praegune kellaaeg 03.09.2025 20:01:31
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
16.01.2025 20:30:13
|
|
|
Teglt kui veits vaeva näha siis UW1440'ga, Stalker 2's, 115-kuni monitori max fps näha ja see on piisavalt siidine, saab hästi nottida ja ilus. Kui resole up teha siis lendab kildudeks.
Mängust ka: Kuna järjepidevalt ei pela siis kipub tükke sisse viskama. Tihti on jäänud kusagil põneva koha peal pooleli ja siis kui jälle aega, on teema meelest läinud, mis teha tahtsin .Teine oht on kui läheb kondamiseks, mis on ka väga lahe...
See modide teema teeb mängu heaks.
Kas mingilt maalt ei saa enam tagasi minna? Või kui mäng läbi saab, kas siis jääb maailm lahti?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
16.01.2025 20:47:20
|
|
|
Nop lõpus tagasi minna ei saa kahjuks.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
17.01.2025 13:05:14
|
|
|
Palju huvotavat avastada veel.
Seekord sain Malachite juures selle ikoonilise F armori kätte, enne üritasin keerulisemaks asja ajada kui tglt oli hüpe seal;)
Spirit nimelise AK leidsin, lühem maa pealt paras laser, peab järgi vaatama kas suurema salve ja sihiku ka peale saab, siis põhrelvaks RPK asemel.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
23.01.2025 10:31:19
|
|
|
Kas selle AR automaadi raketikat saab ka kuidagi tulistada? Panin selle lisa jublaka külge ja rakette ka mingi 10 tükki aga kuidas neid tulistada saab? Firemode erinevaid proovitud aga ei tulista ühtegi raketti.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
23.01.2025 18:17:49
|
|
|
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
24.01.2025 10:32:20
|
|
|
Hoia B nuppu pikalt all. See ju nii aeglane. + Pluss veel see pikk animatisoon enne kui tulistada saad ja reload ka nii agelane.
Üks asi veel mida märkasin, et suuremad mutandid on jube piix tulistada. Vb relvad veel liiga nõrgad. Aga muu upgradediga Cracker ei tee neile mingit tagasilööki. Ja elusid on neil väga palju. Näiteks põdra peale läks üle kahe saja automaadi kuuli ja mitu kümmend haavlipüssi kuuli. Ja see põder jooksis mulle koguaeg sisse ja lõi mind persili maha. Super aeglane üles tõusmine ka muidugi. Sellist jama võitlust mäletan väga vanadest mängudest kus tookord ei teatud paremini teha. Aga praegusel ajal, see ei kõlba kuhugile Sellepärast ka nii palju medkite iga nurga taga. Ehk tugevamad relvad toimivad paremini.
Muidu mängul on keskmisest huvitavam stoori ja cutsened on ka hästi tehtud. Maailma avastamine ja relvade leidmine/upgrademine on suurim pluss sellel. Visuaalselt meenutab ka väga minu elukohta.
Väga soovitan modid peale panna, mis lasevad rohkem asju kanda ja nullistavad osade asjade kaalu nagu medkitid ja laskemoon. Ja see, mis stamiina kasutamist joostes vähendab. Sest siin tuleb väga palju joosta. Paljud missionid ~1 kilt sinna ja tagasi koguaeg. Ime ei ole, et sellel mängul nii madal hinnang on, ilma modideta on see ajukepp kuubis. Nii, et ei oska ka öelda kas see parem kui Stalker1, sest toda mängisin ilma moditeta läbi.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
24.01.2025 11:43:43
|
|
|
Gauss on suurte jaoks, muu on mõttetu Suurte elukate eest jookse minema, moona raiskamine.
Stamina jaoks oli mul Artifakt, mille lisamine andis tuntava vahe .
Esimesel läbitegemisel hoidsin igast moona omal kaasas, ehk läheb vaja. Mõttetu, kui maha ei müü. Sul ei pea olema kaasa 30 medi ja sidet, müü pooled.
Väga koguja oled siis taas artifaktid aitavad välja. Armori pealt saad kaalu kokku hoida üsna varakult, kui saad SSP-99, hiljem SEVA ürbi.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
24.01.2025 17:00:29
|
|
|
Mul kahtlane tunne et tormasid kuhigi väga sisse.
Põdra juurde jõudes peaks vähemalt SPAS+Kharod/Dnipro olema. Nendega lihtne, Rhino+ kollased kuulid poleks üldse vaeva.
Samuti pole ka Pseudogiant midagi hullu, paar magasiini Saigast ja pikali ta lamabki(ok vb siit ja sealt veel mõned valangud, aga need mitmesaja kuuli jutud on küll liiast)
Ehk ongi näha, et tõmbasid kusagilt poolt modidega liiga lihtsaks ja jooksid ajast ette.
Rahulikult ümbruskonda tuhnides leiaks head relvad, armori jne ja siis on mäng suht lihtne.
See on tglt kohe näha ka paljudes ülevaadetes ja kommides kui joostakse ringi nagu peata kanad ja pärast on mäng süüdi;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
terric
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2002
|
27.01.2025 03:11:08
|
|
|
ahvilõust kirjutas: |
Hoia B nuppu pikalt all. See ju nii aeglane. + Pluss veel see pikk animatisoon enne kui tulistada saad ja reload ka nii agelane.
Üks asi veel mida märkasin, et suuremad mutandid on jube <b>piix</b> tulistada. Vb relvad veel liiga nõrgad. Aga muu upgradediga Cracker ei tee neile mingit tagasilööki. Ja elusid on neil väga palju. Näiteks põdra peale läks üle kahe saja automaadi kuuli ja mitu kümmend haavlipüssi kuuli. Ja see põder jooksis mulle koguaeg sisse ja lõi mind persili maha. Super aeglane üles tõusmine ka muidugi. Sellist jama võitlust mäletan väga vanadest mängudest kus tookord ei teatud paremini teha. Aga praegusel ajal, see ei kõlba kuhugile Sellepärast ka nii palju medkite iga nurga taga. Ehk tugevamad relvad toimivad paremini.
Muidu mängul on keskmisest huvitavam stoori ja cutsened on ka hästi tehtud. Maailma avastamine ja relvade leidmine/upgrademine on suurim pluss sellel. Visuaalselt meenutab ka väga minu elukohta.
Väga soovitan modid peale panna, mis lasevad rohkem asju kanda ja nullistavad osade asjade kaalu nagu medkitid ja laskemoon. Ja see, mis stamiina kasutamist joostes vähendab. Sest siin tuleb väga palju joosta. Paljud missionid ~1 kilt sinna ja tagasi koguaeg. Ime ei ole, et sellel mängul nii madal hinnang on, ilma modideta on see ajukepp kuubis. Nii, et ei oska ka öelda kas see parem kui Stalker1, sest toda mängisin ilma moditeta läbi. |
Eks võiks ütelda, et ilu peitub detailides (Raudtee osas vähemalt asjad korras kui roosteaste välja jätta https://www.youtube.com/watch?v=awp-GzW6JNI).
Arendajad on üritanud natuke "arkaadi" stiilist jookse ja lase eristuda.
Põder on "soomustatud" st. tavamoonaga jääd uhmerdama.
ot: |
Samas kui kiiresti püsti tõuseks kui 500 kg elukas su pikali tõukab... |
Enda soovitus hangi esimesel võimalusel Saiga D-12 kui pole ja suurema mahutavusega salv (9 vs 13).
Ja niidad pea kõike mutante lähedalt kui just relva käest ära ei tõmmata....
Modifikatsioonid on mingil määral asjalikult, ise kasutan kasutaja Busta poolt soovitatuid + remont 20% (ei ole ühikutega ega moonaga probleeme).
Päris ilma modifikatsioonideta võtan ka millalgi ette, hetkel rohkem ringi lonkinud ja põhiloos kuskil 80% juures arvan.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
28.01.2025 14:48:01
|
|
|
Täpselt ei tea, mis mode see peale sai aga saab meeletu koguse asju kaasa vedada. Abs kõik saab kaasa vedada pmst. Väga hea ei olnud kui teemaks läks siis ei leidnud asju ülesse, liiga palju asju 🥲
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
30.01.2025 18:45:38
|
|
|
Üritan kokku lugeda Exod. Nimed on kahe läbitegemise peale umbkaudsed...
Spoiler 
Tavaline, Diamond, Bullwark, Brumm, Operator, Cuirass, Liberty
, peaks nagu veel 1-2tk olema mälu järgi. Kõiki pole ise leidnud, 1l ainult joonise(blueprint).
Läksin kotti peidetud pudi järgi, siis tuli meelde, et seal nriga seif, aga teepeal sinna avastasin pusle, mille taga tunnelid. Leidsin
Spoiler 
Operatori
, tükk aega tuhlamist, aga seda väärt...
Hetke seisuga 7...
viimati muutis Vael 15.02.2025 16:14:25, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
31.01.2025 12:32:39
|
|
|
Sai ka üle pika aja käima pandud ja natukene edasi tehtud. Nüüd 1.1.4 patchiga juba kannatab ikka mängida ka, enam ei tundu olevat tõesti Rostokis mem leaki ja asi jookseb ka kuidagi ludinal. FSR sees siis hoiab fpsi kuskil 130 tuuris, varasemalt oli 110 ringis kuskil. Eks näis mis see suurem patch teeb ja toob.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
31.01.2025 14:49:25
|
|
|
Wow sircaa mission wtf. 100 sõdurid ümber ringi kõik tulistavad. Iga sekundi tagant heali end üldse ei saa tulistada. Tõestab kui sitt see võitlus süsteem on. Üksikud väiksed grupid on ok aga horde mode küll mitte!
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri23
HV veteran

liitunud: 17.01.2005
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
01.02.2025 14:38:03
|
|
|
See on jah rohke taktikaline laskmismäng, jooksed heale positsioonile ja siis annad tina.
Lõpus SIRCAA, seal ei tulegi sõdida vaid lihtsalt läbi tormata varju...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
6kantv6ti
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2013
|
01.02.2025 21:38:54
|
|
|
Side missioonid on siin mängus ikka üle prahi, mitu korda olen olnud külili maas ja naernud.
Mängin carry weight mod-ga, et saaks kohad ära lootida kollid ja siis kunagi sorteerida ja asjad maha loopida, seega mul võimekus veits rohkem kola (seega ka vorste) kaasas kanda.
Jalutan mööda metsa ringi ja seal kuskil lepapuu all istub jahimees, kes õudsasti tahab mu abi saada Chimera maha nottimisel, ainuke tingumus on tal see, et söögikraami ei tohi kaasas olla. Loopisin siis metsa all kõik vorstid samblasse ja läksin temaga all in chimerat jahtima. Kuda ei tulnud oli chimera.
Päris pull oli pärast oma vorste kokku korjata.
Sapaka ostmine mingite tontide käest oli ka selline teema, mis meenutas päris elu. Vaatad üle, ostad ära, ja siis kui sõitma tahad minna siis, "noo aga meil võtmeid pole, pane suvakas artifact kapoti peale, tunni aja pärast laeb aku ära ja pill liigub liigub nagu kulda".
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
02.02.2025 13:11:23
|
|
|
Muideks ühes garaažis vedeleb PDA kus kurdab et 3a ajas juppe taga auto kokkupanemiseks. Aga pole saadavust(umbes nagu rtx5090 väljalase spämm) ja kui leiab juppe siis need kiiritust täis(ehk pole võimalik käidelda).
Lõppkokkuvõttes ongi Zone täis sõidukite surnuaedasid.
Niipalju targemaks sain ka et osad pusled(eriti Ward poole peal tehes), ei olegi võimalin lahendada, kuna dokumente/PDAsid korjates ei teki vastavat märget enda PDAsse.
1 oli Wardi Armory ja 2ne Orbita suur seifiuks
Hea et rohkem tunde ringi ei tuhlanud ja YT abiks oli;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
08.02.2025 16:30:17
|
|
|
Mnjah. Peale teist rünnakut Dugale on memory leak Rostokis tagasi. Taaskord mängu progress takerdunud, uuesti patchi ootuses
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
terric
HV kasutaja

liitunud: 06.11.2002
|
14.02.2025 02:09:24
|
|
|
Uus 1.2 lapp tuli välja.
Kas mulle tundub või kuidagi "artefactide" kättesaamine on raskemaks läinud
ilmub ja hüppab edasi ja mõnes kohas kaob mõne objekti sisse st. skanneril näha ja kuulda aga kätte ei saa.
Ja tundub, et seda "kaelakeede" tõrget vist ei remondita kui valel ajal on neid korjatud...
30 minutit vaatasin ja vähem juhuslikke vaenlasi tekkis...
Aga eks ma läbin seda ka valesti, ei püsi loos jne.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
15.02.2025 00:55:16
|
|
|
Kipub ka käest minema. Küll uuriks sealt ja siit Mis teema seal oli....
Fps on sama, pilt palju sujuvam või siis ootab kuni veel optimeeritakse...
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
15.02.2025 07:26:22
|
|
|
sai ka lõpuks korralikult mäng ette võetud ja nüüdseks on vist mingi ~25h tehtud ka. ütleme nii, et eks igasugu iseärasusi siin leidub...aga suures plaanis on tegu ikkagi kõigi aegade parima sellist tüüpi mängu, kui mitte kõige parema shooteriga üldse. ja päris pika puuga. see kuidas maailm on välja joonistatud ja välja mõeldud ning ka "ära täidetud" on ikka täiesti tippude tipp, bar none!
teisest küljest, ilma tohutu hunniku modideta vist ei suudaks mängida aga noh, eks võib öelda et need modid ongi stalkeri seeria tugevus ja pluss.
alustasin kohe suurelt ja julgelt veteran tasemel, kuigi pole aastaid ühtegi arvutimängu enam mänginudki alguses oli ikka sigaraske, nüüd on lihtsalt raske.
tuleb tõdeda, et palju sellest hirmujutust, mida eelnevalt sai loetud erinevate asjade kohta, suuremas osas pole kas üldse tõsi või siis pole lihtsalt piisavalt seganud, et kuidagi häiriks. näiteks kokku on jooksnud vaid korra (kui shader compiling välja arvata). konkreetseid bugisid stoorides mina pole siiani ühtegi kohanud. üldse on bugisid pea olematu hulk...kui välja arvata mängudisaini bugid - aga need on pigem lihtsalt vale/halb disain, mitte niiväga kogemata sisse jäänud vead.
asjad, mis häirivad:
1) stealth on sisuliselt võimatu, õigemini ongi 100% võimatu. mingi 1,2 kutti saab vaikselt maha parimal juhul mõnes kohas, peale seda tüübid müstiliselt avastavad su läbi seinte
2) peale cutscene võitlused on täiesti P*SK, lihtsalt mingi tont hüppab näkku või saad millisekundi pealt otse feissi tina lihtsalt naljanumber täiesti, et sellise asjaga nii alt on mindud
3) triggered stuffi on suht palju ja vahel on see häiriv, samas kordagi pole keegi päris pähe spawninud ega midagi sellist. väga naljalt isegi ei saa tihtipeale aru (st. ei näe) kus ja millal täpselt vaenlased sisse laetakse
4) mutandid on originaalis täiesti absurdsed tankid + nende tapmine tegelikult ei ole reeglina optional, vaid on hädavajalik ja kõik see värk mõjub kohutavalt peale surutuna kohati. kirss tordil, et neilt ei saa mingit looti
5) economy on f*cked. modimine hädavajalik
6) lootimine muutub pikapeale igavaks kuna tõsiselt head kraami saab ikka üliharva, kogu upgrades süsteem näiteks võiks olla skeemide leidmise põhine...aga ei ole. relvade mooduleid võiks ka vahel leida aga neid ka praktiliselt null. artifaktid on suures osas põhimõtteliselt useless ja isegi raha saab nende eest olematult väga, vähemalt veteran raskusel
7) taskulamp on täiesti haige nali...mõnitamine
sellegipoolest super mäng, super maailm, päris hea stoori mida isegi viitsib natuke jälgida, päris head vahelduvad kõrvalmissioonid. ÜLIhea sound design, ÜLIhea graafika. ÜLIhalvasti jookseb kohati aga teisest küljest 3000 seeria kaardiga vabalt mängitav kõrgete gfx settingutega
kas keegi teab mõnda modi, mis reaalselt muudab päeva mängus a'la 4x pikemaks kui öö? kõik mis olen leidnud tunduvad sellised, mis muudavad lihtsalt tsüklit pikemaks aga ka pime aeg on siis rämepikk...seega täitsa mõttetu kokkuvõttes
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
15.02.2025 13:47:38
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
sai ka lõpuks korralikult mäng ette võetud ja nüüdseks on vist mingi ~25h tehtud ka. ütleme nii, et eks igasugu iseärasusi siin leidub...aga suures plaanis on tegu ikkagi kõigi aegade parima sellist tüüpi mängu, kui mitte kõige parema shooteriga üldse. ja päris pika puuga. see kuidas maailm on välja joonistatud ja välja mõeldud ning ka "ära täidetud" on ikka täiesti tippude tipp, bar none!
teisest küljest, ilma tohutu hunniku modideta vist ei suudaks mängida aga noh, eks võib öelda et need modid ongi stalkeri seeria tugevus ja pluss.
alustasin kohe suurelt ja julgelt veteran tasemel, kuigi pole aastaid ühtegi arvutimängu enam mänginudki alguses oli ikka sigaraske, nüüd on lihtsalt raske.
tuleb tõdeda, et palju sellest hirmujutust, mida eelnevalt sai loetud erinevate asjade kohta, suuremas osas pole kas üldse tõsi või siis pole lihtsalt piisavalt seganud, et kuidagi häiriks. näiteks kokku on jooksnud vaid korra (kui shader compiling välja arvata). konkreetseid bugisid stoorides mina pole siiani ühtegi kohanud. üldse on bugisid pea olematu hulk...kui välja arvata mängudisaini bugid - aga need on pigem lihtsalt vale/halb disain, mitte niiväga kogemata sisse jäänud vead.
asjad, mis häirivad:
1) stealth on sisuliselt võimatu, õigemini ongi 100% võimatu. mingi 1,2 kutti saab vaikselt maha parimal juhul mõnes kohas, peale seda tüübid müstiliselt avastavad su läbi seinte
2) peale cutscene võitlused on täiesti P*SK, lihtsalt mingi tont hüppab näkku või saad millisekundi pealt otse feissi tina lihtsalt naljanumber täiesti, et sellise asjaga nii alt on mindud
3) triggered stuffi on suht palju ja vahel on see häiriv, samas kordagi pole keegi päris pähe spawninud ega midagi sellist. väga naljalt isegi ei saa tihtipeale aru (st. ei näe) kus ja millal täpselt vaenlased sisse laetakse
4) mutandid on originaalis täiesti absurdsed tankid + nende tapmine tegelikult ei ole reeglina optional, vaid on hädavajalik ja kõik see värk mõjub kohutavalt peale surutuna kohati. kirss tordil, et neilt ei saa mingit looti
5) economy on f*cked. modimine hädavajalik
6) lootimine muutub pikapeale igavaks kuna tõsiselt head kraami saab ikka üliharva, kogu upgrades süsteem näiteks võiks olla skeemide leidmise põhine...aga ei ole. relvade mooduleid võiks ka vahel leida aga neid ka praktiliselt null. artifaktid on suures osas põhimõtteliselt useless ja isegi raha saab nende eest olematult väga, vähemalt veteran raskusel
7) taskulamp on täiesti haige nali...mõnitamine
sellegipoolest super mäng, super maailm, päris hea stoori mida isegi viitsib natuke jälgida, päris head vahelduvad kõrvalmissioonid. ÜLIhea sound design, ÜLIhea graafika. ÜLIhalvasti jookseb kohati aga teisest küljest 3000 seeria kaardiga vabalt mängitav kõrgete gfx settingutega
kas keegi teab mõnda modi, mis reaalselt muudab päeva mängus a'la 4x pikemaks kui öö? kõik mis olen leidnud tunduvad sellised, mis muudavad lihtsalt tsüklit pikemaks aga ka pime aeg on siis rämepikk...seega täitsa mõttetu kokkuvõttes |
Nightvision vast tuleb millalgi ikka ja artifaktid on väga head kui neid õigesti kasutada, pead rohkem anomaaliates oma scanneri käima panema. Olen leidnud päris mitu legendary artifakti, mis näiteks radiatsiooni kahjustuse täiesti 0-i viib. Artifakt ise eraldab max radiatsiooni, aga kui peale paned siis ta enda radioatsiooni kaitse viib 0-i kahju kaasa arvatud teiste artifaktide radiatsioon sind ei lõhu ning maailmas saab suht ladnalt ringi joosta ilma radiatsiooni kartmatta. Rahandusministeerium on neil tõesti kehval tasemel, ise kasutasin mingeid glitche et raha teha, enam pole viitsinud ja finants püsib konstantselt seal 200k ringis kuna kuulid maksavad ja neid leiab väga palju.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
15.02.2025 16:11:42
|
|
|
1) öösel taskulambita saab keset heinamaad noaga exo suit tüübi maha, lisaks saab terveid baase maha võtta( nad küll muutsid püstoli ja summutit, teas kuda nüüd)
2)HS Readyness perk püstoliga
3)AI spawn? Nii ja naa, enamasti on täitsa talutav ag näiteks Prupyat ikka 1 hoov lõputu spawniga. 90% ei ole häiriv, palju kisa lihtsalt.
4)Proovi madalamat raskusastet sis....
5) Proovi madalamat raskusastwt+ pole vist Lesser Zonest välja saand.
Kusagil 35h ja Garbage alas hakkabõige mäng pihta. Õigesti mängida(Stalker raskusel) siis on raha nagu raba käes.
Juba LZ on 5(kui mitte 6) anomaaliat kust saab artifakte müügiks
6) nagu enamus punkte- pole piisavalt veel mängu mängunud paistab. Maailm on träna täis kui ainult otsida. Tänse sessiooniga näiteks leidsin 3 Exot(Bull, Bumm, Dia).
2 moditud relva millelt sain summuti ja sihiku Ermile, lisaks 2 suuremat magasini erinevatele relvadele. Ning 5-6haruldast Bluprinti.
Seega kui silmad lahti teha siis leidub träna(ka legendaaraet) lademetes.
Pappi hetkel 700k arvel ja parandan/uuendan relvastus valimatult, see mida hetkel katsetada tahan see ka full upgrade saab...(va Exo, mis mul Dugast saati Operator seljas)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
15.02.2025 17:11:03
|
|
|
Vael kirjutas: |
1) öösel taskulambita saab keset heinamaad noaga exo suit tüübi maha, lisaks saab terveid baase maha võtta( nad küll muutsid püstoli ja summutit, teas kuda nüüd)
2)HS Readyness perk püstoliga
3)AI spawn? Nii ja naa, enamasti on täitsa talutav ag näiteks Prupyat ikka 1 hoov lõputu spawniga. 90% ei ole häiriv, palju kisa lihtsalt.
4)Proovi madalamat raskusastet sis....
5) Proovi madalamat raskusastwt+ pole vist Lesser Zonest välja saand.
Kusagil 35h ja Garbage alas hakkabõige mäng pihta. Õigesti mängida(Stalker raskusel) siis on raha nagu raba käes.
Juba LZ on 5(kui mitte 6) anomaaliat kust saab artifakte müügiks
6) nagu enamus punkte- pole piisavalt veel mängu mängunud paistab. Maailm on träna täis kui ainult otsida. Tänse sessiooniga näiteks leidsin 3 Exot(Bull, Bumm, Dia).
2 moditud relva millelt sain summuti ja sihiku Ermile, lisaks 2 suuremat magasini erinevatele relvadele. Ning 5-6haruldast Bluprinti.
Seega kui silmad lahti teha siis leidub träna(ka legendaaraet) lademetes.
Pappi hetkel 700k arvel ja parandan/uuendan relvastus valimatult, see mida hetkel katsetada tahan see ka full upgrade saab...(va Exo, mis mul Dugast saati Operator seljas) |
Enamasti leiab ammot ja vodkat ka nii palju, et paarkümend tuhat random loot runniga saab pea alati. Müüsin endal stashi ka tühjemaks ja sain juba sealt kasutamata kola ja ammo pealt pea 500k
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
15.02.2025 18:38:20
|
|
|
end889, mis raskusel mängid? ma ei tea kuidas on asi teiste raskuste peal aga veteraniga vähemalt ma ei ole ausalt öeldes mitte mingisugust reaalset efekti kogenud seni ühegi artikaga, va radiatsiooni teema. selle puhul need natuke toimivad ehk annavad mingit tajutavat efekti. võimalik, et mingid hyper taseme omad üleüldiselt on paremad aga asi on selles, et ega esimesed ~24+h mängimist ei ole/ei leia neid kõrge taseme omasid kuskilt nagunii.
ja usu mind, ma otsin absoluutselt kõik asjad ülesse, mis võimalik on üldse üles otsida olen mänginud seni lesser zone, garbage, cordon, cement, chemical, wild island. ehk siis need mapid on põmst kõik kas täiesti või peaaegu täielikult läbi tuhnitud ja kogu stoori + side'd tehtud. ei ole just vähe map'e aga mul on nüüdseks kaks nö. vägevamat artikat, ja tohutu hunnik neid kõige nõrgemaid ning paar mingit keskmist. nõrgematega ei ole mitte midagi teha, keskmistega ka eriti mitte. mängu päris alguses sain mingi "keskmise" bleeding arti näiteks - paned selle külge või mitte, no mitte mingit reaalset vahet mängus ei ole. veritseb täpselt ühtemoodi. jällegi ma ei oska öelda - võibolla madalamal raskusel on ja võibolla on suurem vahe, aga mäng peaks olema balansitud nii, et igal raskusel mängu üks põhimehaanika toimiks siiski silmnähtavalt/tuntavalt.
naljakas oli üleüldsegi see, et kui 2 sellist nõrgemat peale visata siis hakkas päris kiirelt radiation tõusma ning pilt koguaeg virvendas ning iga natukese aja tagant tuli viina panna. nii et kahju rohkem kui kasu. muidugi ma lisasin kohe vastavad modid, et madala tasemega ei oleks mingit virvendust, et artikad ei annaks üldse radiationit...aga no kokkuvõttes on isegi nende modidega täiesti mõttetu kasutada suuremat osa artikaid, mida nendelt esimestelt mapidelt leiab. mänguaja pooleks ma usun, et ma olen vähemalt kolmandiku kui mitte ligi poole mängust siiski nüüdseks juba läbinud.
hind, mis traderid basic arti eest maksavad on ka naeruväärne. 2k??? krt ma saan mingi lambise relva eest ~1k ja neid leiab igalt poolt lademetes, ilma et peaks mingi skänneriga kuskilt anomaaliaväljades otsa saama. ühesõnaga jah rahandusministeerium on pekkis, aga noh on nagu on - üldiselt minusugune hull looter saab rahadega hakkama, kuid asja repairida on ikka sigakallis ja upgrade saab ka vaid valitud teha. traderite käest ise ostnud terve mängu jooksul pole ainsatki asja sest ostuhinnad on ju täiesti ajuvabaduse tipp tuhat raha mingi 30 basic padruni eest jne.
nad oleks võinud asjale õige nime anda. mitte trader, vaid olekski lihtsalt röövlist kokkuostjad ja neid röövlist kokkuostjaid võiks saada ähvardada või nende mehi kuskil põõsa taga maha lasta ning seeläbi sundida neid suurest hirmust maksma asjade eest 1/25 hinna asemel näiteks "tervelt" 1/10
põmst, kõik muu on täiesti üleelatav tegelikult. kuid epic aimbot npc'dega peab midagi saama teha. see on ebanormaalne kuidas tüübid kütavad suvaliste relvadega a'la lõigatud shotgun mulle mingi 300 meetri pealt järjest pihta, samal ajal kui jooksen kuskil põõsaste vahel ja puude taga mingisugune maklane better gunfights+range mod sai peale pandud aga minumeelest see suurt midagi paremaks ei muutnud. väga tihti tuleb ikka ette seda, kus mina isegi ei näe vastase kujutist aga see muudkui kütab ja tabab. siin peaks olema mitte ainult võimatu tabada, vaid npc mingisugune max vision distance limit peaks juba sellise asja välistama. njha, eks näis äkki mõni teine mod ajab selle teema korda kunagi.
ma võin samuti hiilida kuskil mingi üksiku tüübi selja taha ja ta noaga maha võtta. aga see ei ole isegi mitte ligilähedaselt see, millest ma rääkisin nii et Vael kahjuks sinu "argument" ei päde nice try though. ja üleüldse, kui on võimalik ÖÖSEL ja TASKULAMBIGA sul mingi tüübi selja taha hiiliga heinamaa peal siis sellist asja ma nimetan samuti täiesti katkiseks stealthiks. teine asi oleks kui lihtsalt pimedas või öövaatlusseadmega hiilid sinna. aga jah, sinu jaoks on absoluutselt kõik kõige parem ja veatu mängus, sellest sain juba ammu aru lugedes eelnevaid kommentaare siin teemas, juba ammu ennegi kui ise üldse mängima olin hakanud. kui nii siis nii, eks igaühele oma aga minu jaoks on naljakas niivõrd delulu fanboy juttu lugeda mulle samuti mäng meeldib nagu selgelt eelmises kommentaaris ütlesin aga see ei tähenda, et ma ei võiks näha ja ausalt tunnistada kõiki neid suuri probleeme, mis mängus praegu on. suuremalt jaolt on see kõik lihtsalt konfi küsimus ehk siis lihtsalt valikud, mis teatud game designerid on mängumehaanika disainis teinud. paistab, et neil ei jäänud eriti (pigem ABSOLUUTSELT üldse) aega neid konfe testida ja lasti lihtsalt asi välja nii, et enamvähem mängida saaks ja ei peaks enam edasi lükkama. õnneks saab väga palju asju ümber modida ja seeläbi õnneks ilmselt kunagi tuleb ka väga nauditav full mod välja. hetkel need üksikud modid töötavad suht hektiliselt, osad ei tööta üldse, osad tekitavad veidraid konflikte jne. aga võimaldavad siiski juba praegu muuta mängu mängitavaks
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|