Ise eelistan ka igal juhul mitte-runflati. Põhjused eelpool juba toodud. _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
miks?
lfp plussid peaks olema aeglasem tühjenemine ja rohkem laadimistsükleid. ja varjuküljena väiksem energiatihedus.
eks see kasu ole, et nii kiiresti (ise) tühjaks ei lähe aga ev kontekstis on see tühjenemine ikkagi seotud mingite tarbijatega. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
miks?
lfp plussid peaks olema aeglasem tühjenemine ja rohkem laadimistsükleid. ja varjuküljena väiksem energiatihedus.
eks see kasu ole, et nii kiiresti (ise) tühjaks ei lähe aga ev kontekstis on see tühjenemine ikkagi seotud mingite tarbijatega.
LFP akusid võib julgelt 100% peale laadida ja võivad ka 10% pikalt istuda, ei juhtu midagi.
Osadel isegi 5% min norm täituvus.
Runflati puhul tasub märkida ka vahetuse hinda. Kui rehve just eraldi velgedel ei pea, siis runflati vahetus on kõvasti kallim ja iga töökoda seda ei teegi. Näide, tavarehv 80 eur, runflat 120 eur jooks.
Oleneb runflat rehvist. Mingi 16 tolline runflat ja tava kõrgus on jumala okei vahetada. Lihtsalt see meenutab pigem C klassi rehvi. Samas madal profiil ja suurem velg on juba pusimist. Seda ka tavarehviga, kui madala profiiliga.
Tänapäeva rehvipinkidel on muidu lisakäpp ka tavaliselt olemas. Ilma lisakäpata on enamus tänapäevaste rehvidega juba nirum tegutseda. _________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
Runflati puhul tasub märkida ka vahetuse hinda. Kui rehve just eraldi velgedel ei pea, siis runflati vahetus on kõvasti kallim ja iga töökoda seda ei teegi. Näide, tavarehv 80 eur, runflat 120 eur jooks.
Oleneb runflat rehvist. Mingi 16 tolline runflat ja tava kõrgus on jumala okei vahetada. Lihtsalt see meenutab pigem C klassi rehvi. Samas madal profiil ja suurem velg on juba pusimist. Seda ka tavarehviga, kui madala profiiliga.
Tänapäeva rehvipinkidel on muidu lisakäpp ka tavaliselt olemas. Ilma lisakäpata on enamus tänapäevaste rehvidega juba nirum tegutseda.
Näiteks saab endale tellida BMW 5. seeria, kõrgema Mercedes E-klassi, Audi A6 ja/või Lexus RX450-e. Tavakategooriast tuleb Bolti kliendil antud sõiduki tellimiseks maksta umbes 10-15% kõrgemat hinda.
Runflati puhul tasub märkida ka vahetuse hinda. Kui rehve just eraldi velgedel ei pea, siis runflati vahetus on kõvasti kallim ja iga töökoda seda ei teegi. Näide, tavarehv 80 eur, runflat 120 eur jooks.
Oleneb runflat rehvist. Mingi 16 tolline runflat ja tava kõrgus on jumala okei vahetada. Lihtsalt see meenutab pigem C klassi rehvi. Samas madal profiil ja suurem velg on juba pusimist. Seda ka tavarehviga, kui madala profiiliga.
Tänapäeva rehvipinkidel on muidu lisakäpp ka tavaliselt olemas. Ilma lisakäpata on enamus tänapäevaste rehvidega juba nirum tegutseda.
18"+ on sellised hinnad.
18+ on suva. Mida madalam profiil, seda halvem teha. Kui ikka mingi 30 kõrgusega runflat oleks, aga 17 tolli, siis see oleks paras õudus. Kui aga 19 tolli ja rehvi kõrgus 60, siis pole midagi nii hullu. _________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
Tahaks kohe näha seda luksusklassi autot kleebitud Bolti kirjadega
Mine tea ehk isegi kannataks meil presidendi- ja muude kantseleide kallid limusiini pidamised suruda Bolti, kui odavam tuleks.. vähemalt lennunuduses ollakse küll maapeal, kus meil oma presidendi lennukit "airforce one"-i pidada ei jaksa ja tuleb lennata rendilennukis ja liinilendudega.
Oleks ju vahva kui nt President saabuks oma Eesti rahvusliku uhkuse Bolti kirjadega limusiiniga. Oma rahvuslikku autobrändi millega oma poliitilist eliiti ehita meil ju ei ole, nii nagu jänkid, prantslased, sakslased jt peavad au asjaks esindada end oma riigis toodetud või esindavas autobrändis.. _________________ ---
Näiteks saab endale tellida BMW 5. seeria, kõrgema Mercedes E-klassi, Audi A6 ja/või Lexus RX450-e. Tavakategooriast tuleb Bolti kliendil antud sõiduki tellimiseks maksta umbes 10-15% kõrgemat hinda.
Spitsak leiab, et niinimetatud klassikaline taksoteenus kuhugi veel kadumas pole. Endiselt on tema sõnul palju riigiasutusi, kes eelistavad mõnda muud taksofirmat Bolti platvormile. „Paljud asutused on teinud pikaajalised lepingud oma taksopartneriga.
Vaat kui tore, tänu maksumaksja rahale püsib klassikaline taksoteenus veel elus
Tahaks kohe näha seda luksusklassi autot kleebitud Bolti kirjadega
Mine tea ehk isegi kannataks meil presidendi- ja muude kantseleide kallid limusiini pidamised suruda Bolti, kui odavam tuleks.. vähemalt lennunuduses ollakse küll maapeal, kus meil oma presidendi lennukit "airforce one"-i pidada ei jaksa ja tuleb lennata rendilennukis ja liinilendudega.
Oleks ju vahva kui nt President saabuks oma Eesti rahvusliku uhkuse Bolti kirjadega limusiiniga. Oma rahvuslikku autobrändi millega oma poliitilist eliiti ehita meil ju ei ole, nii nagu jänkid, prantslased, sakslased jt peavad au asjaks esindada end oma riigis toodetud või esindavas autobrändis..
tsitaat:
Preemium Plus taksodel pole isegi peal Bolti logosid, et kliendid saaksid end võimalikult lusksuslikult tunda.
Vist ei näe Bolti kirju prjeemumpillidel siiski _________________ Everybody dies, but not everyone gets to live!
Näiteks saab endale tellida BMW 5. seeria, kõrgema Mercedes E-klassi, Audi A6 ja/või Lexus RX450-e. Tavakategooriast tuleb Bolti kliendil antud sõiduki tellimiseks maksta umbes 10-15% kõrgemat hinda.
Ehk siis need teistest vaid 10-15% premiumimad?
Pigem mõeldud, et tavalisest Premium kategooriast 10-15% kallim.
Tavalise Bolt kategooriaga võrreldes on tavaline Premium ca 2x kallim, Premium+ siis veel kallim.
Runflati puhul tasub märkida ka vahetuse hinda. Kui rehve just eraldi velgedel ei pea, siis runflati vahetus on kõvasti kallim ja iga töökoda seda ei teegi. Näide, tavarehv 80 eur, runflat 120 eur jooks.
Oleneb runflat rehvist. Mingi 16 tolline runflat ja tava kõrgus on jumala okei vahetada. Lihtsalt see meenutab pigem C klassi rehvi. Samas madal profiil ja suurem velg on juba pusimist. Seda ka tavarehviga, kui madala profiiliga.
Tänapäeva rehvipinkidel on muidu lisakäpp ka tavaliselt olemas. Ilma lisakäpata on enamus tänapäevaste rehvidega juba nirum tegutseda.
18"+ on sellised hinnad.
18+ on suva. Mida madalam profiil, seda halvem teha. Kui ikka mingi 30 kõrgusega runflat oleks, aga 17 tolli, siis see oleks paras õudus. Kui aga 19 tolli ja rehvi kõrgus 60, siis pole midagi nii hullu.
Mul ilma lisakäpata pink. Kui kõrgus 40või alla, siis paras piin vahetada. Samas 255/55R19 vahetus on väga lihtne _________________ Ma olen täiesti normaalne. Hääled peas ütlesid seda mulle...
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.