Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 344, 345, 346 ... 379, 380, 381  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
pois11
HV Guru

liitunud: 11.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.09.2024 20:12:35 vasta tsitaadiga

santiim kirjutas:
Ja nüüd ei funka Superi äpp. Sisselogida ei saa, mingi error.

See ei peagi töötama, kasutustingimustes oli nii kirjas icon_smile.gif
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 109
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
santiim
HV kasutaja

liitunud: 23.07.2011




sõnum 09.09.2024 22:13:53 vasta tsitaadiga

Ah, ära plära!
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 10.09.2024 08:36:04 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif beer_yum.gif
Paraku nii on...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Online

sõnum 10.09.2024 08:54:07 vasta tsitaadiga

santiim kirjutas:
Ah, ära plära!

tsitaat:
rakenduse kasutamine on omal vastutusel. Kui midagi ei tööta või ei meeldi, siis lase maha ja mine eluga edasi.
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 469 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 359
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
santiim
HV kasutaja

liitunud: 23.07.2011




sõnum 10.09.2024 10:00:29 vasta tsitaadiga

Tänud, mehed! Nii on oht targaks saada.
Kas keegi oskab aga rääkida ka Super boonusrahast, mida Telia lisab iga viienda laadimiskorraga (mitte segamini ajada laadimisboonusega)? Tingimustes kirjas, et seda saab kasutada kõnede, sms-ide ja andmeside jaoks. Kas selleks, et seda kõnede jaoks kasutada, peab ostma selle eest mingi kõnepaketi või tiksub see boonusraha automaatselt kõne ajal maha?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
Aeg maha 60

liitunud: 12.12.2001




sõnum 10.09.2024 19:48:04 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
XeStAiSy, saada PS mulle, teeme korda kui kaugelt viga näha. Lõhnab küll pigem LAN patchi poole see viga aga näis.
Gigabit käib Huaweist ludinal muidu läbi.
PS, Huawei mobiilivõrgu osa on bännitud, fix võrgus pole probleemi kuid Telia liigub niikuinii XPON suunas ja Adtran uus lahendus.


Ahh pole vaja pika restartimise kägus hakkas jälle liikuma kuid teistega seda jama polnud võib unustada. Kuid see jah veider äkki half kiirus või veebilehed kõik ei avanenud.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 10.09.2024 21:05:04 vasta tsitaadiga

santiim, see boonuste teema vastuvõetud kõnede eest jne jäi kuhugi rate.ee ajastusse vms ehk 20a tagasi. Või on tänasel hetkel ka tõesti miskit sellist välja mõeldud? icon_eek.gif
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
santiim
HV kasutaja

liitunud: 23.07.2011




sõnum 11.09.2024 09:56:12 vasta tsitaadiga

olafsand kirjutas:
santiim, see boonuste teema vastuvõetud kõnede eest jne jäi kuhugi rate.ee ajastusse vms ehk 20a tagasi. Või on tänasel hetkel ka tõesti miskit sellist välja mõeldud? icon_eek.gif

Vastuvõetud kõnede eest ei anna Telia sentigi. Raha laadimise eest aga küll. Boonusraha kasutustingimuste 3.4 järgi saab seda kasutada kõnede jms jaoks. Boonusraha eest saab osta Super kõnekaardi teenuspakette. Küsin uuesti: kas kõnede tegemiseks peab ostma teenuspaketi või peaks see boonusraha lihtsalt kõne tegemise ajal maha tiksuma? Eelmisel nädalal andis äpp teada, et laadi raha, samas ettemaksu jääki oli piisavalt, sest boonusraha oli kasutamata.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nexus4
Kreisi kasutaja
nexus4

liitunud: 01.03.2012




sõnum 11.09.2024 10:04:41 vasta tsitaadiga

santiim kirjutas:
olafsand kirjutas:
santiim, see boonuste teema vastuvõetud kõnede eest jne jäi kuhugi rate.ee ajastusse vms ehk 20a tagasi. Või on tänasel hetkel ka tõesti miskit sellist välja mõeldud? icon_eek.gif

Vastuvõetud kõnede eest ei anna Telia sentigi. Raha laadimise eest aga küll. Boonusraha kasutustingimuste 3.4 järgi saab seda kasutada kõnede jms jaoks. Boonusraha eest saab osta Super kõnekaardi teenuspakette. Küsin uuesti: kas kõnede tegemiseks peab ostma teenuspaketi või peaks see boonusraha lihtsalt kõne tegemise ajal maha tiksuma? Eelmisel nädalal andis äpp teada, et laadi raha, samas ettemaksu jääki oli piisavalt, sest boonusraha oli kasutamata.


Tiksub boonusraha maha
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2024 10:54:06 vasta tsitaadiga

Ilmselt see siin kaua ei püsi, aga proovida võib ikka. Kes soovib klienditeenindajks minna, siis anann teada tegeliku olukorra. see on saadetud vastusena mitmetele emailidele

https://www.upload.ee/files/17095968/kiidulaulemail.txt.html

p.s kui oleks ometi süsteem, mis võimaldaks otse txt faile kuvada?

_________________
Ära suurenda telia kasumit - lõpeta leping! 20/4 pole eriline max kiirus. 1992 kaaperdas telia neti
Kommentaarid: 185 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 1 :: 147
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
santiim
HV kasutaja

liitunud: 23.07.2011




sõnum 11.09.2024 11:27:54 vasta tsitaadiga

nexus4 kirjutas:
santiim kirjutas:
olafsand kirjutas:
santiim, see boonuste teema vastuvõetud kõnede eest jne jäi kuhugi rate.ee ajastusse vms ehk 20a tagasi. Või on tänasel hetkel ka tõesti miskit sellist välja mõeldud? icon_eek.gif

Vastuvõetud kõnede eest ei anna Telia sentigi. Raha laadimise eest aga küll. Boonusraha kasutustingimuste 3.4 järgi saab seda kasutada kõnede jms jaoks. Boonusraha eest saab osta Super kõnekaardi teenuspakette. Küsin uuesti: kas kõnede tegemiseks peab ostma teenuspaketi või peaks see boonusraha lihtsalt kõne tegemise ajal maha tiksuma? Eelmisel nädalal andis äpp teada, et laadi raha, samas ettemaksu jääki oli piisavalt, sest boonusraha oli kasutamata.


Tiksub boonusraha maha


No kuramus, ei tiksu maha. Järelikult ka see süsteem nendel rikkis.
Lõpuks ütlevad, et ära vingu, pole sul mingit boonust vaja. Tahad rääkida, siis maksa.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 11.09.2024 14:39:29 vasta tsitaadiga

RCC kirjutas:
Ilmselt see siin kaua ei püsi, aga proovida võib ikka. Kes soovib klienditeenindajks minna, siis anann teada tegeliku olukorra. see on saadetud vastusena mitmetele emailidele

https://www.upload.ee/files/17095968/kiidulaulemail.txt.html

p.s kui oleks ometi süsteem, mis võimaldaks otse txt faile kuvada?



Ma kommenteerin RCC kirjutist ainult niipalju. Teliat valdab kaks probleemi. Üks neist on oskamatus tõlgendada neile kättesaadavat informatsiooni. Teine on võimetus oma töötajaid vajaliku oskusteabega varustada.
Informatsiooni koguja ehk esimene tasand teab IT-st sama palju kui lehm lennukist. Kes kui palju viitsib või oskab õppida on neile oma asi.
Kaasaarvatud niiöelda teine tasand, kes peaks koostööd tegema nii esimese kui ka kolmanda ehk ekspert tasandiga jääb tõlgendatud infost paljus ilma, sest see tuleb juba läbi esimese tasandi moonutatuna.

Tehnikule suunatakse kõik, mida parasjagu ise ei osata või ei olda võimekad lahendama.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.


viimati muutis Pailaps 11.09.2024 15:49:02, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 11.09.2024 15:20:45 vasta tsitaadiga

Peab ikka vaba aega olema, et avada ammu teadatuntud napaka poolt uploadi laetud tekstifaile icon_eek.gif
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 11.09.2024 15:48:35 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Peab ikka vaba aega olema, et avada ammu teadatuntud napaka poolt uploadi laetud tekstifaile icon_eek.gif


Ma ei pruugi kõigi tema seisukohtadega nõustuda , kuid pean nentima, et tõesti hetkel oman pisut rohkem vaba aega süvenemiseks.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
genekas
HV vaatleja

liitunud: 24.04.2004




sõnum 11.09.2024 18:03:49 vasta tsitaadiga

Sellest loost kumab läbi täpselt seesama mis juba jutuks olnud - on teadlikult loodud müür enda ja kliendi vahele ehk toimivat klienditeeninduse kanalit ei ole peale "kõnekeskuse".

Ma olin siin mõne kuu eest vaatamas esikus kasutult vedelevat (ammu enne sissekolimist oli maja ära fiiberdatud) Telia fiibriotsa ja oma koduneti pakkuja võrgus kummitav probleem pani selle fiibriotsa kasutuselevõtmisele mõtlema.
Peale seda kui veendusin et mu koduneti pakkujal on reaalselt toimiv kirjalikul moel töötav klienditoe-kanal ning isegi siit foorumi kaudu tekkis kontakt, mis koos klienditoega aitas probleemi ära lahendada (see oli jällegi probleem mis puudutas ka teisi kliente), kadus huvi selle fiibriotsa poole isegi vaadata. Jääb edasi esikukapi alla tolmuma. Selle seisukoha kinnistumisele aitas kaasa muidugi see Telia mobiilside poolel kokku keeratud käkk, mis teises foorumis näha.

Töö poolest teeb Teliaga oma klientidele teenuse pakkumisega seoses ikka koostööd, kuid kõige muu osas üritab oma kokkupuudet nendega küll minimaalsena hoida...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 11.09.2024 18:07:51 vasta tsitaadiga

Telia kõnekeskus on äge. Helistasin mingi aeg tagasi. Lõppes lubadusega, et keegi võtab minuga ühendust. Siiani ei midagi ... vist on kaks nädalat juba kõnest
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2024 18:32:54 vasta tsitaadiga

Küll aga saadavad nad usinalt kirju:
tsitaat:
Aitäh, et kasutad meie teenuseid!
Pöördusid Telia poole 04.09.2024, pöördumise sisuks oli teenuse või paketi muutmine.
Soovime Telia teenuseid pakkuda parimal võimalikul moel ja hindame sinu arvamust kõrgelt.

Seepärast palume, et jagaksid meiega oma kogemust. Vastamiseks kulub ainult paar minutit.

Heade soovidega
...
Omnikanali juhtimise allüksus
Seda spämmivad nad siis alati kui TV ekraanilt teenuseid muuta. Väga tüütud.
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 169 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 158
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2024 18:59:47 vasta tsitaadiga

Ma ise mõtlen, et kui mul fiiber toanurgas tolmus oleks, siis paneks purgid otsa ja toimetaks. Miks on vaja mingit pidevat suhtlust klienditoega?
Ok, kui pakett või hind ei loksu paika aga see loodetavasti on ühekordne tegevus.
Iseteenindus on parem kui konkurentidel, see on nagu selge, kõnekeskus üldjuhul on ka parem aga eks kaikaid kodarasse saab ikka ooteaegadega vms.

KillFrenzy kirjutas:
Peab ikka vaba aega olema, et avada ammu teadatuntud napaka poolt uploadi laetud tekstifaile icon_eek.gif

Iseenesest on hea, et foorumis saab kasutajaid blokkida, netis on niigi palju paska. Teenusepakkujatel seda võimalust pole, iga kliendi ja mitte kliendi pöördumine on vaja vastu võtta, läbi inimeste lasta ja midagi vastata. Mõnel juhul tülikas aga see on keeruline kui kodanik arvab, et ta on kuldklient aga reaalselt pole võibolla isegi üldse klient. icon_biggrin.gif Samal ajal ei aita ei kuldkliendi ega isegi ka omatöötaja staatus tasuta fiibrit saama. Olgu sul siis 4G, 5G, vast või mõni muu lahendus, fiiber tuleb ainult tasuva projekti korral või omast taskust.
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2024 19:03:29 vasta tsitaadiga

Kuna praegu see -25% kampaania pole vist kellelgi õiget hinda pannud, siis võiks vähemalt e-maili kaudu klienditugi toimida.

Saatsin ka kirja, et see kampaaniahind ei toimi, aga tuleb automaatvastus, et helistage.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
genekas
HV vaatleja

liitunud: 24.04.2004




sõnum 11.09.2024 19:09:32 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Iseenesest on hea, et foorumis saab kasutajaid blokkida, netis on niigi palju paska.

Blokkimise lahendusel on üks paratamatu puue - see töötab ainult siis kui oled foorumisse sisse logitud
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2024 19:11:27 vasta tsitaadiga

Forss kirjutas:
Kuna praegu see -25% kampaania pole vist kellelgi õiget hinda pannud, siis võiks vähemalt e-maili kaudu klienditugi toimida.
Saatsin ka kirja, et see kampaaniahind ei toimi, aga tuleb automaatvastus, et helistage.

On pannud ikka, üldiselt. Lihtsalt mingis situatsioonis on tore kui helistad, läheb kiiremini kui meil.
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
santiim
HV kasutaja

liitunud: 23.07.2011




sõnum 11.09.2024 20:05:51 vasta tsitaadiga

Forss kirjutas:
Kuna praegu see -25% kampaania pole vist kellelgi õiget hinda pannud, siis võiks vähemalt e-maili kaudu klienditugi toimida.

Saatsin ka kirja, et see kampaaniahind ei toimi, aga tuleb automaatvastus, et helistage.

Ei olnud ka minul seda õiget hinda. Helistasin. Teenindaja hakkas rääkima, et see ainult uutele klientidele. Minu juhendamisega leidis ta siiski ka ülesse kampaania tänastele klientidele. Tegi mulle hinnamuudatuse. Nüüd kõik õige.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.09.2024 20:12:39 vasta tsitaadiga

santiim kirjutas:

Ei olnud ka minul seda õiget hinda. Helistasin. Teenindaja hakkas rääkima, et see ainult uutele klientidele. Minu juhendamisega leidis ta siiski ka ülesse kampaania tänastele klientidele. Tegi mulle hinnamuudatuse. Nüüd kõik õige.

Just selle pärast saatsingi meili, kuhu panin juurde kampaaniatingimuste pdfi.

Mõned aastad tagasi sai mitu kuud ikka jauratud vale hinna pärast.

Muidu internet ise kiire ja pole aastaid muret olnud.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olc
HV Guru
olc

liitunud: 28.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.09.2024 08:52:29 vasta tsitaadiga

santiim kirjutas:
Forss kirjutas:
Kuna praegu see -25% kampaania pole vist kellelgi õiget hinda pannud, siis võiks vähemalt e-maili kaudu klienditugi toimida.

Saatsin ka kirja, et see kampaaniahind ei toimi, aga tuleb automaatvastus, et helistage.

Ei olnud ka minul seda õiget hinda. Helistasin. Teenindaja hakkas rääkima, et see ainult uutele klientidele. Minu juhendamisega leidis ta siiski ka ülesse kampaania tänastele klientidele. Tegi mulle hinnamuudatuse. Nüüd kõik õige.


Meh? Kus selline pakkumine on? Isegi ei leia üles, saati hakka siis veel seletama icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 125
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
phobic
HV kasutaja
phobic

liitunud: 26.01.2002




sõnum 12.09.2024 09:19:24 vasta tsitaadiga

Praegustele klientidele on mingi selline kampaania:
https://www.telia.ee/images/documents/kampaaniad/era/koduinterneti_soodustus_internetile_kampaania_tingimused_2024.pdf
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 344, 345, 346 ... 379, 380, 381  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.