Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 837, 838, 839 ... 925, 926, 927  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud
Mul on alles esimene auto
3%
 3%  [ 5 ]
2-3
30%
 30%  [ 43 ]
4-6
29%
 29%  [ 41 ]
7-10
17%
 17%  [ 24 ]
11-15
5%
 5%  [ 7 ]
16-20
5%
 5%  [ 7 ]
21-30
1%
 1%  [ 2 ]
31-40
2%
 2%  [ 4 ]
41-50
0%
 0%  [ 1 ]
Rohkem kui 50
3%
 3%  [ 5 ]
hääli kokku : 139

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
priit
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.03.2025 18:03:03 vasta tsitaadiga

Näib, et soomlased eksperimenteerivad ka naastrehvide osakaalu vähendamisega linnaruumis õhu kvaliteedi parandamiseks: https://www.hel.fi/en/urban-environment-and-traffic/studded-tyres-ban-on-lonnrotinkatu
ETV Hommiku TV's oli Eesti uuringust juttu ning seal jutu käigus mainiti, et naastude poolt tekitatava tolmu vähendamiseks oleks üks variant ehitada teid kõvemast materjalist (nagu Soomes) - aga see teeks tee-ehituse/parandamise tunduvalt kallimaks.
Kommentaarid: 202 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 167
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Online

sõnum 17.03.2025 18:03:39 vasta tsitaadiga

Torman liiklusesse lamellidega. Tõusud kurvilised 7-8% tõusunurgaga ja kuni 4 km pikkused...Temperatuur 0 kuni + 2 C. Kinnisõkutud lumele/jääle sajab vihma...
Helistati, et ära tule icon_razz.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2025 10:00:23 vasta tsitaadiga

Ma ise ka seni naastuusku olnud, kuni proovisin sel talvel lamellid ära - mingid hankook juustud. Ja reaalselt need 3-4 korda kus reaalselt ka libe on olnud, sai väga ilusti hakkama ja muul ajal hea mõnus vaikne sõit, ei pea mööda asfalti klõbistama nagu mingi tikk kontsadega bimbo.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
krist2an
HV veteran
krist2an

liitunud: 24.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2025 13:23:11 vasta tsitaadiga

See on ju tavaline, et mingid sepad ostavad kõige odavamad suvalised Nankangi lamellid, või siis 10 aastat vanad, 4mm mustriga Pirellid ja siis kurdavad, et krt ikka nii halb rehv ja ikka nael on õige asi. Lamellil ja lamellil on ka vahe sees ning normaalse lamelliga saab väga hästi hakkama, nii Tallinnas kui ka Võrus.
_________________
Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ykshuntka
HV kasutaja
ykshuntka

liitunud: 15.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2025 13:34:42 vasta tsitaadiga

Kui oma lamelli saastaga Võrumaa küngaste vahele kinni jääd, siis helista ikka naastrehvide omanikule icon_lol.gif
Labidas teepervest kruusa saamiseks võib ka abiks tulla.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 18.03.2025 13:53:42 vasta tsitaadiga

Jälle need mehed kes saavad hakkama. Nii osavad, et kõik võiks oma elu nende järgi kohandada. Ei tasuks mõeldagi, et inimestel on erinevad olud ja vajadused.
Ma mõlema variandiga piisavalt palju sõitnud, nii premiumid ka hiinakad. Kraavi pole kordagi sõitnud aga naastuga saab ilmselgelt julgemalt lasta nendel jäistel ja kõveratel teedel mis mul siin on.
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Online

sõnum 18.03.2025 13:59:07 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Tagaveoga oli ikka kohutav piin lamellidega sõita.

Let me guess, lahtine differ?

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2025 14:05:07 vasta tsitaadiga

Janis, thumbs_up.gif

Kallil naastul ja kallil lamellil on ikka tuntav vahe sees. Väga suur vahe on kui jää on vesiselt märg, tavaliselt linnatänavatel seda ei esine, pigem hooldamata poe parkla. Vahest libised ja libised väga aeglase käigu juures, tundub, et ei saagi pidama parklas.
Kallis suverehv peab ka väga hästi lume peal (kui veel suuremaid külmasid pole). Seega võib väita, et vähemalt Tallinnas saaks ka peaaegu aasta läbi suvekatega hakkama ... ometi seda ei tee.
Ja no kui päris plekktünniga ei sõida, siis pole naastuklõbin häiriv ka suuremate rehvidega (265x50 R20).
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 18.03.2025 14:06:16 vasta tsitaadiga

See piiratud libisemisega ei päästa nii palju kui sa ette kujutad. Kui taga raskust pole, siis pole ka midagi päästa sellega. Lume peal niikuinii pidamine olemas, jää peal aitab naast. Te kes linnas sõidate oma enamus sõidud, ei oskagi naastu mugavust ja vajadust ette kujutada igapäevasel kasutamisel.

Tagamootoriga ja EV kaalujaotusega on 5+ talvel lahtise diffriga sõita thumbs_up.gif
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.03.2025 14:06:51 vasta tsitaadiga

Eks mõni sepp sõidab enda meelest pidevalt mööda jääd, mis veel veega üe ujutatud icon_lol.gif
Tõsist elevust lamelliga 25 aasta jooksul on olnud 2-3 korda. Otepääl tuttava audiga, millel oli all mingi prott...sai tuldud tagurpidi mäest alla, õnneks perve peal oli pidamist ja sai otsa ringi ja siis juba rahulikult mäest alla icon_lol.gif
See ka kõige ägedam kogemus...
Maasturiga jõgevamaal oli kruusa ja asfalti üleminek kevadel...seal lausjää ja vesi peal...õnneks põldu kasutada ei tulnud
Märksa värskem kogemus oli 3 aastat tagasi enne Põltsamaad uue 2+1 peal kus ühes kurvis polnud mingit pidamist (mahu sinna piirde ja euroka vahele icon_lol.gif )
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 18.03.2025 14:08:27 vasta tsitaadiga

/me . o O (lamelli kasutajad saavad hakkama ja on rahul. naastu kasutajad ei ole rahul, et lamelli kasutajad rahul on)

icon_lol.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 18.03.2025 14:10:22 vasta tsitaadiga

pppd kirjutas:
/me . o O (lamelli kasutajad saavad hakkama ja on rahul. naastu kasutajad ei ole rahul, et lamelli kasutajad rahul on)

icon_lol.gif

Oleks siis asi nii icon_biggrin.gif Mõni hull räägib ju naastude keelamisest lausa kuna tema saab linnatänavatel iga päev hakkama icon_biggrin.gif
Kui linnas elasin ja seal pm kõik sõidud toimusid, siis valisin hankooki lamelli, väga ok oli thumbs_up.gif
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Online

sõnum 18.03.2025 14:14:56 vasta tsitaadiga

Janis, enamus bemmidel kaalujaotus 50-50 icon_exclaim.gif
Lahtine vs LSD loeb vägagi palju.
Enamus vingujatest on blank mitte-bemm tagaveoline, millel LSD pole ja vaid üks ratas veab ja siis ongi ving lahti.

Lühidalt, lamelliga saab edukalt hakkama thumbs_up.gif

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 18.03.2025 14:17:05 vasta tsitaadiga

No mul on tagavedu ja lahtine differ ja pole sellist olukorda nagu kirjeldasid, eelnevalt bemmiga sama configa sõites oli ikka väga halb. Sa ülehindad selle mõju, see ei tee imesid
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Online

sõnum 18.03.2025 14:19:23 vasta tsitaadiga

Ma räägingi, et ilma LSD-ta tagaveoline bemm või mis iganes muu mark on mõttetu. See et sa seda lamelli süüks paned, on väär lähenemine.

Mina kasutan oma mõlemal tagaveolisel lamelle ja ei kurda.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 18.03.2025 14:23:42 vasta tsitaadiga

Mina seda küll lamelli süüks ei pane icon_eek.gif Tagavedu on igal juhul kõige halvem variant talvises kliimas veoskeemidest. Vahet pole kas mõne piiratuma libisemisega differ või lahtine.
Ja sa ütled siis valesti kuna ma just väitsin, et EV puhul on lahtine differ ja tagavedu väga 5+ kooslus võrreldes mu eelenvate samasuguste kogemustega thumbs_up.gif
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2025 14:28:24 vasta tsitaadiga

pppd kirjutas:
/me . o O (lamelli kasutajad saavad hakkama ja on rahul. naastu kasutajad ei ole rahul, et lamelli kasutajad rahul on)

icon_lol.gif


Mis siin rahul mitte olla, ühel autol on lamellid ja teisel on naastud icon_rolleyes.gif

Tanel kirjutas:
Ma räägingi, et ilma LSD-ta tagaveoline bemm või mis iganes muu mark on mõttetu. See et sa seda lamelli süüks paned, on väär lähenemine.

Mina kasutan oma mõlemal tagaveolisel lamelle ja ei kurda.


E60 LSD'ga on ikka vähe teine elamus jah minu meelest. Pm sai väikse näpuga rooli hoides driftida, nii et masin läks sinna kus täpselt tahtsid. Lahtisega on võimlemist üksjagu rohkem.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Online

sõnum 18.03.2025 14:32:45 vasta tsitaadiga

Janis, mõtlengi, et väga erinev kogemus võib olla.
Kui oskad tagaveolist taltsutada, on LSD-ga tagaveoline väga mõnus.
Keskmine AHV ju seda ei oska ja siis kirutakse lamelli.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 18.03.2025 14:36:23 vasta tsitaadiga

Kahtlemata on lsd diffriga auto mõnus kui taltsutada tahta
Ja ilselgelt kirukski lamelli kui kasutatavates oludes on naast parem, olenemata veoskeemist
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.03.2025 14:40:36 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Ma räägingi, et ilma LSD-ta tagaveoline bemm või mis iganes muu mark on mõttetu. See et sa seda lamelli süüks paned, on väär lähenemine.

Mina kasutan oma mõlemal tagaveolisel lamelle ja ei kurda.


Ei ole, kui on hea veojõukontroll. IS250'l mis tuli lamellidega, ei olnud, istusin keset tasast platsi kinni ja ei liikunud meetrit ka, piisas kombost jää all, kerge lumi peal. Teine situatsioon on sulale pööranud ilm, võttis lamelliga korra ratta ringi, oli vesine "kauss" valmis ja käia palju tahad, paigalt saad siis, kui asfaldini välja kraabid. Sama jama samast ajastust olen kohanud nii S klassi mersude, kui igast muude tegelaste juures. IS300h oli teine loom, aga kuna ma tol hetkel polnud veel selle võimekusest teadlik, siis otsustasin kindla peale minna ja naastud võtta. Tõenäoliselt, saanuks aimu, kui hästi see vjk seal töötab oleks ilmselt ka lamellidest piisanud, kuigi jah, lamelle oleks pidanud ostma mitu jooksu kogu kasutusperioodi jooksul, antud juhul pidasid need michelini x-ice northid vastu 6a+ ja ilmselt sõidavad uue omaniku käes ühe talve veel lõdvalt. Ehk öelda, et lsd on ainuke asi, mis toimib, ei saa.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2025 14:42:47 vasta tsitaadiga

mis differ mossel oli? Sellega sai sõidetud suvekummidega, sest muid saada polnudki icon_rolleyes.gif icon_razz.gif
_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 658 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 509
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2025 14:57:09 vasta tsitaadiga

Hiid kirjutas:
mis differ mossel oli? Sellega sai sõidetud suvekummidega, sest muid saada polnudki icon_rolleyes.gif icon_razz.gif


Mossel tegelikult ei olnud tänapäeva mõistes suverehv vaid nö. universaalrehv.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2025 15:03:37 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Jälle need mehed kes saavad hakkama. Nii osavad, et kõik võiks oma elu nende järgi kohandada. Ei tasuks mõeldagi, et inimestel on erinevad olud ja vajadused.


icon_lol.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2025 15:12:31 vasta tsitaadiga

Muide, miks on tagamootoriga tagaveolisi nii vähe? Mingi tehniline nüanss, mille tõttu on keeruline mootorit taha installida?
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2025 15:13:52 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Muide, miks on tagamootoriga tagaveolisi nii vähe? Mingi tehniline nüanss, mille tõttu on keeruline mootorit taha installida?


Insener tehniliselt keerukam, alustame kasvõi mootori jahutusest.

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 837, 838, 839 ... 925, 926, 927  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.