Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.04.2025 12:48:49
|
|
|
Mul näitab usaldusväärselt aga ikka ei usalda seda, erinevate kiirustega sõites see muutub ju. Sõtsin mingi 200km täna, pool maad 110 ala ja pool maad 90 ala. Temp ka muutus vahepeal. Alguses näitas et jõuan päris täpselt kohale aga mingi 50km jäi lõpuks üle
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
26.04.2025 12:53:54
|
|
|
Janis kirjutas: |
Mul näitab usaldusväärselt aga ikka ei usalda seda, erinevate kiirustega sõites see muutub ju. Sõtsin mingi 200km täna, pool maad 110 ala ja pool maad 90 ala. Temp ka muutus vahepeal. Alguses näitas et jõuan päris täpselt kohale aga mingi 50km jäi lõpuks üle |
Tesla on suutnud sellega piisavalt hästi arvestada siiamaani. Annan teada, kui 15km enne sihtkohta kliima välja pean lülitama ja 70ga sõitma :D
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.04.2025 12:56:20
|
|
|
Selleks peab ta teadma ju kuhu lähed
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
26.04.2025 13:29:08
|
|
|
etk kirjutas: |
Markos, ainult sinu põhjal küll ei saaks öelda, et säärased mõtted ja mured laiemalt elektriautode juhtide peas on.
Eks erandeid ole muidugi aga just suurem osa, see üldine elektriauto juht on see, kelle peas säärased mured küll ei keerle. Julgen vägagi selles osas üldistada lähtudes teiste elektriauto omanike suhtumistest ja kogemustest.
new1, iseehitajale võib olla odavam üles ehitada säärane pistikupesade juhtimine aga säärase lahenduse kasutamine ei ole kvaliteetne ega mugav võrreldes valmislahendustega. Turvalisuse aspektist rääkimata, sest pistikupesast juhtme lahti ühendamine on oluliselt kergem, kui laadimisjaama demonteerimine. Olgu siis varga poolt või pahatahtliku SPM omaniku poolt (neid juhtumeid küll olnud, kus käiakse lihtsalt laadivaid autosid lahti ühendamas elektriautode vastasuse tõttu)
PS, igal autol ei ole ostes kaasas reisilaadijat. |
Paned selle reisilaadija posti või seina külge kinni/lukku ja ei jaluta ta sealt niisama kuskile, kui keegi varastada tahab või vandaalitseda, siis saadakse ka seesama su nelja kruviga seinale mõeldud orginaal seinalaadija sealt kibekiirelt kätte, see on palju väärtuslikum ka kui see labane reisilaadija, mida nagunii keegi ei tahagi varastada, kuna väärtus suht olematu. Kui selline süsteem paigas oleks ,siis oleks selle kasutamine täpselt sama mugav kui mistahes muu laadija kasutamine, samamaoodi võtad juhtme ja torkad masina külge ja nii ongi, mitte midagi ei erine spets 500 eurisest seinalaadijast. Sellisele seadmele poleks lihtsalt turgu, kuna neid masinaid olematu hulk ja kusagil kortermajades pole ka sellist muret õhus veel olnud, kus nii palju elektrimasinaid laeb juba tänasel päeval, et peakaitse välja ei veaks ning et siis terve kortermaja oleks justkui päri ja tahaks mingit lahendust välja mõtlema hakata. Kui oldaks kusagil kunagi valiku ees, et kas maksta räigelt pappi peakaitsme suurendamise eest, et saaks samaaegselt tiputunnil kõik nii oma tõldasid laadida kui ahjus praade küpsetada või teha 4 korda soodsamalt lahendus, kus dünaamiliselt öisel ajal akudesse see vajaminev särakas tilgutatakse, küllsiis tekiks ka valmiskujul lahenduste pakkujaid sellisele asjale, hetkel lihtsalt pole kellelegi pakkuda selliseid lahendusi, ent teoreetiliselt ja ka praktiliselt oleks sellised asjad tehasetoodanguna kohe tehtavad ning oleks kõige soodsam lahendus sedasi.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
26.04.2025 14:01:02
|
|
|
Janis kirjutas: |
Selleks peab ta teadma ju kuhu lähed |
Kas sa tihti leiad end autoroolist teadmata kuhu sa sõidad? Käib see kaasas uneskõndimisega?
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
26.04.2025 14:13:32
|
|
|
etk, sina tead kuhu sa sõita tahad. Aga auto ei pruugi teada.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
27.04.2025 11:29:30
|
|
|
Eile realiseerus siis osaliselt jälle üks neist stsenaariumitest, mida oli ette näha. Ühesõnaga olin arvestanud oma sõitude ja aku laetuse tasemega ja siis saabus ootamatus ja sellega koos ka ajafaktor (laadimiseks pole aega). Üldiselt vedas, et ei pidanud veelgi rohkem sõitma, ühtlasi sain teada, mis juhtub, kui aku laetuse tase langeb alla 10%, ning sõita on jäänud paarkümmend km. Auto muutus tuimaks, kui krt ja igal võimalikul hetkel soovitas range mode sisselülitamist, mida ma seekord ei teinud, sest lõpuks jõudsin ikkagi 8% aku ja 23km arvutusliku sõiduulatusega koju. Kasulik info, sain teada, kust see ebamugavuse piir jookseb vs sõiduulatus, mida auto ise max pakub. Range mode tähendab antud auto puhul siis seda, et kliima läheb off, eriti tore talvel.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
27.04.2025 11:38:35
|
|
|
10% aku laetuse juures läheb kliima off? Jeez.. Tesla lubas kenasti 0% peale sõita, vaid võimsust piiras, kuigi ka piiratud võimsusest puudu ei jäänud, sest täisvõimsus on paberites 324kW vms.
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
27.04.2025 11:41:08
|
|
|
Hondal oli sama. Pushis, et kliima välja lülitada. Talvel tore, lülitad välja ja kohe aknad seest udused
|
|
Kommentaarid: 737 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
27.04.2025 11:47:02
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
10% aku laetuse juures läheb kliima off? Jeez.. Tesla lubas kenasti 0% peale sõita, vaid võimsust piiras, kuigi ka piiratud võimsusest puudu ei jäänud, sest täisvõimsus on paberites 324kW vms. |
Ei lähe, kui sa ei ütle, et mine range mode peale, kirjutasin ju. Ja eks ta läks selle piiratud võimsusega ka 110+ välja, aga kiirenduses oli võrreldes eco modega juba väga selge vahe sees. Eks järgmine kord teeb eksperimenti ja tiirutab nulli välja, vaatab, mis saab. Kliima välja lülitamine automaatselt või jõuga oleks oluline turvarisk, seisma jäänud auto on parem, kui uduse aknaga vastu puud või teist autot sõita.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
27.04.2025 11:48:01
|
|
|
Mul mingi 3% pealt sõites viskas kirja ette, et ainult manööverdamine lubatud. Paarsada meetrit oli laadijani jäänud ja linnakiirusel sai sõita küll. A kuidagi jahe oli sõita jah, piiras ka kliimat kuskilt maalt.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
27.04.2025 11:51:28
|
|
|
Markos kirjutas: |
sakinaga kirjutas: |
10% aku laetuse juures läheb kliima off? Jeez.. Tesla lubas kenasti 0% peale sõita, vaid võimsust piiras, kuigi ka piiratud võimsusest puudu ei jäänud, sest täisvõimsus on paberites 324kW vms. |
Ei lähe, kui sa ei ütle, et mine range mode peale, kirjutasin ju. Ja eks ta läks selle piiratud võimsusega ka 110+ välja, aga kiirenduses oli võrreldes eco modega juba väga selge vahe sees. Eks järgmine kord teeb eksperimenti ja tiirutab nulli välja, vaatab, mis saab. Kliima välja lülitamine automaatselt või jõuga oleks oluline turvarisk, seisma jäänud auto on parem, kui uduse aknaga vastu puud või teist autot sõita. |
Minu viga, lugesin valesti. Siis tundub okei lahendus jah.
Mul on veel nii, et kui sihtpunkt navisse panna, siis soovitab, et sõites x kiirusega jõuad 8/9/10/11 %-ga sihtpunkti.
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
27.04.2025 12:19:13
|
|
|
Markos, lõbus elu
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
27.04.2025 12:29:29
|
|
|
Elektriautoga ei hakka vähemalt igav. Igaks mõttes pinge peal kogu aeg
|
|
Kommentaarid: 737 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
27.04.2025 12:40:05
|
|
|
Oleks pidanud lihtsalt seisma jääma ja laadima. Laadijad pidid olema seal kus auto seisab.
Kolleeg sõitis aku nulli ja tellis autoabi läbi äpi, pani kirja et aku tühi. Autoabi hakkas väikse auto ja boosteriga sõitma aga õnneks mõistis ikka helistada ja uurida natukese aja pärast. Keeras otsa ringi ja tuli treilaga uuesti. Aga samas protsess oli kokku suht kiire olnud, viidi lähimasse laadijasse.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
sant
HV veteran

liitunud: 04.08.2003
|
29.04.2025 01:46:15
|
|
|
Markos kirjutas: |
Eks järgmine kord teeb eksperimenti ja tiirutab nulli välja, vaatab, mis saab. |
Huvipärast küsin et milleks nii teha? Eriti veel EL masinaga?
Ise olen 1 korra sõitnud oma vanal diisel volvol täis paagiga seni, kuni mootor hakkas välja surema. Eesmärk oli huvi selle vastu, et kui kaua saaks täis paagiga järjest sõita enne kui masin seisma jääb 1200km saab järjest sõita. Rohkem kunagi sellist asja pole sihilikult teinud ja ei tee kah
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
29.04.2025 06:47:47
|
|
|
Eks see ole sarnane auto tundma õppimise katse. Tahad teada kuhu maani auto piirid ulatuvad.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
29.04.2025 06:52:03
|
|
|
Võib õhu vahele tõmmata nii
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
29.04.2025 11:36:45
|
|
|
sant kirjutas: |
Markos kirjutas: |
Eks järgmine kord teeb eksperimenti ja tiirutab nulli välja, vaatab, mis saab. |
Huvipärast küsin et milleks nii teha? Eriti veel EL masinaga?
Ise olen 1 korra sõitnud oma vanal diisel volvol täis paagiga seni, kuni mootor hakkas välja surema. Eesmärk oli huvi selle vastu, et kui kaua saaks täis paagiga järjest sõita enne kui masin seisma jääb 1200km saab järjest sõita. Rohkem kunagi sellist asja pole sihilikult teinud ja ei tee kah  |
Range anxiety vähendamine, ehk sa tead, kus masina piirid on, lõpptulemust teame me nagunii, aga elektriauto puhul on see suvalises kohas ebameeldiv, sest kanistriga elektrit ei too. Hübriidiga teadsin ma üsna hästi, palju saab põleva tule või "refuel" kirjaga sõita. Seal polnud see muidugi väga teemaks, sest sõiduulatust jätkus alati ja paagi täielik tühjenemine oli puhtalt oma hajameelsuse või laiskuse tulem. Tõsi, täiesti tühjaks ei õnnestunud sõita mitte kunagi. EV'ga enam nii ei ole.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
29.04.2025 12:09:51
|
|
|
kas elektriautoga ei ole aku tühjenemine oma hajameelsuse või laiskuse tulem?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
29.04.2025 12:15:34
|
|
|
Pigem on laadija operaator süüdi siis, muul juhul sellist olukorda ei teki
Ükspäev circle k oma nussis näkku, mitu korda pidi üritama enne. Kõik panused olid sellele laadijale pandud
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
mega
HV Guru

liitunud: 12.02.2004
|
29.04.2025 12:30:15
|
|
|
Janis kirjutas: |
Võib õhu vahele tõmmata nii |
Autojuht siis?
_________________ - censored - |
|
Kommentaarid: 270 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
237 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
29.04.2025 13:21:55
|
|
|
londiste kirjutas: |
kas elektriautoga ei ole aku tühjenemine oma hajameelsuse või laiskuse tulem? |
Võib olla, aga ei pruugi ja võib olla vabalt tingitud sellest, et oled ilmaolusi valesti hinnanud. Mu auto oskab temperatuuri arvestada, aga mitte tuule suunda, mis maksab ka teinekord mitmeid kilovatt tunde lisaks. Lumeolud lisavad veelgi muutujaid võrrandisse. Ise pole pidanud lume sees kahlama, aga küll tulevad needki kogemused ajapikku. Arvestades palju juba kergem tõus energiakulu suurendab, siis midagi head sealt loota pole.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
29.04.2025 13:30:09
|
|
|
ICE oskab ka hinnata palju veel sõita saad ja võib samamoodi eksida kuna kõiki asjaolusid ei ole võimalik arvestada.
Kas ICE-ga mängid ka seda lotot, et kas jõuad ilma tankimata sihtpunkti või mitte?
EV puhul muidugi on laadijaid vähem ja peab plaan B ka olema kui see laadija kus plaanisid laadida on rivist väljas või hõivatud, aga ikkagi ei tasuks lotot mängida.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
29.04.2025 14:40:09
|
|
|
napoleon kirjutas: |
ICE oskab ka hinnata palju veel sõita saad ja võib samamoodi eksida kuna kõiki asjaolusid ei ole võimalik arvestada.
Kas ICE-ga mängid ka seda lotot, et kas jõuad ilma tankimata sihtpunkti või mitte?
EV puhul muidugi on laadijaid vähem ja peab plaan B ka olema kui see laadija kus plaanisid laadida on rivist väljas või hõivatud, aga ikkagi ei tasuks lotot mängida. |
ICE puhul on kõik nii suure varuga ja mõõtmine ka suht ebatäpne, ehk tegelkkuses taandub see ikkagi suht stressivabaks. Elektri puhul on kõik täpselt arvel.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
|