Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
07.12.2024 14:14:58
|
|
|
Kui keset lahingut vaja relv ära visata ja seljakotist uus võtta, siis kas on lihtsam moodus kui i tähega seljakotis lohistada neid ja uimerdada kola hunnikus?
Parandus 1.04 juba tulekul - mul seni ikka suht vähe probleeme olnud: mõni uks ei tööta kohe vms. 1x oli kui avasin oma laeka, siis viskas pildi mustaks ja arvuti oli täiesti tumm, ventikad ainult elasid. https://steamdb.info/app/1643320/depots/
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
07.12.2024 16:42:08
|
|
|
Wiltz, ja sinna see koer ongi maetud, kes millega paralleele tõmbab või tahab tõmmata. Mulle meenuvad RPG mängud ja W3 sest seda vast kõige rohkem tehtud- samuti olid seal kollid, siin ka kollid. Kollidelt kola kogumine ka jutuks olnud: W3 sai meeletus koguses mingeid keeli ja kondipuru kogutud ja siis oli ruum otsas, seega ma ei leia et S2 kollidelt mingi mõttetu kola saamine asja huvitavamaks oleks teinud. Samas on kollidelt kola kukkumas, mingi missioon, mida ei ole leidnud veel.
Lisaks teejuhtidele tekib "kiireid rändamisvõimalusi veel juurde", mida rohkem ringi kolada, seda huvitavamaks läheb.
Ja AI koha peal- iga BF ja CoD mäng on sama lolle sirgjoones pimedalt mööda jooksvaid puupäid täis;) Tegemist multi miljardi $ firmadega, iga mäng on 90$, ja keegi ei kuku neid review bombima. Kui asja rahulikumalt võtta ja miinused ja plussid kokku lüüa, siis (minu meelest vähemalt) on S2 plusse rohkem.
Tegin väikse artifakti ringi, leidsin veel terveid relvasid ja rüüsid ka, 100k koos. Sai uuendusi jälle lubada terve rida. Nagu šoppamas oleks käind;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
07.12.2024 18:19:44
|
|
|
Vael kirjutas: |
Wiltz, ja sinna see koer ongi maetud, kes millega paralleele tõmbab või tahab tõmmata. Mulle meenuvad RPG mängud ja W3 sest seda vast kõige rohkem tehtud- samuti olid seal kollid, siin ka kollid. Kollidelt kola kogumine ka jutuks olnud: W3 sai meeletus koguses mingeid keeli ja kondipuru kogutud ja siis oli ruum otsas, seega ma ei leia et S2 kollidelt mingi mõttetu kola saamine asja huvitavamaks oleks teinud. Samas on kollidelt kola kukkumas, mingi missioon, mida ei ole leidnud veel.
Lisaks teejuhtidele tekib "kiireid rändamisvõimalusi veel juurde", mida rohkem ringi kolada, seda huvitavamaks läheb.
Ja AI koha peal- iga BF ja CoD mäng on sama lolle sirgjoones pimedalt mööda jooksvaid puupäid täis;) Tegemist multi miljardi $ firmadega, iga mäng on 90$, ja keegi ei kuku neid review bombima. Kui asja rahulikumalt võtta ja miinused ja plussid kokku lüüa, siis (minu meelest vähemalt) on S2 plusse rohkem.
Tegin väikse artifakti ringi, leidsin veel terveid relvasid ja rüüsid ka, 100k koos. Sai uuendusi jälle lubada terve rida. Nagu šoppamas oleks käind;) |
Mis asi see w3 veel on ?
Mul peale uute nvidia driverite tegemist uuesti crashib. Tegin ddu-ga clean installi kuna driverid väga crashisid, ka keset chromei kohati pildus artifakte. Nüüd clean install ja korras, aga stalker 2 ikka pillub crashi miski pärast. Jääb jälle uut pätsi ootama.
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
07.12.2024 18:52:46
|
|
|
Nähtavasti ta räägib witcheri mängust.
Ma pole küll väga kindel, et sinna just koer maetud on. Eks paralleele võib proovida tõmmata ka rollercoaster tycooniga kui vaja aga ma arvan suurema osa inimeste jaoks kes mänginud nii stalkereid kui witchereid, on nende mängude suht ilmselged erinevused siiski..no suht ilmselged. Üleüldine zanr võib jah sama olla aga combat on TÄIELIKULT ja absoluutselt erinev, mitte lihtsalt erinev vaid täiesti erinev põhimõte ja skeem. Ja sellest edasi juba hargneb kuidas väga paljud muudki asjad on ikka väga erinevad sest kokkuvõttes sellised mängud siiski combati ümber ju ehitatud on.
See, et nii ühes kui teises mängus on "kollid", pole küll nüüd just eriti tõsiselt võetav näitaja nende kõrvutamiseks. Mis seal veel olla võiks, roosad ükssarvikud ja lasteaialapsed, et selliste tegelaste vastu toimub võitlus paljudes muudes mängudes?
Kokkuvõttes on kõik loot, mida sa ükskõik millised mängus saad ja kogud mõttetu kola. On selle asja nimeks AK47 või keel...sisulist vahet väga ei ole. Point on selles, et teha asi (looti otsimine ja kogumine) mängija jaoks piisavalt huvitavaks. Selleks on vaja palju erinevat tüüpi looti ja on vaja ka töötavat economy't ehk et sa tunneksid, et sul on selle lootiga actually midagi peale hakata. Või vähemalt sa arvaksid, et äkki millalgi hiljem võib olla.
Probleem stalkeris kollide ja nende "lootimatusega" seisneb selles, et sa kulutad nende peale meeletu koguse laskemoona, relv degradeerub ja võibolla saab ka armor damaget ning healthi läheb. Aga kõige selle kulutamise eest vastu ei saa mitte tuhkagi! Saan aru jah, et on vist tahetud suunata mängijat kolle mitte tülitama ja nö. pigem neid vältima, ära jooksma jne. Aga no wtf, kuhu sa jooksed või mida sa väldid kui "AI" on nii algeline, et asju lihtsalt swapnitakse sulle triggeritega nina ette ja selja taha.
Kui AI'd hakata võrdlema täielikult skriptitud koridorimängudega nagu bf'd ja cod'd siis what are we even talking about??? Nendes mängudes ei ole AI'd ja ega väga nagu ei peagi olema. Mida sa selle hullu AI'ga sellist tüüpi mängudes ikka peale hakkaksid. Aga nad nagu ei reklaami ka enne release'i, et vaadake maailm, mis imeline uus supervõimas AI meil nüüd on Igaüks teab, mis tüüpi shooteritega tegu ja teab, mida sealt oodata ja mida mitte
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
sant
HV veteran

liitunud: 04.08.2003
|
08.12.2024 01:53:09
|
|
|
Originaal stalkeri AI ei old tegelt nii hea midagi, pika maa pealt snipides oli alati tunne et mängin surnud mängu kus ai on väljas. Modid seda ei parandanud. Summuti kasutamine oli ebastabiilse lõpptulemusega ja modides jällegi tekitas surnud mängu tunde kus ai on väljas, kogu baasi sai maha lasta ilma mingi tulevahetuseta. Täiesti ebareaalne.
Modides saadi ideaalselt paika tulevahetus lähedalt ja keskmaa pealt Imo oli granaadi viskamine paigas oblivionis, järsku käis pauk ja surnud
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
08.12.2024 02:26:19
|
|
|
Päris esimeses tõesti mitte jah. Aga minumeelest hilisemates osades oli ikka juba parem küll. Ja nendes veel natuke hilisemates osades ehk tasuta mängudes, mis olid siis nö. community versioonid mängust...no seal oli üldiselt ikka VÄGA hea! Kui aus olla siis AI oligi ainuke põhjus miks ma viitsisin neid mänge veel uuesti mängida ja lausa läbi mängida. Ja päris paljusid "suuremaid lahinguid" sai mängitud sõna otseses mõttes 10 korda sest lihtsalt nii krdi hea oli ning igakord toimus midagi jälle natuke teistmoodi. No + siis see, et vähemalt pooltel juhtudel sain kuskil suure lahingu keskel surma, kuna AI ikkagi reaalselt oligi nii pagana hea ja suutis mind kambapeale kuidagi ära kottida
Snipimise koha pealt ma väga ei oska kaasa rääkida sest pole sellega kunagi eriti olnud huvi tegeleda. See on lihtsalt nii mõttetult overpowered mehaanika, et ei näe nagu pointi. Sama hästi võiks lihtsalt kirjutada konsooli käsu "all enemy die" ja siis jalutada kuskile alale sisse. Samamoodi on ka teistpidi, et kui mängu AI on liiga overpowered "meeltega" ja näeb sind kuskilt kilomeetri tagant, läbi põõsaste (loomulikult ilma igasuguse binoklita) ja hakkab lambist kõmmutama. Snipimine kuulub inimene vs. inimese shooteritesse ehk siis onlaini. Ja isegi seal on see äärmiselt unsatisfying.
"Modides saadi ideaalselt paika tulevahetus lähedalt ja keskmaa pealt" Jep, nõus. Stalker 2 võiks ka ideaalses maailmas olla tulevahetus paigas lähedalt ja keskelt. Siin juba kannataks mängida ma arvan
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
sant
HV veteran

liitunud: 04.08.2003
|
08.12.2024 02:55:25
|
|
|
Wiltz, No clear sky oli suur samm edasi, aga, kui bullet damage ei oleks ülesse boostitud (mängija vastu siis) ja AI ei teaks KOGU AEG kus mängija on, siis oleks old kehv kogemus
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
aap14
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.09.2004
|
08.12.2024 12:33:19
|
|
|
Jätsin hetkel pooleli. AI probleemid ja täiesti kohutav loot süsteem, kus igal pool leiad ainult vorsti ja health packe tekitasid mõtte, et ehk tasuks aasta oodata enne kui rohkem kui mõned tunnid asja peale kulutada.
Olustik ja graafika on ilusad aga kõik muu vajab korralikult tööd
_________________ Slow is smooth and smooth is fast |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
08.12.2024 16:32:46
|
|
|
Pmst igasnteises kohas kuhu lähen leian 100% relvi, turviseid ja ammot(ammo tagavara maksab varanduse). Lisaks veel kui küsimärke linnade lähiümbruses uurida, siis leiab anomaaliaid ja sealt artifakte.
Hetke seisuga võtsin 0% SPAS, parandasin ja uuendasin kõik maxi ning 150k jäi veel kontole...
Vereimejad kukuvad paari pauguga, tõeline päevi näinud veterani tynne tekib. Kõik strateegia ja vara taga ajamine hakkab kuhjaga ära tasuma...
Draivude koha pealt, vb tasub vanemaid proovid "game ready" ei tägenda tänapäeval enam seda et kõige paremad ja stabiilsemad- ei tihka ka enda AMD 10ne pealt 12ne peale uuendada, 1 pangestumine ainult siiani olnud...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
08.12.2024 18:43:20
|
|
|
Noh üldiselt, kui väga paljud inimesed kes mängivad ütlevad nagu ühest suust, et stashidest leiab vaid vorsti ja marlit ning mõned üksikud vaidlevad vastu, et "Pmst igasnteises kohas kuhu lähen leian 100% relvi" siis ainuüksi see juba on märk sellest, et mänguga toimub midagi kahtlast ja economy/looting system on täiesti pekkis Ehk et kõigi nende jaoks, kes seiklevad ja möllavad ning tasuks muudkui vorsti saavad...neid ilmselt see väga ei lohuta, et sulle igalpool ainult relvi ja turviseid kingitakse
Ma ise muidugi arvan, et see erinevus seisneb lihtsalt erinevas mängu faasis. Kuskil lõpupoole kuuldavasti hakkab jah stashide sisu muutuma vähe asjalikumaks, ainult et selleks ajaks jälle pole neid asjalikumaid asju niiväga enam vaja.
Viimaseid uudiseid ja devide sõnavõtte lugedes kahjuks jääb mulje, et ega AI'd selles mängus ilmselt kunagi päriselt tööle ei pandagi. Või kui ka pannakse siis kogu selle asja optimeerituse tase on sedavõrd kehv, et sul on vaja ultra high-end CPU'd, et mäng üldse kuidagimoodi hädapärast mängitav oleks.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
08.12.2024 19:25:44
|
|
|
ise nüüdseks üle 80 tunni mänginud.. Story koha pealt tundub et päris korralikult üritatakse seda main story asja venitada et gametime pikem oleks. Samas otseselt ei nurise. Side Missioone ja asju on korralikult ja osaliselt päris huvitavaid. Stashi on kogunenud ohtralt ja pole enam probleemi parandamise ja upgrademisega olnud. AI on suhteliselt adekvaatne olnud, mis iganes paremat nad lubasid, aga pole väga probleeme praegusega märganud. Jah ei ole nii hea kui F.E.A.Ris vb aga piisav et tekiks huvitavaid olukordi kus flankitakse, rushitakse või kükitatakse peidus oodates mind.
Crashi pole mäng kordagi pannud selle aja jooksul, tundub et linuxi ja protoni all super stabiilne. Animatsioonide glitche on olnud. Voicelined on kohati erineva audio mixing leveliga olnud, kuid suures osas on mäng väga immersive ja huvitav.
Rostok on ainuke koht siiani kus framerate on kohati väga kesine, kuid mujal pole probleeme täheldanud.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
08.12.2024 21:03:36
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
Noh üldiselt, kui väga paljud inimesed kes mängivad ütlevad nagu ühest suust, et stashidest leiab vaid vorsti ja marlit ning mõned üksikud vaidlevad vastu, et "Pmst igasnteises kohas kuhu lähen leian 100% relvi" siis ainuüksi see juba on märk sellest, et mänguga toimub midagi kahtlast ja economy/looting system on täiesti pekkis Ehk et kõigi nende jaoks, kes seiklevad ja möllavad ning tasuks muudkui vorsti saavad...neid ilmselt see väga ei lohuta, et sulle igalpool ainult relvi ja turviseid kingitakse |
Või siis ühed mängivad Steamis ja Epicus, teised aga Game Passis ja kolmandad lasevad 1.0 pira, millel pole ühtegi paika peal
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
09.12.2024 04:04:52
|
|
|
Võibolla ka see, aga stashide sisu väga radikaalsest muutmisest pole ükski ametlik patch ega fix minuteada senimaani väga rääkinud. Nii et mis vahet seal ikka väga olla saab, kas lasta 1.0 pira või mingit viimast verssi
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
09.12.2024 09:26:11
|
|
|
stashidel pole midagi viga, muu mant tuleb mujalt. Stashi ainuke boonus on pmst usb pulk, mis paneb neid tuhlama.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
09.12.2024 09:47:07
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
Võibolla ka see, aga stashide sisu väga radikaalsest muutmisest pole ükski ametlik patch ega fix minuteada senimaani väga rääkinud. Nii et mis vahet seal ikka väga olla saab, kas lasta 1.0 pira või mingit viimast verssi |
Pirajad ei lase 1.0 midagi, hetkel nagu kuulnud olen siis 1.0.2 on ilusti peal ja inimesed rahul kui saab selle mänguga üldse olla.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
09.12.2024 09:54:44
|
|
|
Side questid on justkui selliselt üles ehitatud et main questi mööda minnes leiab need üles. Ma tegin väga palju sidequeste regioonides enne ära kui main sinnani jõudis ehk siis veits igavaks kisub kohati. Relvade balanss on täielik kelbas - sain revolvri enne kätte kui storyga selleni jõuaks mis teeb elu päris mõnusaks.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
09.12.2024 19:42:51
|
|
|
Kes see srashidest üldse rääkis? Stashide koti kõrval vedelevad 100% armorid ja relvad, surema os olen suva paikadesse sisse marssinud ja leidnud.
Näiteks Ecology suit ja Mercenary Suit mis muutuvat suht kasutuks kolaks juba mängu algul, saab 15k raha PDA peale.
Paljud kurdavad et pole aega ringi tuhlata.... OPEN WORLD mängus.
Kui ei ole aega tuhlata milleks siis üldse sellist tüüpi mängj mängida?
Leiab ka koha kust saab 2 artifakti korraga, 1 neist Leg siiani olnud. St vähemalt 25k kontol olemas.
Ma näiteks refundisin Elden Ringi 15m, kõik kiitsid küll et parim open world, kõik kutsub avastama, aga tundein et pole minu tüüpi mäng ja liikusin edasi.
Kui paralleeli sai tõmmatud, siis S2 tundub ka kõik rohkem s3da moodi, et viska kaart nurka ja jälgi mis ümber nurga toimub.
V b kauguses paistab mingi torn, sealt saab huvitava kõrvalmissiooni või träna.
Katus on viltu vajunud, vb leida viis peale hüpata, aga kui sellelt ei leidnud siis mis kürvalkatusele hüpates leiab? Vb 100% relva ja turvise?
Mõned stashid on lihtsalt ägedad vanakooli pähklit, hüppad 15 korda erinevatest kohtadest surnuks ja siis mõtled et oot oot teeks laiema ringi peale, topid bleed res ja pvys res artifanti pääle, ronid okastraati mööda katusele ja kohal.
Terve mäng on huvitavaid pisidetaile täis ja kui neist mööda joosta siis tulebki ainult vee ja leivaga leppida;) natuke vaeva näha siis on lõpuks kasud taga...
EDIT:
ot: |
Ja kel huvi AI vastu siis paneks märke Kingmakers mängule, peaks järgmine aasta välja tulema- mäletamist mööda UE5 mootoril jookseb aga kõik on custom build- graafika kui ka spetsiaalselt juurde moditud AI. |
EDIT2: Missioonile joostes lampi kohta jooksin sisse, küsimärki polnud, aga kaardil paistis mingi torn, ronisin otsa, leidsin uue moditud "my new baby"...(peaks mängu parim relv olema)(lisaks leidsin 100% pumpa kioskist millest mitu korda juba mööda jooksnud, 3-4k jälle arvel)
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
end889
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005
|
15.12.2024 17:24:35
|
|
|
Stashid ka mingi aja tagant nii öelda respawnivad või ei ?
Siiani kõik vanad tuttavad kohad on tühjad olnud, lootsin et miski random loot spawn toimub, või see mingi aja tagant?
_________________ Tiktok pole elu. |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
15.12.2024 17:57:01
|
|
|
Ma ei usu. Samad ka hea, vahel korjad koli kokku ja paned spordikotti hoiule.
Hiljen hea järgi minna...
Keegi kursis kus Kharod/Dnipro/Exo Suit saab täiustama hakata?
Red Forest läbi joostud, nüüd Burnt Forest-is. Malachite ja Rostokis pudinäpud kes ei oska midagi suurt peale hakata...
Yaniv on nagu silma hakanud.... see Red Forest kõrvall vist?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
15.12.2024 18:02:24
|
|
|
vaata sinna rongijaama, red forestist põhjapoole, enne pripyati
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
15.12.2024 20:52:21
|
|
|
Exot üldse jooksma sai panna ?
Alustasin uuesti läbimängimisega
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
16.12.2024 00:54:00
|
|
|
mingi vant on teinud päris hea reaalsete näidetega video/võrdluse sellest, milline oli PÄRIS Alife system mingi 15+ aastat tagasi, kuidas see toimis ja kuidas mõjutas mängukogemust https://www.youtube.com/watch?v=VcIeAEm5FBk
päris hästi seletab ja võrdleb praeguse mänguga. siin on välja toodud ka põhjused, miks mingisugust alife'i tegelikult stalker2's lähiajal päris kindlasti ei tule! ja võibolla ei tule kunagi...
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
16.12.2024 14:47:49
|
|
|
Jõudlus ei ole minu raual hea. Läheb hetkel pausile. Tulevikus võtan ette.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
16.12.2024 17:01:49
|
|
|
Leidsin üles jah, mõtlesin et tuleb koos missioonide täitmisega ette aga nagu Garbagesse jüudes tuli ise ringi tuhlata;)
Exol on uuendus jah, Sprint.
Mõnel Exol on see ainult blueprint taga kinni, ei maksa seda suure hurraaga uuendama hakata;)
Panin miskit 250k kohe täiustuste alla magama:p
Peab jälle paar ringi kaardile peale tegema ja artifakte kokku kraapima;)
Läksin Duga ossa paari kõrvale pandud turvise/relva järgi, kiire ring raha tegemiseks.
Välja kukkus nagu alati, iga põõsa tagune vaja läbi tuhnida, sai 2 100% turvist veel juurde, side missiooni tehtud. Sai korralikult ringi möllatud, varustus läbi ja 50k eest kraami kogunenud, mõnike d meetrit enne peidukat keerasin otsa ringi:p
Eks teinekord jälle;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
16.12.2024 18:38:44
|
|
|
esimene läbimängimine kestis umbes 130h. nuhkisin enda arust vähemalt 80% POI-dest läbi aga pärast youtubest nägin et päris palju saladusi/unikaalseid relvi jäi ikkagi avastamata.
nüüd juba teisel ringil.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
|