Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 26.11.2024 12:22:47 vasta tsitaadiga

Oh saaks vaid tahanteada sõna sekka öelda icon_sad.gif
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
Aeg maha 60

liitunud: 12.12.2001




sõnum 27.11.2024 21:30:33 vasta tsitaadiga

Point on selles ,et kukub mahtuvus päris korralikult trell võib keerata kuid seda ei saa nimetada akuks mis oli ennem. Külmaga võid saada neid 0v peale ka piisab saega natuke pressida ja kogu aku võib minna prügikasti. See on sel juhul kui aku on paar kuud külmas seisnud ja võtad ja pressid siis kogu aku on pekkis. Makitad, milwaaukeed, ryobid lähevad lukku kui seal midagi juhtub näiteks alavoltimine. Kevadel laadides läheb aku päris tuliseks kui talveläbi seisnud miinuskraadides juba sellega annad talle pikki kubet. Rääkimata järele jäänud mahtuvusest mis on prügikasti teema. Tavaliselt kui aku täiega maha jahtunud on siis võid koormusega selle pekki keerata ka. See on ikka see jutt mida ise kogenud nendega. Kui on väljas +20c siis saad kõke asju teha ilma ,et pekki läheks oluliselt kauem saad saagida, trellida. Saagimine on see kus tükeldad prusse nonstop siis tuleb välja kõik mis on. Sealhulgas ka kinni hoidmine ehk retsimine niipalju kui tuleb. Kui on korras aku elab selle üle. Mingi 3-4 aastat vanal akul kinnihoidmine ei tohiks olla probleem. Minul on akud üsna vanad juba ja originaalid need on väga ammust ajast. See on sellest ajast kui hakkasid tekkima suurem valik nii 3Ah ja 4Ah teistest ei tea rääkida. Kuid toas hoides degreeruvad vähem. Ilmselt nad on 6-8 aastat vanad. Ma ei ütleks ,et nad halvad on iga aasta saavad retsi sest ma hoian neid kuid 1 jäi garaazi taveks ja oli külm talv miinust oli ikka korralikult ja pikalt. Siiski eks me kõik vigadest õpi. 1asi veel see mikroskeem võib niikusega errordama ka hakata isegi ka siis kui seisnud niiskes kaua see keerab ka aku tuksi ehk kiip näeb aiateibaid. Need on kaetud spets ainega kuid ikkagi. Rääkimata staatilisest õhust ei peagi puudutama akut.

Mingi paar nädalat ei tee midagi. Liitiumi storage temperatuur on miinuskraadides kuni 30 päeva ehk tootja lubab kuuaega miinuses järjest. Kui on rohkem nagu 2 kuud või septembrist kevadeni siis kukub mahtuvus poole võrra. Kui aku vahepeal sooja keskkonda satub ei tohks veel probleem olla. Kuid ära hoia kaua miinustes. Nagu septembrist kuni mai.

Kuid ütlen see jääb mu viimaseks HV foorumi külastuseks. Vaadake ise kuidas saate.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis XeStAiSy 27.11.2024 22:22:04, muudetud 5 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
virks
HV Guru

liitunud: 19.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2024 21:31:56 vasta tsitaadiga

Kuipalju see mahtuvus siis kukub ühe korraga kui aku öö läbi välistemperatuuril (-10 näiteks) ja siis seda kasutama hakata? Aastatega pole mahutavuse vähenemine tuntavalt tunda andnud (kindlasti mõningal määral see on toimunud).
Need mõnikümmend akut, mis kasutuses, ei ole kunagi näinud muud hooldust ega hoidmist, kui ainult niipalju ette soojendada, et laadija oleks nõus neid laadima. Vanust neil 3-8a ja ainult üks kuuene on otsad andnud (ei mäleta täpsemalt mille tõttu). Makita 6Ah ei kannata külma (ei anna külmununa piisavalt voolu välja) ja neid pole rohkem ostnud, 5Ah seda probleemi ei ole esinenud.
Ehk see mõningane kogemus ütleb, et ei tee see külm akule suurt midagi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.11.2024 21:53:29 vasta tsitaadiga

Ei teegi mitte midagi...st. lihtsalt külmas seismine ei tee ABSOLUUTSELT MITTE MIDAGI!!! ja sel teemal mitte kellegagi, mitte millegi üle vaielda ega arutada pole tarvis, see on ajaraisk.

ekstreemses külmas kasutamine ehk laadimine või ka tühjaks laadimine mõjub küll karmimalt kui optimaalsel tempil kasutamine, aga ega seegi pole nüüd selline efekt, et korra või paar kasutad akutööriista -5ga ja järgmine kord on aku surnud. teatud tegelane siin foorumis lihtsalt täidab oma aega kohati täiesti pastakast imetud jura trükkimisega ja thats that. ei ole mõtet väga tõsiselt võtta seda juttu. ju ta on kunagi näinud akut, mis oli juba praktiliselt suremise äärel, siis võeti ja lasti see kuskil kümne külmakraadi juures "peal hoides" täiesti laibaks ja nüüd tüübil on "suur teadmine", et KÕIK AKUD surevad kohe ära kui need korra külmemas keskkonnas seisavad icon_lol.gif mõni oskab teha natuke laiemat loogilist analüüsi selliste asjade puhul...ja mõni lihtsalt ei oska.

kõik akud vananevad ja degradeeruvad aja, ja ka tavalise normaalse kasutuse käigus nii ehk naa. see on selle tehnoloogia miinus ja sellega tuleb lihtsalt arvestada, aga lolliks minna selle pärast pole vaja. samas, alati leiduvad mõned, kes lähevad lolliks täiesti ajuvabade asjade pärast, paratamatus. olen ise ka näinud tuttava tuttava kaudu ühte sellist tegelast, kes reaalselt magab makita akud padja all icon_lol.gif et siis on hommikul kohe "hea võtta" ja soe aku pidi ikka kõige paremini keerama. ega tollel tegelasel asjad peas päris korras ei olnud, aga ju ta oma "asja" tegi vist hästi (ehk ilmselt siis kruvide seina keeramist)

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 28.11.2024 02:38:31 vasta tsitaadiga

Siis peaks iga aasta elektriautol akut vahetama. icon_eek.gif
Leaf lisaks laeb ka veel kuni -20 kraadidega, müstika.

ot:
Nägin täna Sikuplilli ja Tähesaju Prismas 20 000 mah (74Wh) akupanka 9,95€ thumbs_up.gif
https://www.prisma.fi/tuotteet/110989136/chargo-varavirtalahde-20000mah-musta-110989136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 28.11.2024 14:19:07 vasta tsitaadiga

Nendest akupankadest saaks eletrirattale päris hea odava aku, need seal sees LiFePo4-d?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 28.11.2024 15:50:51 vasta tsitaadiga

Siiski ei midagi erilist. 2x 10000mah Li-Ion pouch cells. Kaalu poolest võrdeline 2900mah 18650 elemendiga.
134€/kWh + PCB board. Aga et mingis rändom toidupoes sellise hinnaga akupank on küll müstika.
Spoiler Spoiler Spoiler

Ei usu, et telefoni akupangas keegi Lifepo4 kasutab. Kaal ja ruumala ikka oluline. Kuskil reisimisel vms.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.11.2024 21:08:53 vasta tsitaadiga

üks see 10ah akuelement on kaalult võrdne ühe 2.9'se 18650? siis on vast kaks võimalust, et kas see 10ah ikkagi skämm...või on tegu mingi hästi kerge keemiaga, a'la lipo.

aga no hea hind siiski. isegi kui see tegelikult ei ole kaugeltki mitte 20ah, vaid näiteks 10ah pakk.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 28.11.2024 23:25:48 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
üks see 10ah akuelement on kaalult võrdne ühe 2.9'se 18650? siis on vast kaks võimalust, et kas see 10ah ikkagi skämm...või on tegu mingi hästi kerge keemiaga, a'la lipo.
aga no hea hind siiski. isegi kui see tegelikult ei ole kaugeltki mitte 20ah, vaid näiteks 10ah pakk.

Võrdeline mitte võrdne.
Selle panga 10 Ah element kaalub 168g
Kõrge C-ga Lipo on ikkagi raskem kui Li-Ion.

https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/21700-20700-size/inr21700-m48-4800mah-6-9a-clear-wrap.html
Ei tea kas need 2 ** seal tähendab mingit konksu ve?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.11.2024 00:11:17 vasta tsitaadiga

no umbes sama raske on või ikkagi tsipake kergem. mul on kõrge C'ga lipo krossitsikli peal, võtab nii käivituse kui kogu tööks vajaliku voolu sellelt. nüüdseks juba 7 aastat seal olnud ehk järelikult tõepoolest on ka päris kõrge C'ga (käivitades olen mõõtnud kuskil 80-90A). see 4S pakk, 5Ah kaalub ~400g. eks osa sellest kaalust on ka suht jämedad juhtmed ja pakendus
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
Aeg maha 60

liitunud: 12.12.2001




sõnum 01.12.2024 15:38:58 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Siis peaks iga aasta elektriautol akut vahetama. icon_eek.gif
Leaf lisaks laeb ka veel kuni -20 kraadidega, müstika.



AUTODEL on spetsaalsed elemendid mis mõeldud miinuskraadidesse.
Kunagi tei ei loe mida kirjutan ma olen korduvalt seda rääkinud välja arvatud autod.
Ülejäänud on kõik alla 0c ei tohi laadida ükskõk mis elementi ka ei vaata. Mõni üksik on kuni -15c keegi ei tee nendega sest nendel pole mahtuvust ja väga ei müüdagi.
Ühtegi akudtrelli ei tohi miinusega laadida ja ka elektri velosid ei tohi mitte ühtegi mis majapidamises väja arvatud autod.

Autode elementide speci loed on -40c -50c lubatud kuid neid ei müüda kuskil. Isegi mitte sarnaseid.
Kuid bb jälle.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis XeStAiSy 01.12.2024 15:50:34, muudetud 3 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 01.12.2024 15:39:44 vasta tsitaadiga

Et siis autodele on loodud spetsiaalne akukeemia mida ei tohi kuskil mujal kasutada?
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
medicopter
HV kasutaja
medicopter

liitunud: 07.12.2004




sõnum 01.12.2024 16:59:59 vasta tsitaadiga

Kui ma ei eksi kas mitte autodel pole spets akusoojendus ja laadimine algab kui on vastav + temperatuur saavutatud?
_________________
Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 01.12.2024 19:13:44 vasta tsitaadiga

Leafidel nt ei toimu enne midagi kuni temp alla -20°C kukub.
Mulle see offgrid mehena meeldib. Erinevalt Tesladest ei raiska Leafid energiat aku soojendamisele.
Aga külmaga laeb aeglasemalt küll.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 01.12.2024 21:16:29 vasta tsitaadiga

Akutrelli akudel on sisemine piiraja peal, alla nulli ta lihtsalt ei laegi ja kogu moos, akut pekki keerata pole võimalik, kuna BMS hoolitseb ise selle kõige eest, nii ala/ülepinged kui liiga madal/kuum temperatuur. Seega jah marguss ajab siin ikka vähe võsajuttu icon_biggrin.gif Ma olen -20 kraadini läbi külmunud aku ja laadija ka rahumeeli seinakontakti torganud, enne lihtsalt ta laadimist ei alusta, kui on piisavalt soojenenud väliste tegurite toimel. Kui paned välja pakase kätte laadima ja millegagi ei soojenda seda akut seal, siis ta ei hakkagi kunagi laadima. Tegelikult võiks seal profitööriistade akudes sees olla ka väike soojenduselement, et kui aku liialt külm, siis ta ise suudaks akut soojaks kütta piisavalt ,et laadima hakkaks. Vahest on olnud juhuseid, kus on pidanud välitingimustes toimetama ja ei saagi krt väljas talvel akut laadida, tassi kusagile sooja laadima, kuigi tahaks samas väljas laadida neid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.12.2024 13:38:05 vasta tsitaadiga

Automaksu valguses ehitaks endale ise auto, mis läheb elektriratta alla anyone? icon_razz.gif
Seaduse on kirjas:
Laius kuni 1,25m
Võimsus kuni 250W väntamisega ja kiirus kuni 25km/h. (Lahendatav salanupuga)
Max kaal?
Max pikkus?
Max kõrgus?

Kui pole kaalupiirangut, siis küttega kabiin ümber, uksed jne.
Auto millel pole vaja kindlustust, ülevaatust, regamist, automaksu, kindlustust ja sõida kasvõi kõnniteel icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 03.12.2024 14:23:01 vasta tsitaadiga

Ausalt, piisaks ainult kabiinist kus saad normaalses asendis istuda, 25kmh linnatänaval ülikõva liigelda, oled kõigile pinnuks silmas aga vähemalt endal on hea olla icon_lol.gif
Võiks olla väike sissepõlemismootor aku asemel, siis saaks kabiini soojaks. Pole nagu vihjatud, et energiallikaks ei tohi generaatorit kasutada
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.12.2024 14:44:24 vasta tsitaadiga

Sisepõlemismootor?!
Akud ei maksa ju tänapäeval midagi.
Pigem maal kuskil külavahel poes käimiseks vms.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 03.12.2024 15:23:40 vasta tsitaadiga

Pisimopeed võib olla kuni 1kW.

Mis su eesmärk on? Teha seaduslik asi? Sel juhul on vaja ka tüübikinnitust.

Kui sa töristad mingi walmarti invaliikuriga ringi, ei koti kedagi kas sellel on tüübikinnitus või mitte.

Kui sa mingi iseehitatud aparaadiga, millel vanast katuseplekist ja kasvuhoonekilest kabiin ja salanuppudega 50ga sõidad, võidakse kottima hakata.

Ja oled samas seisus nagu see tüüp kes trollist elektribussi ehitas ja ilma kindlistuse ja üvta ringi sõidab.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.12.2024 15:26:57 vasta tsitaadiga

Ma räägin jalgrattast mitte pisimopeedist või jalgrattal peab olema tüübikinnitus? icon_eek.gif
0ist omavalmistatud jalgratas võib ju olla või ei?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 03.12.2024 15:34:04 vasta tsitaadiga

Elektrijalgrattal kuni 250w pole tõesti vaja tüübikinnitust.

Ilmselt võid siis sõita ringi 25ga oma kasvuhoonega icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.12.2024 15:40:35 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
icon_razz.gif
Ja kui veel ehitada alla 20m² maja siis...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2024 07:23:33 vasta tsitaadiga

https://18650-21700.com/products/jp40

140A peak, 45A cont. suht eepiline thumbs_up.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
Aeg maha 60

liitunud: 12.12.2001




sõnum 04.12.2024 19:28:55 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
Akutrelli akudel on sisemine piiraja peal, alla nulli ta lihtsalt ei laegi ja kogu moos, akut pekki keerata pole võimalik, kuna BMS hoolitseb ise selle kõige eest, nii ala/ülepinged kui liiga madal/kuum temperatuur. Seega jah marguss ajab siin ikka vähe võsajuttu icon_biggrin.gif Ma olen -20 kraadini läbi külmunud aku ja laadija ka rahumeeli seinakontakti torganud, enne lihtsalt ta laadimist ei alusta, kui on piisavalt soojenenud väliste tegurite toimel. Kui paned välja pakase kätte laadima ja millegagi ei soojenda seda akut seal, siis ta ei hakkagi kunagi laadima. Tegelikult võiks seal profitööriistade akudes sees olla ka väike soojenduselement, et kui aku liialt külm, siis ta ise suudaks akut soojaks kütta piisavalt ,et laadima hakkaks. Vahest on olnud juhuseid, kus on pidanud välitingimustes toimetama ja ei saagi krt väljas talvel akut laadida, tassi kusagile sooja laadima, kuigi tahaks samas väljas laadida neid.


Valdav osa tõukeratastest ja elektri ratastest ei ole temperatuuri kotrolli isegi kui sensor on tuimalt lasevad igatepidi laadida.
Kui sa jah ostad akutrelli originaali siis need ei pruugi lubada kuid igasugused muruniidukid ja tolmuimejad kõik nad lubavad isegi telefonid. Valdav osa akudest ei ole temperatuuri konrolli see istub seal kui kuumaks kätte laheb ehk +45c mõni alles lülitab välja kui +50c sai. Ma vaatan sa ise ei ole akusid teinud ja veendunud mis nad on. On vägapalju akusid ilma igasuguse sensorita. Mininul käib sadu akusid aastas läbi. Siiski ma tean mis nad on kui ei ole tuntud firma mis on valdav osa. Jah Akutrellid ei pruugi lubada originaalid kuid ned mis toas kasutamiseks nendel peale kuumenemise protectioni ei ole midagi. Ja 1 asi veel valdav osa akusid on just kevadel kus ei jõua ära teha ehk just kevadel siis võib arvata kuskil oli kevadeni ja laibastus ehk siis on mingil põhjusel kannatada saanud kas kuuma said või istus külmas terve aja siin ei saa kuidagi eksida miks just sellel ajal. Ja selge põhjus saab olla maakodu oli seal kütmata ruumides väga vähe valikud on. Kui ise kursis ei ole mis toimub ei tasu tülitada rohkem.

Ma olen kogu aeg maininud rohkem akusid kuid mimetanud mille omad lihtsalt ma ei viitsi kõike ette ja taha kirjutada ja ei huvitagi mismoodi midagi kirjutatud.
Kirjutan mismoodi jooksvalt tuleb, mismoodi peab ei viitsi vaevata tühja tähjaga. Foorumid ongi päralära kus ei pea midagi olema. Kirjutatakse ükskõik mida, seadus ei keela mismoodi kirjutatakse.
HV foorum on aastast 2000 kuid sellel kasutajskond sama ja ammugi ei räägita arvutitest sest kõik teavad nendest ja keegi ei viitsi enam ka väga pingutada. Minujaoks on foorumid surnud koht ja polegi millekski muuks kui päralära nende mõte on ammu kadunud mis nad peaksid olema. Suri Tiiger, surid ka foorumid.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis XeStAiSy 04.12.2024 20:25:51, muudetud 4 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2024 19:38:09 vasta tsitaadiga

Pole vaja 3 korda ühte ja sama juttu ka korrutada margus icon_biggrin.gif

Keegi ei ole siin rääkinud spetsiifiliselt mingitest täiesti noname toodetest, suurem osa inimesi kasutabki mõnda nendest tööriistadest, mida sina nimetad originaaliks. Mingid osta.ee "renoveeritud" akud on omaette maailm. Kas ja mida keegi sinna sisse täpselt paneb või panemata jätab, see on omaette teema.
Ja katsu aru saada, et see ei olene kuidagi seadmest. On see muruniiduk või tolmuimeja, mis pagana tähtsust sellel on kui me räägime AKU laadimisest ja akulaadijast? Aku on üleüldse täiesti eraldi device, ja tööriist kui seade on lihtsalt tarbija, mis kasutab selle aku voolu

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.