No tuleks vaadata mis boeingu uue 777x sertifitseerimisega toimub. alustati seda 2013- 14 aastal ja ikkagi pole kuhugi jõutud. Alles avastati tõsised konstruktsiooni vead mootori kinnitustes. Arvestades et esialgne 777 pandi disainimisse 1989-90 ja esimene kommerts lend toimus 1995.
777x programm algas 2011 esialgse plaaniga lennata 2017-2018. Sertifitseerimine algas 2017, mitte 2012-2014. Ära palun aja segi esmast paberipahna tegeliku füüsilise testimise ja sertifitseerimisega - esmane paberimajandus on vajalik, et ettevõte saaks lennukit ehitama hakata ja ka katselende teha, kommertslendudeks sertifitseerimine algab peale seda kui esimene lennuk angaarist välja veereb ning see juhtus 2018a. Esimene testlend oli 25 jaanuar 2020 ja sealt algas kommertslennu sertifitseerimine. Jah, algne plaan oli 2021 ja hetkel "mitte varem kui 2026", kuid vaatamata hilinemistele ei ole tegemist dekaadi jagu veninud paberimajandusega vaid kogu programm ise hilineb.
Võrdluseks - A350 programm sai alguse 2003/2004 ja FAA sertifikaat tuli 2014. Esmasest konseptsioonist esimese lennuni (14 juuni 2013) läks ~10a. 777x puhul oli see aeg 7a. A350 sai alguses väga kõvasti mööda päid-jalgu klientidelt - Qatar nõudis meeletuid hüvitisi värviprobleemide tõttu...
Jah, 777x sertifitseerimine venib aga osa selles on ka 737MAX programmil - arvestades selle fopaasid võtab FAA asja oluliselt tõsisemalt (mis pole teps mitte halb) ja nõuab rohkem paberikraami kui nt omal ajal Airbus pidi andma (sest enne 737MAX-i oli suhtumine stiilis, et tootja teab mis ta teeb ja ega ta tahtlikult rumalusi tee... noh, tuli välja, et päris nii asjad ikkagi ei ole).
Ehk, et see viibimine pole teps mitte nii hull kui siin meedia pilti loob... Boeingul on tõsiseid probleeme aga ega ka Airbus (ega ka Embraer või Bombardier) ka puhas pole...
Parem võrdlus kuidas asju teha vs kuida mitte teha oleks vast Pratt & Whitney ja nende praegune mootorifopaa - PW1100G/PW1500G mootoril on nii tootmisdefekte kui ka süsteemseid probleeme mis mõjutavad A220/A320/E2 lennukeid ja kogu jama vajab ~1000 lennuki remonti. Iga remont on mingi 300-400 töötundi, kogu asja parandamine võtab poolteist kuni kaks aastat ja toob miljardeid kahju lennufirmadele kes lihtsalt ei saa lennata (laias laastus on see probleem põhjuseks miks Spirit pankrotti läheb). P&W aga ei peida pead liiva alla vaid annab valjult teada probleemidest ning aktsepteerib meeletuid nõudeid ja korralikku kahjumit (Boeing lootis, et "äkki pääseb").
Ongi kama, 32 milli saab aastas, eelmise aastaga võrreldes tõusis palk 45% samal ajal kui teistel boeingu töötajatel on tõusnud palk 15 aastaga tervelt 1%.
Ajab sama juttu nagu tüüpiline poliitik.
Eks jah nüüd FAA inspektor on iga süsteemi ja protseduuri "testimise-läbiviimise" kõrval, arvestades mis boeing max seeria 737-ga kokku keeras. Kui selle mcas süsteemi juurde tagasi tulla, siis boeing lisas ühe sensori juurde, nüüd siis 2. Jääb täiesti arusaamatuks selline teguviis. Küll muudeti tarkvara, et mcas enam jõuliselt lennukit üle ei saa võtta. _________________ pWn
Eks jah nüüd FAA inspektor on iga süsteemi ja protseduuri "testimise-läbiviimise" kõrval, arvestades mis boeing max seeria 737-ga kokku keeras. Kui selle mcas süsteemi juurde tagasi tulla, siis boeing lisas ühe sensori juurde, nüüd siis 2. Jääb täiesti arusaamatuks selline teguviis. Küll muudeti tarkvara, et mcas enam jõuliselt lennukit üle ei saa võtta.
Eks Boeing on üks peamisi posterchilde DEI poolt põhjustatud katastroofile. Kui ikka enam pole tähtis oskused ja haridus ning kogemus, vaid millena end defineerid, siis hakkavadki lennukid alla kukkuma, sest neid ei disaini mitte oma ala parim, vaid "õige" insener.
Oleks ikka eriti mannetu laev koos lastiga tagasi anda, kesiganes siis selle omanik paberi peal olema peaks ja siis oma taskust kõik kahjud kinni plekkida. Et laev siis lahkumisel saaks veel mõned kaablid pooleks künda.
Teine ankur enne tagastamist ära lõigata
Ainult kui koos ketiga.
Sellisel tankuril on ankrukett ilge jurakas ja ESTLINK ning sidekaablid kraabib ja lömastab ka tühja ankruketi lohistamine. Seal võib iga lüli üksi mitu tonni terast olla. _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Lülid ikka mõnekümne kilosed. Kett ise võib olla kokku mõnedkümned tonnid. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Lülid ikka mõnekümne kilosed. Kett ise võib olla kokku mõnedkümned tonnid.
Tundub, et hindasin suurusjärgu võrra üle jah.
Vist tonniste lülidega ankrukette ei ole jah, aga veerandtonnised on täitsa olemas. Selles suuruses tankuril aga ilmselt mitte.
Kohaliku meedia teatel on viimastel andmetel hukkunud 12 inimest ja veel umbes 30 sai vigastada.
CBS News vahendab, et tunnistajate sõnul rammis jalakäijaid suurel kiirusel liikunud pikap-auto, mille juht seejärel väljus ja alustas tulistamist, kuni sattus kohalesaabunud politseiga tulevahetusse. Laskude kuulmist kinnitasid ka CNN-i allikad.
...
tsitaat:
Vene gaasitransiidi lõpetamine mõjutab ka Moldovast lahku löönud Transnistria piirkonda, mis jäi ilma Venemaalt pärit gaasist. Seoses sellega lõpetati pealinnas Tiraspolis toasooja ja sooja vee tarnimine, erandiks üksnes tervishoiuasutused ja hooldekodud. Tarbijatel soovitatakse sooja hoidmiseks täita akendes ja rõdudes olevad praod ja koguneda korteris ühte tuppa. Tiraspolis on kolmapäeval kaks soojakraadi.
viimati muutis MatchMaker 01.01.2025 17:43:22, muudetud 1 kord
The suspect accused of plowing a vehicle through a crowd on Bourbon Street in New Orleans, killing 10 and injuring at least 30 on New Year’s Day, is named Shamsud Din Jabbar, according to a law enforcement source, Nola.com reported.
The outlet also reported the suspect is 42 years old and that he was carrying an Islamic State in Iraq and Syria (ISIS) flag in the vehicle.
Law enforcement sources revealed that Livelsberger, who died Wednesday in the explosion outside the hotel, had previously served at the same military base as New Orleans terrorist Shamsud Din Jabbar.
ufo56, miks sellist videot üldse vaja avalikult levitada? _________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.