Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 43 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 41 ] |
7-10 |
|
17% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
5% |
[ 7 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 139 |
|
autor |
|
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
15.05.2025 10:27:39
|
|
|
Diislitel oli süütenurga kang mis töötas analoogselt st aitas käivitada ja jääkülmalt sõita.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 188 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
15.05.2025 10:29:56
|
|
|
Jagajaga ka seda näinud, vaakumiga tõmbab nurga normi
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
15.05.2025 10:46:32
|
|
|
süüte vaakumregulaator oli ikka selleks et tavakasutuses sõltuvalt koormusest süüdet hilisemaks keerata, detonatsioon, kütusekulu jms. Hilisematel lääne karbussidel oli toore automaatseks keeramiseks bimetallregulaator, mis jahutusvedeliku temperatuuri järgi klappi väänas (vähematl fordidel, millega oli au tollal rohkem kokku puutuda). See kippus nende autode siiajõudmise ajaks olema juba parajalt väsinud, nii et seda tuli aegajalt näpuga järgi aidata, uut juppi ei saanud endale keegi lubada.
viimati muutis pppd 15.05.2025 10:49:39, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
15.05.2025 10:47:45
|
|
|
Opelil oli kah, õnneks vahetult enne ostu pandi uus ja käis oma päevade lõpuni
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 188 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
15.05.2025 12:57:19
|
|
|
pppd kirjutas: |
süüte vaakumregulaator oli ikka selleks et tavakasutuses sõltuvalt koormusest süüdet hilisemaks keerata, detonatsiooni vältimiseks. Hilisematel lääne karbussidel oli toore automaatseks keeramiseks bimetallregulaator, mis jahutusvedeliku temperatuuri järgi klappi väänas (vähematl fordidel, millega oli au tollal rohekm kokku puutuda). See kippus nende autode siiajõudmise ajaks olema juba parajalt väsinud, nii et seda tuli aegajalt näpuga järgi aidata, uut juppi ei saanud endale keegi lubada. |
Vanal MK1 sierral oli see bimetallregulaator. Iga hooaeg panin käsitsi õigesse asendisse ära. Üldiselt see karpa teema on umbes sama nagu praegused 18 aastased ilmselt vaatavad sissepritsel töötavaid masinaid elektriautodega võrreldes nii vaatame meie sissepritset võrreldes karpaga.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
15.05.2025 16:01:33
|
|
|
Mul 3,0 HMD, mis ei taha hästi sõita, evib nuppu, kust pöördeid saab juurde keerata
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
15.05.2025 17:23:04
|
|
|
Kas HMD 3,0 siks on tõesti olemas? Pole kuulnud ega näinud sellist elukat.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
15.05.2025 22:36:29
|
|
|
KURADI SITA müüjad SEAL CARSTOP,IS!
Ühe ventiili, mis rehvirõhku mõõtes ära murdus, vahetasin põlve otsas ära. Teisi rehve ei puutunud. Sain umbes kolm kilomeetrit sõita ja järgmine rehv tühi
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
15.05.2025 22:40:06
|
|
|
Pealt tühi wtf
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 188 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
15.05.2025 22:43:55
|
|
|
Alt ju ka natuke
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006

|
15.05.2025 23:40:59
|
|
|
elukaz kirjutas: |
Diislitel oli süütenurga kang mis töötas analoogselt st aitas käivitada ja jääkülmalt sõita. |
Varasemaks tõmbasid. Benakal tõmmati küttesegu rikkamaks, ja pisut gaasi ka. Aga moodsatel karpadel on see klapp elektrooniline.
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
B6
HV Guru

liitunud: 13.01.2003
|
15.05.2025 23:55:50
|
|
|
SSD kirjutas: |
elukaz kirjutas: |
Diislitel oli süütenurga kang mis töötas analoogselt st aitas käivitada ja jääkülmalt sõita. |
Varasemaks tõmbasid. Benakal tõmmati küttesegu rikkamaks, ja pisut gaasi ka. Aga moodsatel karpadel on see klapp elektrooniline. |
|
|
Kommentaarid: 184 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
16.05.2025 11:50:51
|
|
|
Ford Model A. Käsi jääb puudu. Ühe käega annad gaasi, teisega regullid süütenurka, põlvega roolid.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
16.05.2025 12:42:29
|
|
|
Manuaaliga tekib ju mingi ajaga lihasmälu ja ei pea eriti mõtlemagi käigu vahetamise peale.
Ainult tagurpidi käigu peale peab vahel pisut mõtlema kus see nüüd on kuna eri autodel on see eri koha peal.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
16.05.2025 13:23:50
|
|
|
laurx kirjutas: |
millenialid näevad manuaalkäigukasti umbes samasugusena. |
tsitaat: |
sündinud 1980. aastate algusest kuni 2000. aastate alguseni |
Pigem siiski mitte. Kui, siis paar viimast aastat.
Kui manuaalkastiga BMW-sse istun, siis lihasmälu ütleb, et tagurpidikäik on ees vasakul, kuigi enamikul on taga paremal.
Nii et töötab nii ka. Ainult paaril korral on juhtunud, et aju segab ära. Nt. siis kui olen vahetult enne teist marki autoga palju tagurdanud.
_________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
16.05.2025 14:06:37
|
|
|
laurx kirjutas: |
jah. millenialid näevad manuaalkäigukasti umbes samasugusena. kogu aeg ei pea ju käppapidi nende hoobade küljes olema.. |
Hobuvankriga saad hakkama, boomer?
|
|
Kommentaarid: 737 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
16.05.2025 16:08:08
|
|
|
laurx kirjutas: |
jah. millenialid näevad manuaalkäigukasti umbes samasugusena. kogu aeg ei pea ju käppapidi nende hoobade küljes olema.. |
Töö tegemiseks masinad on tänapäevalgi enamuses siiski manuaalkastiga(automaatkasti kohtab vähem) ...
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
16.05.2025 16:24:17
|
|
|
See on puhtalt ülemuste koonerdamises kinni. Vassilile pole luksust vaja, tehku tööd.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
16.05.2025 16:32:31
|
|
|
Nii on jah. Meil töö juures on need ühiskasutuse volkkarid pmst plangud. Hea, et juhiistetki saab veidi regullida.
|
|
Kommentaarid: 737 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
16.05.2025 16:33:31
|
|
|
Nii ja naa.
Ma pole ühegi autoga tööd teinud. Aga näiteks libedaga kinni jäädes on manuaaliga kergem end sealt välja nõksutada. Need kelle jaoks siduri pedaalil on ainult kaks asendit, sellest muidugi aru ei saa.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.05.2025 16:40:17
|
|
|
Tuleb paremini seda ettevõtte asja ajada siis kui sellised hirmud
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
|