Tähendab seda, et suurema osa youtube contenti puhul on mul täiesti ükskõik, kui palju...või kas selle nn. loojad üleüldse sellega midagi teenivad. ei tohiks ju olla nii keeruline mõista? kui seal oleks päriselt mega kvaliteetne content ja ülimalt hea meelelahutus iga kliki, või kasvõi iga teise kliki taga siis võibolla kotiks rohkem.
Miks "ei koti" - seda ka juba olen seletanud aga veelkord siis hästi lihtsalt ja lühidalt - sest see nn. sisu ei ole reeglina mitte midagi väärt. thumbnail on clickbait, 10, 15, 20 minutit on mingit täiesti mõttetut enese haipimist, asjasse puutumatut iba ajamist ja siis heal juhul 10, 15, 20 sekundit kuskil seal sees on äkki midagi, mis oli päriselt kuulmist/nägemist väärt. vahel ei ole sedagi. ja kusjuures sisuloojad ise pidevalt rõhutavad, et sellises "formaadis" videoid sunnib neid tegelikult genereerima youtube algoritm. nemad ise tingimata ei taha mingit tühja loba ajada...aga on sunnitud sest algoritm lihtsalt muidu ei promote'i neid.
Olgu nii või olgu naa, tulemus minu kui tarbija jaoks - ei koti! Tahavad toota seda "sisu" siis palun väga, tootku...ma võin vahel natuke oma aega selle "tarbimise" peale moe pärast ju raisata ka aga kui absoluutselt igasugune väärtus asjal puudub - isegi meelelahutuslik väärtus seejuures puudub siis mis põhjusel täpsemalt mind peaks kottima see, et kas ja mis raha minu pealt teenitakse? Veel vähem kotib youtube kui platvormi kasum või käekäik. Nad suutsid aastaid (vaat et peaaegu aastakümneid) toimetada oma serveritega nii, et ajuvabas koguses reklaami ei olnud vaja tarbijatele kõrist alla pressida, ja teenisid seejuures veel täitsa kenasti kasumit ka. Nii et pole vaja tulla mulle ajada mingit udu selle kohta kuidas neil on ikka rasked ajad ja häda käes. Nii paljude nullidega numbreid lihtinimestele koolis ei õpetatagi kui suuri kasumeid igasuguseid tuubid ja googlid ja metad on tavainimeste kottimise pealt teeninud (ja teenivad edasi). Nii et see nutulaul kõlab päris koomiliselt
Kui ma ostan selverist kohukese siis esiteks ma näen ja tean täpselt ette, et mida ma saan, mis on selle täpne hind ja tean ka seda, et ma ei pea kassas minuti jagu "reklaami tarbima" enne kui saan oma kohukest sööma hakata. Kui selver müüks kohukest meenutavas õhku täis puhutud pakikeses "tühjust" loteriina kuskilt leti tagant, et vahel on kohuke sees aga vahel mitte...siis jah ma astuks sealt kassast ka turvamehe puudumisel niisama läbi. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Wiltz, No vaata, päris nii ju ikka ei ole, et kui kaup ei meeldi, võid rahumeeli selllega maksmata koju jalutada. Et lähen Opelite esindusse, teen seal selgeks, kuidas nende rämps midagi väärt ei ole ja mis kõik MB-ga võrreldes puudu ja viletsam on ning selle õigustusega võtan endale ühe tasuta ära. Ei ole ju nii?! Kui YT on nii kehva koht, kus ainult murdosa midagi väärt on, siis ära minegi sinna. Või ära vaata kanaleid, kus asjad sind ei rahulda. Aga kui sa kasvõi 'moe pärast' kinno sisse astud, tuleb pilet osta. _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
Päris nii ei ole...aga õnneks päris sellist "bisnessit" selveris ei harrastata ka, eksole?!
Kui youtube'le ei meeldi mina või ükskõik milline teine klient oma adblockeritega, eks siis pangu ban peale. Nad on seda ju proovinud ka. Minul probleemi ei ole...kui ei saa seda enam kasutada siis ei saa, ei hakkaks selle nimel ei midagi maksma ega hakkaks ka neid reklaame kannatama. Lihtsalt lõpetaks kasutamine. Ja nad teavad seda väga hästi, et nii ongi...seepärast nad küll proovivad suruda küll jõulisemalt ja vähem aga päris lõpuni suruda ikka ei julge/ei taha ka.
Kinno ei saa moe pärast sisse astuda ja vaadata ära esimest 10 minutit. Selle otsuse sa oled sunnitud tegema üheselt ja lõplikult ära enne sinna sisse astumist...ehk siis otsuse selle astumise ja istumise eest maksta. Samas, kinos pakutava "contenti" kohta on enne otsuse tegemist võimalik ka mõistlikul määral reaalset eelinfot koguda. Ülevaated ja arvustused, imdb hinnangud, trailerid. Tegijate nimed kipuvad olema varemalt tuttavad ja teada. Suvalise youtube video kohta seda väga öelda ei saa...sealt võib tulla mida iganes. Lisaks sellele, kinno minnes teeb inimene teadliku ja üsnagi etteplaneeritud valiku võtta ja kulutada see x aeg täpselt vot sellise tegevus peale...seal ei ole mitte lihtsalt mingi liikuv pilt kuskil telefoni või arvuti ekraanil. seal on mugavad toolid, pime saal, audience, vägev heli, suur ekraan jne.
Miks sulle nii hirmsasti meeldib võrrelda igasuguseid võrreldamatuid asju? Kinod, autoesindused ja selver...youtube vaatamisega. Need ei ole ühed ja samad asjad ja need võrdlused ei päde, võiks ju ometi juba aru saada. Aga no kui ei siis ei _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Wiltz, Need võrdlused 'ei päde' lihtsalt sellepärast, et sinna oled otsustanud asjad sääraselt klassifitseerida. Mõni narkomaan klassifitseerib oma suures rahahädas jällegi sääraselt, et rikkast kaupluseketist, mis liiga suuri juurdehindlusi paneb ja pealegi kehvavõitu kaupa müüb, millegi hõlma all äratoomine on täiesti ok. Tegelikult on läbiv joon igal pool sama: sa sisened võõrale territooriumile, kus on liikumiseks kehtestatud teatavd reeglid ning sa otsustad nendele vilistada.
MIs puutub kinoga võrdlusesse, siis YT on tegelikult palju parem kui kino. Ta ei sea mitte mingisuguseid piiranguid sellele, missuguse seadmega sa sisu vaatad. Unusta ära oma telefon ja lase 4K voog videoprojektorisse! Naudid seda sinule sobival ajal ja ilma sellleta, et keegi kõrval popcorni närides iiveldama ajaks. Tool? Kino ei küsi raha mitte tooli, vaid ekraanile lastava sisu eest. Toolil istuda võid fuajees ka ilma maksmata.
Youtube pakub kasutajale tegelikult päris täpselt seda, millesarnast enne vaadatud on ning alati võib thumbnaili kõrvalt võtta valiku, millega keelad selle kanali edaspidise pakkumise. Praktilliselt igaüks leiab just temale tehtud materjali ning sageli reageerib tegija kommentaarides vaatajate palvetele uue sisu loomisel. Proovi seda kinos... Kui meeldivale sisule like'i paned, kindlustad samuti selle, et algoritm leiab sulle edaspidigi sarnast. _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
siinus, Iga reklaami tellija teab, et ka kõige parremini sihitud reklaam tähendab ikkagi suure osa tühjaminekut. Hääle keerad ju maha siis, kui asi huvi ei paku. Kui miski peaks köitma, paneb kähku tagasi - ning see võib seejuures sageli juhtuda, kuivõrd reklaamid on ju sisu ja vaatajaga seotud.
Ma üldiselt lasen kõik reklaamid "ühest kõrvast sisse, teisest välja" ehk ignoreerin enamikel juhtudel. YT näiteks ei saa veel aru, kas ma reaalselt viibin toas või olen reklaami ajal kusagil mujal, nt lähen kööki kohvi tegema või istun potil nr2 pärast. Väga sageli juhtub nii, et vaja korraks teise tuppa minna- YT-s võib isegi reklaam joosta, aga vaatajat pole. Seega nendel puhkudel siiski on tegemist reklaamitellija vaatest raisatud rahalise ressurssiga- tema tellis reklaami, aga potentsiaalne klient ei näe seda sest ei viibi erinevatel põhjustel ruumis, kus telekas on. OK, kaasaskantava nutiseadme korral on olukord mõnevõrra teine aga ka siin võib tekkida olukord, kus nutiseade tuleb käest ära panna või YT kanali vaatamine peatada. YT mõõdab vaataja aktiivsust minutites, vist ca 20 minutit lühikese sisu nagu muusikavideote korral mitte ühtegi nupuvajutust ega reaktsiooni reklaamide vahelejätmisega lõppeb sellega, et video esitus peatatakse (v.a filmide puhul) ja küsitakse ainsa valikuga "Jah" kas vaatad videot. Tulevikus on telekatel ilmselt ka liikumisandurid jne, et kui tuvastatakse, et vaatajat pole ruumis, pannakse pausile jne.
Mis reklaamidesse veel puutub, siis enamik neist on minu arvates mõttetud ega aita tegelikult müüki suurendada sest inimene ostab ikka seda, mida tal päriselt vaja läheb. Nohjah, on ka selline nähtus nagu emotsioonost, aga siiski, esmalt peab inimest veenma, et tal seda vaja on, ent niikaua kui inimene on veel võimeline iseseisvalt mõtlema, ta sellisele müügipsühholoogia-manipulatsioonile ei allu. Tulevikus on suurem osa siiski nagu žombied ja ei mõtle vaid käituvad/teevad nii nagu ööpäevaringselt sisendatakse.
Ma olen kohanud ühte shortside kanalit, kus video alguses oli veider ebamaine mõiratus. Seda kahtlustama hakates, salveastasin möiratuse pöörasin ringi ja veidi kiirendasin. Tulemuseks oli sõnum 'subscribe now!"
Aga minu teada läheb see YT tingimustega vastuollu. _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
Märkasin et kui videod/muusika järjest tuleb siis vilksatab midagi ja teade video all: "We had to pause your ad blocker. Toggle on to enable experimental ad blocking." Nagu adblocker paneb ise kohe sisse selle blockeri kui korra juutub maha võtab vms, ise ma ei ole sekkunud. Ma pole siiani ühtegi reklaami näinud.
Paremale video alla tekib Adblocker >ON!
Teeks screenshoti aga siin süsteemis pole see mõistlik.
Päris adblockerid küll nii ei räägi. Ma sinuasemel natuke muretseks ja vaataks oma extensionid üle.
Vb. ainsana sponsorblock ütleb, et mis sektsiooni mis põhjusel ta skippis, aga see on pigem ok info. _________________ suck less | ANNA MU SAI!
Ma arvasin, et see oli Priit, aga tegelikult oli Tõnu,
Märkasin et kui videod/muusika järjest tuleb siis vilksatab midagi ja teade video all: "We had to pause your ad blocker. Toggle on to enable experimental ad blocking." Nagu adblocker paneb ise kohe sisse selle blockeri kui korra juutub maha võtab vms, ise ma ei ole sekkunud. Ma pole siiani ühtegi reklaami näinud.
Paremale video alla tekib Adblocker >ON!
Teeks screenshoti aga siin süsteemis pole see mõistlik.
Maini ka seda mis brauserit sa kasutad ja mis blokeerija lisa kasutusel on (osadel brauseritel on see juba sisse ehitatud).
Miks sul mitu blokeerijat on? uBlock Origin Lite'st peaks piisama.
Muidugi ma ei tea kui efektiivne see on. Google lõpetab Manifest v2 toe ja sellega seoses ei ole uBlock Origin täisversioon enam toetatud, kuigi minuteada peaks selle veel tööle saama kui käsitsi näppida.
Ise kasutan Firefox ja uBlock Origin täisversiooni. Just mingi päev see nädal viskas korra ette adblockeri tuvastamise teate, aga kiire käik uBlock sätetesse ja seal filtrite uuenduse tegemine kõrvaldas selle koheselt.
Miks sul mitu blokeerijat on? uBlock Origin Lite'st peaks piisama.
Muidugi ma ei tea kui efektiivne see on. Google lõpetab Manifest v2 toe ja sellega seoses ei ole uBlock Origin täisversioon enam toetatud, kuigi minuteada peaks selle veel tööle saama kui käsitsi näppida.
Ise kasutan Firefox ja uBlock Origin täisversiooni. Just mingi päev see nädal viskas korra ette adblockeri tuvastamise teate, aga kiire käik uBlock sätetesse ja seal filtrite uuenduse tegemine kõrvaldas selle koheselt.
Mitu sellepärast, et kindel et ühtegi reklaami mittekuskil ei näe. Ja ei näe ka
artur-, Pole vajadust. See ainult segab. Samal põhjusel ei soovitata ka mitut antiviirust samaaegselt jooksutada.
Youtube viskab reklaamiblokeerija tuvastamise teate ette kui tuvastab vähemalt ühe blokeerija. Ma eeldan, et see on see esimene "Adblock for Youtube" lisa mis ilmselt ei saa nii operatiivselt filtrite uuendusi kui uBlock.
Tomorrow, mind pole miski seganud. Kui oleks siis oleksin tegelenud, kõik käib kiiresti ja nii nagu peab ja reklaamivabalt.
Sattusin koolitusel mingit suvalist arvutit kasutama, koolitusel oli ka mingi link, et seda juutuubi linki vaadata. ~8 minti reklaami et 15 minutit videot vaadata
artur-, Sind ei segagi, aga teineteisele võivad need jalgu jääda reklaamide blokeerimisel.
Mina isklikult pole näinud vajadust midagi peale uBlocki kasutada, sest see on seni oma tööd hästi teinud ja kiiresti reageerinud Youtube poolsetele muudatustele.
Driftmoon kirjutas:
ublock origin enam ei toimi kahh, ainult reklaame näeb
Kui sa oled Chrome peal, siis kasuta uBlock Origin Lite. Ma ei oska kommenteerida kui palju oma võimekuses see kaotanud on Lite versioonis.
Siinkohal saab ainult Google süüdistada Manifest v2 toe lõpetamises osas.
Minul selliseid probleeme pole. Firefox toetab nii v2 kui ka v3 ja mõistagi ka uBlock Origin täisversiooni.
Ublock Origin Lite ja Chrome toimisid mul seni väga hästi - kuniks nüüd paar päeva tagasi hakkas mingi kamm pihta. Viskas muudkui vahelduva eduga kirja "Looks like you are using Ad-blocker bla blaa..".
Mina kolisin üle Brave lehitsejale. Juba ammu oli plaanis. Ei ole seni veel ühtegi reklaami näinud ega ka nägina teateid mitte
Kasutaksin Brave ka youtube puhul, aga miskipärast on Braves helitugevus madalam, kui Firefoxis. Mulle see ei meeldi ja seetõttu teen youtube sisu tarbimisel erandi Firefoxi kasuks.
Siin threadis on niisugune väärt info, mida peaks katsuma Googlele maha müüa - oskaksid parasjagu töötavate adblockeritega tegeleda _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
Populaarne brauser Mozilla Firefox ei ole aga Chromiumil põhinev, mistõttu Manifest V3 platvorm ega selle uuendused nende kasutajaid ei mõjuta.
Uuendus jõuab kasutajateni jooksvalt, olenevalt veebilehitsejast. Manifest V3 on enamasti toetatud juba praegu, kuid eelmine V2 generatsioon saadetakse koos uuendamata veebilaiendustega pensionile kõige varem selle aasta jooksul, kuid kõige hiljem järgmise aasta juuniks.
Kasutaksin Brave ka youtube puhul, aga miskipärast on Braves helitugevus madalam, kui Firefoxis. Mulle see ei meeldi ja seetõttu teen youtube sisu tarbimisel erandi Firefoxi kasuks.
Ei ole brauseris asi. Vaata oma süsteemi helimikser üle. Seal ilmselt brave heebel sõitma läind. _________________ suck less | ANNA MU SAI!
Ma arvasin, et see oli Priit, aga tegelikult oli Tõnu,
Ublock Origin Lite ja Chrome toimisid mul seni väga hästi - kuniks nüüd paar päeva tagasi hakkas mingi kamm pihta. Viskas muudkui vahelduva eduga kirja "Looks like you are using Ad-blocker bla blaa..".
Mina kolisin üle Brave lehitsejale. Juba ammu oli plaanis. Ei ole seni veel ühtegi reklaami näinud ega ka nägina teateid mitte
Mul sama jama. Brave tundub päris asjalik brauser, isegi id-kaart toimib. Kolin vist samuti selle peale vähemalt mõneks ajaks. Mõnel lehel ikka näitab reklaame, aga need eriti ei häiri, nt https://ilm.ee/
15. juulist muutuvad Youtube'i nõuded videomaterjali monetiseerimisel. Puhas AI sisu enam reklaamijaid saama ei hakka ning kanalid millel polegi muud sisu, lülitatakse Adsense'ist välja. Ehk siis valik on: kas hakata tegema ise (oma häälega ja soovitavalt ka kaamerasse) sisu, või leida rahastamisel muud võimalused (müüa midagi vms). _________________ The biggest delusion is that there are causes other than your own state of consciousness. - Neville Goddard
Mõistlik. Seda tehisrumaluse sitta keegi niikuinii ei viitsi vaadata. _________________ suck less | ANNA MU SAI!
Ma arvasin, et see oli Priit, aga tegelikult oli Tõnu,
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.