Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 339, 340, 341 ... 379, 380, 381  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
siinus
HV Guru
siinus

liitunud: 20.01.2007




sõnum 16.08.2024 18:26:27 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Sul on suur rõõm mitte kogeda Elisa ja Tele2, Go3 jms. iseteenindust, alati saab hullem olla.

Ou püsime ikka teemas onju.
Kõigile teada ju, et peale sideteenuse lepingu sõlmimist kaob igasugune kliendisõbralikkus icon_smile.gif

_________________
suck less | ANNA MU SAI!
Ma arvasin, et see oli Priit, aga tegelikult oli Tõnu,
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.08.2024 19:19:35 vasta tsitaadiga

siinus, Igal juhul jääme teemasse.
Ma personaalselt lihtsalt kasutasin kõik teenused ära, kogesin iseteenindust ja siis tagajärgi.
Pole siin teemas vaja kommenteerida sest püsime teemas.
Kui on huvi, siis iga teenusepakkuja teemad olemas.

Telia iseteeninduse kohta:
Ma ei tea kui lihtsamaks saab asi minna...
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
genekas
HV vaatleja

liitunud: 24.04.2004




sõnum 16.08.2024 20:07:22 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Sul on suur rõõm mitte kogeda Elisa ja Tele2, Go3 jms. iseteenindust, alati saab hullem olla.


On olnud au tarbida teleteenuseid ka väljaspool Eestit ning on küllalt näinud keskkondi mis kõlbaks kellele tahes eeskujuks tuua - kui ka selliseid, mille jaoks tekib soov leida vastand sõnale "klienditeenindus".

Telia iseteeninduses on koht "Teated ja pöördumised" kuid sealt ei ole võimalik ise teadet välja saata - näeb vaid mulle saadetud teateid. Mistahes muud liigutused viivad alati "kontrolli oma teenust" valikusse, kust ei saa samuti ise mingit klienditoe-suhtlust algatada.

2 asja töötavad aga suurepäraselt - e-pood ja avalehe "Telia numbrites" enesekiitmine selle osas, kui palju head on Eesti rahvale tehtud.

P. S. Tööga seoses on pidanud tegelema nii Telia, Elisa kui ka Tele2 äriklienditeenustega ning üldiselt võib tõdeda, et tehnilise kompetentsi poolest jäävad teised tihti alla. See ei õigusta aga eelpool mainitud asjaolu mingil moel. Erakliendina Elisa ja Tele2 teenuste kasutamise kogemust Eestis mul ei ole.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 16.08.2024 21:20:58 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
genekas kirjutas:
Telia iseteeninduse veeb on üks kõige kliendivaenulikum asi mida üldse näinud on - põhisisuks on vaid müük ja enesekiitmine. Isegi veebi enda kohta tagasiside esitamise võimalust ei ole.

Kas keegi teab kuidas neile kirjalikul kujul (tehnilise probleemi kohta) teadet saata? Kaks korda on täna selle võimalust sealt otsinud ja kolmandat korda enam üritada ei kannata, kuna vererõhu tõus ei mõju tervisele hästi.


Sul on suur rõõm mitte kogeda Elisa ja Tele2, Go3 jms. iseteenindust, alati saab hullem olla.
Kõik rikketeated, paketimuudatused on Telia Iseteeninduses hallatavad.
Kõike saad kommenteerida, tellida ja infot lisada.

Julged pea pakule panna? icon_smile.gif

Erakliendi osas enamuses peab paika.. ärikliendi, eriti sellise kes klient kusagilt 90ndate hallist ajast (Atlase päevilt), iseteenindus ja tugi on kahjuks aasta-aastal kehvemaks muutunud (võid teemast varasemaid näiteid otsida, korrektsuse huvides viimased suuremad hädad olid, kui mälu ei peta, 2022 mingite teenuste migramise käigus...)
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.08.2024 21:45:15 vasta tsitaadiga

Eelmisel sajandil.. ei pane pead pakule, ärikliendina, ka mitte, liiga palju erilahendusi ja vormistamisi kliendi ja halduri vahel.
Erakliendina jah, kruti oma TV ja koduinterneti, mobiilipaketti üles-alla, päevapõhine.
Kommentaarid: 260 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 17.08.2024 11:42:38 vasta tsitaadiga

Äris kirjutad e-kirja ja nad siis teevad seal ticketitega midagi... seda logi näeb hiljem.
eras on Telia ikka kõvasti ees, mitte isegi tehniliselt, aga vabaduses valida. Elisa võiks kõik automaatika tööle lükata, aga ju nad ei soovi.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2024 11:46:59 vasta tsitaadiga

Äriklient maksab kordades rohkem kui eraklient, aga klienditeenindust pakutakse pmst samal tasemel ja samade kanalite kaudu. Sama tunne tekib, kui lähed Telia esindusse ja seal võtad järjekorranumbri ärikliendile, aga istud ikkagi samas järjekorras eraklientidega. Viimastel kordadel nüüd mitu korda olnud selline situatsioon ärikliendina. Tulen, võtan ärikliendi järjekorranumbri ja siis lihtsalt vaatan, kuidas pärast mind järjekorranumbri võtnud erakliendid kenasti enne mind jutule võetakse. Arvestades, et äriklient ei saa erakliendi teenuseid kasutada, siis tekib küsimus, et mis selle ärikliendi eelis Telias on selle mtmekordse hinnavahega? Lihtsalt uhke staatus?
Kommentaarid: 737 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 556
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2024 11:47:53 vasta tsitaadiga

Aga vat netilepingut iseteeninduses lõpetada ei saa... Roni kohapeale või helista icon_rolleyes.gif
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 17.08.2024 11:54:26 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Arvestades, et äriklient ei saa erakliendi teenuseid kasutada, siis tekib küsimus, et mis selle ärikliendi eelis Telias on selle mtmekordse hinnavahega? Lihtsalt uhke staatus?


Jah. Mis sa tahad, et teised saaksid teada, et oled vaene?
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 17.08.2024 11:59:47 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif beer_yum.gif
Nojah...Äris pakuvad 5K krediiti, eras ei paku midagi. Selle eest siis maksad...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2024 12:09:11 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Betamax kirjutas:
Arvestades, et äriklient ei saa erakliendi teenuseid kasutada, siis tekib küsimus, et mis selle ärikliendi eelis Telias on selle mtmekordse hinnavahega? Lihtsalt uhke staatus?


Jah. Mis sa tahad, et teised saaksid teada, et oled vaene?

Krt, selline isiklik ründamine laupäeva hommikul icon_cry.gif
Kommentaarid: 737 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 556
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2024 12:35:38 vasta tsitaadiga

Vaene ei peagi kerge olema....aga ju on neil seal telias elu lilleline....oot, aga ongi
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2024 13:00:54 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
Aga vat netilepingut iseteeninduses lõpetada ei saa... Roni kohapeale või helista icon_rolleyes.gif


Selle üritavad kõik võimalikult ebamugavaks teha. Ei saagi aru, miks pole seda seadusega paika pandud, et lepingu lõpetamine peaks olema võimalik sama kanali kaudu ja sama lihtsalt kui lepingu sõlmimine
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
juhmar
HV vaatleja

liitunud: 18.02.2024




sõnum 17.08.2024 13:23:53 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
icon_lol.gif beer_yum.gif
Nojah...Äris pakuvad 5K krediiti, eras ei paku midagi. Selle eest siis maksad...


Mul pakuvad 3200 lepinguparteneritega eras. Olen ka edukalt kasutanud poole summa ulatuses.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2024 14:37:52 vasta tsitaadiga

Seda nad pakuvad vist kõigile...mul ka

Aga.....
tsitaat:
Järelmaksu limiiti saad juurde taotleda e-poes järelmaksuga kaupa ostes. Vaatan kaupa e-poest.
Järelmaksu tingimused:
Maksimaalne võimalik limiit 3200,00 €
Vaba limiit hetkel 3200,00 €
Intress 21,9 % aastas
Minimaalne esmane sissemakse 0,00 % kauba maksumusest
Lepingutasu 19,90 €

Ennem võtaks mingi esto vms järelmaksu 3-12 kuuks 0% intressiga kui üldse.

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
genekas
HV vaatleja

liitunud: 24.04.2004




sõnum 17.08.2024 16:49:06 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
... Arvestades, et äriklient ei saa erakliendi teenuseid kasutada, siis tekib küsimus, et mis selle ärikliendi eelis Telias on selle mtmekordse hinnavahega? Lihtsalt uhke staatus?


Mõistus ütleb et ärikliendi staatus annab sulle konkreetse kontaktisiku kliendihalduri näol + valiku teenuseid mida erakliendile ei pakuta.

Elementaarne teate saatmise võimaluse puudumine klienditeeninduse veebis on aga täielik häbiplekk olenemata sellest kas oled era- või äriklient. Eraklient jääb ka kehvemasse seisu, sest erakliendil oma isiklikku kliendihaldurit ei ole (senini igal pool kogetutest on ka kõige kehvema klienditeeninduse kogemusega etttevõtetel veebis teate saatmise võimalus olemas olnud - ehk siis Telia Eesti jääb selles mõttes isegi neile alla).
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
juhmar
HV vaatleja

liitunud: 18.02.2024




sõnum 17.08.2024 18:10:06 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Seda nad pakuvad vist kõigile...mul ka

Aga.....
tsitaat:
Järelmaksu limiiti saad juurde taotleda e-poes järelmaksuga kaupa ostes. Vaatan kaupa e-poest.
Järelmaksu tingimused:
Maksimaalne võimalik limiit 3200,00 €
Vaba limiit hetkel 3200,00 €
Intress 21,9 % aastas
Minimaalne esmane sissemakse 0,00 % kauba maksumusest
Lepingutasu 19,90 €

Ennem võtaks mingi esto vms järelmaksu 3-12 kuuks 0% intressiga kui üldse.


Olude sunnil kui palga numbreid näidata ei olnud ja intress ei huvitanud sain probleemideta. Loomulikult saaks pangast veel parematel tingimustel. Minu jaoks oli siis lihtsalt kõige kiirem ja probleemivabam viis krediiti saada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2024 18:34:44 vasta tsitaadiga

genekas kirjutas:
Betamax kirjutas:
... Arvestades, et äriklient ei saa erakliendi teenuseid kasutada, siis tekib küsimus, et mis selle ärikliendi eelis Telias on selle mtmekordse hinnavahega? Lihtsalt uhke staatus?


Mõistus ütleb et ärikliendi staatus annab sulle konkreetse kontaktisiku kliendihalduri näol + valiku teenuseid mida erakliendile ei pakuta.

Unistada võib. Kliendihaldur suunab sind samamoodi samasse järjekorda klienditeenindusse.
Ainsad korrad, kus kliendihaldur on reaalselt kohe reageerinud, on siis, kui mingid asja vaja tellida. Ja sedagi tööpäeviti kuni kella 16.30-ni vms.
Kommentaarid: 737 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 556
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 17.08.2024 18:40:33 vasta tsitaadiga

Ma olen erakliendina endale telia äpis aja bronninud kui vaja olnud. Panen kohe ka "et jõudsin esindusse" ja siis saab 500 seeria numbri vms. Need kes pikalt pageritükiga oodanud juba, need tahaks muidugi kallale tulla kui ruumi astudes kohe leti taha saan järgmisena icon_biggrin.gif Aga keegi ei keela neil ka aeg bronnida thumbs_up.gif
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
genekas
HV vaatleja

liitunud: 24.04.2004




sõnum 17.08.2024 21:55:41 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
genekas kirjutas:
Betamax kirjutas:
... Arvestades, et äriklient ei saa erakliendi teenuseid kasutada, siis tekib küsimus, et mis selle ärikliendi eelis Telias on selle mtmekordse hinnavahega? Lihtsalt uhke staatus?


Mõistus ütleb et ärikliendi staatus annab sulle konkreetse kontaktisiku kliendihalduri näol + valiku teenuseid mida erakliendile ei pakuta.

Unistada võib. Kliendihaldur suunab sind samamoodi samasse järjekorda klienditeenindusse.
Ainsad korrad, kus kliendihaldur on reaalselt kohe reageerinud, on siis, kui mingid asja vaja tellida. Ja sedagi tööpäeviti kuni kella 16.30-ni vms.


Ma pidasin taas kord silmas kirjalikku infovahetust ja mitte esinduses käimist. Esinduses mingi reaalse ja praktilise asja nimel käimise vastu pole mul midagi ja võin tõdeda, et Telia esinduses on kompetentsemad inimesed leti taga kui konkurentidel - aga ma ei lähe ju esindusse selleks, et neile üldisest võrgu konfiguratsiooniveast teatada...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 18.08.2024 23:11:44 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Seda nad pakuvad vist kõigile...mul ka

Aga.....
Ennem võtaks mingi esto vms järelmaksu 3-12 kuuks 0% intressiga kui üldse.

0% pakkumisi piisavalt ehk nende pakutav 22% ei oma mõtet.
3200 vist nüüd jah
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
genekas
HV vaatleja

liitunud: 24.04.2004




sõnum 21.08.2024 14:07:28 vasta tsitaadiga

Kunagi 2007. aasta paiku sai mul Swedbanki valetavast ja ebakompetentsest klienditoest kõrini ning ma kolisin oma pangaasjad mujale.
2011. aasta paiku pidin siit ilmast lahkunud sugulase rahaasjade pärast uuesti Swedbanki kontorites ringi kolama ning pidin lõpuks minema Liivalaia tänavale - ja isegi seal ei suudetud teise panga kontonumbri olemasolu võimalikkust uskuda. Ma vihastasin nii välja, et otsustasin et mitte kunagi mitte ühtegi nende kontorisse jalga ei tõsta juhtugu mis tahes.

Just veidi aja eest tundsin kuidas täpselt samasugune vihahoog enda sisemusest pead tõstma hakkab (just enne seda helistati mulle Teliast eelmise järelpärimise peale ning lõpuks soovitati probleem kirja teel kohale saata kuna ei saadud millestki aru - ning tulemus on teie ees).
Manus

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olc
HV Guru
olc

liitunud: 28.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2024 14:25:34 vasta tsitaadiga

Eks osade suuremate ettevõtetega on jah, et esmalt pead paki 500seid ukse vahelt sisse viskama ja siis ettevaatlikult astud ise ka üle lävepaku lootuses, et ehk ikka võtavad jutule ja kuulavad ja äkki isegi aitavad.

genekas kirjutas:
Kunagi 2007. aasta paiku sai mul Swedbanki valetavast ja ebakompetentsest klienditoest kõrini ning ma kolisin oma pangaasjad mujale.
2011. aasta paiku pidin siit ilmast lahkunud sugulase rahaasjade pärast uuesti Swedbanki kontorites ringi kolama ning pidin lõpuks minema Liivalaia tänavale - ja isegi seal ei suudetud teise panga kontonumbri olemasolu võimalikkust uskuda. Ma vihastasin nii välja, et otsustasin et mitte kunagi mitte ühtegi nende kontorisse jalga ei tõsta juhtugu mis tahes.

Just veidi aja eest tundsin kuidas täpselt samasugune vihahoog enda sisemusest pead tõstma hakkab (just enne seda helistati mulle Teliast eelmise järelpärimise peale ning lõpuks soovitati probleem kirja teel kohale saata kuna ei saadud millestki aru - ning tulemus on teie ees).
Kommentaarid: 137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 125
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 21.08.2024 14:27:56 vasta tsitaadiga

Infinite loop on tore asi ju icon_lol.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
genekas
HV vaatleja

liitunud: 24.04.2004




sõnum 21.08.2024 14:34:46 vasta tsitaadiga

olc kirjutas:
Eks osade suuremate ettevõtetega on jah, et esmalt pead paki 500seid ukse vahelt sisse viskama ja siis ettevaatlikult astud ise ka üle lävepaku lootuses, et ehk ikka võtavad jutule ja kuulavad ja äkki isegi aitavad.


See ongi põhjus miks pisematest ja oma asja kompetentselt ajavatest firmadest tuleb hoolida. Oma koduse netiühenduse operaatori võrgu kotermanni aitas lahendada nende veebi-iseteenindusse saadetud teade ja lõpuks isegi seesama foorum siin. Suuremate ignorants käib aga üle pea.

P. S. On ka erandeid - ühe suure Rootsi panga juurest kolisin teise suurde Rootsi panka ning selle suunas mul pretensioone eriti pole...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 339, 340, 341 ... 379, 380, 381  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.