Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 21:21:18
|
|
|
Miks 911 siis ostetakse?
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 21:22:46
|
|
|
911 on aeglaseid ka. Mul üks sattus just juuli lõpus maanteepeal ette ja ta jubedalt üritas järgi jõuda või eest ära saada. Lõpuks läks asi juba tema poolt jaburaks ja lasin minna 😃
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 21:23:46
|
|
|
Jajah, aku sai tühjaks raudselt
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
04.09.2024 21:26:06
|
|
|
MRTO kirjutas: |
Keda üldse ei huvita , see ju ei osta ka kiiremat versiooni või mis? Järelikult neile on kes ostavad. Kõige aeglasema ja kiirema versiooni 0-100 erinevus on 6.1s vs 3.3s |
Miks ei osta, mul viimase neljateist aasta jooksul kõik autod kiirenduse poolest alla 4,5sek sajani olnud, aga mingite veerand või poolmiilide vastu pole küll huvi olnud, suure mootori eelis pigem olnud sujuvam minek igast asendist.
Käid Teslaga kuskil drag stripidel, et veerand ja poolmiili aeg olulised on? Või on linna vahel enese valiku õigustamiseks vaja iga foori alt tallates ära lennata ja kõigile ''koht'' kätte näidata, kusjuures see tuleneb täitsa isiklikest tähelepanekutest, enamjaolt jäävad endale Teslad silma selliste manöövritega.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
04.09.2024 21:36:41
|
|
|
Mingi rõõm peab ju ka inimesele jääma sellise peletisega sõitmisest...
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 169 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
158 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 21:41:43
|
|
|
Indrek67 kirjutas: |
MRTO kirjutas: |
Keda üldse ei huvita , see ju ei osta ka kiiremat versiooni või mis? Järelikult neile on kes ostavad. Kõige aeglasema ja kiirema versiooni 0-100 erinevus on 6.1s vs 3.3s |
Miks ei osta, mul viimase neljateist aasta jooksul kõik autod kiirenduse poolest alla 4,5sek sajani olnud, aga mingite veerand või poolmiilide vastu pole küll huvi olnud, suure mootori eelis pigem olnud sujuvam minek igast asendist.
Käid Teslaga kuskil drag stripidel, et veerand ja poolmiili aeg olulised on? Või on linna vahel enese valiku õigustamiseks vaja iga foori alt tallates ära lennata ja kõigile ''koht'' kätte näidata, kusjuures see tuleneb täitsa isiklikest tähelepanekutest, enamjaolt jäävad endale Teslad silma selliste manöövritega. |
Nii rumala jutuga inimesele peab lausa mõtlema, et kas valgustaks ja seletaks mida tähendab mingi distantsi läbimise võrdlus päriselusse üle kandes näiteks kahest rekkast möödasõidul jms. Ma ei töllerda iialgi kellegi taga ja kuna linnas ei ela siis saavad iga päev põhjagaasiga möödasõidud jms kasutust. 13+ veerandmiili ajaga auto on tüütult aeglane selle jaoks. Sai maha müüdud. Hetkel mütlen, et tahaks kiiremat kui praegune.
viimati muutis M8T0 04.09.2024 21:42:53, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 21:42:51
|
|
|
Kas 400m kulub möödasõiduks siis?
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 22:02:05
|
|
|
Umbes 80-180 on kõige vajalikum oskus autol ütleks nii. Kindlasti mõni pikemgi. 12.0 auto lõppkiirus on väiksem veerandmiilil kui see.
Edit. Kurat ok suht 180-185 ongi. Miilid olid silmeees 😃
Viimane tulemus oli 12.06 ja 182.
Eelmise nädala viimane poolmiil 19.3 ja 215
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
04.09.2024 22:26:47
|
|
|
Mu küsimus oli pigem mõeldud, et kas Teslaga "lustakalt" sõita on sama lõbus ja hea tunne kui mõne M seeria autoga?
Illustreerimaks küsimusit siis hetkel tarbin kahte autot- Audi Q8 ja MB C43 AMG. Paberil on ka Q8 päris ok kiirendusega (ca 5 sek) aga kuna tegemist on parketimaasturiga, on ta üsna kurvisuutmatu, raske, kehva pidurdusvõimega jne, mis omakorda teeb ta kiiremal linnasõidul kohmakaks, seda eriti võrreldes C43-ga. Ehk siis 99% linnasõitudest teen ma pisike Mersuga sest eelistan sportlikke sõiduomaduse ja 99% maanteesõitudest teen Auddiga sest ta lihtsalt on maanteel/pikkadel otsadel nii palju mugavam, vaiksem ja vähem väistav liikur.
Ehk siis kas Tesla (3) ja M340 on võrreldavad ka oma sõiduomaduselt, peale kiirenduse?
_________________ Everybody dies, but not everyone gets to live! |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
04.09.2024 22:33:30
|
|
|
rauli, m3 peaks olema umbes 2x kallim kui model 3 performance...
m340 oli see pool-emm?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
04.09.2024 22:44:25
|
|
|
tsitaat: |
Käid Teslaga kuskil drag stripidel, et veerand ja poolmiili aeg olulised on? Või on linna vahel enese valiku õigustamiseks vaja iga foori alt tallates ära lennata ja kõigile ''koht'' kätte näidata, kusjuures see tuleneb täitsa isiklikest tähelepanekutest, enamjaolt jäävad endale Teslad silma selliste manöövritega.
|
Ah, mis te kiusate last, sai teine viimaks ometi 30k'ga pruugitud 4s auto kätte ja nüüd on kõik selle sõiduomadused must have. Enne Teslat poleks selline asi lihtsalt võimalik olnud, sellise budgetiga vähemasti mitte. Tegin täna väikese tiiru uue Taycan 4S'ga, täitsa auto moodi on.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
04.09.2024 23:39:23
|
|
|
Jah ja neid on juba veel kes öelnud sarnast. BMW meenub kohe. Mis ajakirjandusest läbi käinud. Osad lausa öelnud, et hoopis suurendavad ICE mootorite edasiarendust. Ilmselgelt näide, et jõuga peale surutud rohepööre ei tööta. Kindlasti usun ma ka, et elektriauto on tulnud, et jääda. Lihtsalt tava elu on midagi muud kui käskkirjad ja poliitilised otsused. Ning vägisi peale sundimine lihtsalt ei tööta.
Muideks reaalne näide elust enesest nädala vanune. Olid firma suvepäevad ja läksin oma autoga (Tesla). Esimene asi mida päriti, et kas jõudsin ikka ilusti kohale ja mitu korda laadima pidin ja kas ma ikka koju tagasi saan. Tegu oli sellise ~300km ringiga. Ütlesin, et ei ole laadinud ja plaanin veel üle 100km sõita ennem kui laadida kavatsen. Väljas oli +28C, tõsi. Samas see näites ilmekalt keskmise inimese arusaama tänapäevasest elektriautost.
Ahjaa, muideks auto näitas kuluks 108 Wh/km kohta peale 130km sõitu. Mis oli minu jaoks esimest korda Tallinn-Tartu maanteel. Ok, kliima ei olnud sees, sest hommiku kui läksin ei olnud nii palav veel.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
04.09.2024 23:39:24
|
|
|
londiste kirjutas: |
rauli, m3 peaks olema umbes 2x kallim kui model 3 performance...
m340 oli see pool-emm? |
Vist jah, nagu MB-de C400 AMG jne mudelid vist, ma ei ole ammu Bmw-sid pruukinud sest pettusin peale viimast ca 5 aastat tagasi töökindluses nii rängalt, et otustasin neid mitte enam soetada. Rendikaks on siiki mõni 330 vms vahepeal osutunud ja jätkuvat suurepäraste sõiduomadustega auto, inimesele kes naudib sportlikumaid sõiduomadusi.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
04.09.2024 23:41:32
|
|
|
tsitaat: |
Lihtsalt tava elu on midagi muud kui käskkirjad ja poliitilised otsused. Ning vägisi peale sundimine lihtsalt ei tööta. |
Hääletatakse ikka rahakotiga ja kui sinna lisandub veel ka ebamugavus, mille toob kaasa endaga laadimisvõimaluste piiratus tiheasustuses, siis polegi rohkemat vaja. Autototootjad on äriettevõtted, kes ei saa endale ideoloogiaid ja paindumatust lubada, see mõjub koheselt rahakotile.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
04.09.2024 23:48:18
|
|
|
Muideks jälle reaaleluline näide. Tuli sõber nõu küsima just, et näe sa nüüd sõitnud üle aasta elektrikaga, meie pere ka tahab osta, eelmine auto 8 aastat vana ja tahaks midagi uut, et mida soovitad. Kuulasin, tema nõuded ära ja ütlesin, et ma soovitan sul nii 4-5 aastat veel oodata kui tahad elektrikat osta. Pigem ära osta, sest see ei rahulda sinu vajadusi. Et eks ta on, vajadused/soovid/nõuded on erinevad. Elektriauto ei ole veel valmis ja areneb. Kelle nõudmisi ta rahuldab, sellele sobib täna pakutu juba, kellele mitte, see veel ootab või valib muu alternatiivi. Peaasi, et on valida..veel
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
05.09.2024 00:54:14
|
|
|
tsitaat: |
Ok, kliima ei olnud sees, sest hommiku kui läksin ei olnud nii palav veel.
|
Miks ta ei või lihtsalt sees olla automaatse peal, mis haigus on seda sisse-välja klõpsida? Näen seda naisterahva pealt, et talvel keeratakse HI peale ja suvel sõitma hakates LO peale, selmet hoida lihtsalt AUTO ja 22 kraadi. Arvatakse, et siis soojeneb mootor kiiremini või puhub salongi kiiremini jahedaks
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
05.09.2024 01:07:39
|
|
|
Elektrika puhul eeldavasti AC on tarbija ning vähendab sōiduulatust aga kui palju, pole aimugi?
Endal autodel pole näppinud AC-d kuid juba, suvel keeran tempi paar kraadi kōrgemaks, et vältida külmetumist ja talveperioodil paar kraadi madalamaks. AC hoiab talvel ka salongi kuivamana.
_________________ Everybody dies, but not everyone gets to live! |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
05.09.2024 06:54:53
|
|
|
Kont võtab nii vähe, et ma ei sa aru selle välja lülitamise mõttwpeale tulekust isegi. Eriti teslal. Mul koguaeg 21.5 ja auto
Aga seda kas-sa-istud-iga-päev-3-tundi-poe-parklas-laadijas möla tuleb palju jah. Näitab inimeste rumalust aga eks ka ajakirjanduse sihiliku tööd.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
05.09.2024 07:03:25
|
|
|
rauli kirjutas: |
Elektrika puhul eeldavasti AC on tarbija ning vähendab sōiduulatust aga kui palju, pole aimugi?
Endal autodel pole näppinud AC-d kuid juba, suvel keeran tempi paar kraadi kōrgemaks, et vältida külmetumist ja talveperioodil paar kraadi madalamaks. AC hoiab talvel ka salongi kuivamana.  |
Küte ka korralik tarbija, nagu saunakeris oleks kaasas. Mul näiteks kütab/soojendab ainult juhikohta kui üksi sõita
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
05.09.2024 08:52:19
|
|
|
meie kliimas tuleb vaadata elektriautot, mille küte on soojuspumbaga.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
05.09.2024 08:57:16
|
|
|
Miks? Sellest on päris vähe kasu kuna efektiivne vaid teatud temp vahemikus. Eelsoojendusvõimalusega veelgi mõttetum. Kuskil 5% pidavat võitma keskmiselt ja soojuspumba eest lisa maksmine pm ei tasu ära
Üliväikse rangega auto puhul vb ehk oleks mõttekas kui vaja max kaugele jõuda
viimati muutis Janis 05.09.2024 08:58:19, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
05.09.2024 08:58:03
|
|
|
See kliima kinnipanek on minu enda kiiks , et kui ei tarbi siis ei kasuta. Nagu lambipirn laes kui pole vaja siis ei pane põlema
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
05.09.2024 09:10:52
|
|
|
Equinox kirjutas: |
See kliima kinnipanek on minu enda kiiks , et kui ei tarbi siis ei kasuta. Nagu lambipirn laes kui pole vaja siis ei pane põlema  |
autode kliimaseade on tänapäeval automaatne ju, kui ei ole vaja, siis see on automaagiliselt väljas?
Janis kirjutas: |
Miks? Sellest on päris vähe kasu kuna efektiivne vaid teatud temp vahemikus. Eelsoojendusvõimalusega veelgi mõttetum. Kuskil 5% pidavat võitma keskmiselt ja soojuspumba eest lisa maksmine pm ei tasu ära
Üliväikse rangega auto puhul vb ehk oleks mõttekas kui vaja max kaugele jõuda |
miks teatud temp vahemikus? soojuspump peaks olema efektiivne siis kui temperatuuride vahe on suur, ehk siis just meie talve lugu. okei, mingilt ekstreemselt maalt ka selle efektiivsus kukub aga seni on ju lill. kindlasti on autodel need optimeeritud ka alla nulli temperatuuride jaoks.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
05.09.2024 09:14:53
|
|
|
Sest soojuspumbad teatud tempist sama efektiivsed kui otse kütta. Pole midagi ekstreemset vaja kui selleat juba kasu pole eriti. kellelegi kindlasti kasulik aga mingi must have see küll pole nagu räägitakse
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
05.09.2024 09:23:31
|
|
|
Kui järelturul on autod samas hinnas siis kindlasti eelistada soojuspumbaga. Enamasti on meil temp ikka soojem kui -10c.
Model3 puhul tuli pump 2021a uuendustega näiteks lisaks muule tilulilule ja endal üks kriteeriume oli just , et 21+
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
|