass taha tuleb, siis tuleb elektrilevi poolt kiun ja piirangud peale.
Ahh, mis te unistate. Unustatakse ära, et infrat on ka vaja ja see peab neid võimsusi taluma. Hetkel pole probleemi, sest autosi on vähe ja laadijad seisavad jõude. Kui mass taha tuleb, siis tuleb elektrilevi poolt kiun ja piirangud peale.
Infra on sageli juba olemas, peak power kaetakse kohapealsete akudega väga võimsate jaamade puhul. Kiirlaadimise osa tarbimisest on nii väikene.
Ahh, mis te unistate. Unustatakse ära, et infrat on ka vaja ja see peab neid võimsusi taluma. Hetkel pole probleemi, sest autosi on vähe ja laadijad seisavad jõude. Kui mass taha tuleb, siis tuleb elektrilevi poolt kiun ja piirangud peale.
Infra on sageli juba olemas, peak power kaetakse kohapealsete akudega väga võimsate jaamade puhul. Kiirlaadimise osa tarbimisest on nii väikene.
Jeah, ja siis üks luristab sul selle aku tühjaks ja järgmistele jääb näpp. Saame näha. Siiani on kõik idealistid peksa saanud oma ennustustega. Järgmine vaatus, osta akud ja sisene paindlikkusturule, pappi tuleb. 3-5a pärast on kiun, et ei tule enam eriti ja invest ei tasu ära. Lisaks hakkad veel trahvi maksma, kui ei müü.
tsitaat:
Akuvärk läheb hinnale otsa?
Absoluutselt läheb ja hakkad maksma 1€ kwh selles laadijas. Siis enam nii tore ei tundugi see kiirlaadimine. Juba täna 50s hinnaga nagu need kiiremad tavapäraselt on, elektriga sõitmine kallim, kui hübriidile bensu osta.
Mida see patent loeb? Igasuguseid debiilsusi on patenteeritud. Üks lõbusamaid asju on see:
Apparatus for facilitating the birth of a child by centrifugal force
https://patents.google.com/patent/US3216423A/en
Patent ei tähenda, et mingi asi on "tried, tested, works as expected"
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.