Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
29.11.2024 16:56:12
|
|
|
Muhekas kirjutas: |
Ma jätan selle mängu veel küpsema ju saab siis kunagi uuesti nullist alustada |
Praegu jah püstol on parim relv - saab reaalselt sihtida, kasutada, kiire salve vahetus. Kuplilasuga kohe vaenlane maha
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
29.11.2024 17:02:00
|
|
|
Relvade käsitsemise ja tagasilöögi ning sihtimise saab korda väga lihtsalt- osta mehaaniku juurest täiendused- tagasilöök, tagasilöögist taastumine, täpsus, sihtimise kiirus võimalusi on mitmeid.
Mul pumpa pea aegu lõpuni moditud, ainuke keda nüüd süüdistada saab on mina ise kui paanikasse satun ja ehmatusega õhku hakkan paugutama:p
Või on rahvas cheatide ja aim assistidega nii ära harjunud, et ei oska lasta enam?
Relvadel on ka bullet drop ja bullet speed ehk pikema maa peale tuleb ka sellega arvestada.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
29.11.2024 17:45:21
|
|
|
Ei saa ju midagi osta kui economy mängus täiesti p*rses on
Ju tegelikult on nii mõeldud jah, et vaikselt kogud raha ja parendad/arendad oma relvasid jne...aga pole ka ime, et see tundub mängijatele ajuvaba kui kohe alguses hüppavad kaela igasugused kollid kelle maha võtmiseks kulub kastitäis moona. Inimvastased pidevalt respawnivad gruppide kaupa. Relvad degradivad nii kiiresti nagu need oleks seebist voolitud..aga parandamine maksab nii nagu selleks kasutataks puhast kulda jne.
See ongi see point, et BUGI ei tähenda lihtsalt ja ainult seda, et mingi quest jookseb errorisse või graafika/füüsika mängus glitchib. Bugisid on igast kategooriast, aga suurem osa inimesi kes praegu mängu mängib ilmselt ei saa arugi, et nad mängivad tegelikult bugisid täis ja täiesti poolikult välja lastud toodet. Mille eest siiski küsitakse täishinda, ja pole kuskil selgelt kirjas, et tegu on betaga ja sa maksad early accessi eest
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
busta
HV veteran
liitunud: 10.10.2003
|
29.11.2024 18:52:23
|
|
|
Sooviks framegen kasutada aga jookseb kokku... Peab siis järgmist ajurit ootama. Eelmisega jooksis hästi .
Ei ole veel proovinud sellega mängida aga tegin seda ka
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
29.11.2024 20:06:53
|
|
|
njah seda bunkri ukse kala nad endiselt ei parandanud
Dr. Lodochka mission (A sign of Hope)
Kõik missiooni osad on tehtud aga tagasi minnes lihtsalt see uks ei avane.
Spoiler 
muus osas tundub ok patch, kõik töötab nagu peab, repair cost on ka nüüd normaalsem.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
29.11.2024 20:33:56
|
|
|
peamine küsimus, kas AI käitumine mingilgi määral reaalselt ja NÄHTAVALT/TUNTAVALT paranes ka?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
29.11.2024 21:22:05
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
peamine küsimus, kas AI käitumine mingilgi määral reaalselt ja NÄHTAVALT/TUNTAVALT paranes ka? |
kirjas oli ainult, et sellega tegeletakse vist.
_________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Overkilla
HV veteran
liitunud: 11.04.2004
|
29.11.2024 21:30:11
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
Ju tegelikult on nii mõeldud jah, et vaikselt kogud raha ja parendad/arendad oma relvasid jne...aga pole ka ime, et see tundub mängijatele ajuvaba kui kohe alguses hüppavad kaela igasugused kollid kelle maha võtmiseks kulub kastitäis moona. Inimvastased pidevalt respawnivad gruppide kaupa. Relvad degradivad nii kiiresti nagu need oleks seebist voolitud..aga parandamine maksab nii nagu selleks kasutataks puhast kulda jne. |
Dead Frequency osas 5-6 verejanulist deemonit (bloodsucker), ma peitsin end trellidega tuppa ja andsin sealt tuld - ja isegi siis olles ise paigal ning kaitstud, sihtides sai enamus moonast otsa, pooled lasud mööda. Tohutu kogus (120) kulus haavleid, lisaks püstoli moona .45 (60).
Muidu peaks koridoris tegelema nendega:
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
tont23
HV veteran

liitunud: 13.06.2006
|
29.11.2024 22:10:14
|
|
|
see compiling shaders mängu alguses ajab jube närvi 5+minutit uimab, kuigi mäng ssd peal
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
110 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
29.11.2024 22:25:00
|
|
|
tont23 kirjutas: |
see compiling shaders mängu alguses ajab jube närvi 5+minutit uimab, kuigi mäng ssd peal  |
5 min on küll palju
esimese korra peale driveri vahetust vast on niipalju.
edasised käivitused on ~40 seci shaderitega...
sul äkki mingi shader cache limiit saab täis ja peab iga kord uuesti ehitama?
ma ei tea küll kuidas windowsis asjad aga linuxis on nvidia driveritel näiteks 1GB shader cache per game. seda peaks saama muuta.
edit:
kõvasti lihtsamaks on ikka patchiga mäng tehtud.. mängin STALKER raskusastmega. Mutandid surevad väga kiirelt nüüd ja muud vastased teevad ka pisut vähem dmg kui kaugelt lasevad. Oleks pidanud vist ikka raskema raskusastmega tegema. Kuidagi liiga lebo on. Medkite on ka juba suured hunnikud kogunenud.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kevvare
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.06.2010
|
29.11.2024 22:51:35
|
|
|
Saad ju keset mängu ka raskustaset muuta. Algul olevat Rookie isegi maru raske nüüd stalkeri tase liiga kerge? ise jätkuvalt jälgin ja ootan millal parem on, ehk selle patchiga on seis juba suht hea.
viimati muutis Kevvare 30.11.2024 10:20:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
29.11.2024 23:20:25
|
|
|
Kevvare kirjutas: |
Saad ju keset mängu ka raskustaset muuta. Algul olevat Rookie isegi maru raske nüüd stalkeri tase ka? ise jätkuvalt jälgin ja ootan millal parem on, ehk selle patchiga on seis juba suht hea. |
aa ma ei teadnud et saab poole pealt muuta...
tänud info eest
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Margo18
HV kasutaja

liitunud: 04.05.2005
|
29.11.2024 23:29:42
|
|
|
Kevvare kirjutas: |
Saad ju keset mängu ka raskustaset muuta. Algul olevat Rookie isegi maru raske nüüd stalkeri tase ka? ise jätkuvalt jälgin ja ootan millal parem on, ehk selle patchiga on seis juba suht hea. |
Sama siin, kuigi esmalt vist RAMi juurde sebima, 16GB vist ikka vähe 1440p jaoks?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
30.11.2024 00:17:34
|
|
|
see ei muuda küll mitte midagi...võibolla memory leak lihtsalt jõuab kiiremini lõpp-punkti ja tuleb restart teha:D kiirust mõjutavad cpu ja gpu ning settingud
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
30.11.2024 03:12:05
|
|
|
13 tundi nüüdseks tehtud ja hakkab vana Stalker meenuma .
Endiselt ei ole neid probleeme mis paljudel. Vaenlased ei teki kuhugi lähedale lambist, pähe lastes saab tüübid maha võtta ja kordagi pole mäng kokku jooksnud.
Netist lugesin et paljudel on probleeme ühe labori uksega mis ei avane (Prof Lodochka Quest Bug), ka sellega polnud probleemi.
Nüüd peale patchi tundub et vaenlased kukuvad kiiremini (Stalker raskusaste).
7900XT jookseb (Adrenalin enda andmetel) 2860-2870 Mhz kandis (2880 määratud) ja GPU power u. 330W kandis.
CPU on kohati 70% (5800X3D) ja mälu kasutus 20-22 GB kandis.
Framegen töötas enne ja peale patchi ja FPS endiselt 120-130 juures. Zalyssia linnas tõmbas muidugi 80-90 peale.
Väga kaugele pole jõudnud, tuian niisama ehitistes ringi ja death count on ka muidugi omajagu. Igale poole ei viitsi ka hiilida esimesel korral.
Korralik kraam
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
30.11.2024 10:11:14
|
|
|
Draco kirjutas: |
7900XT jookseb (Adrenalin enda andmetel) 2860-2870 Mhz kandis (2880 määratud) ja GPU power u. 330W kandis.
CPU on kohati 70% (5800X3D) ja mälu kasutus 20-22 GB kandis.
Framegen töötas enne ja peale patchi ja FPS endiselt 120-130 juures. Zalyssia linnas tõmbas muidugi 80-90 peale.
|
Mis kuradi moodi sul see nii palju mälu sööb?
Eile sai nolifetud 7 tunnine sessioon peale patchi ja mängu protsess kasutab mingi 8GB ringis RAMi ja 7-8GB VRAM
Kokku nüüdkseks 45 tundi mängitud. Mida kaugemale jõuad seda rohkem buge tekib. paar korda vastased nina ette nüüd spawninud. Need "psi" vastased, mille laibad ära haihtuvad need spawnivad muidugi tihti lähedusse, kui kaua selles alas tuiad, aga see vist nii peabki olema.
Mul selle Dr. Lodochka ukse bug endiselt. See ilmselt juhtus sellega, et ma lasin mingi friendly NPC maha no questions asked. Kordagi crashinud ei ole mäng. Üldiselt väga rahul ostuga. Mõned kerged bugid siin seal, et midagi otseselt gamebreakingut pole olnud. Õnneks see lodochka mission ka side mission et main story asjad toppama jäänud pole. Swamp oli päris raske ala.
Surmasid on kogunenud 48 . Fall damage on suur osa sellest. sest ma alati hüppan kuskilt alla ilma et elusid täis oleks pannud ennem.
Endal ka 5800X3D mis kohati 70% lähedal kasutusega. RTX 3080.
2560x1440, high settings, epic textures, fov 110, reflex enabled, DLSS quality, FSR framegen sees, 80-140 fps. Avatud alades enamasti 130 ringis. Suuremates asulates enamasti 100 ringis kuid dropib 80 peale vahepeal.
Mängin muidugi Linuxi all. Steam ja proton-experimental.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
30.11.2024 10:20:58
|
|
|
xpander kirjutas: |
Draco kirjutas: |
7900XT jookseb (Adrenalin enda andmetel) 2860-2870 Mhz kandis (2880 määratud) ja GPU power u. 330W kandis.
CPU on kohati 70% (5800X3D) ja mälu kasutus 20-22 GB kandis.
Framegen töötas enne ja peale patchi ja FPS endiselt 120-130 juures. Zalyssia linnas tõmbas muidugi 80-90 peale.
|
Mis kuradi moodi sul see nii palju mälu sööb?
|
chrome 100+ tabiga ?
_________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr |
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
30.11.2024 10:45:34
|
|
|
Velociraptor kirjutas: |
chrome 100+ tabiga ?  |
No see ei ole mäng ju . Mul endal ka vivaldi mingi 70 tabiga õgib 10GB juba ise.
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
30.11.2024 11:46:14
|
|
|
Panin käima uuesti ja suht kohe on 20GB-21GB GB kasutusel, VRAM kõikus 9,5GB - 9,8GB vahel.
Windowsis on programmid kinni. Samas jookseb hästi ja seega ei näe probleemi sellise kasutuse juures.
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
30.11.2024 12:28:40
|
|
|
Maailm on küll suurepäraselt Stalkerilku õhkonnaga õnnestunud. Iga minut on nauditav.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
30.11.2024 14:08:02
|
|
|
Draco kirjutas: |
Panin käima uuesti ja suht kohe on 20GB-21GB GB kasutusel, VRAM kõikus 9,5GB - 9,8GB vahel.
Windowsis on programmid kinni. Samas jookseb hästi ja seega ei näe probleemi sellise kasutuse juures. |
Mul sama PC ja samad andmed;) RAM võtab korralikult, VRAMi võiks ju iseenesest rohkem võtta suure kaardiga, rohkem ette (tegelikult tahtsin kirjutada =>)laadija...
Ma tegin ka enne pätsi Stalker raskusel((keskmine), pärast pätsi panin Rooki peale.
Ma alati enne mängu sulgemist käin linnast läbi küin 100% peale ja siis mäng kinni.
Eile peale uuendamist võtsin siis rännaku ette lihtsalt jooksin ringi anomaaliatesse ei sattund ega midagi ja laksusy 67% ja 10k paranduseks turvis. Ei tea kas oli ühekordne bug peale pätsi või mis, aga tüütu.
Mul oli kõik välja timmitud, palju saab vastastega võidelda, et % ei kukuks, palju anomaaliates kolada, iga vigastuse % välja uuritud. Ning siis keerab uuendus 35% lihtsalt mitte millegi tegemisega maha.
Nüüd on jälle normis paistab...
Üldiselt ei ütmeks et möng nüüd kergem oleks. See 1k mis artifaktist saab ei mõjuta üldpilti. Moo jookseb ikka tühjaks, relv ar412 ei saa kasutada sest 2 magasiniga on 30% läind.
Asi mis oleks aidanud, oleks roheliste müüjate köest näiteks 75% hinnast artifakti eest saada, hulga etem olnud.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
30.11.2024 15:34:15
|
|
|
väga huvitav et windooza all siis nii palju RAM võtab.. noh ega kui probleemi ei valmista pole muret muidugi.
linuxis on jah mingi hädised 7GB RAM ja VRAMi ka suht vähe kasutusel.
edit: võibolla windoozas näitab lihtsalt koos buffri/cachega. buffer/cache on mul küll 13GB
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
Evil14
HV Guru

liitunud: 25.02.2004
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
|