Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 866, 867, 868 ... 925, 926, 927  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud
Mul on alles esimene auto
3%
 3%  [ 5 ]
2-3
30%
 30%  [ 43 ]
4-6
29%
 29%  [ 41 ]
7-10
17%
 17%  [ 24 ]
11-15
5%
 5%  [ 7 ]
16-20
5%
 5%  [ 7 ]
21-30
1%
 1%  [ 2 ]
31-40
2%
 2%  [ 4 ]
41-50
0%
 0%  [ 1 ]
Rohkem kui 50
3%
 3%  [ 5 ]
hääli kokku : 139

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 27.04.2025 21:44:51 vasta tsitaadiga

icon_eek.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 27.04.2025 22:21:17 vasta tsitaadiga

Mul näitab 90 euri kuus, hell nah seda võtma hakkan icon_lol.gif
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 28.04.2025 00:07:17 vasta tsitaadiga

Bssldr kirjutas:
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.

Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav?


Mul on ühe teise tootja salongiuus masin. Kui korra nädalas maanteed vähemalt ei saa, siis hakkab juba tunda andma. Lihtsalt tunned, kuidas jõud hakkab kaduma. Hetkel 22k km ees. Muidu enamus otsad sellised 1-10km vahemikus. Kõige tüütum on, et pole nuppu ka nagu hiluxitel, et saad ise öelda, et tee oma tahmapõletus ära. Isegi armatuuris pole märget tahmapõletusest, saad vaid haisu järgi aru.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 11:31:23 vasta tsitaadiga

Bssldr kirjutas:
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.

Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav?


Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole?
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bssldr
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2009




sõnum 28.04.2025 11:51:43 vasta tsitaadiga

rocky-b kirjutas:
Bssldr kirjutas:
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.

Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav?


Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole?


Uusi laoautosid vaatan ja nende seas pole sellist (kui Superbi kaaluda, siis oleks). Ja ei viitsi oodata ka, et tehasest mulle just selline tellitakse.

2.0 TSI 150 kW oleks ikkagi ainult esiveoga (miks?), nelikvedu algab alles 195 kW-st.

Arvan, et saab ka 110 kW-ga hakkama. Eelmine auto oli 270 kW nelikveoline ehk siis niikuinii tundub kõik alla 180-200 kW lahja - aga eks harjub ära.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 28.04.2025 12:05:58 vasta tsitaadiga

Nelikveolise puhul tundus 180 kw ka lahja. Või siis ei oska Subaru automaatkäigukasti arvutada (sel oli veel päris automaat, mitte variaator).
Muudatus, 154 kw oli hoopis. icon_smile.gif 3-liitrine bensiinimootor.

_________________
Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru
Kommentaarid: 889 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 668
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 12:53:33 vasta tsitaadiga

Bssldr kirjutas:
rocky-b kirjutas:
Bssldr kirjutas:
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.

Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav?


Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole?


Uusi laoautosid vaatan ja nende seas pole sellist (kui Superbi kaaluda, siis oleks). Ja ei viitsi oodata ka, et tehasest mulle just selline tellitakse.

2.0 TSI 150 kW oleks ikkagi ainult esiveoga (miks?), nelikvedu algab alles 195 kW-st.

Arvan, et saab ka 110 kW-ga hakkama. Eelmine auto oli 270 kW nelikveoline ehk siis niikuinii tundub kõik alla 180-200 kW lahja - aga eks harjub ära.

Arvasin ka alguses, et äkki 110kw /diisel) jääb väheks superbil, aga lisa 5k€ puhul tuli juba ammu piir ette. (lisaks poleks eelsoojendust saanud, ei tea küll miks)
Samas pöördemoment on 90kmh juures väga korralik, et mödasõit käib väga kiiresti.
Muuks ma nagu neid kw anyway ei vaja. Maal pole valgusfoore, kus peaks oma peenist pikendama teistega võrreldes.
Ja dpf jne põletusest annab märku vaid suurenev kütusekulu, ei ole pidanud mingeid eraldi ringe kunagi tegema, ei praeguse superbiga ega eelmise sidruniga

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
HV veteran
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 13:01:34 vasta tsitaadiga

jeesus188, järelikult su sõidetavad marsruudid piisavalt pikad.Mul tööautol pole ka kordagi selle teemalist tuld põlema visanud,kuna sõidan piisavalt pikki vahemaid.Sama autoga töökaaslane kes umbes nädal töötas oma kodu lähedal, mõni km üks ots,sellel lõi nädalaga filtri tule põlema ja pidi maanteele minema põletama.Peale seda jälle ok.
_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 13:37:43 vasta tsitaadiga

Ma pakun, et skodal polegi sellist tuld enam. Ma teen ka lühikesi otsi...poodi-tagasi. Siis vahel on auto vent vms tööle jäänud peale masina seisma jätmist. Ju põletab edasi kohapeal.

Nii palju kui silma hakanud kütusekulu suurenemine, siis ca kord paagi kohta toimub põletus ehk siis 1200km jooksul kord

Ma ausalt sellega pead ei vaeva....2 auto peale 4aasta jooksul pole vajadust olnud.
Kui linnas vaid kärutada, siis polegi dizla vaja

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"


viimati muutis jeesus188 28.04.2025 13:38:11, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 13:37:56 vasta tsitaadiga

Harige mind natuke. Ma olen aru saanud, et selle põletamise jaoks peab mootor töötama. Kuidas see põletamine kohapeal seisva mootoriga saab toimida?
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 28.04.2025 13:39:59 vasta tsitaadiga

Vent jääb 30+a juba autodel käima kui seisma jätad, pole sel mingit seost DPFiga icon_biggrin.gif Wtf
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 13:41:47 vasta tsitaadiga

Jahutab -20c mootorit kui 2x6km sõidetud?
reaalselt ma pead ei vaeva selliste asjadega

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 28.04.2025 13:43:27 vasta tsitaadiga

Jah, muidu lähevad plokikaanid katki
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 13:46:03 vasta tsitaadiga

Veepump on ju enamasti rihma pealt. Seisva mootoriga radikat võib jahutada, aga mootorit väga mitte.
Mõnel võib see veepump muidugi elektriline ka olla, pole eriline ekspert sel alal.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 28.04.2025 13:49:06 vasta tsitaadiga

See täitsa tavaline et vent uhab veel hiljem ringi, osadel ka lisapump elektriga.
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 28.04.2025 13:52:22 vasta tsitaadiga

Turbo jahutamine?
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 28.04.2025 13:54:03 vasta tsitaadiga

Teevad ka vabalthingavad seda
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 28.04.2025 13:55:12 vasta tsitaadiga

Näiteks? icon_rolleyes.gif
_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 28.04.2025 13:56:30 vasta tsitaadiga

91a võrr6 tegi mul seda
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 28.04.2025 14:03:44 vasta tsitaadiga

Ok, see midagi uut minu jaoks.
Minu 4 omatud vabalthingavat ei teinud/tee sellist asja - pole vajadust icon_rolleyes.gif

E60 kompressor ka ei tee.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 28.04.2025 14:05:07 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Ma pakun, et skodal polegi sellist tuld enam. Ma teen ka lühikesi otsi...poodi-tagasi. Siis vahel on auto vent vms tööle jäänud peale masina seisma jätmist. Ju põletab edasi kohapeal.

Nii palju kui silma hakanud kütusekulu suurenemine, siis ca kord paagi kohta toimub põletus ehk siis 1200km jooksul kord

Ma ausalt sellega pead ei vaeva....2 auto peale 4aasta jooksul pole vajadust olnud.
Kui linnas vaid kärutada, siis polegi dizla vaja


See vent on turbo õli jahutus. Kõik ei sõida M kategooria sõiduautodega. Tarbesõiduk bensiiniga on defka kaup. Ainuüksi talvel läheb ~10km jagu aega, et mootor töösoojaks saada. Mis DPF põletamisest me siin rääkida saame?

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 14:05:38 vasta tsitaadiga

Ma mäletan et isa 85 aasta Opel rekord tegi ka seda. Ja siis mingi andur läks lolliks ja vahel peale mitu tundi seismist pani ventika käima. Tulemuseks see, et tõmbas aku tühjaks.
Isa kooner nagu ta oli ei raatsinud korda ka teha ja siis tõmbaski mingi pistiku lahti kui auto seisma jättis icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001




sõnum 28.04.2025 14:25:13 vasta tsitaadiga

Päris hea ilukilp icon_biggrin.gif
https://www.facebook.com/share/r/1Ldock43E1/

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002




sõnum 28.04.2025 14:28:56 vasta tsitaadiga

Berlingod ja analoogsed peldikud jätavad ka vendi lõugama kuigi neil pole turbot ega mootoritki mitte.
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2025 14:55:32 vasta tsitaadiga

Mingi suhteliselt perversne uus mood on tekkinud autode "tuunimisel", eriti mingite roigaste puhul - punased-roosad numbrimärgialused ja punased veljed... Ja seda nii eestlaste kui venelaste seas.
Kommentaarid: 737 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 556
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 866, 867, 868 ... 925, 926, 927  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.