Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
04.09.2024 14:32:01
|
|
|
Mis Teslade amortisatsioon on?
Model 3 uuena 50k ... 4 aastat vanana 30k.
20k hinnakadu 4 aastaga oleks 5000€ aastas.
Kas BMW on samasse suurusjärku. Pigem küll.
Uuena 60k€ ja 4 aastat vanana 40k€
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
04.09.2024 14:40:53
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Mis Teslade amortisatsioon on?
Model 3 uuena 50k ... 4 aastat vanana 30k.
20k hinnakadu 4 aastaga oleks 5000€ aastas.
Kas BMW on samasse suurusjärku. Pigem küll.
Uuena 60k€ ja 4 aastat vanana 40k€ |
Mul on 6a'ga, 12k, ehk 2k aastas. BMW oma amordiga tõesti ei hiilga, big money waste. Samas ei saa Teslat ja BMW'd ka omavahel võrrelda.
viimati muutis Markos 04.09.2024 14:43:21, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
04.09.2024 14:43:06
|
|
|
Olen mõelnud, et naisele teiseks autoks võiks ehk elektrikas olla, Jaguar I-Pace on silma jäänud.
Amort on ikka mõnus sellel, uuest peast hea varustusega 100+k, viis-kuus aastat hiljem ca 26-30k.
Kiiret laadimist küll pole, aga sellest on üsna savi, hommikuti on 100% akuga masin hoovis olemas, pikkade otste jaoks on nagunii muud autod.
Kui Teslat ei taha, siis alla 30k muud nelikveolist EV-d väga võtta polegi.
viimati muutis oliver. 04.09.2024 14:47:45, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
04.09.2024 14:46:24
|
|
|
tsitaat: |
Olen mõelnud, et naisele teiseks autoks võiks ehk elektrikas olla, Jaguar I-Pace on silma jäänud. |
Ma oleksin ülimalt ettevaatlik sellise suure amordiga masinate puhul. Amordil on alati põhjus.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 14:47:10
|
|
|
See toetab 3f laadimist? Kui ei, siis pigem ei valiks seda
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
04.09.2024 14:50:14
|
|
|
Janis kirjutas: |
See toetab 3f laadimist? Kui ei, siis pigem ei valiks seda |
Ei toeta. Aga nagu öeldud, laadimiskiirus ei mängi mul üldse rolli.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 14:53:06
|
|
|
Jõuab siis ikka hommikuks täis arvad? Kui peakaitse alla 32A siis eriti nutune kiirus veel
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
04.09.2024 14:55:35
|
|
|
oliver. kirjutas: |
Janis kirjutas: |
See toetab 3f laadimist? Kui ei, siis pigem ei valiks seda |
Ei toeta. Aga nagu öeldud, laadimiskiirus ei mängi mul üldse rolli. |
Kui senti veeretada, siis natuke mängib. Saad mingi tarkuse vahele istutada, et kui elekter kõige odavam on, siis võtab palju peakaitse võimaldab ja muul ajal ei lae kui pole just jõuga öeldud, et laadima peaks hakkama.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 14:57:54
|
|
|
Jah, aeglase laadimisega pead ilmselt ka kirvehinnaga tundidel laadima
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
04.09.2024 14:59:54
|
|
|
Janis kirjutas: |
Jõuab siis ikka hommikuks täis arvad? Kui peakaitse alla 32A siis eriti nutune kiirus veel |
Ega õhtuti 0% pealt laadima pane. Töö, pood ja lastele takso, päevane kilomeetrite hulk on kahekohaline.
Ei ole börsipakett. Paar kuud sai sel suvel börsi peal oldud ja see on ikka tobe jälgimine, et millal on soodne pesu pesta. Öö on nüüd fix 9 senti, päev veidi enam.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 15:46:00
|
|
|
Ipace ja etron on ka kaks kõige hullemat elektrikulutajat. Eriti ipace kui suurus arvesse võtta. Aga noh jällegi kui mingi 5km päevas poodi ja kodus laadimine siis vist ei huvita.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
04.09.2024 15:51:46
|
|
|
MRTO kirjutas: |
Ipace ja etron on ka kaks kõige hullemat elektrikulutajat. Eriti ipace kui suurus arvesse võtta. Aga noh jällegi kui mingi 5km päevas poodi ja kodus laadimine siis vist ei huvita. |
Naise teine auto on Corvette, mis enne talve peitu läheb. See, palju auto elektrit kulutab, ei ole tõesti probleem nr 1
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 15:57:30
|
|
|
See tähendab et kaasaskantava energiaga saab vähem sõita, sellest võib saada probleem
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
04.09.2024 16:03:48
|
|
|
Janis kirjutas: |
See tähendab et kaasaskantava energiaga saab vähem sõita, sellest võib saada probleem |
Ma olen absoluutselt nõus, et paljude jaoks on see äärmiselt oluline näitaja. Ilmselt ka üks põhjuseid, miks kasutatud I-Pace nii soodne on.
Lihtsalt sellise kasutuse jaoks, nagu ma autot otsin, oleks ka 100km akukestvusega masin piisav.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 16:09:27
|
|
|
Kui kasutus tõesti selliseks jääb, siis tundub jah ok asi. Mul oli ka vähesema kasutuse plaan aga välja kukkus natuke teisit, hea et sai vähe parema laadimisvõimekusega auto valitud.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
04.09.2024 16:12:00
|
|
|
Janis kirjutas: |
Kui kasutus tõesti selliseks jääb, siis tundub jah ok asi. Mul oli ka vähesema kasutuse plaan aga välja kukkus natuke teisit, hea et sai vähe parema laadimisvõimekusega auto valitud. |
Pikemate otste jaoks on tutikas Espace olemas, kuhu lapsed ka ära mahuvad.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 16:15:29
|
|
|
Oma kogemus näitab, et kui näed kui odav on sõitmise hind kodulaadimisega, siis tahad kõik sõidud EVga teha
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
04.09.2024 16:39:39
|
|
|
Spoiler 
MRTO kirjutas: |
Võrdväärne auto on identses mõõdus ja soorituses m340xi ning odavaim 21a isend maksab 50k kanti. |
Markos kirjutas: |
BMW oma amordiga tõesti ei hiilga, big money waste. Samas ei saa Teslat ja BMW'd ka omavahel võrrelda. |
Et nüüd kui tuli ICE puhul üks mark välja, mis sarnaselt amortiseerub, siis see järsku enam ei kõlba?
Ühesõnaga - jääb arusaamatuks, mida te siin läbivalt saavutada tahate kui pidevalt tulete oma destruktiivse siunamisega, kuidas küll ei sobi, sest laadida ei saa, range anxiety põhja alt võtab, amort liiga suur on, jnejne.
Me kõik teame, millised on laadimisvõimalused, milline on sõiduulatus (ja ilma mõju sellele), amortisatsioonigi oleme siin korduvalt-korduvalt läbi võtnud. Ja ometi on osad, kellele ei ole ükski neist asjadest dealbreaker - peaks olema, sest teile on?
Äkki panustaks teemasse rohkem sisulise ja konstruktiivse diskussiooniga? Enese väljaelamiseks võiks paremad variandid olla.
oliver., kui ära võtate, jaga kindlasti ka kogemusi siin, .
Tesla välistad esinduse/teeninduse puudumise või Eloni tõttu?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 16:54:57
|
|
|
rmc kirjutas: |
Spoiler 
MRTO kirjutas: |
Võrdväärne auto on identses mõõdus ja soorituses m340xi ning odavaim 21a isend maksab 50k kanti. |
Markos kirjutas: |
BMW oma amordiga tõesti ei hiilga, big money waste. Samas ei saa Teslat ja BMW'd ka omavahel võrrelda. |
Et nüüd kui tuli ICE puhul üks mark välja, mis sarnaselt amortiseerub, siis see järsku enam ei kõlba?
Ühesõnaga - jääb arusaamatuks, mida te siin läbivalt saavutada tahate kui pidevalt tulete oma destruktiivse siunamisega, kuidas küll ei sobi, sest laadida ei saa, range anxiety põhja alt võtab, amort liiga suur on, jnejne.
Me kõik teame, millised on laadimisvõimalused, milline on sõiduulatus (ja ilma mõju sellele), amortisatsioonigi oleme siin korduvalt-korduvalt läbi võtnud. Ja ometi on osad, kellele ei ole ükski neist asjadest dealbreaker - peaks olema, sest teile on?
Äkki panustaks teemasse rohkem sisulise ja konstruktiivse diskussiooniga? Enese väljaelamiseks võiks paremad variandid olla.
oliver., kui ära võtate, jaga kindlasti ka kogemusi siin, .
Tesla välistad esinduse/teeninduse puudumise või Eloni tõttu? |
Ta teeb seda sama jura EV fb grupis ka. Kasutu. Mõni lohtsalt on selline ja arvab endast põhjendamatult hästi 😃
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
04.09.2024 19:33:05
|
|
|
Näen, et siin võrreldakse Teslat (model 3?) ja Bmw m340xi. Kas need autod on päriselt sõiduomadustel sarnased või räägime puhtalt kiirendusest?
Olen saanud erinevaid M,S ja AMG seeria autosid pruukida aga ühtegi elektrikat, peale Nissan Leafi 5 aastat tagasi pole õnnestunud pikemalt proovida. Paar korda on küll Tesla olnud taksoks kuskil aga sealt peale sisu viimstiluse ja võib olla mõningate koostöökvaliteedi nurinate pole välja lugenud. Paberil tunduvad need elektriautod ikka päris rasked ja tänu sellele ka sõiduomadustel pigem linnamaasturite sarnased aga kuidas päriselt on?
_________________ Everybody dies, but not everyone gets to live! |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
04.09.2024 20:44:57
|
|
|
Elektriauto raskusekese on madalal, seega paberil on sõiduomadused paremad kui SPM linnamaasturil. Sõitnud kahjuks ei ole.
Subaru Outbackiga on parem sõita kui tavamootoriga sama kõrge autoga, elektrikal peaks efekt veel suurem olema.
_________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 21:09:48
|
|
|
rauli kirjutas: |
Näen, et siin võrreldakse Teslat (model 3?) ja Bmw m340xi. Kas need autod on päriselt sõiduomadustel sarnased või räägime puhtalt kiirendusest?
Olen saanud erinevaid M,S ja AMG seeria autosid pruukida aga ühtegi elektrikat, peale Nissan Leafi 5 aastat tagasi pole õnnestunud pikemalt proovida. Paar korda on küll Tesla olnud taksoks kuskil aga sealt peale sisu viimstiluse ja võib olla mõningate koostöökvaliteedi nurinate pole välja lugenud. Paberil tunduvad need elektriautod ikka päris rasked ja tänu sellele ka sõiduomadustel pigem linnamaasturite sarnased aga kuidas päriselt on?  |
M340xi on 50kg kergem kui model3longrange+ või performance. Otsesed vürdlusnumvrid nagu 0-100, 1/4miil , 1/2miil on tesla kasuks. Ringrada ei oska öelda aga mitu % elanikonnast sinna satub? Või mitu % Porsche 911 omanikest? 😃
Asjast kaugel olevale siis kiire ülevaade, et model 3 on kokku 5 eri võimsust. 205/239, 324, 366, 420 ja 430eu/460kwus. Esimene ei kannata kriitikat.
viimati muutis M8T0 04.09.2024 21:18:06, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.09.2024 21:14:45
|
|
|
Mitmele protsendile on mingi veerandmiili aeg tähtis? Eriti veel EV ostjale
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.09.2024 21:20:31
|
|
|
Keda üldse ei huvita , see ju ei osta ka kiiremat versiooni või mis? Järelikult neile on kes ostavad. Kõige aeglasema ja kiirema versiooni 0-100 erinevus on 6.1s vs 3.3s
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
|