Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 00:11:40
|
|
|
Palju Teslal kasko maksab? Kui ma vaatasin, siis just kasko pärast jäi valikust välja, väga kohitsetud variant oli alates 70 eur kuus.
Mu cybergolfil on kõik kindlustused kokku 30 kopikatega ainult ja mitte kõige lahjemad.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 00:16:44
|
|
|
Janis kirjutas: |
Palju Teslal kasko maksab? Kui ma vaatasin, siis just kasko pärast jäi valikust välja, väga kohitsetud variant oli alates 70 eur kuus.
Mu cybergolfil on kõik kindlustused kokku 30 kopikatega ainult ja mitte kõige lahjemad. |
Mul on kallim pakett võetud ja 57eur kuu lhv. Oleks saand alla 50. Tavakindlustus 9.9eur kuu if's. Harjumaa.
Lisaks liipariga ostes pakutakse ju EVle 1.45% ka. Kõik see muudab spm autod aina mõtetumaks KUI on võrdset EVd üldse pakkuda. Ülisuure mahtuvusega universaale ju pm pole. Samuti pole väga Pacifica taolisi suure pere autosi jne.
viimati muutis M8T0 07.01.2025 00:19:53, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 00:18:53
|
|
|
No siis ei saa ikka öelda, et odav oleks. Keskmisest autost lampi 2x rohkem maksta pole väga mõtet.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 00:23:56
|
|
|
Janis kirjutas: |
No siis ei saa ikka öelda, et odav oleks. Keskmisest autost lampi 2x rohkem maksta pole väga mõtet. |
Ja nüüd võta samade näitajatega spm auto kasko ja kindlustus. Kui ei huvita siis pole mõtet ka vaadata selliseid autosi.
See on veider külg asjal, et EV artuluse grupid on alati täis neid tüüpe kes ajavad taga ainult maksimaalselt odavat sõiduhinda. EV hoopis suurem hea külg on ju see sõidudünaamika mille saad. Kui see sõidu hind aint tähtis on siis ma kordan - tuleks võimalikult odav pann osta. Mitte isegi 10k maksta.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 00:27:06
|
|
|
Hübriid corolla 2x odavam kui sul näiteks.
On 5 ust ja viib punktist a punkti b. Raha kulub sama palju sõitmisele kui elektrikat kiirlaadijas laadida. 2x odavam ka.
MRTO kirjutas: |
EV hoopis suurem hea külg on ju see sõidudünaamika mille saad. |
Aga seda pakub ka 10k maksev EV. Mina tahaks, et näiteks mul oleks auto lahjem isegi, ECO modes sõidan ja igal pool kogemata ratas ringi ning rehvikulu korralik. Linnas süstimisel on sellest 150kw võimsusest maa ja ilm
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 00:27:24
|
|
|
Janis kirjutas: |
Hübriid corolla 2x odavam kui sul näiteks.
On 5 ust ja viib punktist a punkti b. Raha kulub sama palju sõitmisele kui elektrikat kiirlaadijas laadida. 2x odavam ka. |
Pane veel lpg ka otsa ja saab alla 3eur sajale. Sõidumõnu sealt aga ei saa. Müüsin eelmise auto maha mis 13.5s suutlikusega oli kuna lahjaks jäi kasutusele ja soovidele
Ma sõidan alati sport modes kuna tahan, et millimeeter vajutades liiguks.
viimati muutis M8T0 07.01.2025 00:28:25, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
07.01.2025 12:25:52
|
|
|
MRTO kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Aga selleks pidid kui kalli auto ostma? Ostad 3x odavama auto ja suva see paar liitrit sajale rohkem, ikka soodsam. |
Ma ostsin auto kriteeriumiga, et veerandmiili suutlikus on alla 13s kindlalt. Samuti neli ust ja piisavalt ruumi. Valikus on näiteks m340ix mis täpselt sama või 440dx mis 13.2s kahjuks juba. Võrdleme nüüd hindasi (alates 50k kasutatuna )ja kulusi. Muus osas sama suured autod. |
Võtame seda asja nii, et kui tahad tõesti perfi peale minna (vähesed tahavad), siis see lineup on tõesti selline, et ev teeb enamusele hinna ja võimekusega silmad ette. Puudu jääb komfordist ja kvaliteedist. Samas, kui perf ei huvita, siis on ökdiisel või hübriid ikkagi odavam, kui ev. Lõpetaks ära juba selle soigumise veerandmiili teemal.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
07.01.2025 12:28:22
|
|
|
veerandmiil Eestis
jätkuvalt mõnel ikka vähe valus.
Ei suuda need teslad siin vähe suurema lumega liikuda...järelikult siis nii tuuningrehv all, et mu Nokiani lamell kõvasti parem
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
07.01.2025 12:41:37
|
|
|
Ju siisd mõnele pole kohale jõudnud, et kaal eeldab vähe paremaid rehve. Eks mingid nantangid all...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 12:46:41
|
|
|
Tegelt tagamootoriga EVga üllatavalt hea sõita paksus lumes, üllatusin. Suvel jällegi raskus parajaks miinuseks
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 12:49:13
|
|
|
Mul on uued yokohama lamellid all ja täna hommik oli pigem lõbus kui keeruline. Teised ei tahtnud ainult kuidagi liikuda ees ja igalpool. Rimi parklas polnud keegi koristamas käinud ja sai kuhugi mördihunnikusse meelega pargitud.
Põhimõtteliselt ainuke häda kui põhjapeale jääks - muidu läheb igaltpoolt läbi. EV nö tractioncontrol on ju spm omast mitukümmend korda väledam ka.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 12:53:28
|
|
|
Saaks vaid tractionit välja lülitada….oleks veel parem talvel sõita
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002
|
07.01.2025 12:54:17
|
|
|
Janis kirjutas: |
Saaks vaid tractionit välja lülitada….oleks veel parem talvel sõita |
S3XY buttoniga saad
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
Aeg maha 1p
liitunud: 04.06.2022
|
07.01.2025 12:55:46
|
|
|
Magic kirjutas: |
Ju siisd mõnele pole kohale jõudnud, et kaal eeldab vähe paremaid rehve. Eks mingid nantangid all... |
Kuidas see mõne Tesla rehvivalik üldistada kannatab. Võiks kuskil Norra kommentaariumis trollida, suur osa elanikkonnast nõrga aruga ukerdavad oma Tesladega vabatahtlikult lumes..
Vaikselt ajan ka autovahetuse plaane, ikka nii, et loed vahid netis ja juba peaaegu selge, kui tuleb paar nädalat muuga tegeleda ja saad aru, et sai end veits ennatlikult üles köetud Viimati kõvatasin Tesla Model Y peale, et peaks suurema pagassiga olema (ek peab kunagi päriselt ka üle mõõtma) ja tõepoolest vähe kasutatu hinnad ei jää palju alla uute hübriidide hinnale. Ja nagu vaikselt selgub, ega kõikidel tootjatel see hübriidindus on ka veel esimene katsetus ja siit-sealt kostab nurinat nii töökindluse kui remondikulukuse suhtes.
Isiklikult olen hübriidi alati hinnanud nö kõige totramaks valikuks, kus kaks tehnoloogiat koos lugematu arvu juppidega pardal, mis peavad koostöös töötama ja nagu teada, mida rohkem juppe seda rohkem asju mis rikneda saab. Ehk hübriidiga peaks sihtima vist a'la garantiiaja pidada ja seejärel uus, ei isuta 10-ndal kasutus aastal lotot mängida ja karta kalleid juppe-remonte maksta.
Tesla puhul heidutab enim kohaliku teeninduse puudumine, mul skoda puhul juba ebamugavus kui auto päevaks teenindusse läheb ja ei kujutaks ette, et pean suva vea isegi garantiivea pärast sõiduki teise riiki organiseerima. Kuidas praktikas Tesla omanikud seda teevad, kas kirjutatakse enda 2 tööpäeva korstnasse ja võetakse ette reis lähimasse Tesla teenindusse Leetu, Rootsi, Soome või on mõistlikum treileriga auto sinna-tagasi saata. Muidugi võib rike olla ise juba selline, mis eeldab treileril transporti..
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
07.01.2025 12:58:37
|
|
|
No vähemalt siin nad väga liikuda ei suuda...ringile jõudes pole kiirendusest ju kasu. saan aru, et need turboringi servad käivad mõnele üle aju, aga sõita 20-ga ringi mida saab 50-ga läbida
Hübriid on nii ja naa, aga Toyota viimane gen ju väga hea.
Hooldus peab kohapeal olema, olgu jutt mis tahes.
viimati muutis Magic 07.01.2025 13:01:12, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 12:59:57
|
|
|
Janis kirjutas: |
Saaks vaid tractionit välja lülitada….oleks veel parem talvel sõita |
Ma saan kõik maha võtta ja vajadusel ka esimootori välja lülitada äpist. Lisaks nupust aku eelsoojendus jne.
Enhauto commander olemas. Parajalt lustimas käinud juba 😁
viimati muutis M8T0 07.01.2025 13:02:54, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 13:02:22
|
|
|
Kõike poleks vaja, ainult traction et kohalt paremini ära saaks libedaga
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.01.2025 13:03:24
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kõike poleks vaja, ainult traction et kohalt paremini ära saaks libedaga |
Selleks on slip start nupp originaalis juba. Drift mode jne on aftermarket jubinaga mul.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002
|
07.01.2025 13:05:29
|
|
|
Ma suvel seda drift mode-i proovisin korra. Kui peeglist rehvisuitsu nägin siis lõpetasin ära, rehvidest hakkas kahju..
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 13:07:35
|
|
|
Ma liiga vana mingiks driftiks pole ammu talvel ka üritanud
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
07.01.2025 13:09:00
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kõike poleks vaja, ainult traction et kohalt paremini ära saaks libedaga |
No kui lisakaal tagasillal, siis peaks keskmise bemmiga võrreldes juba nii või naa paremini olema.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.01.2025 13:11:22
|
|
|
Jah aga traction blokib ristmikel jms ikka liiga palju. Kraabib kohalt ära erksamalt ju
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
07.01.2025 13:13:07
|
|
|
Mingit läbilibisemist timmida ei saa?
nn. off-road säte...reeglina saab ju gaasi juurde vajutada ja see nullib selle lolluse ära.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
|