Haapalu ots Tallinnast päris suure 5+2 kohalise autuga. 1.5 diisel. 4,8l/100km näitab kompuuter edasi tagasi keskmiskes. Sõitsin GPS järgi nii, et alla lubatud kiiruse ei oleks kuskil ja nii, et kiiruskaamerad ning politsei minu tagasihoidliku isiku vastu huvi ei tunneks vähimalgi määral. Püsikiirusehoidja aitab siin.
Eeldan, et see on mingisugune Peugeot-Citröen? Öko on küll, aga kuidas see 1.5 diisel 7 inimesega edasi liigub?
Peugeot. Ei ole mingit probleemi rekkast mööda saada 7 inimest pardal. Väänet küll ja 8. käiguline automaa teeb väga head tööd. Ise olin ka üllatunud. _________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
1993.a Audi 80 lasi Saksa/Poola kiirteedel gps-i järgi 130-ga, konditsioneer sees ja keskmine oli 5.5 sajale. Kõva areng jah tänapäevastel autodel _________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
ranel, kulu on numbrites sama mis on peamine, sest liiter maksab, paberil on kaasaegne mootor läinud võimsamaks. auto raskemaks, agregaate juurde tulnud.. võtaks nüüd selle moodsa mootori, paneks ta mingi lihtsa kere peale mis on kerge ja iluvidinavaba.. ja saame dacia aga sellega ei taha keegi sõita.
1993.a Audi 80 lasi Saksa/Poola kiirteedel gps-i järgi 130-ga, konditsioneer sees ja keskmine oli 5.5 sajale. Kõva areng jah tänapäevastel autodel
Vaevalt, et see oli 7. kohaline Euro6 nõuetele vastav auto.
Pealegi kuidas kogu reisi keskmist mõõtsid? _________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
1.0 vist maanteel niivähe ei võta? 1.4 saab maanteel viiega hakkama. Saaks. Aga piin. Kas liitrine on kuuese või seitsmese kasti otsas? Mis pöörded 90 peal on? 1.4 saaks linnas ka 5.5 hakkama, aga jällegi, ebanormaalne on nii sõita, et pedaali puutud varbaotsaga...
2015.a 1,4TSI Octaviaga ei nõudnud maanteel 5,0 või veidi alla kulu küll mingit piina ega pingutamist.
90-95 km/h gepsu järgi ja aeglasematest kiirelt mööda kui ette jäid.
endal 2017 qashqai 1.2l ja saan maanteel u5,5-5,8l/100le linnas ja talve ajal on kulu loomulikult palju jõhkram
Piilusin ka siis huvipärast keskmiseid:
MB C43 AMG = viimase 10k miili (16k km) keskmine on 29mpg ehk ca 8l/100km.
Audi Q8 55TFSI = viimase 10k miili (16k km) keskmine on 19mpg ehk ca 12,4/100km.
Mõlemad 3L ülelaetud pajaga, ühel lihtsalt ca 500kg rohkem tühimassi.
Mersu tundub üllatavalt ökonoomne, arvestades, et sõidab valdavalt tempokamaid linnasõite ja Audi pigem pikemaid tiire. _________________ Everybody dies, but not everyone gets to live!
Kui kõvatamiseks juba läks, siis Pacifica 3.6 v6 bensukaga oli keskmine kulu 700km trassil 6.2 sajale.
Kunagi ammu oli F11 530d bemm, sellega polnud mitte mingi mure maanteel 5,2 sajale hakkama saada. _________________ Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs
Elektriga kogemust pole aga eeldaks, et on sama, mis 4.4L NA puhul.
Ei ole.
Jätame triikrauad vahele, võtame arvesse ülemise otsa elektrimootorid. Oli nii mõnigi I3, mis üritas vana 4.4L NA minekut katsetada... ja ebaõnnestumiseks see ka jäi. Samas Tesla S vastu polnud mingit lootust.
1.0 vist maanteel niivähe ei võta? 1.4 saab maanteel viiega hakkama. Saaks. Aga piin. Kas liitrine on kuuese või seitsmese kasti otsas? Mis pöörded 90 peal on? 1.4 saaks linnas ka 5.5 hakkama, aga jällegi, ebanormaalne on nii sõita, et pedaali puutud varbaotsaga...
Laps sõidab...hetkel ju riik hea õpilase toetust ei maksa. Ju siis katsetasid kui vähe saab (3 inimest autos)
Ma linnas tiirutasin, siis sain 5,6 (diisliga ikka harjunud üsna on-off sõitma)... 85kW nii et liigub küll. mõni Audi A4 sama mootoriga.
Sai ostetud puhtalt olematut läbisõitu. Vähemalt 20K on olnud rahulik. Kui mõni sõitis siin Lexusega 10 aastaga 60K, siis see 1.0 ka varsti 3X suurema läbisõiduga.
viimati muutis Magic 08.07.2025 08:06:26, muudetud 1 kord
Hea et on/off on kohe ekraanil...esimene asi mida offida _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Oli nii mõnigi I3, mis üritas vana 4.4L NA minekut katsetada... ja ebaõnnestumiseks see ka jäi. Samas Tesla S vastu polnud mingit lootust.
Ma saan aru, et ostukärudega on mugav võrrelda. Tagatulesid näed mul ja väga kiiresti. Tavalektrikad tuunitakse sinna kuhugile 6-8s vahele enamasti, aga dünaamika on ikka hoopis midagi muud.
Seepärast 6-8s võibki oravaid loopida. ChatGPT samas väidab, et mu mahlapakk võiks isegi tagatulesid näidata mu vanale V8'le. Selleks vaja launch controli proovida, mida ma pole üle aasta suutnud katsetada. Linnas sees ei ole ilus aga samas on linnaauto, seega sobilikku olukorda ei ole olnud
1993.a Audi 80 lasi Saksa/Poola kiirteedel gps-i järgi 130-ga, konditsioneer sees ja keskmine oli 5.5 sajale. Kõva areng jah tänapäevastel autodel
Vaevalt, et see oli 7. kohaline Euro6 nõuetele vastav auto.
Pealegi kuidas kogu reisi keskmist mõõtsid?
Paak täis meetod. Sel masinal polnud kompuutrit. Hetkel euro6 masin 1.6 diisel ja no ma ei saa kuidagi sel tehasekulu kätte. Ikka jääb sinna 5-6 sajale kanti. Mis sest, et passis on ulmeliselt ilusad numbrid kirjas.
Vanal Audil lubas lubas kiirtee kuluks 5.2 sajale. Mina sain 5.5 sajale.
ot:
Fuel Consumption - Economy - Combined: 5.3 L/100 km
53 MPG UK
44 MPG US
Fuel Consumption - Economy - Open road: 3.8 L/100 km
74 MPG UK
62 MPG US
Fuel Consumption - Economy - Highway: 5.2 L/100 km
54 MPG UK
45 MPG US
Fuel Consumption - Economy - City: 6.2 L/100 km
46 MPG UK
38 MPG US
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
Ma ka ei saa tehases lubatut kätte tavaliselt. Pole muidugi proovinud kui kont ja makk välja ning sõita max 80-ga, siis vast saaks
Spoiler
Fuel Consumption - Economy - City NEDC : 4.6 L/100 km
61 MPG UK
51 MPG US
Fuel Consumption - Economy - Open road NEDC : 3.8 L/100 km
74 MPG UK
62 MPG US
Fuel Consumption - Economy - Combined NEDC : 4.1 L/100 km
69 MPG UK
57 MPG US
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect
Allamäge, taganttuulega ning kaubiku tuules ka veel kindluse mõttes _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Look Right, nii hull asi pole.Mu diisel civic saab maanteel 90 sõites enamvähem 4.5L hakkama nagu tehas lubab. _________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus
Seepärast 6-8s võibki oravaid loopida. ChatGPT samas väidab, et mu mahlapakk võiks isegi tagatulesid näidata mu vanale V8'le. Selleks vaja launch controli proovida, mida ma pole üle aasta suutnud katsetada. Linnas sees ei ole ilus aga samas on linnaauto, seega sobilikku olukorda ei ole olnud
Launch control on puhtalt ice rida, elektrikatel seda pole või noh, eks see direct4 konkreetsel masinal ole osaliselt ka "launch control", kuigi teeb kõike muud ka.
Rehvirõhud õigeks, liigne kola maha, on/off sõidustiil tagasihoidlikumaks ja juba annab tunda.
Midagi peab olema muutunud ka tänapäeva autode mõõtmismetoodikas. Tee, mis tahad, vanadel autol on tehasekulu/selle lähedast tulemust lihtsam saavutada, kui tänapäevastel. _________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.