Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
20.06.2025 16:43:34
|
|
|
Palju neid uute elektriauto ostjaid ikka on, kes elektri hinnale päriselt mõtlevad. Pigem on mure ikka sõiduulatuse kukkumine talvise ilmaga. Selle vastu aitab, kui salongi ja akut soojendab soojuspump, kuid siiski mingi kukkumine on. Endal soojuspumpa ei ole, kulu on suvel ca 150Wh/km, talvel ca 200Wh/km. See on siis maanteel Tallinn-Tartut soojas autos sõites. Soojuspumbaga on see vahe ilmselt 2-3x väiksem.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
20.06.2025 16:43:58
|
|
|
Ülikiirlaadijad? Mida värdsõna.
tsitaat: |
Uudised meie laadimisvõrgust!
Avasime esimesed ülikiirlaadijad, mis on rajatud Euroopa Ühendamise Rahastu (CEF) toetusmeetme abil. Laadijad on nüüd kättesaadavad Tallinnas, Tartus ja Pärnus.
„Tegemist on keskmisest võimsamate laadijatega, mistõttu rajasime need suuremate maanteede äärde – et enne pikemale sõidule asumist saaks kiiresti ja mugavalt lisaks toidukottidele täis laadida ka oma elektriauto aku,“ kommenteeris meie e-mobiilsuse ärijuht Jaanus Riiner.
📍 Uued laadimispunktid:
• Laagri Rimi
• Merimetsa Selver
• Rebase Rimi
• Ülejõe Selver
• Haabersti Rimi
⚡ Igas asukohas:
• 2 ülikiirlaadijat (320 kW)
• Korraga võimalik laadida 4 autot
• Igale autole on tagatud vähemalt 150 kW laadimisvõimsust
Laadimine kuni 100 km jagu sõiduulatust alla 10 minuti (sõltuvalt autost).
Loe täpsemalt ➡️ https://www.enefit.ee/.../enefit-avas-esimesed-euroopa...
#roheteekond #ülikiirlaadija #elektriauto #autolaadimine |
|
|
Kommentaarid: 737 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
20.06.2025 17:03:49
|
|
|
Mõtle kui keegi veel kiirema laadija leiutab. Sõnad saavad otsa.
Palun pange suurenevasse järjekorda sellised märksõnad: mega, hüper, giga, turbo, super, ultra.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.06.2025 18:08:23
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
Palju neid uute elektriauto ostjaid ikka on, kes elektri hinnale päriselt mõtlevad. Pigem on mure ikka sõiduulatuse kukkumine talvise ilmaga. Selle vastu aitab, kui salongi ja akut soojendab soojuspump, kuid siiski mingi kukkumine on. Endal soojuspumpa ei ole, kulu on suvel ca 150Wh/km, talvel ca 200Wh/km. See on siis maanteel Tallinn-Tartut soojas autos sõites. Soojuspumbaga on see vahe ilmselt 2-3x väiksem. |
Reaalne kasu pidi max 10% olema
Auron kirjutas: |
Külmema ilmaga kivina kukkuv sõiduulatus on ikkagi probleem ja mitte ainult sõiduulatuse tõttu vaid ka see loeb, et akusse laed ikka samapalju aga saad sõita kõvasti vähem ehk siis kokkuvõttes on sõit ju kõvasti kallim. Ja me ei räägi siin sõiduulatuse kukkumisest siis kui on -10C või rohkem vaid ka see mõjutab päris kenasti kas väljas on +5C või +15C. Kas keegi kujutaks ette, et suvel maksab tanklas liiter kütsi 1,5 euri aga talvel 2,8 euri ja seda ainult seepärast, et noh talv. Jahh külmkäivitus talvel võtab oluliselt rohkem aga kui mootor soe siis sisuliselt pole kulul vahet - vahest väga kuuma suvega kui kliima minna huugab on hoopis +1L 100km kohta kulu suurem. Lisaks webasto ja DEFA ehk siis eelsoendused mis olematu kuluga.
Ehk siis vaja oleks tehnoloogiat kus aku oleks ülimalt vähetundlik krõbedamate ilmade suhtes - nordic aku  |
See vahe on nagu 15 senti vs 28 senti, täiesti suva rahalises mõttes. Range kukkumine on suurem mure. ICE autoga sõita samas on umbes nagu poes käies 10 eurose arvega viskad alati 50 ja ütled, et tagasi pole vaja.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
20.06.2025 20:44:30
|
|
|
Auron kirjutas: |
Külmema ilmaga kivina kukkuv sõiduulatus on ikkagi probleem ja mitte ainult sõiduulatuse tõttu vaid ka see loeb, et akusse laed ikka samapalju aga saad sõita kõvasti vähem ehk siis kokkuvõttes on sõit ju kõvasti kallim. Ja me ei räägi siin sõiduulatuse kukkumisest siis kui on -10C või rohkem vaid ka see mõjutab päris kenasti kas väljas on +5C või +15C. Kas keegi kujutaks ette, et suvel maksab tanklas liiter kütsi 1,5 euri aga talvel 2,8 euri ja seda ainult seepärast, et noh talv. Jahh külmkäivitus talvel võtab oluliselt rohkem aga kui mootor soe siis sisuliselt pole kulul vahet - vahest väga kuuma suvega kui kliima minna huugab on hoopis +1L 100km kohta kulu suurem. Lisaks webasto ja DEFA ehk siis eelsoendused mis olematu kuluga.
Ehk siis vaja oleks tehnoloogiat kus aku oleks ülimalt vähetundlik krõbedamate ilmade suhtes - nordic aku  |
Aku energiaväljutamise võime kukkumine külma ilmaga on mündi üks pool, teine on see, et auto salong reaalselt vajab kütmist, et seal sees hea olla oleks ja aknad udust puhtad püsiks. Seda sooja saab paraku enamasti vaid otse elektrist, vähemal määral jääksoojusena mootori, inverteri ka aku ümbert. Sellist kogust ülejääki nagu spm mootorid eritavad, ev'l ei ole, sealt ka efektiivsus, sealt ka tõsiasi, et külmade ilmadega spm'de kütusekulu olulisel määral ei tõuse, vähemasti seni, kuni mootor soe. Ehk siis elektriautot saab päästa vaid suurema mahtuvusega aku ja seda mahtu peab olema niipalju, et ka talvel oleks võimalik ühe laadimisega sõita nii 600-800km. See oleks ev murdepunkt, kust tagasi on juba raske minna, st ice autodel puudub sellest hetkest juba igasugune konkurentsivõime. Filmis "The Martian" oli ev'de probleemi tegelikult väga hästi esitletud. Lahendus muidugi maistesse oludesse ja tavakasutusse ei kõlbaks.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
21.06.2025 00:22:49
|
|
|
Equinox kirjutas: |
No kiirelt laadida tahavad ikka kõik, nagu praegu 4 minutiga ära tangid põlemismootoriga autu. |
Kui sama lähenemisega oleks arvutitele lähenetud, siis praegu ka topiksid A4 lehte klaviatuuri ülalt sisse ja alt tuleks täis trükitult välja. Uute tehnoloogiatega ei ole alati mõistlik jätkata vanade kasutusharjumustega.
Auto energiaga varustamine on üks neist asjadest, kus absoluutselt ei näe põhjust taga ajada seda vedelkütusega tankimise kogemust, sest see kogemus ju tegelikult ei ole hea ega tore kuidagi.
Ainus nö eelis elektriauto laadimisega on see hüpoteetiline pika otsa sõit, kus sa ei soovi/taha peatust teha vaid edasi sõita ja siis on 5 minutiline peatus parem, kui 15-20 minutiline.
See on aga nii harv olukord, et selle järgi vinguda on sama kui vinguda, miks kabrioletil ei ole pagassis segumasinat, et no kui tuleb tahtmine vundamenti valada vms. Vahel ikka on vaja vundamenti valada aga selle järgi autot valida igapäevaseks eluks on täisdebiilsus.
Laadimine peaks toimuma siis, kui auto seisab. Ja mingil määral sinna poole ka liigutakse nende nõuetega, et igas parklas oleks hunnik aeglaseid laadijaid. Väiksem võimsuse koormus elektrivõrgule, väiksem koormus akudele, mugavam kasutuskogemus, sest pidevalt oleks auto energiaga varustatud ja 99% ajast ei peaks üldse mõtlema enam mingi sõiduulatuse üle.
Eks paistab kuidas reaalselt välja kujuneb aga vana tehnoloogia kasutusmustri matkimine head tulemust ei anna.
Auron kirjutas: |
kui mootor soe siis sisuliselt pole kulul vahet |
Kui aku ja salong enne sõitu soojaks aetud siis ju ei tohiks ka suurt vahet olla. Aga tegelik vahe tuleb ikka veeretakistusest ja õhutakistusest. Jahedam tihedam õhk ja lumine/mäng tee on need, mis energiakulu tõstavad.
Markos kirjutas: |
auto salong reaalselt vajab kütmist, et seal sees hea olla oleks ja aknad udust puhtad püsiks. |
Salongi temperatuuri hoidmiseks küte võtab 1-2kW võimsust, mõne soojuspumbaga vähem, mõne suurema masina ja külmema ilmaga natuke rohkem. Kui 100km peale kulu arvestada, siis salongi kütte mõju sinna 10% kanti. Kui koguaeg lühikesi sõite teed ja lased autol maha jahtuda, siis saad ja selle kütte komponendi absurdselt kõrgeks ajada. Lühikeste otste puhul pole see aga tegelikult oluline, sest laadijad (peaksid olema) käepärast ja saab koguaeg hoida aku laetud.
Markos kirjutas: |
'ja pead laadima kaks tundi |
Sul masinal ikka väga saast kiirlaadimine, kui see mitu tundi aega võtab. Isegi 50kW "kiirlaadijaga" peaks juba tunniga peaaegu laetud olema su 60kW bruto aku. Ja su Toyota ju suudab üle 2x rohkem vastu võtta. Teoorias.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
21.06.2025 11:13:24
|
|
|
tsitaat: |
Kui aku ja salong enne sõitu soojaks aetud siis ju ei tohiks ka suurt vahet olla. |
Autos minuteada ei ole šamottahju, mis soojust salvestaks. Ka pole auto salongi materjalid sellised, mis soojust salvestaks. Õhk ise on väga halb soojusjuht, teed ukse lahti ja pmst lased pea kogu oma eeltöö atmosfääri. Jah klaasid on puhtaks sulanud. Autos on ka päris intensiivne õhuvahetus, see on vajalik ka turvalisuse aspektist, et süsihappegaasi tase liialt kõrgele ei tõuseks.
tsitaat: |
Salongi temperatuuri hoidmiseks küte võtab 1-2kW võimsust |
Jah, üsna karm, mul kulub toa kütmiseks alla 700w, mis on auto salongist ikka kordades suurem. Vaielda pole siin midagi, puhas füüsika ja tõdemus, et energiat kulub.
tsitaat: |
Sul masinal ikka väga saast kiirlaadimine, kui see mitu tundi aega võtab. Isegi 50kW "kiirlaadijaga" peaks juba tunniga peaaegu laetud olema su 60kW bruto aku. Ja su Toyota ju suudab üle 2x rohkem vastu võtta. Teoorias. |
Kes MINU masinast rääkis ? Ma räägin sellest, et need tuleviku piisava mahtuvusega akus võiksid ka mõistliku ajaga laetud saada. Minu masinaga on kõik fine, laeb 100kwh nagu nalja.
Endal sul on 60kwh aku. Mul on 71kwh ja neto sellest 64kwh.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
21.06.2025 11:15:06
|
|
|
Equinox kirjutas: |
No kiirelt laadida tahavad ikka kõik, nagu praegu 4 minutiga ära tangid põlemismootoriga autu. |
Mis seal 4 minutit võtab? Kaart sisse, PIN, ots paaki ja minutis tuleb 60-80 liitrit, väga üksikutel sõiduautodel on lisapaagid
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
21.06.2025 11:22:43
|
|
|
Tuleb aega võtta, mõelda ja otsus langetada kas püstol enne või pärast maksmist paaki.
Ükspäev tankisin bena, läks juba meelest ära vahepeal see mõnus lõhn, peab tihemini tankimas käima
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
21.06.2025 11:25:55
|
|
|
võta kankuga koju ja nuusuta seal
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
21.06.2025 11:27:07
|
|
|
See pole sama
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
21.06.2025 11:29:28
|
|
|
Janis kirjutas: |
See pole sama |
Kas ka bensul on erinev lõhnabukett nagu näiteks kohvil, mis on erinevates regioonides kasvatatud?
Vene vs araabia vs norra jne?
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
21.06.2025 11:35:55
|
|
|
Muidugi, 2T on parim näiteks
Ükskord kasutasin maasikalõhnalist õli ka
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bssldr
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2009
|
21.06.2025 13:29:51
|
|
|
etk kirjutas: |
Ainus nö eelis elektriauto laadimisega on see hüpoteetiline pika otsa sõit, kus sa ei soovi/taha peatust teha vaid edasi sõita ja siis on 5 minutiline peatus parem, kui 15-20 minutiline.
See on aga nii harv olukord, et selle järgi vinguda on sama kui vinguda, miks kabrioletil ei ole pagassis segumasinat, et no kui tuleb tahtmine vundamenti valada vms. Vahel ikka on vaja vundamenti valada aga selle järgi autot valida igapäevaseks eluks on täisdebiilsus. |
Seda "hüpoteetilist" pika otsa sõitmist ikka tuleb inimestel ette küll. Ja mitte nii, et sõidetakse 4 tundi jutti. Pigem nii, et sõidetakse mõni tund, tehakse peatus, ja sõidetakse edasi. Aga sa ei saa eeldada, et selle peatuse põhieesmärk ongi see, et laadida ja puhata - ehk siis peatuskohas ei pruugi olla elektriauto laadimisvõimalust.
Ei ole ebarealistlik, et on vaja käia Tartust Tallinnas, seal midagi kiirelt teha (kohas, kus laadimisjaama pole) ja kohe tagasi tulla. Ei ole ebarealistlik, et on vaja sõita Tartust Tallinna, sealt laevaga Soome minna ja siis autoga edasi sõita. Sellistel juhtudel on autosõidu peatusega tehtud igasugused toimingud nagu vetsus käimine, söömine, jalgade sirutamine jne, mida elektriautode fännid alatihti ettekäändeks toovad, et õigustada, miks nende laadimispeatus ei olnud muus mõttes ajaraisk. Sellistel juhtudel peaks ju eraldi laadimispeatuse tegema. Aga eks elektriauto fänn ikka mingi lohutava põhjuse leiab, miks üks 20 minutiline mõttetu lisapeatus ka muus osas vajalik on.
Segumasina näide on sul väga üle pingutatud. Tõenäoliselt keegi peale sinu ei ole sellist asja kunagi mõelnud, isegi mitte naljaga.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
21.06.2025 13:46:55
|
|
|
Segumasinaga vundamendi valamine kirjeldab ilusti EV entuka loogikat. Kuidagi läbi ussiemi saab ikka hakkama
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
21.06.2025 13:53:51
|
|
|
Muide kui laevaga Soome sõita nagu eespool näiteks toodi, siis kas laevades pole veel EV laadimise võimekust loodud? Täpselt selline paras sunnitud peatus, mida võiks ka laadimiseks kasutada.
Nojah, seda elektrit toodetakse laevas ju diisliga ehk väga roheline sel moel laadimine pole, aga see selleks.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
21.06.2025 14:00:41
|
|
|
Kui iga 2h tagant peab sööma, pissima ja jalgu sirutama, siis auto ei ole küll sinu jaoks. Rong või buss oleks mõistlikum
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Aeg maha 1p
liitunud: 04.06.2022
|
21.06.2025 14:19:07
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Muide kui laevaga Soome sõita nagu eespool näiteks toodi, siis kas laevades pole veel EV laadimise võimekust loodud? Täpselt selline paras sunnitud peatus, mida võiks ka laadimiseks kasutada.
Nojah, seda elektrit toodetakse laevas ju diisliga ehk väga roheline sel moel laadimine pole, aga see selleks. |
Ma ei tea, hiljuti oli kuskil jutt kuidas osad praami ja laevafirmad on üldse tõrksad elektriautosid transportima, ohutuskaalutlustel, kus elektriauto põlengu kustutamine on probleemne ja laeval teiste sõidukite vahele pressituna pea lootusetu.
Kas ei olnud miski jutt, et elektriautod ei tohi täisakuga laevadel reisida, ehk halvimal juhul pead enne laevale minemist akut tühjemaks sõitma
Elektriautode transpordil üle vee oleks vaja laevale haagist, millest saaks kergesti vabaneda laeva ohtu panemata.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
21.06.2025 14:22:29
|
|
|
Paljud kui tihti akut üldse täis laevad? Ma 60k jooksul mingi 10-20 korda ainult lubanud täis lasta kuna järgmine päev vaja korraga rohkem sõita.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
21.06.2025 14:37:21
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Equinox kirjutas: |
No kiirelt laadida tahavad ikka kõik, nagu praegu 4 minutiga ära tangid põlemismootoriga autu. |
Mis seal 4 minutit võtab? Kaart sisse, PIN, ots paaki ja minutis tuleb 60-80 liitrit, väga üksikutel sõiduautodel on lisapaagid |
Oleneb tanklast ja tankurist. Bensiin üldiselt nii kiiresti ei tule, vähemalt siinkandis. 80-liitrise diislipaagi saab veokitankurist küll hästi ruttu täis.
jeesus188 kirjutas: |
Kui iga 2h tagant peab sööma, pissima ja jalgu sirutama, siis auto ei ole küll sinu jaoks. Rong või buss oleks mõistlikum  |
Enamikus bussides ei ole WC-d, jalgade sirutamine on bussis ka keeruline.
_________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
21.06.2025 15:12:45
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Sold OUT kirjutas: |
Equinox kirjutas: |
No kiirelt laadida tahavad ikka kõik, nagu praegu 4 minutiga ära tangid põlemismootoriga autu. |
Mis seal 4 minutit võtab? Kaart sisse, PIN, ots paaki ja minutis tuleb 60-80 liitrit, väga üksikutel sõiduautodel on lisapaagid |
Oleneb tanklast ja tankurist. Bensiin üldiselt nii kiiresti ei tule, vähemalt siinkandis. 80-liitrise diislipaagi saab veokitankurist küll hästi ruttu täis.
jeesus188 kirjutas: |
Kui iga 2h tagant peab sööma, pissima ja jalgu sirutama, siis auto ei ole küll sinu jaoks. Rong või buss oleks mõistlikum  |
Enamikus bussides ei ole WC-d, jalgade sirutamine on bussis ka keeruline. |
Veokitankur on 120L/min
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
21.06.2025 15:15:52
|
|
|
Mul ei mahu veoki ots paaki....
Aga jetoilil on diislipunktid, kus aparaadi küljes mõlemad voolikud (veokas ja sõiduauto), vot sealt pritsib paagi kiirelt täis
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
21.06.2025 18:08:40
|
|
|
Auto laeb seal, kus pargib, tartus Tartu hotelli ees alexela, vihma kallab üritan laadima pannna 3x charger error, nahh, lõpuks vist jäi pidama, 5 min kasulikust 45min parkimisajast juba läinud. Hea, et kõrval asub kuusk, selle alla saab varju minna.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
|