Huvitav kust tuleb see laialt levinud arvamus tuleb, et kui kellelegi võlgu jääd ja see keegi oma raha tagasi küsib, siis on tegemist väljapressimisega.
Võta nüüd asja kerge huumoriga. Suvi on ukse ees, puhkuste aeg....
Sinu postitust vast peabki võtma. Aga üldiselt kohtab seda suhtumist tihti, et paha on see kes oma võlga tagasi küsib mitte see kes süüdimatult võlgu jääb.
Sõltub, kunagi oli prügiarve viiekas mis läks meilis kaduma, inkassost tuli midagi 30 euri nõudmine, küsisin et kas see on km-ga või kas mingit kuludokumenti ka saab, vastus oli et makske ära ja kõik. Ei viitsind jaurata, raamatupidaja ütles et kannab lihtsalt maha. Prügilastelt ka mingit mõistlikku vastust ei saanud, väidetaval ajal kui arve saadetud oli meilis tühi koht. Ehk jah, väljapressimise maik man.
Või olen ka süüdimatu võlgnik? _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Viisakas firma saadab enne sõbralikus vormis ja peale seda natuke kurjemas vormis meeldetuletuse kui asja inkasso või kohtutäituri kätte annab. Need on jah ericased kus isik pole meelega oma andmeid varjanud et keegi teda kätte ei saaks, aga mingite asjaolude kokkusattumusel pole arvet kätte saanud.
See on osaliselt see sama jutt mis natuke eespool kirjutasin. E-mail on mugav võimalus andmete edastamiseks, aga pole kuidagi garanteeritud, et see kätte saadi.
napoleon, kättesaamine on adressaadi mure nag ka füüsilise postkasti puhul _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kas see seadus muudeti ära, et lihtkirja kättesaamine ei ole adressaadi mure ja tuleb tähitult saata? _________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru
Mida sellised uudised näitavad, kuidas lääne tootjad tegelikult ei suuda tehnoloogiliselt areneda, põrutakse nii elektriautode kui isegi hübriidtehnoloogiatega - viimases hädas klammerdutakse vana sisepõlemismootori juurde, mida kuidagi osati teha, kuigi ka sealt leiab ka tuntud vanadelt tootjatelt ikaldusi, kus töökindlus olematu ja remondikulud tarbijale röögatud.
Kui hiinlaste elektriautode tempoga ei suudeta konkureerida üheski mõõtmes, üritatakse kümne küünega kinni vanast sissesöödetud fossiilipõletamise turust, seda ka endale võetud rohepöörde eesmärkide läbikukutamise hinnaga.
On üldse euroopal jäänud mingit teemat kus saaks öelda, et vot selles asjas oleme tipp ja maailmas konkurente pole. Bürokraatia®ulatsioonitoodang ei läheks arvesse
Eks siin on natuke ka emotsionaalsus mängus - proovi sa müüa AMG-mersut, millel on 2-liitrine R4 bensukas. Numbrid võivad ju uhked olla, aga seda õiget fiilingut ei ole. Ja me võime siin rääkida keskkonnast ja jääkarudest ja millest iganes veel, aga midagi pole teha, V8 (ja ka suuremad mootorid) on klass omaette just pakutava emotsiooni poolest.
Isegi kui mingi BYD või Great Wall või Long Dragon Shiny Life teeb foori tagant kiirendades ära, ei pane nad sul nägu nii naeratama nagu see siin:
Kas see seadus muudeti ära, et lihtkirja kättesaamine ei ole adressaadi mure ja tuleb tähitult saata?
Lihtkirja kättesaamine on endiselt adressaadi mure ja on alati olnud.
Tähtkirja puhul aga on endiselt vaja adressaadi allkirja, et on kätte saanud. _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
No selles mõttes, et lihtkirja saatmisel ei saa lugeda teadet kättetoimetatuks, kui saaja ise ei reageeri.
Tähtkirja puhul on kindel, et käes ja saab kohtutäitur tegutsema hakata. _________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru
Eks siin on natuke ka emotsionaalsus mängus - proovi sa müüa AMG-mersut, millel on 2-liitrine R4 bensukas. Numbrid võivad ju uhked olla, aga seda õiget fiilingut ei ole. Ja me võime siin rääkida keskkonnast ja jääkarudest ja millest iganes veel, aga midagi pole teha, V8 (ja ka suuremad mootorid) on klass omaette just pakutava emotsiooni poolest.
Isegi kui mingi BYD või Great Wall või Long Dragon Shiny Life teeb foori tagant kiirendades ära, ei pane nad sul nägu nii naeratama nagu see siin:
Eks emotsioonide ja maitse vastu ongi keeruline vaielda, mõni paneb kortermajas ka oma uhkel helisüsteemil volüümi põhja ja saab sealt emotsiooni ning suu kõrvuni, teised jälle kutsuvad hullule politsei
Sellest ma ei ole kunagi aru saanud miks auto puhul võimendatud mootorimüra/reostust hinnatakse positiivseks. Saan küll aru kus ralli- ja võidukihutamise maailmas heitgaaside väljutamist segavad mürasummutid on eemaldatud, et saada mootorist kätte maksimaalset võimsust aga mis aru pärast seda mürareostust peab tänavasõidukitele pikendama. Mõned vahetavad oma vaikse väljalasketorusiku miski möirgava ja paukuva vastu pelgalt põhjusel, et müra on äge ja jätab ka mulje kiirest ja võimsast.
Muidu elektriauodele pidi saama ka kõlaritesse lasta igasugust sisepõlemismootorit imiteerivat mürareostust, aurumasinast-reaktiivini - klapid pähe ja võib lasta teisi segamata kurdiks möirata..
Eks mingi hulk entusiaste jääb ikka fännama, päris aristokraadid ei senini hobustest lahti saanud ja eelistavad Rolls Royce tagaistmel kulgeda, et mitte ise end rolimise-pedaalimise ja käiguvahetuse peensustega vaevata - vot neid ma natuke juba mõistan _________________ ---
Eks siin on natuke ka emotsionaalsus mängus - proovi sa müüa AMG-mersut, millel on 2-liitrine R4 bensukas. Numbrid võivad ju uhked olla, aga seda õiget fiilingut ei ole. Ja me võime siin rääkida keskkonnast ja jääkarudest ja millest iganes veel, aga midagi pole teha, V8 (ja ka suuremad mootorid) on klass omaette just pakutava emotsiooni poolest.
Isegi kui mingi BYD või Great Wall või Long Dragon Shiny Life teeb foori tagant kiirendades ära, ei pane nad sul nägu nii naeratama nagu see siin:
Eks siin on natuke ka emotsionaalsus mängus - proovi sa müüa AMG-mersut, millel on 2-liitrine R4 bensukas. Numbrid võivad ju uhked olla, aga seda õiget fiilingut ei ole. Ja me võime siin rääkida keskkonnast ja jääkarudest ja millest iganes veel, aga midagi pole teha, V8 (ja ka suuremad mootorid) on klass omaette just pakutava emotsiooni poolest.
Isegi kui mingi BYD või Great Wall või Long Dragon Shiny Life teeb foori tagant kiirendades ära, ei pane nad sul nägu nii naeratama nagu see siin:
Sellest ma ei ole kunagi aru saanud miks auto puhul võimendatud mootorimüra/reostust hinnatakse positiivseks. Saan küll aru kus ralli- ja võidukihutamise maailmas heitgaaside väljutamist segavad mürasummutid on eemaldatud, et saada mootorist kätte maksimaalset võimsust aga mis aru pärast seda mürareostust peab tänavasõidukitele pikendama. Mõned vahetavad oma vaikse väljalasketorusiku miski möirgava ja paukuva vastu pelgalt põhjusel, et müra on äge ja jätab ka mulje kiirest ja võimsast.
Aga kui ongi kiire ja võimas? Siis on ok? _________________ Rakvere parasiit
Panin enda mootorimüraga reostust tekitava noorvanuri youngtimer'ile kirja. Varem pole seal käinud isegi vaatajana mitte, loodetavasti on tore nostalgiline üritus.
Panin enda mootorimüraga reostust tekitava noorvanuri youngtimer'ile kirja. Varem pole seal käinud isegi vaatajana mitte, loodetavasti on tore nostalgiline üritus.
Täitsa hea üritus on. Time attack ja autode paraad ka cool vaadata, osaleda ilmselt veel parem.
kes siin kasutuse ajutise peatamisega vigurdades üritasid maksust pääseda...
Otseselt ei üritanud maksust pääseda aga kuna talvel auto seisab, siis sportlikust huvist proovisin antud lahendust. Tõesti pole hetkel veel ühtegi arvet tulnud aga juba varem käis info läbi, et arvutatakse päevade kaupa ehk siis saan 50€ asemel maksta mingi 40€ _________________ ei toeta õigekirja
Eks siin on natuke ka emotsionaalsus mängus - proovi sa müüa AMG-mersut, millel on 2-liitrine R4 bensukas. Numbrid võivad ju uhked olla, aga seda õiget fiilingut ei ole. Ja me võime siin rääkida keskkonnast ja jääkarudest ja millest iganes veel, aga midagi pole teha, V8 (ja ka suuremad mootorid) on klass omaette just pakutava emotsiooni poolest.
Isegi kui mingi BYD või Great Wall või Long Dragon Shiny Life teeb foori tagant kiirendades ära, ei pane nad sul nägu nii naeratama nagu see siin:
Eks emotsioonide ja maitse vastu ongi keeruline vaielda, mõni paneb kortermajas ka oma uhkel helisüsteemil volüümi põhja ja saab sealt emotsiooni ning suu kõrvuni, teised jälle kutsuvad hullule politsei
Sellest ma ei ole kunagi aru saanud miks auto puhul võimendatud mootorimüra/reostust hinnatakse positiivseks. Saan küll aru kus ralli- ja võidukihutamise maailmas heitgaaside väljutamist segavad mürasummutid on eemaldatud, et saada mootorist kätte maksimaalset võimsust aga mis aru pärast seda mürareostust peab tänavasõidukitele pikendama. Mõned vahetavad oma vaikse väljalasketorusiku miski möirgava ja paukuva vastu pelgalt põhjusel, et müra on äge ja jätab ka mulje kiirest ja võimsast.
Muidu elektriauodele pidi saama ka kõlaritesse lasta igasugust sisepõlemismootorit imiteerivat mürareostust, aurumasinast-reaktiivini - klapid pähe ja võib lasta teisi segamata kurdiks möirata..
Eks mingi hulk entusiaste jääb ikka fännama, päris aristokraadid ei senini hobustest lahti saanud ja eelistavad Rolls Royce tagaistmel kulgeda, et mitte ise end rolimise-pedaalimise ja käiguvahetuse peensustega vaevata - vot neid ma natuke juba mõistan
Saan mõlemast poolest aru - igapäevasõitudeks on mul suur ja mugav pisrikhübriid, mis on tõesti ülivaikne ja mõnus kulgur. Aga midagi pole teha - kui käin oma R53 sõitmas, siis see kompressori vilin pluss paukuv väljalase on hoopis midagi muud ja toob alati naeratuse suule. Mis siis, et nullist sajani on ta sama kiire kui esimesena mainitud perevagun. _________________ Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.