Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 43 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 41 ] |
7-10 |
|
17% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
5% |
[ 7 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 139 |
|
autor |
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
09.04.2025 10:11:17
|
|
|
Bssldr kirjutas: |
Teemaks liisingus oleva auto müümine. Kui ostja ostab auto pangalt otse ära, kas siis tekivad müüjal lisakohustused igasuguste garantiide andmisel jne (teatavasti on ettevõttel võrreldes eraisikuga autot müües rohkem kohustusi)? Ja kas pank kui ettevõte lükkaks need kohustused minu kui eraisiku kanda? Kas on jamade vältimiseks mõistlik pigem auto ise kõigepealt välja osta ja siis müüa? |
Kasutusrendi puhul ei ole liisingufirma auto eest vastutav. Selle lepingu juures on algsel müüjal lepingu lõppedes jääkväärtusega tagasiostukohustus. Kui sa seda tagasi müüa ei taha, näiteks turuväärtus on kõrgem, siis on mõistlik auto ise liisingust välja osta ja seejärel müüa. Kui auto läheb liisingust liisingusse, siis tehakse üldse neljapoolne leping, aga liisingufirmad jäävad ikkagi vastutusest välja, nemad on kõigest finantseerijad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
09.04.2025 10:12:49
|
|
|
kas sulle öeldi, et ostja saab otse pangalt osta? mul on siiani nii käinud, et ostja kannab raha mulle ja väljaostu teen mina
liisingud omavahel on vist teine teema
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
250 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
09.04.2025 10:17:26
|
|
|
renx09 kirjutas: |
kas sulle öeldi, et ostja saab otse pangalt osta? mul on siiani nii käinud, et ostja kannab raha mulle ja väljaostu teen mina
liisingud omavahel on vist teine teema |
Jah nii seda enamasti tehakse. Liisingu jaoks iseenesest vahet pole, kes lõpparve maksab.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bssldr
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2009
|
09.04.2025 10:52:36
|
|
|
renx09 kirjutas: |
kas sulle öeldi, et ostja saab otse pangalt osta? mul on siiani nii käinud, et ostja kannab raha mulle ja väljaostu teen mina
liisingud omavahel on vist teine teema |
Eelmine autovahetus oli nii, et uue auto müüja ostis olemasoleva auto otse liisingult ära, aga siin oli see ostja ettevõte mitte eraisik.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
09.04.2025 13:40:49
|
|
|
Bssldr kirjutas: |
renx09 kirjutas: |
kas sulle öeldi, et ostja saab otse pangalt osta? mul on siiani nii käinud, et ostja kannab raha mulle ja väljaostu teen mina
liisingud omavahel on vist teine teema |
Eelmine autovahetus oli nii, et uue auto müüja ostis olemasoleva auto otse liisingult ära, aga siin oli see ostja ettevõte mitte eraisik. |
Puuduste eest ikka vastutad sina, mitte finantseerija.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
09.04.2025 14:08:40
|
|
|
Tänapäevased autod oskavad ise kurta mis neil häda on. No roosteplekki või mõlki mitte, aga need pole varjatud vead.
Mis need varjatud vead üldse on, millega ostja saaks hiljem sisse sõita?
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004

|
09.04.2025 14:10:17
|
|
|
Katt/DPF ära võetud ja ajust välja progetud. #BSH
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
09.04.2025 14:11:39
|
|
|
igasugune OFFF.
keritud odomeeter
odomeetrist tulenevalt mittevastavus hooldusplaaniga. õlikulu, surve mootoris, segamini vedelikud käigukastis.
moodne auto " oskab märku anda" kui DDC tabel alles on. pooleteise tonnistel sittadel lastakse DDC minema selmet ära remontida.
see ei ole kolmeeurose hiina sitatükiga veakoodide kustutamine.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
viimati muutis laurx 09.04.2025 14:12:41, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
09.04.2025 14:12:43
|
|
|
Etz kirjutas: |
Bssldr kirjutas: |
renx09 kirjutas: |
kas sulle öeldi, et ostja saab otse pangalt osta? mul on siiani nii käinud, et ostja kannab raha mulle ja väljaostu teen mina
liisingud omavahel on vist teine teema |
Eelmine autovahetus oli nii, et uue auto müüja ostis olemasoleva auto otse liisingult ära, aga siin oli see ostja ettevõte mitte eraisik. |
Puuduste eest ikka vastutad sina, mitte finantseerija.  |
Jah nii on. Kui sa nö annad auto tagasi, ehk siis tagasiostukohustusega müüja vaatab masina üle ja, kui sellel on puudusi, mis tagasiostuhinda kokkulepitust allapoole viivad, siis maksad vahe kinni.
tsitaat: |
Mis need varjatud vead üldse on, millega ostja saaks hiljem sisse sõita? |
Ideeliselt saab asju offida ja vead ajutiselt ära kustutada enne, kui need tagasi tekivad, sellised asjad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
09.04.2025 14:16:21
|
|
|
varjatud viga:
võtad pilli millel on piirang läbisõidule ja sellest tulenevalt eeldatav suur jääkväärtus. noh, kolme aasta jooksul mingi 70-100 tuhat vms. kes neid võtnud on, teab ilmselt täpsemalt.
sõidad selle pilliga taksot või kullerit. sitaks rohkem kui leping lubab. kulud on madalad.
enne iga suurt hooldust kerid paari soti eest pilli " õigeks " . noh, nagu süidaksidki pühapäeval kirikusse ja tagasi. perioodi lõpus hooldusraamatus kõik klapib. annad hea näoga 96 tonni sõitnud pilli tagasi. pill on saanud kahe aastaga 600k tegelikku sõitu.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat. |
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.04.2025 15:00:51
|
|
|
No see jutt mingi premmi mehe umbluu. Uuem ots käib ju ka pilves kus sa seda kerid
Lisaks masinad millel läbisõit mitmes kohas
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
09.04.2025 15:14:08
|
|
|
Läbisõit ei kirjutata ka enam ammu ühte kohta. Ja pilves ta on, mu auto korjab telemeetriat nagu nalja, kindlasti ka läbisõitu.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.04.2025 18:15:35
|
|
|
No elektrika puhul on ilmselt kena kaart ka joonistatud kus käid
Kelle softiga Toyota on? Enda või kellegi käest ostetud nagu osa VW elektrikaid?
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Aeg maha 1p
liitunud: 04.06.2022
|
09.04.2025 18:32:21
|
|
|
Magic kirjutas: |
Enda või kellegi käest ostetud.. ? |
On maailmas üldse mõni auto, mis koosneb ainult tehase enda disainitud ja toodetud juppidest, isegi mootorid- käigukastid ja paljut muud tellitakse projekteerimine väljast sisse, rääkimata sissepritse süsteemist, või juppide ristkasutamisest, kus paljude markide platvorm, veermik pidurid jm käigukast ei ole sugugi disainitud viimse seibini omas majas. Isegi keredisainer palgatakse mõnel juhul kuskilt väljast sisse, et natuke uut hingamist anda.
Miks tarkvara puhul peaks teisiti olema, eriti kui tarkvarateema on autotootjatele pigem võõras..
Ega me ei tarvitse enamus juppide puhul teada kes disaininud, kus toodetud, veel enam ka konkreetse mudeli puhul aetakse mõnikord konkreetseid VIN koodi numbreid taga, et teada saada, kus konkreetses riigis või tehases toodetud.
Tegelikult "toodetud" võib üldse olla vale sõna, kui veermik tuuakse kohale x riigist, mootor&käigukast y, kohast, osa keredetale neljandast ja tehases liinil valdavalt komplekteeritakse sõiduk kokku juppidest, mis pärinevad 20-st riigist, 50-st tehasest üle maailma - kas sõiduk on sel juhul selle riigi toodang kus protsentuaalselt on enamik juppe toodetud, või loeb see mis komplekteerimise liinilt tehase ooteparklasse sõidab
See "usa raud", "saksa auto" või "japs" on rohkem mineviku stereotüüp..
Tegelikult võib veel keerulisemaks ajada, kui tuua mängu kellele kuuluvad parasjagu mõne autotootja bränd või enamus aktsiapakk, või ei loe see kus tehases reaalselt sõidukid konveieritl maha veerevad, vaid kus riigis asub peakontor. A'la ka Nvidia ei pidavat tootma ise mitte midagi, samuti Apple telefonid tehakse kuskil x tehastes lepingute alusel, sõidukitega vbl veel keerulisem.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
09.04.2025 18:46:19
|
|
|
Magic, Markos, kui te mind eilaseks peate siis mu vanal fordil on nii, et mõtle number. uuematel pillidel on seda proovitud hajutada ja on riistad ja ravimid selle jaoks. ma juhtumisi tean inimesi kes sellega tegelevad. need lood ei ole välja mõeldud vaid need on olnud reaalselt kellelgi garages, laual..
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat. |
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kassmees
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.01.2007
|
09.04.2025 20:27:20
|
|
|
Mis kanalite kaudu autode telemeetria käib - nett, satelliit? "Levi" saaks kuidagi maha võtta, näiteks mingile antennile foolium ette panna?
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
09.04.2025 20:38:33
|
|
|
Kassmees kirjutas: |
Mis kanalite kaudu autode telemeetria käib - nett, satelliit? "Levi" saaks kuidagi maha võtta, näiteks mingile antennile foolium ette panna? |
Prepaid 4G kaart istub sees kusagil, aga, kui sa seda teed, siis pole ei äppi ega ota updatesi enam. Kaardi ja liikumise infot nad ei korja.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
09.04.2025 20:44:33
|
|
|
Äppist ju näed oma liikumisi? Ega seda äpp ei korja, ikka auto.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 169 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
158 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
09.04.2025 22:09:40
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
Äppist ju näed oma liikumisi? Ega seda äpp ei korja, ikka auto. |
Paljude asjadega on nii tänapäeval, kellad, sõrmused, misiganes vidinad joonistavad sulle su käike, ega see ei tähenda, et keegi tohib seda kusagil mujal, kui sinu personaalses andmeruumis talletada. Kui sa viitsid kõik need lepingud läbi lugeda, millele sa linnukese paned, siis sealt saad täpselt teada, mis su andmetega tehakse. Muidugi sa võid endale fooliumimütsi valmis voltida ja rääkida midagi suurest vennast, aga reaalsuses gdpr ikkagi kehtib ja ettevõte riskib päris kõva litakaga, kui see peaks välja tulema, et midagi on talletatud ja kasutatud muul otstarbel. Muidu auto "teab" sinust päris paljut, seda muidugi siis, kui sa ise seda soovid, sa ei pea kasutama personaliseerimist, ei pea siduma seda ei konto ega äpiga. Mu autol on näiteks lisaks veel ka face id, mis tuvastab juhi ja paneb kõik seaded selle järgi paika, see kusjuures overrideb nii äppi, kui võtit, mis ka on personaalse profiili avajad. Biomeetriat säilitatakse rangelt autos, väljapoole see ei liigu.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
10.04.2025 08:30:04
|
|
|
laurx kirjutas: |
Magic, Markos, kui te mind eilaseks peate siis mu vanal fordil on nii, et mõtle number. uuematel pillidel on seda proovitud hajutada ja on riistad ja ravimid selle jaoks. ma juhtumisi tean inimesi kes sellega tegelevad. need lood ei ole välja mõeldud vaid need on olnud reaalselt kellelgi garages, laual.. |
Selleks peab tahtmist olema, et kirjutada kõik need alternatiivsed kohad üle. Ilmselt mõni võib minna ka mõne kiibi vahetamiseni, kui süsteem ei luba väärtust allapoole muuta.
Tasuv saab see olla vaid mõne taksisti puhul.
Ja kui masin pilves istub, siis unusta ära...igal juhul jääd vahele.
Markos kirjutas: |
bladerunner kirjutas: |
Äppist ju näed oma liikumisi? Ega seda äpp ei korja, ikka auto. |
Paljude asjadega on nii tänapäeval, kellad, sõrmused, misiganes vidinad joonistavad sulle su käike, ega see ei tähenda, et keegi tohib seda kusagil mujal, kui sinu personaalses andmeruumis talletada. Kui sa viitsid kõik need lepingud läbi lugeda, millele sa linnukese paned, siis sealt saad täpselt teada, mis su andmetega tehakse. Muidugi sa võid endale fooliumimütsi valmis voltida ja rääkida midagi suurest vennast, aga reaalsuses gdpr ikkagi kehtib ja ettevõte riskib päris kõva litakaga, kui see peaks välja tulema, et midagi on talletatud ja kasutatud muul otstarbel. Muidu auto "teab" sinust päris paljut, seda muidugi siis, kui sa ise seda soovid, sa ei pea kasutama personaliseerimist, ei pea siduma seda ei konto ega äpiga. Mu autol on näiteks lisaks veel ka face id, mis tuvastab juhi ja paneb kõik seaded selle järgi paika, see kusjuures overrideb nii äppi, kui võtit, mis ka on personaalse profiili avajad. Biomeetriat säilitatakse rangelt autos, väljapoole see ei liigu. |
VW all oli üksus (regatud Eestis) kes pidi softi arendamisega tegelema, lõpuks osteti teatud masinatele see hiinast sisse ja kohe kiiresti tuli leke koos teekonna infoga (küll vist punktidena mitte täielik joonis).
Sealt mu küsimus, et huvitav oleks teada kuidas nii elektrikate vastane Toyota nii kiiresti tarkvara sai.
Japsid ju ostsid osaluse isegi meie pooletoobises isesõitva bussi arenduses
Ehk võrreldes USA või hiinaga on teised kogutud andmemahu osas ei kuskil
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
10.04.2025 10:17:58
|
|
|
Magic kirjutas: |
Sealt mu küsimus, et huvitav oleks teada kuidas nii elektrikate vastane Toyota nii kiiresti tarkvara sai. |
Tarkvara oli neil ju enne kaa, või misasi siis nende Hübriidides on?
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
10.04.2025 10:19:21
|
|
|
tsitaat: |
Sealt mu küsimus, et huvitav oleks teada kuidas nii elektrikate vastane Toyota nii kiiresti tarkvara sai. |
Priust tutvustati maailmale aastal 97, sealt tuligi. Toyota on suutnud teha maailma kõige paremad täishübriidid, asi see siis ev'ks ümber kohaldada pole, lõviosa koodist tuleb lihtsalt välja kommenteerida ja alles jätta vaid em juhtimine ja rekuperatsioon. Energia juhtimine on samamoodi juba olemas, hübriidide puhul juhitakse ka kliimaseadet targalt. Toyota pole kunagi olnud elektrikate vastane, lihtsalt tema arust polnud õige aeg veel käes, nüüd aga tuleb juba ridamisi neid. Hiinakatega tehakse koostööd vaid hiinas, byd on hiina turule mõeldud mudelites osaline. Mujal kasutatakse jaapani päritolu komponente, akud tulevad panasonicult. Infotainment ja äpimajandus on täpselt sama ka hübriididel, ehk siis Lexuse puhu Link+ üle kõigi mudelite. Eesti keel on toetatud nii autos, kui äpis, va häälkäsklused muidugi.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008

|
10.04.2025 16:43:08
|
|
|
Sügisel sai autol õlivahetus tehtud, nüüd küsib juba jälle. Läbisõitu ca 8000km ainult tulnud. Ei tea kas seetõttu, et hübriid ja loeb kuidagi käivituste arvu...
_________________ Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
|