Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
10.06.2024 20:53:41
|
|
|
tsitaat: |
The videos from SerpentZa, Laowhy86, and their collaboration channel ADV-China are not about providing accurate information on China. They’re about making money.
And how do they make money? They cater to a certain audience that likes to see negative content about China. And large numbers of views, subscribers, likes, and comments equal $$ on YouTube.
The themes in their videos are always the same, China and Chinese people are disgusting or stupid, the Chinese government oppresses its people, China is about to collapse, China is a threat to the world. |
Tundub suvaline uhhuukanal jälle, kas need paljud teised on ka sellised mida te kenasti usute?
Ja mis värk selle tärni ja iinaga on?
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
10.06.2024 21:47:57
|
|
|
Kas meil siis ei saa ohver "abistajalt" kohtu kaudu õigust nõuda?
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 188 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
tagasi üles |
|
 |
degrass
HV kasutaja

liitunud: 23.12.2004
|
10.06.2024 22:35:48
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Ja usud ka seda mida näed seal? |
Jah, ta pole üksi vaid neid kanaleid ja reaalseid videoid/keisse on palju.
Inimesed kes on reaalselt aastaid *iinas elanud ja ringi reisinud ning asju näinud on muidugi rumalamad kui diivanieksperdid.
Nad ei vihka *iinat vaid CCP-d ja kes kommuniste armastab on ise ka peast kommar. |
Arvan, et küsimus ei ole mitte selles, kas need neli valget seal vereloigus lamasid v6i mitte, videojärgi lamasid, vaid k6iges muus. Mingi trollivabrik leidis sobiva klipi, kirjutas sellele debiilse pealkirja ja lasi liikvele. Seejärel korjavad selle debiilse klipi üles väljaspoolt täiesti normaalsed inimesed, viskavad oma ajud prügikasti ning asuvad seda iba levitama. See on mingi igikorduv muster, ikka uuesti ja uuesti. Peaasi, et saaks ringis üksteisele 6lale patsutada. Kui sellele tähelepanu juhtida, solvutakse.
Mind täitsa huvitab, mis seal ülemisel korrusel toimub. Mis on see psühhopatoloogia, mis sunnid selliselt käituma?
_________________ All it took was for a lot of seemingly decent people to put the wrong person in power, and then pay for their innocent choice. |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
10.06.2024 22:54:08
|
|
|
Ukraina Bahmuti ründamise ajal hukkunud ligi 20 tuhandest wagnerilasest oli üle 17 tuhande Venemaa kolooniatest ja eeluurimisvanglatest rindele viidud vangid. BBC ja Mediazona (Venemaa "välisagentide registris") pääsesid ligi nende inimeste isikuandmetele ja said teada, et Jevgeni Prigožini avaldused linna vallutamisel kaotustest, mis pälvisid isegi z-blogijad halvakspanu. , olid suuresti kaunistatud.
BBC ja Mediazona said täieliku nimekirja 19 547 surnud wagneri isikuandmetega, kellest mitte 50% ei olnud vangid, nagu väitis Prigožin, vaid kõik 88% - see on 17 175.
https://www.bbc.com/russian/articles/cv22vjwj10eo?utm_source=sdrn%3Avg%3Aarticle%3AdRmP1J
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
MatchMaker
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2007
|
11.06.2024 04:33:07
|
|
|
tsitaat: |
South Korea's military says warning shots were fired after North Korean soldiers briefly crossed the border |
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
11.06.2024 08:20:06
|
|
|
Janis kirjutas: |
tsitaat: |
The videos from SerpentZa, Laowhy86, and their collaboration channel ADV-China are not about providing accurate information on China. They’re about making money.
And how do they make money? They cater to a certain audience that likes to see negative content about China. And large numbers of views, subscribers, likes, and comments equal $$ on YouTube.
The themes in their videos are always the same, China and Chinese people are disgusting or stupid, the Chinese government oppresses its people, China is about to collapse, China is a threat to the world. |
Tundub suvaline uhhuukanal jälle, kas need paljud teised on ka sellised mida te kenasti usute? |
See, et sa Quorast oma tsitaate kogud, kus on Hiina trollid koos materdamas ei tee üht või teist uhhuuks. Wikis pole tema sisule "controversy"-t külge kleebitud, küll aga sunniti neid sealt lahkuma: https://en.wikipedia.org/wiki/Winston_Sterzel#Departure_from_China_and_subsequent_videos
Eks clickbait videosid on muidugi, kui tegemist on (nagu ma aru saanud) ainsa sissetulekuallikaga. Aga kohalikud kommunisti-trollid tegid korralikku tööd Lääne internetis, et nende mainet lõhkuda. Normaalne modus operandi winny puhhi aparatuuri suunistel
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
11.06.2024 13:12:47
|
|
|
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010491845.html
ka soome Joensuu lennuväljal on vajalik gps tugi maandumisel ja selle häirimie tõttu pidi lennuk tagasi pöörduma, inimeste õnneks mitte päris Helsinkisse vaid Kuopios oli võimalik maanduda
aga karta on, et vaatamata sellisele otsesele diversioonile nato-maa suhtes reaktsioon jääb taas vaid ajakirjanduse tasemele...
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri23
HV veteran

liitunud: 17.01.2005
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
11.06.2024 13:17:49
|
|
|
Pole ju kedagi kes takistaks ülbitsemist.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004

|
11.06.2024 13:25:34
|
|
|
lauri23 kirjutas: |
Peterburi lennujaamad pole kaugel, NATO-l võiks ka viitsimist olla vahelduseks seal signaali täiesti lolliks lüüa mõneks päevaks. Kaua lastakse ühepoolselt ülbitseda? |
Venelased navigeerivad veel rahulikult eelmise sajandi tehnikaga, mis GPS-ist ei tea midagi. Pealegi, NATO pole Venemaaga sõjas, kuigi vene propa ja selle edastajad sellest igapäevaselt soiguvad.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
11.06.2024 13:36:27
|
|
|
pppd kirjutas: |
lauri23 kirjutas: |
Peterburi lennujaamad pole kaugel, NATO-l võiks ka viitsimist olla vahelduseks seal signaali täiesti lolliks lüüa mõneks päevaks. Kaua lastakse ühepoolselt ülbitseda? |
Venelased navigeerivad veel rahulikult eelmise sajandi tehnikaga, mis GPS-ist ei tea midagi. Pealegi, NATO pole Venemaaga sõjas, kuigi vene propa ja selle edastajad sellest igapäevaselt soiguvad. |
Konkreetselt vale jutt venelaste navigatsiooni osas.
Sisuliselt kogu Peterburi tsiviillennundus istub kaasaegse avioonika peal (kas ja kui palju seal põlve otsas hooldamist tänaseks on on juba omaette teema) mis kohe kindlasti teab vägagi palju GPSist (mis on eelmise sajandi tehnika!). Küll aga - lähenemisprotseduurid Peterburis on teised kui mõnel väikelennuväljal nagu Tartu või Joensuu. Viimasel juhul ütleb protseduur, et rajani lendad GPSi või täieliku visuaali tingimustes ja siis juba rajamajaka alusel maandumine. Peterburi (ja Tallinna ning Helsingi puhul nt) on tegemist kontrollitud õhuruumi ja hunniku suunamajakatega mis GPSile lisaks juhatavad kuramuse täpselt rajani (ja sealt edasi juba rajamajakas ja PAPI jms asjad).
See piiri äärne GPSi segamine mõjutab ka Peterburi otsa aga vene regulaator on otsustanud lennufirmadele kohustada lihtsamaid protseduure (EL-is seda ei juhtuks, pigem nõuab regulaator keerukamate abivahendite kasutamist).
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
11.06.2024 13:49:38
|
|
|
Aru ma ikkagi ei saa. Pilootidel peaks olema ju koolitus igasugustes hädaolukordades toimetulekuks. Kui just räige udu või lumetorm pole, võiks nad suuta ju visuaalselt ka maanduda.
Hädamaandumise korral peavad nad ju hakkama saama ja see võib tulla kohas, kus polegi lennuvälja.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004

|
11.06.2024 13:57:09
|
|
|
kui sa nüüd hoolega loed, siis ma ei öelnud et nendel GPS-iteadlikku tehnikat ei ole, vaid seda et nad navigeerivad (ka) tehnikaga, mis GPSist ei sõltu. GPS on loomulikult ise ka otsapidi eelmises sajandis, kuid selle (tõsisem) aeronavigatsioonis kasutamine on rohkem viimase aja teema.
Puuduv/häiritud GPS-i signaal ei ole hädaolukord ja sellel juhul lennatakse lihtsalt sinna, kus on võimalik ohutult maanduda.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
11.06.2024 14:03:41
|
|
|
Aga see on ju täpselt sama ümberehitamine mida venemaa teeb oma FAB-idega.
Väga hea. Ühe venelaste juhtimiskeskuse lasid juba sellisega sodiks. Ukraina on nendega palju pihta saanud ja küllap nüüd saab venemaa ka.
viimati muutis -Koppel- 11.06.2024 14:06:07, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
11.06.2024 14:05:23
|
|
|
pppd kirjutas: |
kui sa nüüd hoolega loed, siis ma ei öelnud et nendel GPS-iteadlikku tehnikat ei ole, vaid seda et nad navigeerivad (ka) tehnikaga, mis GPSist ei sõltu. GPS on loomulikult ise ka otsapidi eelmises sajandis, kuid selle aeronavigatsioonis kasutamine on rohkem viimase aja teema. |
Kirjutasid, et venelased navigeerivad mitte-GPS tehnikaga. See on vale. Avioonika nende lennukitel sõltub ja kasutab GPSi. Lennud mis lähevad nt Kaliningradi lendavad pea-asjalikult GPSi ja paari raadiomajaka järgi (nad lendavad EUROCONTROLi all, st. sisuliselt euroopa õhuruumis, aga mitte päris euroopa õhuruumis :p). Ka sisemised lennud kaasaegsetel lennukitel (Airbus, Boeing, Embraer, Sukhoi) kasutab lääne avioonikat ja primaarselt GPSi.
Aeronavigatsioonis on GPSi päris mitukümmend aastat kasutatud, jah, tänaseks on sel suurem roll aga avioonikas on ta 90ndatest (ja esialgu väikelennukitel).
napoleon kirjutas: |
Aru ma ikkagi ei saa. Pilootidel peaks olema ju koolitus igasugustes hädaolukordades toimetulekuks. Kui just räige udu või lumetorm pole, võiks nad suuta ju visuaalselt ka maanduda.
Hädamaandumise korral peavad nad ju hakkama saama ja see võib tulla kohas, kus polegi lennuvälja. |
Loomulikult. Piloot õpib lendama visuaallennu tingimustes ja peab suutma lennuki maandada visuaalseid viiteid kasutades.
Küll aga on kommertslend midagi muud - igal lennukil (-tüübil) on omad nõuded ning ka iga lennufirma kehtestab protsessid neist lähtuvalt. Reeglina on selline minimaalne abide nimekiri mille kasutamine normaaloludes on kohustuslik.
Konkreetselt Tartu ja GPSi teema osas - lennatakse ATR-72 lennukiga, sellega saab kenasti lennata ka nii, et olemas vaid kompass ja muud süsteemid pole kasutatavad, puhas visuaallend. Küll aga, reisijaid vedades - Norra (firma kes reaalselt lendab) on tõenäoliselt kehtestanud sisemised reeglid, et kontrollimata lennuväljale navigeeritakse GPSiga ja siis juba lokaalsed raadiomajakad.
Enamus neid reegleid on kirjutatud verega, st. keegi kusagil on asja nihu keeranud ja sealt lähtuvalt on tõstetud minimaalseid nõudeid normaalsetes oludes (igasugused hädaolukorrad on teine teema - see on see koht kus piloot oma palga teenib).
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004

|
11.06.2024 15:17:07
|
|
|
ref kirjutas: |
Kirjutasid, et.. |
Kui sa soovid sellest kõigest (jätkuvalt) nii aru saada, siis kes saab sind keelata. Nii palju oled nõus, et kui venelastelt praegu GPSi signaal ära võtta (misiganes vahenditega), siis see neid suurt ei mõjuta? Osalt on seal veel vanemaid navaide rohkem alles, teisalt on seal ka suhtumine et kui on vaja lennata, siis tuleb lennata.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
11.06.2024 15:38:40
|
|
|
pppd kirjutas: |
ref kirjutas: |
Kirjutasid, et.. |
Kui sa soovid sellest kõigest (jätkuvalt) nii aru saada, siis kes saab sind keelata. Nii palju oled nõus, et kui venelastelt praegu GPSi signaal ära võtta (misiganes vahenditega), siis see neid suurt ei mõjuta? Osalt on seal veel vanemaid navaide rohkem alles, teisalt on seal ka suhtumine et kui on vaja lennata, siis tuleb lennata. |
Palun defineeri "kui venelastelt praegu GPSi signaal ära võtta".
Kontekstiks - jah, venemaa on suur ja lai ning kui kusagil keset venemaad pole signaali siis regulaator ütleb, et nüüd on teised reeglid ja venemaal ongi nii. Kui aga piirialadest rääkida, ütleme Peterburi kant (kus nad ise kah edukalt segavad) - see ei ole realistlik, sest siis poleks signaali ei meil, lätlastel, leedukatel, soomlastel jnejne. Arutelu sai alguse Joensuu häiritud signaalist ning ühest soovitusest Peterburi lennujaamade kandis see kinni keerata (sisuliselt tähendab see ühe osa satelliitide signaali ajutist peatamist, küll aga ei saa nüüd nii jube täpselt ainult Peterburi otsa kinni keerata. Mis hetkel toimub venelaste poolt on GPSi sagedusel ülevõimendatud rämpsu saatmine eetrisse, mitte signaali kinni keeramine, need on isemoodi asjad).
"vanemad navaidid" ma nüüd ei tea mida selle all mõeldakse, aga nii raadiomajakad kui muud visuaallennu markerid on igal pool kasutusel. Pole venelastel neid "rohkem" kui läänes (tegelikult visuaallennu abivahendeid on läänes rohkem, eralennundus popim ja seal on igasugu huvitavat ja vahvat vana rauda mil uut avioonikat peal ei ole). Nüüd konkreetselt reisilennunduse puhul - kaasaegne avioonika kasutab väga palju GPS signaali, selle segamine tähendab automaatselt teistsuguseid lennuvõtteid millel on oluliselt suuremad reaalsed piirangud - kui avioonika ei toimeta siis lendad kompassi ja silmade abil, see aga tähendab, et vihm, udu jms mudru takistab kordi rohkem kui korrektse signaali korral.
Kui nüüd hüpoteetiliselt Peterburis kaasaegne avioonika ei toimi siis päris märkimisväärne arv lende ei tõuse ei õhku ega maandu peale pimedat. Veel vähem tõuseb õhku ja maandub kui on pime ja vihma sajab. Arvestades laiuskraadi siis kusagil kolmandik lende ei lenda. Või, kui lendab, siis mitte kaua - kukuvad kenasti alla (sest vaatamata kui palju "vanemaid navaide" on, ei ole jätkusuutlik lennata liinilende ainult ja eranditult visuaalselt).
Suure vene kultuuri isepärasuse vaimus võivad nad esiotsa lendudega jätkata aga hiljemalt talvel on piisavalt paljude õnnetuste järel lennukid (mis veel terved) seismas. Eraldi arutelu on ka vene lendurite kvalifikatsioon ja oskused aga üldistades - ei, neil pole paremaid oskusi visuaallennu tingimustes (pigem on mingil 'meerika piloodil, kes ajaviiteks oma hobilennukiga lendab, rohkem neid oskusi kui EL-i, aasia või vene lenduril...)
Igatahes - OT-ks on ära läinud. Reaalselt ei keera lähitulevikus mitte keegi venelaste jaoks GPSi kinni (eriti veel siinse piiri ääres) ja isegi kui keeraks - see lükkaks suure osa liinilende venelastel (ja meil!) kinni.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004

|
11.06.2024 16:50:14
|
|
|
kui nii oleks, siis kukuks seal, kus gpsjam'i kaart hetkel punane on, neid lennukeid juba praegu robinal. Tegelikult võtab tänapäevane navigatsioonisüsteem andmeid siiski mitmest allikast - majakad (NDB, VOR, DME, ILS), INS, GNSS (GPS/Glonass), isegi kui viimane peaks ära kukkuma siis teised on endiselt kasutatavad ja lennukid püsivad õhus ka, lihtsalt navigeerimise täpsusklass on madalam ning teatud etappide/protseduuride jaoks ei pruugi kvalifitseeruda, selle jaoks tuleb leida siis mingi alternatiiv, visuaal on alles kõige viimane variant. Tartu kant on näiteks endiselt sama punane kui varasemalt, aga Finnair taastas lennud, lendab täpselt sama lennuk, lihtsalt testiti ära ja kinnitati uus kord, et ILS lähenemist saab alustada ka kahe DME majaka järgi.
BTW, gpsjam'i kaardi järgi puudub meil Peterburi kandi GPSi omapoolseks häirimiseks igasugune vajadus, venelased teevad seda täiega ise. Lennukid lendavad.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
pwn13
HV veteran

liitunud: 04.10.2011
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
11.06.2024 17:44:30
|
|
|
Tiblade puhul ei imestaks ka kui nad ise kõik ära sittasid ja jälle teisi süüdistavad.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
11.06.2024 18:47:16
|
|
|
Üli normaalne on ju hotelli minnes oma vene lipp välja panna. Kõik teiste riikide kodanikud teevad ju samamoodi!
/s
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
kjaups
MeesKesTuliMetsast

liitunud: 02.02.2005
|
11.06.2024 19:11:43
|
|
|
pwn13, lammas kes harjunud sittas elama. Näperdab sitast ripuvat kaltsu, siis mähet ja lõpuks pistab vingudes käed veel oma sifkakott üle õla tasku. Seal ka raudselt sama palju sitta, hea veel, et sõrmi suhu ei pistnud, veendumaks, et hoopis rosina kissell pole
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
M: Triumph Trident 660 2023a - AHVile 200€ alla |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
sant
HV veteran

liitunud: 04.08.2003
|
11.06.2024 19:28:31
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Üli normaalne on ju hotelli minnes oma vene lipp välja panna. Kõik teiste riikide kodanikud teevad ju samamoodi!
/s |
Enne seda vene ukraina sõda oli vene bussijuhtidel kombeks bussis hoida väikseid vene lippe
Mõni oli ülbe ja pani suure lipu lõpuks, aga siis sai peapesu kah venelaste värk noh.
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
|