Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 43 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 41 ] |
7-10 |
|
17% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
5% |
[ 7 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 139 |
|
autor |
|
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.07.2025 12:59:46
|
|
|
Kulu oli ju arvestuslik ehk see varasem standard oli sügavalt uhuu.
WLTP on oluliselt reaalsem.
Päris vana ilmselt oli jälle ok kuna testiti reaalsuses mitte kuskil stendis.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
09.07.2025 13:01:50
|
|
|
Järelikult on uhhuul ka helgemaid hetki kui see uhhuu reaalsusele lähemal oli
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Aeg maha 1p
liitunud: 04.06.2022
|
09.07.2025 13:09:40
|
|
|
Pigem võimaldavad arvutijuhitud sõidukid manipulatsioone a'la VW petutarkvara, kus selle sajandi mootoriarenduste pingutus on läinud heitgaaside ohjamiseks, aina karmistuvate normidele vastamiseks teha kompromisse nii, et saada nõutav tulemus. Erinevus võib sisse tulla sõiduki kasutamises, kus tehaseinsenerid on tarkvara jm lihvinud täpselt nii, et mahuks normatiividesse, läbiks vastavad standardiseeritud testid, saaks sertifikaadi, et antud masinat võib toota ja müüa.
Siis tulevad tavainimesed, foorumimölakad, kellel ei ole aimugi kui peen värk laboris on sadat parameetrit kokku ajada ja saavutada tulemus, ei mölakas tallab sõidab ja ei saa aru miks ei tule samad numbrid kui tehaseinseneridel kaustatäie metoodikale vastates sõidukit ekspluateerides.
Õige küsimus oleks, kui tahad samu kütusekulu numbreid saada, kas tarbisid sõidukt samas mõõtemetoodikas millega testides tehas oma andmed väljastas.
Vanasti ei olnud tootjatel huvi ega pinget heitmenorme järgida ja selle nimel võimelda, sai kütusekulu numbrid ka lõdvema randmega ja lahjema testmetoodikaga kirja pandud.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Aeg maha 1p
liitunud: 04.06.2022
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
09.07.2025 13:48:32
|
|
|
Euro 3 ja vanemad...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
09.07.2025 14:12:25
|
|
|
Elektriautodega on hullem, sul on vaja etalonpäeva, et tulemusi saada. Etalonpäev on midagi sellist, toatemperatuur, tuult pole, kallakuid pole, linnakiirus jne.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
09.07.2025 15:04:42
|
|
|
Ma oleks selle viimase I asemel teise kohta numbri paigutanud. Liikluses sellise kirjapildiga autonumber. Pole küll ebausklik, aga...
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 737 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
09.07.2025 17:02:15
|
|
|
ranel kirjutas: |
laurx kirjutas: |
Rehvirõhud õigeks, liigne kola maha, on/off sõidustiil tagasihoidlikumaks ja juba annab tunda. |
Midagi peab olema muutunud ka tänapäeva autode mõõtmismetoodikas. Tee, mis tahad, vanadel autol on tehasekulu/selle lähedast tulemust lihtsam saavutada, kui tänapäevastel. |
Mal kütusekulu madalam kui tehaseandmed ja ma ei sõida säästlikult.....Peaks säästlikult proovima, mis siis veel tuleks
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
09.07.2025 17:03:13
|
|
|
Siis hakkab kütust juurde tulema hoopis
|
|
Kommentaarid: 737 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
09.07.2025 21:52:34
|
|
|
Ostsin Norras teise rekka. Ülevaatusega ja puha.
Imestasin, et minu pakkumine sobis.
Isegi oksjoni tasusi ega autoregistris põld vaja midagi juurde maksta.
Aga nüüd tuli maksuametist kuri kiri.
Poole aasta teemaks 604 krooni olgu makstud
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
09.07.2025 22:08:08
|
|
|
Nomaeitea. Läksin linnast välja narva poole, 110 alas gps järgi 116, hetkekulu 6.3 umbes. Kont väljas siis kõikus 6 kandis. 1.4 octavia. Ei tea kuidas 4 saab? Pärnusse terve tee 90ga sõites? Äkki siis tõesti saab, aga... Miks?
Oisu., kaua meil juba eurod olnud on? Ikka arvestame poes õllehinna kroonideks?
E: aafrika insenerid ja spetsialistid avavad euroopas vabaõhu autoremondi töökodasid
Spoiler 
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
commer
HV Guru

liitunud: 03.10.2002
|
|
Kommentaarid: 901 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
695 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
09.07.2025 22:29:30
|
|
|
Ja jaapanis jeenid...
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
09.07.2025 22:31:30
|
|
|
Lähed jaapanis eurodega arveldamist nõudma
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
09.07.2025 22:31:54
|
|
|
iir kirjutas: |
Nomaeitea. Läksin linnast välja narva poole, 110 alas gps järgi 116, hetkekulu 6.3 umbes. Kont väljas siis kõikus 6 kandis. 1.4 octavia. Ei tea kuidas 4 saab? Pärnusse terve tee 90ga sõites? Äkki siis tõesti saab, aga... Miks? |
116 vs 90 km/h on õhutakistuse erinevus ainuüksi ~66% suurem.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
09.07.2025 22:39:12
|
|
|
Aga kütusekulu see küll samapalju ei mõjuta
4 on ilmselt seal see, mida kompuuter näitab, mingi 20% vähem nagu vag ikka
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
09.07.2025 22:58:45
|
|
|
Markos kirjutas: |
Elektriautodega on hullem, sul on vaja etalonpäeva, et tulemusi saada. Etalonpäev on midagi sellist, toatemperatuur, tuult pole, kallakuid pole, linnakiirus jne. |
Kuidas see ICE-dest erineb? Päris kulu ja paberites olev ongi diametraalselt erinevad mõlemal juhul. Isegi maanteel spido järgi 90 sõites ei saanud ma seda kütusekulu, mida paber lubas.
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
09.07.2025 23:11:35
|
|
|
Ev oluliselt tundlikum ilmale näiteks. Paberinumbri võib linnas täitsa saavutada isegi normaalselt liigeldes, ice autoga unusta ära
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
09.07.2025 23:56:07
|
|
|
Mul on soojuspumbata vana mudel ja talvise ning suvise kulu erinevus on ca 20%. Ei midagi meeletut.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
10.07.2025 01:02:55
|
|
|
Samas mul jälle on rohkem, mis nüüd saab?
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
10.07.2025 06:35:05
|
|
|
Janis kirjutas: |
Aga kütusekulu see küll samapalju ei mõjuta
4 on ilmselt seal see, mida kompuuter näitab, mingi 20% vähem nagu vag ikka |
paak ka suurem kui näidatakse, tankidest näidatakse ka valesi numbreid
Aga õhutakistus mängib rolli, uue superbiga suudeti seda märgatavalt vähendada
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
|
Kommentaarid: 737 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
10.07.2025 12:07:29
|
|
|
tsitaat: |
Kuidas see ICE-dest erineb? Päris kulu ja paberites olev ongi diametraalselt erinevad mõlemal juhul. Isegi maanteel spido järgi 90 sõites ei saanud ma seda kütusekulu, mida paber lubas. |
See tehase number võib olla jah küsitav vahel, aga EV energiakulu kõigub väga suures vahemikus puhtalt tänu ilmale. Ei ole sellist asja nagu üksnes talvine ja suvine kulu.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|