Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 354, 355, 356 ... 379, 380, 381  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 24.01.2025 19:10:50 vasta tsitaadiga

ja üldiselt:
tsitaat:
§ 209. Kelmus
(1) Teisele isikule varalise kahju tekitamise eest tegelikest asjaoludest teadvalt ebaõige ettekujutuse loomise teel varalise kasu saamise eesmärgil

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2025 19:21:51 vasta tsitaadiga

Kuulge härrased, ma kinnitan, mina sellise pakkumisega ei nõustu ja heaks ei kiida, loomulikult on teil õigus, ka mina ei tahtnud elektrienergia kriisi ajal mingit riigi 2€ kuutasuga elektripaketti mingi keskmiselt kõrgema fikseeritud hinnaga, ma ei tahtnud elektrilevi võrgupaketti 2€ kuutasuga. Pandi riigi poolt, ja kõik. Ei ole sul muud valikut kui maksa.

Telia puhul on võimalik jätta veel piisavalt mugavalt kõik samaks.
Kui täna on Elisa ja Tele2 maksutõus, siis sellega pole sul midagi teha, isegi iseteeninduses mitte.
Kui lahendus kliendi jaoks on teha siduvad sooduslepingud nendega, siis keegi ei takista, küsimus on, kui seda propageerida, kas mitte hullemasse ämbrisse ei satuta. Ei tea.
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 24.01.2025 19:28:19 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
ma ei tahtnud elektrilevi võrgupaketti 2€ kuutasuga

Kus seda pakutakse? Tahaks ka. See 5-10x odavam kui tavapakett
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007




sõnum 24.01.2025 19:35:11 vasta tsitaadiga

Viimased paar päeva on olnud Telia ühendus kuidagi erakordselt aeglane. Speedtest näitab vaid miski 5-10Mbit kiiruseks. Tehtud resa kõikvõimalikele asjadele, tolku netu.
Algas täpselt siis, kui Telia neid oma teavitusi välja saatis icon_mad.gif

_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2025 19:37:21 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Kui täna on Elisa ja Tele2 maksutõus, siis sellega pole sul midagi teha, isegi iseteeninduses mitte.
Ja mida sa Telia mobiilsidepakettide hinnatõusuga iseteeninduses teed? doh.gif Täpselt samamoodi, MITTE MIDAGI!

Täiesti masendavalt ja amatöörlikult läbiviidud kampaania. Oma segaste sõnumitega suudeti ka need kliendid tagajalgadele ajada kel pakettides midagi ei muutu.
Sest Telia enda kehva kommunikatsiooni tõttu räägitakse meedias klientide jõuga üleviimisest kallimatele pakettidele.
Sisekoolitus ka puudulik, erinevad kanalid, kõneisikud räägivad eri juttu.

Saan aru et taheti paremat aga teostus on 1. klassi tasemel.

Look Right, kõigil nüüd uued uhked kiired paketid, ju võrk ei pea enam vastu. Aeg hinnatõusuks. /s

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 169 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 158
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raul141
HV veteran
raul141

liitunud: 17.05.2003




sõnum 24.01.2025 19:48:19 vasta tsitaadiga

Kas antud juhul konkurentsiametiga sellliseid hinnatõuse ei peaks kooskõlastama?
Tanel kirjutas:
tsitaat:

Olemasoleva koduinterneti hind EI tõuse mitte kellelgi kui nad just kiirema internetiga ei soostu.

selles püant ongi, et peab minema esindusse või veebilehele sellist tegevust tõkestama doh.gif
See oli vanasti räkit.

_________________
dell somm ding mi poi
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pois11
HV Guru

liitunud: 11.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2025 19:52:27 vasta tsitaadiga

Huvitav millal Diili kliendid 5G peale üle viiakse?
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2025 20:04:51 vasta tsitaadiga

raul141 kirjutas:
Kas antud juhul konkurentsiametiga sellliseid hinnatõuse ei peaks kooskõlastama?
Tanel kirjutas:
tsitaat:

Olemasoleva koduinterneti hind EI tõuse mitte kellelgi kui nad just kiirema internetiga ei soostu.

selles püant ongi, et peab minema esindusse või veebilehele sellist tegevust tõkestama doh.gif
See oli vanasti räkit.

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 24.01.2025 20:06:45 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:
Sest Telia enda kehva kommunikatsiooni tõttu räägitakse meedias klientide jõuga üleviimisest kallimatele pakettidele
miks kehva kommunikatsiooni tõttu? jutt on õige. telia viibki kliente jõuga üle kallimatele pakettidele.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2025 20:12:06 vasta tsitaadiga

raul141 kirjutas:
Kas antud juhul konkurentsiametiga sellliseid hinnatõuse ei peaks kooskõlastama?
Tanel kirjutas:
tsitaat:

Olemasoleva koduinterneti hind EI tõuse mitte kellelgi kui nad just kiirema internetiga ei soostu.

selles püant ongi, et peab minema esindusse või veebilehele sellist tegevust tõkestama doh.gif
See oli vanasti räkit.


Hinnamuudatused, huupi pakun, et enamik teenusepakkujatest on oma kliendi, teenuslepingu tingimustesse kirja pannud.
30 päeva etteteavitamisega on lubatud muuta hinda, paketti, teenust vms. sarnast. See on ka juriidiliselt korrektne.
Kliendid on sellele alla kirjutanud.

Mida Telia tegi, teavitas 30 päeva ette, muutis paketi teenust suuremaks sama hinnaga, sellega kaasneb hinna muutus ja kui rakendub 30 päeva möödudes ka hinnamuutus. See on päevapõhine, ehk kui klient ei jõua mingil põhjusel 30ndal päeval paketti tagasi muuta, siis 32 päeval tagasi muutes, rakendub ainult vana ja uue paketi hinnavahe, sentides. Kui ta ei oska ega saa ka kuni 90 päeva möödudes paketti tagasi pöörata, siis rakendub küll suurema paketi kuutasu, aga saab seda teha. Kuna eelmainitud oli ka soodsama või sama paketiga ülemineku variant, siis ma ei tea kas soodsama hinna saanud klient vana kallima paketi peale üle minnes, peale maksma peab. Mõnes mõttes jabur soov, aga mine sa tea.
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaitK
HV veteran
MaitK

liitunud: 14.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2025 20:42:10 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:

Mida Telia tegi, teavitas 30 päeva ette, muutis paketi teenust suuremaks sama hinnaga, sellega kaasneb hinna muutus ja kui rakendub 30 päeva möödudes ka hinnamuutus. See on päevapõhine, ehk kui klient ei jõua mingil põhjusel 30ndal päeval paketti tagasi muuta, siis 32 päeval tagasi muutes, rakendub ainult vana ja uue paketi hinnavahe, sentides. Kui ta ei oska ega saa ka kuni 90 päeva möödudes paketti tagasi pöörata, siis rakendub küll suurema paketi kuutasu, aga saab seda teha. Kuna eelmainitud oli ka soodsama või sama paketiga ülemineku variant, siis ma ei tea kas soodsama hinna saanud klient vana kallima paketi peale üle minnes, peale maksma peab. Mõnes mõttes jabur soov, aga mine sa tea.


Sa proovid ühe lõiguga lahendada kahte probleemi. Tee nüüd vahe sisse ja vaata mis rahva päriselt keema ajas:
1) Hinnatõusud (misiganes ajast ette teavitatud ja seadusega kooskõlas)
2) Vägagi shady praktika kus kõik pakkumise valimisse kuulujad viiakse jõuga üle uuele kiirusele ning nad peavad hakkama ise rabelema, et mitte sellest osa saada, sest tagajärjeks on küll kiirem nett kui ka hinnatõus prooviperioodi lõppedes.

Punktis üks saavad kõik telekomid puid alla iga sendi eest niikuinii ja sellega pead olema leppinud ning kaitsta polegi mõtet, sest kes see vastu tuult ikka urineerima hakkab.

Punktis 2 aga tuldi geniaalse lahendusega välja nii kiiresti, et polnud mõeldud sellele:
a) Mis saab siis kui see ei meeldi klientidele? - Ei meeldinud mitmetele, paistis veider TTJA-le ning meediamajad kogusid artiklitega klikke.
b) Kas meil on sellisel juhul valmislahendus, et nad saaksid samal päeval loobuda pakkumistest? Ei
c) Kas saab pöörduda esindusse ja pakkumisest loobuda kohe samal päeval? Ei ja kirsiks tordile oli veel "arusaamatus"
tsitaat:
Telia ühendusteenuste osakonna juhataja Evelin Neerot ütles esinduses toimunut kommenteerides Fortele: „Hetkel tundub, et konkreetse juhtumi puhul on tegu arusaamatusega. Kui klient ei soovi proovida kiiremat koduinterneti paketti, saab ta sellest koheselt loobuda ja lasta end kampaania valimist eemaldada.“
Ta märkis, täpsemalt oli tegu „sisemise infovahetuse pinnalt tekkinud arusaamatusega ning palume vabandust, et klient koheselt abi ei saanud“.
https://forte.delfi.ee/artikkel/120351444/telia-juhtum-korgema-hinna-pakkumisest-loobuda-soovinud-81-aastane-vanamemm-jai-esinduses-pika-ninaga

d) Kaasati tuld kustutama Telia Eesti pressiesindus või juhtkond kui kõik lahtise leegiga põles? Ei - sõna aga sai muidu tubli osakonnajuhataja. Juhtkond ja teised tähtsad bossid kui vits vette kadunud.
e) Tehti korralik damage control ja kommunikeeriti klientidele, et mismoodi selle käigus "hind langes"? Ei aga sa olid esimene, kes üleüldse ütles missuguse loogika alusel see hind "langes". Ülejäänud näevad tulevikus vaid hinnatõusu (üldiselt loetakse hinnatõusuks see, et asja eest peab rohkem eurosid välja käima kui varem).
f) Loodeti, et paljud kliendid jäävad kiiremat netti tarvitama või ei märkagi seda mõne eurost lisa igakuisel arvel pärast proovieperioodi lõppu? Yes ja fuck yes.

Et katsu nüüd ka mõtteid koondada ja tubli, et selgitad aga PR kahju on juba tehtud ja piinlikkust võiks silmad ja suud täis olla ning natuke enesekindlus kõikuma lüüa. Selle silumiseks on üldiselt organisatsiooni ladvikus inimesed kes vist ei ole tabanud ära olukorra tõsidust.

Kolleegide najalt ütlen, et selline pakkumine oli 50-50, kellele sobib, kellele mitte. Sellest aga ei saa keegi aru, et miks peab klient lõpptulemusena võimlema kui talle see asi ei sobi... Tema ju ei algatanud seda.

_________________
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju!
Kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 24.01.2025 20:57:27 vasta tsitaadiga

Ma oleks selle kampaaniaga igati nõus kui üksainus nüanss oleks teisiti, kui prooviperiood lõpeb lähed tagasi endisele paketile. Ma olen selle juba korra valinud, miks tuleb aktiivselt sekkuda kui see asi jääb alles? Kui hakkas meeldima ja soovid et uus kiirus säiliks, SIIS lähed iseteenidusse ja ütled et jah palun mulle see hea pakett thumbs_up.gif

Küsimus, mitu % kasutajatest üldse tajub et kiirus on suurem? Mitte itimehed vaid keskmine tarbija.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 188 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaabakas
HV veteran
kaabakas

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2025 21:24:02 vasta tsitaadiga

Küsimus on selles, mitu % kasutajatest üldse tajub, et arve on suurem. Ja mitu % kastuajatest viitsib üldse süveneda sellesse pahna, mis kogu aeg postkasti sisse jookseb.
Elementaarne (äri)loogika ütleb, et paljudel lendab selline värk radari alt läbi ja nõnda võib ettevõtte sissetulekut kenasti kasvatada. Ega Rootsis ka lihtsad ajad pole, eks, kuskilt tuleb see hapusliguraha kokku ajada. Küll selle pahameele kuidagi maha vaigistab, rahval on homme juba uued mured.
Kui eriti edumeelset bisnesi ajada, siis võib ehk maale tuua mõne meerikamaa telkojuhi, neilt saab õppida kuidas iga kuu arvete peal suures koguses "vigu" teha. Tuleb välja, et "vigu" võid teha miljonite kaupa, aga kaebama tulevad ainult üksikud, neil parandad "vea" ära ja elu lill.

_________________
Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2025 21:37:39 vasta tsitaadiga

Telial on ka järelmaksu arvutamisega probleeme icon_rolleyes.gif

Samsung S25 hind 909.-

Telia annab 24 kuu peale 0% intressiga kuumakseks 38.70.- ehk kokku 928.80.-
Elisa annab 24 kuu peale 0% intressiga kuumakseks 37.88.- ehk kokku 909.12.-

_________________
!!
Kommentaarid: 312 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 250
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2025 22:09:09 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
Ma oleks selle kampaaniaga igati nõus kui üksainus nüanss oleks teisiti, kui prooviperiood lõpeb lähed tagasi endisele paketile. Ma olen selle juba korra valinud, miks tuleb aktiivselt sekkuda kui see asi jääb alles? Kui hakkas meeldima ja soovid et uus kiirus säiliks, SIIS lähed iseteenidusse ja ütled et jah palun mulle see hea pakett thumbs_up.gif

Küsimus, mitu % kasutajatest üldse tajub et kiirus on suurem? Mitte itimehed vaid keskmine tarbija.


Aga äkki enamikele meeldib, kui hind langeb, jääb samaks, või tõuseb mõnede eurode võrra aga kiirus duubeldatakse, nemad ei pea ju minema klikkima, et jah, soovin jätkata icon_biggrin.gif
Kes teadlikult tegutseb ja arvab, et ma ei taha, klikib tagasi.

Jah, pakkumine oleks võinud olla teistpidi, kiri, kas soovid ja siis enamasti trashi. Ma ei taha midagi. Nii see oleks võinud olla või siiski?

kaabakas kirjutas:
Elementaarne (äri)loogika ütleb, et paljudel lendab selline värk radari alt läbi ja nõnda võib ettevõtte sissetulekut kenasti kasvatada. Ega Rootsis ka lihtsad ajad pole, eks, kuskilt tuleb see hapusliguraha kokku ajada. Küll selle pahameele kuidagi maha vaigistab, rahval on homme juba uued mured.
Kui eriti edumeelset bisnesi ajada, siis võib ehk maale tuua mõne meerikamaa telkojuhi, neilt saab õppida kuidas iga kuu arvete peal suures koguses "vigu" teha. Tuleb välja, et "vigu" võid teha miljonite kaupa, aga kaebama tulevad ainult üksikud, neil parandad "vea" ära ja elu lill.


Lohutuseks seegi, et Telia Company peakontor võib asuda Rootsis, aga kes on omanikud? Aktsionärid. Kus nad elavad? Seda ei oska öelda, ilmselt siin ja seal. Nemad soovivad ka dividende.


viimati muutis indrpo 24.01.2025 22:13:53, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 24.01.2025 22:15:03 vasta tsitaadiga

telia tegi kahte asja korraga - muutis lepinguid ja tegi kampaania. viimane on selgelt lepingumuudatuste peitmiseks ja hämamiseks.
tundub, et neid tabas üllatusena, et mingi hulk kliente loeb, mida kirjutatakse ja üritab aru saada.

üldiselt on see telia tegevus umbes sama lähenemine nagu ukselt-uksele vanuritele tolmuimejate müümine.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2025 22:16:22 vasta tsitaadiga

Telia kolistas räigelt ämbrit, see on fakt. Nüüd panid otsa veel mobiilsed paketid mida enam ei müüda......ulme tüübid
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.01.2025 22:23:23 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Telia kolistas räigelt ämbrit, see on fakt. Nüüd panid otsa veel mobiilsed paketid mida enam ei müüda......ulme tüübid


Mobiilipaketid on hullem kui vana Kadaka turg.
Siin ei kolise ämbrid vaid terve turg, hinnad tõusid kõikidel mobiilsideoperaatoritel, olgu siis leti pealne või alune pakkumine. Valusam vist on isegi viimastel.

Soojendame putru:
https://epl.delfi.ee/artikkel/120352223/robert-reisman-kauboikapitalisti-krokodillipisarad-telia-andis-tugeva-hoobi-nii-enda-kui-kogu-telekommunikatsioonisektori-mainele
https://ari.geenius.ee/rubriik/uudis/keskaja-inimesena-twitteris-kuulsaks-saanud-robert-reisman-liitub-tuum-aga/

Vahel võib huvitav olla, märgata inimesi kes räägivad millestki, mis tegelikult ei huvita neid endid, ei puuduta, pole kuulnudki, aga siis justkui on vaja millestki rääkida, et "laval" olla, et redelil samm ehk isegi kõrgemale astuda, rahvast kaasa haarata.


viimati muutis indrpo 24.01.2025 23:49:40, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BA79
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2021




sõnum 24.01.2025 22:59:16 vasta tsitaadiga

PM avaldas uudise, et muutmisele lähevad ka lastepaketid : https://majandus.postimees.ee/8179016/telia-muudab-lastele-moeldud-teenust-tellijaid-ootab-hinnatous
Nojah. Hinnatõusuralli on täies hoos ja see enne ära ei lõpe, kui mingi "majanduspauk "ära käib ja turul suur muutus toimub. Keegi peab alla andma ja pillid kotti panema ja seda tõenäoliselt kõikides jaemüügivaldkondades, alates toiduainete segmendist kuni ehituskaupade segmendini välja, multimeedia, internet, meedia samuti.

EDIT:

Mobiilipakettide osas, juba eile käisin kontrollimas oma pakette. Muutusi polnud, ent täna jahvatavad teemat meediaportaalid edasi ja nüüd ei teagi, kas peab valmis olema või siis igaks juhuks korra nädalas hinnakirju üle vaatama, sest enam ei saa üldse kindel olla millal, mis, kui palju tõuseb. Siiani Teliale lojaalne mobiilsideklient olnud (number Telia võrgus alates 2000 aastast). Ühtki numbri liigutamist pole teinud juba EMT ajast, parimatel aegadel jagati veidi soodustusi, et viimased 10 aastat mitte midagi peale selle, et mobiilide vahetamine läbi tähtajalise lepingu oli lihtsam. Olen kursis, et Mobiilse Elu mahte ja tingimusi sageli muudetakse, aga noh mind see väga ei huvita, hetkel miinimumpaketi peal ja nii ka jääb. Niipalju vist mõjutab, et kui miinimumpaketi hinda ka tõstetakse siis ühel hetkel tuleb piir ette ning kaaluda operaatori vahetust. Kus see piir on, ei oska öelda. Praegu on Miinimumi hind 6€. Vast kusagil 10€ juures tuleb lagi sest mul koondarvel 2 numbrit ja maksta 20€ riigisiseste kõnede eest on veits liiast. Nukker on olukord seetõttu, et ka teised operaatorid tõstavad hindu ja mingi ühe euro pärast vast pole mõtet tõmmelda.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaitK
HV veteran
MaitK

liitunud: 14.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.01.2025 00:11:16 vasta tsitaadiga

Ja tuleb ka kommunikatsiooniinimeselt kriitikat.
https://epl.delfi.ee/artikkel/120352223/robert-reisman-kauboikapitalisti-krokodillipisarad-telia-andis-tugeva-hoobi-nii-enda-kui-kogu-telekommunikatsioonisektori-mainele
tsitaat:
Ühe juhtivtöötaja põhjendus hinnatõusu osas kaldub oma küünilisuses suisa absurdini: „See on paindlik lahendus, mis annab klientidele otsustusõiguse ja kontrolli oma teenuse üle“.
Tegelik olukord on risti vastupidine: Telia otsus muuta ühepoolselt internetipakette võttis klientidelt otsustusõiguse ja kontrolli oma teenuse ja selle hinna üle.

tsitaat:

Võtmeteenuste üleval pidamise kulude kasv ning seeläbi teenuste kallinemine on osaks viimaste aastate normaalsest protsessist. Riskid ja kulud seoses küberturbe, infrastruktuuri, suurenenud sisendhindade ja üldkulude ning veel pikalt jätkuva nimekirja reaalselt mõistetavate ja adekvaatsete põhjustega on avalikkusele teada. Niivõrd hästi teada, et teenuspakkujatel pole põhjust klienti rumalaks pidada. Enamgi veel – rumalana kohelda. Keerulised ajad antakse üldiselt andeks, vassimist ja lollitamist aga mitte.

_________________
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju!
Kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.01.2025 00:27:07 vasta tsitaadiga

Aru ma ei saa sellest seakisast. Oleks lihtsalt öeldud, et käibemaks, inflatsoon ja blablabla, tõstame hinda siis mõni vaikselt kiruks, aga suurt kisa poleks. Kui selle paari lisaeuro eest kiirema ühenduse ka saab, siis on kisa lahti.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.01.2025 00:35:19 vasta tsitaadiga

BA79, Lastenurk - Lastele pakett muutus tegelikult juba kuid tagasi koos hinnaga, lihtsalt nüüd lõpuks kaob vana ära, sisu muutus ka aga ega kõigega ei saagi kursis olla. See ei ole hinnatõus vaid vana teenuse lõpp ja uue algus.

MaitK, just sai sellele spetsialistile paar postitust tagasi tähelepanu juhitud. Kuivõrd ta kordab lihtsalt delfi jms. postitust uues kuues.

Vastus jääb samaks, ei ole hea Telia poolt lahendus uute pakkumiste tegemiseks aga lõppkokkuvõttes saavad kliendid kas midagi paremat nii hinna kui kiiruse osas, või siis nad ei soovi seda. Mõlemal juhul oleks olnud vaja kliendil teha valik, seekord suurem osa said kasu, väiksem osa saab keelduda.

napoleon kirjutas:
Aru ma ei saa sellest seakisast. Oleks lihtsalt öeldud, et käibemaks, inflatsoon ja blablabla, tõstame hinda siis mõni vaikselt kiruks, aga suurt kisa poleks. Kui selle paari lisaeuro eest kiirema ühenduse ka saab, siis on kisa lahti.

Maksutõusu hinnamuudatus on juba eelneval aastal läbi käidud, oli ikka kisa. Tuleb ka teiste pakkujate teemades.

Saagem ikka aru, hinnatõusu polnud, probleem oli selles, et paketimuudatus ühepoolselt teenusepakkuja poolt tehti. See on see kisa.


viimati muutis indrpo 25.01.2025 00:38:35, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tere112
Kreisi kasutaja
tere112

liitunud: 08.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.01.2025 00:37:10 vasta tsitaadiga

Telia palgaline kiidab ikka oma..
_________________
BMW
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaitK
HV veteran
MaitK

liitunud: 14.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.01.2025 00:44:41 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:

MaitK, just sai sellele spetsialistile paar postitust tagasi tähelepanu juhitud. Kuivõrd ta kordab lihtsalt delfi jms. postitust uues kuues.


Senikaua tulebki korrata kuni need PR inimesed oma Bali päikeselistest kodukontoritest välja pekstakse ja alustatakse damage control'iga. Serveeritakse sama asja teiseses sõnastuses, et jõuaks ka bossidele kohale. Ja nii tulebki teha ning seda rauda taguda kuni viimasele otsustajale on asi selge, et nii see kepp päriselt ei kõnni ja muudatused tuleb rahvale serveerida arusaadavalt mitte kantseliitlikult ning demagoogiaga.

Kuni peetakse klienti rumalaks ja saamatuks, seni peabki seda tegema. Kamaluga näiteid, et pikaaegne kliendisuhe ei maksa midagi ja paremaid tingimusi saad alles jalgadega hääletades.

_________________
Võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju!
Kust tuleb tolm ja kuhu kaob raha?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BA79
HV kasutaja

liitunud: 10.04.2021




sõnum 25.01.2025 01:26:46 vasta tsitaadiga

indrpo OK sõnastame siis ümber- Uus teenus UUE hinnaga. Niiviisi siis. Ma saan aru, teenuseportfelli aeg-ajalt ikka korrigeeritakse, aga lõpuks on nii, et kui olulist lisandväärtust ei ole lihtne lisada siis uue nime all kõrgema tasu eest ikka saab. Tsiteerin PM sissejuhatust artiklisse (pole minu väljamõeldud väide):Telia sulgeb 1. märtsil TV lisateenuse «Lastenurk» ja asendab selle teenusega «Lastele». Teenuse tellijad peavad hakkama maksma 1,95 eurot kõrgemat kuutasu.
Muutus: 3.05->5.00 OK, On küll viiekas, aga asi on põhimõttes.
Üldistatult, ei käi Telia kohta: Siia kümpa, tänna 20, sinna 5 sinna 7 jne jne. Lõpuks on nii, et side ja meelelahutus 100€ kuus, 1200€ aastas. Jõhker. Sisu oluliselt ei muutu, aga on muutunud hind, ilma et mingit olulist lisandväärtust oleks juurde saanud. Loomulikult kõikide teenuste hinnatõusude tuuleks hakatakse läbi sõeluma,et mis on lõppkokkuvõttes olulisem. Alguses on uute tingimustega kohanemine raske, aga ma usun, et kui kriitiline mass mõnest teenusest loobub kõrge hinna tõttu siis see mõjutab ka teenuspakkuja sissetulekut põhimõttel, et saeb oksa millel ise istub sest teenuse ülalpidamine muutub tuluallikast hoopis kahjumiks (kõrgema hinnaga lihtsalt jäetakse tellimata ja need vähesed kes tellivad ei kata teenuse ülalpidamisega seotud kulusid). Ja siis on juba keerulisem edasisi otsuseid vastu võtta, et mida pakkuda kliendile, kui kriitiline mass on läinud ja tagasi ei tule sest selle massi prioriteedid on muutunud.


viimati muutis BA79 25.01.2025 01:42:50, muudetud 2 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 354, 355, 356 ... 379, 380, 381  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.