Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 43 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 41 ] |
7-10 |
|
17% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
5% |
[ 7 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 139 |
|
autor |
|
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
27.04.2025 22:21:17
|
|
|
Mul näitab 90 euri kuus, hell nah seda võtma hakkan
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
28.04.2025 00:07:17
|
|
|
Bssldr kirjutas: |
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.
Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav? |
Mul on ühe teise tootja salongiuus masin. Kui korra nädalas maanteed vähemalt ei saa, siis hakkab juba tunda andma. Lihtsalt tunned, kuidas jõud hakkab kaduma. Hetkel 22k km ees. Muidu enamus otsad sellised 1-10km vahemikus. Kõige tüütum on, et pole nuppu ka nagu hiluxitel, et saad ise öelda, et tee oma tahmapõletus ära. Isegi armatuuris pole märget tahmapõletusest, saad vaid haisu järgi aru.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocky-b
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2010
|
28.04.2025 11:31:23
|
|
|
Bssldr kirjutas: |
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.
Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav? |
Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bssldr
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2009
|
28.04.2025 11:51:43
|
|
|
rocky-b kirjutas: |
Bssldr kirjutas: |
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.
Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav? |
Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole? |
Uusi laoautosid vaatan ja nende seas pole sellist (kui Superbi kaaluda, siis oleks). Ja ei viitsi oodata ka, et tehasest mulle just selline tellitakse.
2.0 TSI 150 kW oleks ikkagi ainult esiveoga (miks?), nelikvedu algab alles 195 kW-st.
Arvan, et saab ka 110 kW-ga hakkama. Eelmine auto oli 270 kW nelikveoline ehk siis niikuinii tundub kõik alla 180-200 kW lahja - aga eks harjub ära.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
28.04.2025 12:05:58
|
|
|
Nelikveolise puhul tundus 180 kw ka lahja. Või siis ei oska Subaru automaatkäigukasti arvutada (sel oli veel päris automaat, mitte variaator).
Muudatus, 154 kw oli hoopis. 3-liitrine bensiinimootor.
_________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
28.04.2025 12:53:33
|
|
|
Bssldr kirjutas: |
rocky-b kirjutas: |
Bssldr kirjutas: |
Teen valikut 2025. aasta Passati kahe eri mootori vahel: 110 kW TSI esiveoga ja 142 kW TDI nelikveoga. Diiselmootorit kaalun ainult suurema võimsuse ja nelikveo tõttu.
Kui kergesti uutel diiselmootoriga autodel DPF ja EGR umbe lähevad? Linnasõite oleks umbes 200 km nädalas ja paarisajakilomeetriseid maanteesõite ainult siis, kui on vajadus (kord kuus äkki). Kui peab hakkama niisama maanteesõite tegema, et DPF ennetavalt korras hoida, siis viitsiks maksimaalselt teha 60 km sõidu nädalavahetustel - on see isegi piisav? |
Miks mitte 2.0 TSI, kui võimsust tahta? Või vaatad kasutatud autosid ja seda valikut lihtsalt pole? |
Uusi laoautosid vaatan ja nende seas pole sellist (kui Superbi kaaluda, siis oleks). Ja ei viitsi oodata ka, et tehasest mulle just selline tellitakse.
2.0 TSI 150 kW oleks ikkagi ainult esiveoga (miks?), nelikvedu algab alles 195 kW-st.
Arvan, et saab ka 110 kW-ga hakkama. Eelmine auto oli 270 kW nelikveoline ehk siis niikuinii tundub kõik alla 180-200 kW lahja - aga eks harjub ära. |
Arvasin ka alguses, et äkki 110kw /diisel) jääb väheks superbil, aga lisa 5k€ puhul tuli juba ammu piir ette. (lisaks poleks eelsoojendust saanud, ei tea küll miks)
Samas pöördemoment on 90kmh juures väga korralik, et mödasõit käib väga kiiresti.
Muuks ma nagu neid kw anyway ei vaja. Maal pole valgusfoore, kus peaks oma peenist pikendama teistega võrreldes.
Ja dpf jne põletusest annab märku vaid suurenev kütusekulu, ei ole pidanud mingeid eraldi ringe kunagi tegema, ei praeguse superbiga ega eelmise sidruniga
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
28.04.2025 13:01:34
|
|
|
jeesus188, järelikult su sõidetavad marsruudid piisavalt pikad.Mul tööautol pole ka kordagi selle teemalist tuld põlema visanud,kuna sõidan piisavalt pikki vahemaid.Sama autoga töökaaslane kes umbes nädal töötas oma kodu lähedal, mõni km üks ots,sellel lõi nädalaga filtri tule põlema ja pidi maanteele minema põletama.Peale seda jälle ok.
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
28.04.2025 13:37:43
|
|
|
Ma pakun, et skodal polegi sellist tuld enam. Ma teen ka lühikesi otsi...poodi-tagasi. Siis vahel on auto vent vms tööle jäänud peale masina seisma jätmist. Ju põletab edasi kohapeal.
Nii palju kui silma hakanud kütusekulu suurenemine, siis ca kord paagi kohta toimub põletus ehk siis 1200km jooksul kord
Ma ausalt sellega pead ei vaeva....2 auto peale 4aasta jooksul pole vajadust olnud.
Kui linnas vaid kärutada, siis polegi dizla vaja
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
viimati muutis jeesus188 28.04.2025 13:38:11, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
28.04.2025 13:37:56
|
|
|
Harige mind natuke. Ma olen aru saanud, et selle põletamise jaoks peab mootor töötama. Kuidas see põletamine kohapeal seisva mootoriga saab toimida?
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
28.04.2025 13:39:59
|
|
|
Vent jääb 30+a juba autodel käima kui seisma jätad, pole sel mingit seost DPFiga Wtf
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
28.04.2025 13:41:47
|
|
|
Jahutab -20c mootorit kui 2x6km sõidetud?
reaalselt ma pead ei vaeva selliste asjadega
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
28.04.2025 13:43:27
|
|
|
Jah, muidu lähevad plokikaanid katki
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
28.04.2025 13:46:03
|
|
|
Veepump on ju enamasti rihma pealt. Seisva mootoriga radikat võib jahutada, aga mootorit väga mitte.
Mõnel võib see veepump muidugi elektriline ka olla, pole eriline ekspert sel alal.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
28.04.2025 13:49:06
|
|
|
See täitsa tavaline et vent uhab veel hiljem ringi, osadel ka lisapump elektriga.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
28.04.2025 13:54:03
|
|
|
Teevad ka vabalthingavad seda
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
28.04.2025 13:56:30
|
|
|
91a võrr6 tegi mul seda
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
28.04.2025 14:05:07
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Ma pakun, et skodal polegi sellist tuld enam. Ma teen ka lühikesi otsi...poodi-tagasi. Siis vahel on auto vent vms tööle jäänud peale masina seisma jätmist. Ju põletab edasi kohapeal.
Nii palju kui silma hakanud kütusekulu suurenemine, siis ca kord paagi kohta toimub põletus ehk siis 1200km jooksul kord
Ma ausalt sellega pead ei vaeva....2 auto peale 4aasta jooksul pole vajadust olnud.
Kui linnas vaid kärutada, siis polegi dizla vaja |
See vent on turbo õli jahutus. Kõik ei sõida M kategooria sõiduautodega. Tarbesõiduk bensiiniga on defka kaup. Ainuüksi talvel läheb ~10km jagu aega, et mootor töösoojaks saada. Mis DPF põletamisest me siin rääkida saame?
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
28.04.2025 14:05:38
|
|
|
Ma mäletan et isa 85 aasta Opel rekord tegi ka seda. Ja siis mingi andur läks lolliks ja vahel peale mitu tundi seismist pani ventika käima. Tulemuseks see, et tõmbas aku tühjaks.
Isa kooner nagu ta oli ei raatsinud korda ka teha ja siis tõmbaski mingi pistiku lahti kui auto seisma jättis
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
28.04.2025 14:28:56
|
|
|
Berlingod ja analoogsed peldikud jätavad ka vendi lõugama kuigi neil pole turbot ega mootoritki mitte.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
28.04.2025 14:55:32
|
|
|
Mingi suhteliselt perversne uus mood on tekkinud autode "tuunimisel", eriti mingite roigaste puhul - punased-roosad numbrimärgialused ja punased veljed... Ja seda nii eestlaste kui venelaste seas.
|
|
Kommentaarid: 737 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
|