Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 447, 448, 449 ... 517, 518, 519  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 20.09.2024 11:33:51 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
No nagu tõuksiga sõidaks jah, mulle ei meeldi. Lasen parem autol tee ja liikluse ja märkide järgi vabajooksul kiirust regullida


Selline lõbustuspargi autodroomi tunne tuleb peale jah. Vabajooks on muidu "odavam", sest mehaaniline ja elektrilne konvertimine edasi-tagasi jääb ära. Hübriid laseb vabajooksul akusse minimaalselt.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.09.2024 11:39:36 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Betamax kirjutas:
etk kirjutas:
Kuidas Hiinas elektriautode müük on üle miljoni sõiduki kuus?

Pead seda silmas?
https://www.bloomberg.com/features/2023-china-ev-graveyards/
Hiina maksis ropult peale, et tehased elektriautosid toodaksid.

ära pane tähele, tema jaoks tõde pole...
Ta enda hiina puudes kinni nagu see hiinlaste poolt kinnimakstud roheline tädi kelle laps õlitehase ehituse seisma pani...

Markos kirjutas:
MRTO kirjutas:
Millega võrreldes ära kaob? Mul on alla 7eur sajale koos kõikide laadimiskadude ja asjadega s.h. eeljahutused jms. See on odavam kui sinu keskmine bensukulu isegi avalikest. Rääkimata 75% muud autod. Ja nüüd paneme võrdlusesse sama võimsa bensuka üldse...


Ot, sul oli see auto 4 viimast kuud ? Oota ikka talv ka ära.


Eriti suur kulu...arvestades selle kitse soetushinda icon_lol.gif
Disla on odavam isegi MY-ga sõites, mis on tibla või Xi rahast prii


Näita nüüd selle lolli möla peale mulle samasuguste tehniliste andmetega spm auto 100km kulu nagu mul avalikest laadijatest. Kaaluks tõesti ostmist kui kuskil 4l-5l sajale saaks hakkama. Küll aga uuesti aastast on mul kodulaadimine seega peaks see 400kw auto tarbima alla 2l sajale. Aitäh.

Markos kirjutas:
Janis kirjutas:
No nagu tõuksiga sõidaks jah, mulle ei meeldi. Lasen parem autol tee ja liikluse ja märkide järgi vabajooksul kiirust regullida


Selline lõbustuspargi autodroomi tunne tuleb peale jah. Vabajooks on muidu "odavam", sest mehaaniline ja elektrilne konvertimine edasi-tagasi jääb ära. Hübriid laseb vabajooksul akusse minimaalselt.


Sest sa ei oska sõita selle reziimiga. Mingit liiga kiiret aeglustust või kiirendust pole kui seda meelega ei tee. Testisin üksõhtu kui lülitasin regen täiesti välja. Kulu oli ropult suurem. Tüütu oli sõita ka.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 20.09.2024 11:46:45 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:

See päris tobe funktsioon, ise ei suuda kasutada

Endale vastupidi hullult meeldib. Ja tahaks pigem, et isegi veel tugevamalt pidurdaks. Ja kui ära harjuds sellega siis on linnas ikka ülimugav sõita. Aga muidugi, nagu iga asjaga, kuidas kellelegi. Endale oli alguses samuti hästi võõras see one-pedal driving. Mul on vastupidi mitu korda nüüd juhtunud hoopis nii, et lähen hobiauto Subaruga sõitma ja kipun sama asja tegema (sest jala sisse harjunud) ning mitu kriitilist momenti tekitanud (ka autoholdiga) sellepärast icon_lol.gif

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 20.09.2024 11:50:35 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Sest sa ei oska sõita selle reziimiga. Mingit liiga kiiret aeglustust või kiirendust pole kui seda meelega ei tee. Testisin üksõhtu kui lülitasin regen täiesti välja. Kulu oli ropult suurem. Tüütu oli sõita ka.


Ma oskan igasugu asjadega sõita, muuhulgas ka helikopteriga, niiet minu puhul võiks vältida väljendeid EI OSKA.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.09.2024 11:51:59 vasta tsitaadiga

Sa ei oska sellega sõita. Punkt. Su selle omaduse kirjeldus reedab selle juba. Lisaks oled sa üpris ev kauge oma teadmistelt seega ka rumal antud teemas. Elektri tundmine ja elektriautode tundmine on kaks eri asja. Pole midagi vaielda.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 20.09.2024 11:53:57 vasta tsitaadiga

Mulle tõuksiga väga meeldis, autoga imelik. Sport reziim juba teeb seda piisavalt, ecoga jookseb täitsa vabalt.
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.09.2024 11:55:28 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Mulle tõuksiga väga meeldis, autoga imelik. Sport reziim juba teeb seda piisavalt, ecoga jookseb täitsa vabalt.


Kusjuures see onepedal on erinev. Leafi B oli suht puine. Näiteks gaasi andes tundsid nagu pidurdaks vastu. Teslal nii pole tunda.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 20.09.2024 11:56:15 vasta tsitaadiga

Nägin jah et igal leafi kuulutusel oli see pildi peal offitud
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2024 11:57:04 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Betamax kirjutas:
etk kirjutas:
Kuidas Hiinas elektriautode müük on üle miljoni sõiduki kuus?

Pead seda silmas?
https://www.bloomberg.com/features/2023-china-ev-graveyards/
Hiina maksis ropult peale, et tehased elektriautosid toodaksid.

Ja nagu võluväel ilmub välja järjekordne pooltõe levitaja, bravo.

Piira erutust oma pooltõdede teemaga. Küsisin küsimuse, mitte ei levitanud mingeid tõdesid. Ma pole mingi fanboy, kes erutusest püksi pritsib, kui saab oma eluvalikuid nui neljaks ainuõigetena igal võimalusel presenteerida. Sa oled nagu selle Lehhuse mehe teine äärmus. Võtaks sind isegi tõsiselt, aga sult ei tule kübetki kriitikat antud valdkonnas ja tituleerid kohe kõik mingiks pooltõeks või laimuks või mingite muude tegelaste lobitööks, kui miski sinu ideaalse maailmaga ei sobitu.
Kommentaarid: 737 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 556
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 20.09.2024 11:58:01 vasta tsitaadiga

MRTO kirjutas:
Sa ei oska sellega sõita. Punkt. Su selle omaduse kirjeldus reedab selle juba. Lisaks oled sa üpris ev kauge oma teadmistelt seega ka rumal antud teemas. Elektri tundmine ja elektriautode tundmine on kaks eri asja. Pole midagi vaielda.


Oskan küll, aga ei meeldi. Mulle ei meeldi ka hud, ja ipadi ekraanilt käikude lülitamine, suunatulede, ning püsikiiruse lülitus roolilt. Eelistan ergonoomilisi juhtseadmeid, mis toimivad loogiliselt ja annavad tagasisidet. Kui mul oleks üks jalg puudu, siis võiks selline mulltfunktsionaalne üks pedaal isegi abiks olla. Õnneks on mul mõlemad olemas ja koordinatsioon kindlasti üle keskmise.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.09.2024 12:01:22 vasta tsitaadiga

Nõustun esimest korda Markoga. Highlandi need kaks uuendust on debiilsus.
Mul on kojamehed kangilt, suunad kangilt, käigud kangilt ja püsikas kangilt.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 20.09.2024 12:57:07 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
etk kirjutas:
Betamax kirjutas:
etk kirjutas:
Kuidas Hiinas elektriautode müük on üle miljoni sõiduki kuus?

Pead seda silmas?
https://www.bloomberg.com/features/2023-china-ev-graveyards/
Hiina maksis ropult peale, et tehased elektriautosid toodaksid.

Ja nagu võluväel ilmub välja järjekordne pooltõe levitaja, bravo.

Piira erutust oma pooltõdede teemaga. Küsisin küsimuse, mitte ei levitanud mingeid tõdesid. Ma pole mingi fanboy, kes erutusest püksi pritsib, kui saab oma eluvalikuid nui neljaks ainuõigetena igal võimalusel presenteerida. Sa oled nagu selle Lehhuse mehe teine äärmus. Võtaks sind isegi tõsiselt, aga sult ei tule kübetki kriitikat antud valdkonnas ja tituleerid kohe kõik mingiks pooltõeks või laimuks või mingite muude tegelaste lobitööks, kui miski sinu ideaalse maailmaga ei sobitu.

Küsid küsimusi jah. okei, tsiteerime siis uuesti:
Betamax kirjutas:
Hiina maksis ropult peale, et tehased elektriautosid toodaksid.

Ning kritiseerin küllaga seal kus kriitikale kohta on. Seepärast ka kritiseerin pooltõdede ja müütide levitajaid. Aga ka elektriautodega seonduvat kui kohane.

Markos kirjutas:
MRTO kirjutas:
Sa ei oska sellega sõita. Punkt. Su selle omaduse kirjeldus reedab selle juba. Lisaks oled sa üpris ev kauge oma teadmistelt seega ka rumal antud teemas. Elektri tundmine ja elektriautode tundmine on kaks eri asja. Pole midagi vaielda.


Oskan küll, aga ei meeldi. Mulle ei meeldi ka hud, ja ipadi ekraanilt käikude lülitamine, suunatulede, ning püsikiiruse lülitus roolilt. Eelistan ergonoomilisi juhtseadmeid, mis toimivad loogiliselt ja annavad tagasisidet. Kui mul oleks üks jalg puudu, siis võiks selline mulltfunktsionaalne üks pedaal isegi abiks olla. Õnneks on mul mõlemad olemas ja koordinatsioon kindlasti üle keskmise.

Ma arvan, et keegi ei vaidle vastu, et sa oled võimeline oma jalga liigutama. One-pedal sõitmis stiil on siiski harjumist ja õppimist nõudev ja enamat kui lihtsalt jala liigutamine vaid ühel pedaalil. Eriti kuna sellega saab täpselt samuti vabalt veereda nagu sa oma hübriidiga, kui sa seda tahad, vajab lihtsalt rohkem harjutamist ja oskust, et see liigutus mugavalt jalas sees oleks. Ei ole asi, mis esimese minuti, tunni ega päevaga jalga sisse tekiks. Selle oskuse puudumine on üks nendest ilmingutest, mis tulenebki sellest, et sul ei ole päriselt elektriauto kogemust. Sul on elektriauto proovisõidu kogemused.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2024 12:59:24 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Betamax kirjutas:
etk kirjutas:
Betamax kirjutas:
etk kirjutas:
Kuidas Hiinas elektriautode müük on üle miljoni sõiduki kuus?

Pead seda silmas?
https://www.bloomberg.com/features/2023-china-ev-graveyards/
Hiina maksis ropult peale, et tehased elektriautosid toodaksid.

Ja nagu võluväel ilmub välja järjekordne pooltõe levitaja, bravo.

Piira erutust oma pooltõdede teemaga. Küsisin küsimuse, mitte ei levitanud mingeid tõdesid. Ma pole mingi fanboy, kes erutusest püksi pritsib, kui saab oma eluvalikuid nui neljaks ainuõigetena igal võimalusel presenteerida. Sa oled nagu selle Lehhuse mehe teine äärmus. Võtaks sind isegi tõsiselt, aga sult ei tule kübetki kriitikat antud valdkonnas ja tituleerid kohe kõik mingiks pooltõeks või laimuks või mingite muude tegelaste lobitööks, kui miski sinu ideaalse maailmaga ei sobitu.

Küsid küsimusi jah. okei, tsiteerime siis uuesti:
Betamax kirjutas:
Hiina maksis ropult peale, et tehased elektriautosid toodaksid.

Ning kritiseerin küllaga seal kus kriitikale kohta on. Seepärast ka kritiseerin pooltõdede ja müütide levitajaid. Aga ka elektriautodega seonduvat kui kohane.

Ehk siis artiklit ei lugenud?
Kommentaarid: 737 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 556
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2024 13:37:48 vasta tsitaadiga

Kuivõrd mu postitusvõimalust on ebaõiglaselt ja jaburalt piiratud, siis pikem tekstisein sisukate vastustega paljudele spoileris:
Spoiler Spoiler Spoiler


EV-de kestvuse osas ka värske artikkel: A new study of 10,000 electric cars shows that their battery packs should outlast the vehicles themselves.
Seejuures "top comment" sealt:
tsitaat:
The typical new ICE vehicle lasts 25 years unless they are lost to an accident. The average age of a vehicle on the road in the US today is over 12 years old (that is the average or mean age).

The rest of the study is basically statistical nonsense. It extrapolates a straight-line degradation (known to be incorrect) using early life data. The batteries will last much longer than 15 years and will not lose 30% in that time. They will last the same time as their ICE counterparts: over 20 years.


EDIT: Tänud viitamast, etk. Parandatud.

_________________


viimati muutis rmc 20.09.2024 14:07:18, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 20.09.2024 13:39:16 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:

Ehk siis artiklit ei lugenud?

Ehk siis sa ei vaevunud uurima materjale, mis lisasin viitamaks kuidas tegu on pooltõdede ja valeinfoga?
Muuseas lugesin küll seda artiklit. Ei ole päris kindel, et sina seda sisuliselt lugesid.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 20.09.2024 13:42:59 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Ma arvan, et keegi ei vaidle vastu, et sa oled võimeline oma jalga liigutama. One-pedal sõitmis stiil on siiski harjumist ja õppimist nõudev ja enamat kui lihtsalt jala liigutamine vaid ühel pedaalil. Eriti kuna sellega saab täpselt samuti vabalt veereda nagu sa oma hübriidiga, kui sa seda tahad, vajab lihtsalt rohkem harjutamist ja oskust, et see liigutus mugavalt jalas sees oleks. Ei ole asi, mis esimese minuti, tunni ega päevaga jalga sisse tekiks. Selle oskuse puudumine on üks nendest ilmingutest, mis tulenebki sellest, et sul ei ole päriselt elektriauto kogemust. Sul on elektriauto proovisõidu kogemused.


Mul on kõik kogemused olemas.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2024 13:56:09 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Betamax kirjutas:

Ehk siis artiklit ei lugenud?

Ehk siis sa ei vaevunud uurima materjale, mis lisasin viitamaks kuidas tegu on pooltõdede ja valeinfoga?
Muuseas lugesin küll seda artiklit. Ei ole päris kindel, et sina seda sisuliselt lugesid.

Sulle nagu point üldse ei jõudnud kohale? See oli vastus sinu küsimusele: "Kuidas Hiinas elektriautode müük on üle miljoni sõiduki kuus?" Elektriautode müük on nii suur sellepärast, et valitsus maksis ja maksab siiani nende tootmisele peale. Toodetakse sisuliselt orjatööjõuga, mis viib hinna olematuks võrreldes Euroopaga. Selle tagajärgedest keskkonnale pole mõtet rääkidagi. Link seal oli lihtsalt illustreerimaks mu juttu, et sa mind järjekordselt mingiks X asja levitajaks ei tituleeriks.
Sorry, aga sinusuguse fanboy'ga pole mõtet üldse midagi arutledagi. Mingi "pooltõdede/müütide/valeinfo" automaatvastus tuleb üle ühe postituse kõigele.
Kommentaarid: 737 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 556
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 20.09.2024 13:57:22 vasta tsitaadiga

Ära näe vaeva, ta täiesti lootusetu...Xi õpik ees ja ajab pläusti.
Lisaks tõmbaks tooni maha selle Hiina ülistamisega. Dongfeng on setud väga tugevalt hiina sõjaväega icon_lol.gif
Nende skeemid tõid koostöö mitme lääne firmaga, mis siis know-how jagamisel asendus kiiresti 100% Hiina firmaga.
Ehk mugav on jätta see hiinlaste käitumine mainimata...järjepidevalt thumbs_down.gif


viimati muutis Magic 20.09.2024 13:59:27, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 20.09.2024 13:57:25 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Mul on kõik kogemused olemas.

Kuna ja millist elektriautot kasutasid igapäevaselt enama kui nädala jagu? Okei, oleme leebemad, enama kui nädalavahetuse jagu? Oled ikka teadlik, et levinud soovitus elektriauto proovisõiduks on vähemalt nädalavahetuseks see võtta? Et saaks ka reaalsema laadimiste kogemuse ja nö igapäevase kasutuskogemuse, mitte ainult paar tunnikest liikluses (või tuimalt maanteel) tiksumist? Paljud soovitavadki nädalaks võtta, sest vähemaga on keeruline lasta lahti spm harjumustest.
Harjumused on teadupärast väga visad. Anektootliku näitena ka nüüd, kus pole üle 3a manuaalkastiga autoga sõitnud leian end aegajalt käigukangi otsimast. Kahtlustan, et kõik, kes on teinud sääraseid suuremaid muutuseid, kus mõni fundamentaalne tegevus kaob/muutub leiavad end aegajalt seda vana harjumust kordamast.


Betamax kirjutas:
etk kirjutas:
Betamax kirjutas:

Ehk siis artiklit ei lugenud?

Ehk siis sa ei vaevunud uurima materjale, mis lisasin viitamaks kuidas tegu on pooltõdede ja valeinfoga?
Muuseas lugesin küll seda artiklit. Ei ole päris kindel, et sina seda sisuliselt lugesid.

Sulle nagu point üldse ei jõudnud kohale? See oli vastus sinu küsimusele: "Kuidas Hiinas elektriautode müük on üle miljoni sõiduki kuus?" Elektriautode müük on nii suur sellepärast, et valitsus maksis ja maksab siiani nende tootmisele peale. Toodetakse sisuliselt orjatööjõuga, mis viib hinna olematuks võrreldes Euroopaga. Selle tagajärgedest keskkonnale pole mõtet rääkidagi. Link seal oli lihtsalt illustreerimaks mu juttu, et sa mind järjekordselt mingiks X asja levitajaks ei tituleeriks.
Sorry, aga sinusuguse fanboy'ga pole mõtet üldse midagi arutledagi. Mingi "pooltõdede/müütide/valeinfo" automaatvastus tuleb üle ühe postituse kõigele.

Nagu sa isegi lugesid sealt artiklist (lugesid ju ikka?) või minu poolt viidatud materjalidest, siis juba 2019 hakkas Hiina vähendama teotuseid.
Aga küsiks siis vastu, et kas EU ja USA ei toeta täpselt samuti? Summad isegi suuremad olnud läbi aastate. See ei kriibi aga Hiina kriibib?
Ning kui nüüd tagasi tulla korraks selle juurde, et toetuseid hakati tagasi tõmbama juba 5 aastat tagasi aga nüüd müük aina kasvab, siis kas saab ikka müügi kasvus süüdistada neid kunagisi toetusi?
Ning jah, kuna sa ei uuri asja sügavamalt, lähtud vaid endale meeldivatest infokildudest ja jagad neid väiteid õndsas teadmatuses, siis peab kahjuks välja tooma kui tegu on pooltõega. Mida ka on, selle ilmestamiseks ka viitasin materjalidele (uurisid neid?)
Tahad argumenteerida millegi üle, siis argumenteeri, näe natukenegi vaeva ja uuri kas su väide on õige või mitte. Head taktikad selle jaoks on õlgmehikese asemel ehitada terasmehikesi, püüda leida enda argumenti ümber lükkavat materjali, hinnata nii enda kui vastu väidete allikate kvaliteeti jne. Kas ja mida sa selles osas teinud oled? Praegu paistab, et ümmargune null.
Ei ole mõtet teisi sildistama hakata, kui sa ise ei ole vaevunud elementaarselt end teemaga kurssi viimast.

Ning ei ole ma mingi Hiina ega Xi fänn aga see ei tähenda, et peaksin laskma pooltõdedel või lausvaledel levida.

ot:

rmc, sa ikka märkasid, et kordasid päris suures osas oma eelnevat postitust? https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=11520598#11520598


viimati muutis etk 20.09.2024 14:04:10, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 20.09.2024 14:00:32 vasta tsitaadiga

Fanboydele jõuab asi kohale siis, kui kõik ette ennustatud stsenaariumid realiseeruvad nii, et lihtsalt pole enam võimalik vastu vaielda, see tähendaks juba meditsiinilise diagnoosi saamist. Vaadake päikesepaneeli vendi, suu vett täis. Ainult kirumist on kuulda, kui hinnad negatiivseks kisuvad ja üleskutseid oma parke välja lülitama.

tsitaat:
Kuna ja millist elektriautot kasutasid igapäevaselt enama kui nädala jagu? Okei, oleme leebemad, enama kui nädalavahetuse jagu? Oled ikka teadlik, et levinud soovitus elektriauto proovisõiduks on vähemalt nädalavahetuseks see võtta? Et saaks ka reaalsema laadimiste kogemuse ja nö igapäevase kasutuskogemuse, mitte ainult paar tunnikest liikluses (või tuimalt maanteel) tiksumist? Paljud soovitavadki nädalaks võtta, sest vähemaga on keeruline lasta lahti spm harjumustest.
Harjumused on teadupärast väga visad. Anektootliku näitena ka nüüd, kus pole üle 3a manuaalkastiga autoga sõitnud leian end aegajalt käigukangi otsimast. Kahtlustan, et kõik, kes on teinud sääraseid suuremaid muutuseid, kus mõni fundamentaalne tegevus kaob/muutub leiavad end aegajalt seda vana harjumust kordamast.


Well kui ev'd tulid siis kasutasin päris palju Elmo asju. Hiljem olen paariks päevaks võtnud pluginaid ja EV'si, et just aru saada, kas ja kuidas laadimisega on. Plugina saab tavapistikust ööga täis, ok, kui tahaks korralikult börssi kasutada ja seda ma tahan, on 11kw laadija vajalik. EV'ga on mul vajalik juba peakaitset suurendada paraku, kui tahta seda päriselt kasutama hakata. Laadimine ongi kõige suurem teema minu jaoks, et seda teha optimaalselt ja paindlikult. Kuna mul päris laadijat veel ei ole, siis ei ole ma ka ühtegi EV'd pikemaks perioodiks võtnud. Harjumine mingi asjaga, mis sõidab ühe laadimisega paarsada km on tiba awkward, kui su olemasolev masin sõidab ühe laadimisega 1000km ja seda tuleb teha vaid korra kuus 2 minutit.


viimati muutis Markos 20.09.2024 14:13:48, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.09.2024 14:06:02 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Ära näe vaeva, ta täiesti lootusetu...Xi õpik ees ja ajab pläusti.
Lisaks tõmbaks tooni maha selle Hiina ülistamisega. Dongfeng on setud väga tugevalt hiina sõjaväega icon_lol.gif
Nende skeemid tõid koostöö mitme lääne firmaga, mis siis know-how jagamisel asendus kiiresti 100% Hiina firmaga.
Ehk mugav on jätta see hiinlaste käitumine mainimata...järjepidevalt thumbs_down.gif


Sa ju saad aru, et su see hiina pläust on sama rumal nagu keskmine ekreiit räägib "vastik liberast" iga põhjalikuma talle ebameeldiva jutu peale? Dongfeng ei meeldi siis saada eurostautole kiri, et ärgu müügu seres3'e

Markos ma juba korra küsisin. Misasi mulle kohale peaks jõudma? Mis on see suur negatiivne avastus? Sa ei vastand ka tookord. Kõige negatiivsem on model3 vihmasensor mida parem mitte kasutada närvide säästmiseks. Sa jätad sujuvamt täpsustustele vastamata kui su lora peale küsida asju ning sama ka valefaktide ümberlükkamisega.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 20.09.2024 14:09:04 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Fanboydele jõuab asi kohale siis, kui kõik ette ennustatud stsenaariumid realiseeruvad nii, et lihtsalt pole enam võimalik vastu vaielda, see tähendaks juba meditsiinilise diagnoosi saamist.

Eks tuletab sulle siis mõne aasta pärast meelde, kui elektriautoga sõidad ja enam hübriidi fanboy ei ole icon_smile.gif
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.09.2024 14:17:57 vasta tsitaadiga

Ulmevennad. Pole midagi öelda rohkem. Sama nagu need iPhone vs Android või Windows vs Linux vaidlused icon_lol.gif

viimati muutis Betamax 20.09.2024 14:18:26, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 737 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 556
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 20.09.2024 14:19:19 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Markos kirjutas:
Fanboydele jõuab asi kohale siis, kui kõik ette ennustatud stsenaariumid realiseeruvad nii, et lihtsalt pole enam võimalik vastu vaielda, see tähendaks juba meditsiinilise diagnoosi saamist.

Eks tuletab sulle siis mõne aasta pärast meelde, kui elektriautoga sõidad ja enam hübriidi fanboy ei ole icon_smile.gif


Kui ev tuleb, siis hübriid jääb igal juhul alles. Kui paigaldad soojuspumba, ei ole mõistlik ahju või gaasikatelt välja lõhkuda. EV tulek minujaoks tähendab kulude suurenemise aktsepteerimist.

tsitaat:
Mis on see suur negatiivne avastus?


Nu näiteks see, mis saab siis, kui garantii lõppeb või näiteks see, kui müüma hakkad, et keegi ei taha (vähemasti soovitud hinnaga). Või siis see, et kui kasutajaid kõvasti juurde peaks lisanduma, on avalikesse laadijatesse sabad tekkinud. Tarbimise ebamugavused oled sa nagu näha enda jaoks ilusaks mõelnud.


viimati muutis Markos 20.09.2024 14:23:00, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.09.2024 14:28:54 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
etk kirjutas:
Markos kirjutas:
Fanboydele jõuab asi kohale siis, kui kõik ette ennustatud stsenaariumid realiseeruvad nii, et lihtsalt pole enam võimalik vastu vaielda, see tähendaks juba meditsiinilise diagnoosi saamist.

Eks tuletab sulle siis mõne aasta pärast meelde, kui elektriautoga sõidad ja enam hübriidi fanboy ei ole icon_smile.gif


Kui ev tuleb, siis hübriid jääb igal juhul alles. Kui paigaldad soojuspumba, ei ole mõistlik ahju või gaasikatelt välja lõhkuda. EV tulek minujaoks tähendab kulude suurenemise aktsepteerimist.


Jou. Vasta küsimusele vahelduseks ka. Muidu kukud aina allapoole redelil.

Edit. Oje. Vastus.
Hind kukub vähem kui kolmesel bemmil samast aastast. Õige hinnaga läheb iga toode. Mina võtan seda kui umbes 400eurost renti umbes 3 aastat. Mul on keskmiselt üks auto poolteist aastat olnud. Soomes on mitukümmend korda rohke elektrinaid ja niipalju kui laadimas käind siis kõik tesla platsid tühjad ja vabad. Täna 7300 auto puhul 99% laadijatest vabad . Nüüd vaata palju neid siia iga pakkuja veel planeerind on. Lisaks 3a juba uute majade type2 kohustus jne. Need on ju lihtsaöt rumalad hirmud ja väljamõeldised.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 447, 448, 449 ... 517, 518, 519  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.