Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 43 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 41 ] |
7-10 |
|
17% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
5% |
[ 7 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 139 |
|
autor |
|
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
10.04.2024 12:59:42
|
|
|
miks sportautod kahekümnendad on? see on ka natukene naljakas vaatepunkt. võib-olla jah, staatusesümbolina ja sellena vaadates peale 20ndaid kukub nende väärtus järsult aga sõita on ju nendega ka edasi tore?
ma sõidan täna pere teise autona igapäevaselt tagaveolise kabrioga, millel on jõudu küll mitte just väga palju. meeldib väga. sõita on siiani väga äge, isegi kui praktilisusest puudu jääb ja perevaguniga ilmselgelt mugavam ja turvalisem on. see, et rohkem jõudu kapoti all pole, jääb puhtalt rahakoti taha ja selle taha, et terve mõistus taob kulude peale liiga kõvasti vastu kukalt.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
10.04.2024 13:06:32
|
|
|
londiste, no Markosel on nüüd suurte poiste mänguasjad, sportautod on ainult väikestele nagu meie
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
10.04.2024 13:10:03
|
|
|
londiste kirjutas: |
miks sportautod kahekümnendad on? see on ka natukene naljakas vaatepunkt. võib-olla jah, staatusesümbolina ja sellena vaadates peale 20ndaid kukub nende väärtus järsult aga sõita on ju nendega ka edasi tore?
ma sõidan täna pere teise autona igapäevaselt tagaveolise kabrioga, millel on jõudu küll mitte just väga palju. meeldib väga. sõita on siiani väga äge, isegi kui praktilisusest puudu jääb ja perevaguniga ilmselgelt mugavam ja turvalisem on. see, et rohkem jõudu kapoti all pole, jääb puhtalt rahakoti taha ja selle taha, et terve mõistus taob kulude peale liiga kõvasti vastu kukalt. |
Mul olid 20-30 järjest kolm spordikat. Peale seda hakkas huvi kaduma ja siis tekkis ka võimalus väga võimsaid asju proovida ja mingi n aega nendega sõita, ilastamise moment kadus ära, sest maksimum oli saavutatud. Täna pole ka võimsus enam mingi näitaja, suvaline tesla vajutab 500+hp bensukale vaikselt koti pähe. Auto võiks olla ilus, mugav ja vastupidav, muu polegi enam oluline.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
10.04.2024 13:18:24
|
|
|
Mul tekkis sportautode vastu vaimustus ainult siis, kui USA-s olin, sest seal oli reaalselt võimalusi nendega sõita. Eestis oled Lenska peal 4-5 sekundiga 110-120 kmh juures ja ongi kogu nauding, kui just ringrajal ei käi. Lihtsalt foori tagant kiirendamiseks või passatitest möödasõitmiseks kah pole mõttekas sellise kaliibriga autot osta.
Eriti kurb oli esmaspäeval vaadata mingit venda Tammsaares ilusa Ferrariga Daciate ja veokate vahel ummikus tiksumas ning kohapeal gaasiga mängimas. Sama kurb nagu loomaaias kotkaid ja tiigreid vaadata.
|
|
Kommentaarid: 737 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
10.04.2024 13:20:47
|
|
|
Kui tal juba ferku on siis ma pakun, et tal on jumala poh kas ta istub ummikus või mitte, vaevalt ta koguaeg tööd tegema peab nagu tavainimene.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
10.04.2024 13:24:56
|
|
|
Iga kell istuks ferrariga ummikus kui žigulliga
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
10.04.2024 13:39:36
|
|
|
Raha ei tee õnnelikuks aga Ferraris on parem nutta kui Zhigulis...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
10.04.2024 13:42:25
|
|
|
RassK kirjutas: |
Iga kell istuks ferrariga ummikus kui žigulliga  |
Kusjuures Ferrari ei pruugi linnas liiklemiseks üldse kõikse mugavam olla. Madal ja jäik ehk sobib rohkem ringrajale kui linna kuumaastikule.
Aga olen nõus, et sportautodega see nii on, et 20ndates on märg unistus ja keskeas kus võiks seda endale lubada, ei paku enam väga pinget.
Kui panna mind näiteks valiku ette, kas Ferrari või S-klassi mersu, siis valiks praegu viimase
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
10.04.2024 13:55:54
|
|
|
napoleon kirjutas: |
RassK kirjutas: |
Iga kell istuks ferrariga ummikus kui žigulliga  |
Kusjuures Ferrari ei pruugi linnas liiklemiseks üldse kõikse mugavam olla. Madal ja jäik ehk sobib rohkem ringrajale kui linna kuumaastikule.
Aga olen nõus, et sportautodega see nii on, et 20ndates on märg unistus ja keskeas kus võiks seda endale lubada, ei paku enam väga pinget.
Kui panna mind näiteks valiku ette, kas Ferrari või S-klassi mersu, siis valiks praegu viimase  |
Ferrarid on vägagi mugavad, tuleb õige mudel valida
|
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
10.04.2024 14:09:27
|
|
|
on olnud aeg, kus elasin viimsis. linna käisin sikliga tööle. seal kust bensuka juurest raudtee jooksis oli üsna sügav see ületamine. samadel aegadel kui mina sõitsin, tuli ka kuskilt altpoolt mingi vana ferraariga.. see ületamine oli ikka väga vaevaline, risti ja põiki..
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat. |
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
10.04.2024 15:04:56
|
|
|
napoleon kirjutas: |
RassK kirjutas: |
Iga kell istuks ferrariga ummikus kui žigulliga  |
Kusjuures Ferrari ei pruugi linnas liiklemiseks üldse kõikse mugavam olla. Madal ja jäik ehk sobib rohkem ringrajale kui linna kuumaastikule.
Aga olen nõus, et sportautodega see nii on, et 20ndates on märg unistus ja keskeas kus võiks seda endale lubada, ei paku enam väga pinget.
Kui panna mind näiteks valiku ette, kas Ferrari või S-klassi mersu, siis valiks praegu viimase  |
Pole see tänapäeval 20ndates ka mingi märg unistus. Paar kilo vaja ja rendid nädalavahetuseks. Omamine on teine asi aga siis nagunii seda kuskil ilusas kohas eksponeerida pole
Terve YT neid rendikaid täis, millel usa noored eksponeerivad end.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
10.04.2024 16:29:56
|
|
|
Iga kell võtaks Ferrari asemel Porsche 911 Turbo S-i, sellega kannatab lõdvalt igapäevaselt liigelda. Vajadusel kiirem ka kui enamus lambod või ferkud.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
10.04.2024 17:31:33
|
|
|
Põnev vanuseline diskrimineerimine (loe ageism) on lahti läinud peale Corvette ülevaadet, et sobivad vaid nooremale põlvkonnale tarbimiseks. Oleks tarbinud võimalusel neid pille muidugi nooremana, kui taskud oleks lubanud aga kuna me teame, et noorte meeste riskikäitumine muutub alles peale 25 eluaastat, olen ka võib olla õnnelik, et sellel ajal tuli Omegaga sõita ja kursavenna 10 a vana Superb tundus juba väga hea auto.
Lisaks kui googeldada Corvette klubisid, siis enamus pilte on kuldses eas härradest, kellele meeldib valgeid tosse ja põlvini sokke kanda- liigun samas suunas
See Corvette oli täiesti kasutatav igapäevaselt, mingeid tohutult häirivad aspekte ei olnud- väljavaade oli veidi piiratud, sisse- ja väljaronime kerget pingutust nõudev (196 cm ja 110kg) ja maanteekiirustel müratase küllaltki kõrge.
_________________ Everybody dies, but not everyone gets to live! |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
10.04.2024 17:56:45
|
|
|
Lõpuks elabki igaüks oma elu ja see mida teised arvavad või ei arva on sügavalt poh.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
10.04.2024 18:22:07
|
|
|
Kas oskate soovitada head autoremontijat Vasalemma või Keila lähedal, mu õel oleks abi vaja. Tervitades
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
10.04.2024 18:25:43
|
|
|
Kui juba soovitamiseks läks, siis soovitage ka BMW diagnostikat Jõgeva-Tartu piirkonnas.
_________________ Müüa igasugu asju
Müüa ETKVL kaubaroller/kaubakäru |
|
Kommentaarid: 889 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
10.04.2024 18:48:24
|
|
|
Siis tulebki võtta kiire/võimas (saksa) saloon. Tahad nautida sportlikkust, saad seda. Kui tahad rahulikult kruiisida ja lapsi kooli viia, saab ka sellega hakkama
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 469 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
10.04.2024 21:32:27
|
|
|
rauli kirjutas: |
Sain nädalavahetusel esimes korda C8 kerel Corvette proovida 48h, mõned märksõnad ka siia- vabalthingav 6.1L V8, 495hp, 8k DSG kast, keskmootor |
Lihtsalt täpsustuse huvides, et autol on siiski DCT käigukast, mitte DSG.
Markos kirjutas: |
Nädal või paar on huvitav, peale seda mõtled nahh, ma selle ostsin üldse. |
Eks ootused ja soovid ole erinevad. Selle jaoks, kellele on tähtsaim hübriidajamiga sõiduki omamisel võimalikult madal TCO ja kilomeetrihind ongi sellised sõidukid igavavõitu. Odav ei ole, keeruline juhtida jne-jne.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
10.04.2024 23:00:49
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Look Right,
V8 kompressoriga suriseb hästi
|
Dunno, mu meelest V8 bi-turbo hääl on hea
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
11.04.2024 11:41:52
|
|
|
tsitaat: |
Odav ei ole, keeruline juhtida jne-jne. |
Keeruline juhtida ? Auto on auto, tänapäeval selline inva värk, üks käis ja üks jalg.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
11.04.2024 20:21:29
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Odav ei ole, keeruline juhtida jne-jne. |
Keeruline juhtida ? Auto on auto, tänapäeval selline inva värk, üks käis ja üks jalg. |
Keskmine Eesti mees, saab Corvetesse istudes lihtsalt boneri ja proovi sa juhtida kui mingi kaigas rooli kodarate vahelt läbi on…
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
rauli
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.03.2006
|
11.04.2024 20:43:52
|
|
|
Rasmus kirjutas: |
rauli kirjutas: |
Sain nädalavahetusel esimes korda C8 kerel Corvette proovida 48h, mõned märksõnad ka siia- vabalthingav 6.1L V8, 495hp, 8k DSG kast, keskmootor |
Lihtsalt täpsustuse huvides, et autol on siiski DCT käigukast, mitte DSG. |
Ma olen saanud aru, et need on samad asjad ja ka googeldamine, kinnitas seda järgmiselt:” The direct shift gearbox – also known as the DSG, DCT (dual clutch transmission) gearbox or twin-clutch system.”
Kas tegelikut on mingi erinevus DCT ja DSG kasti?
Lühike video ka kui pööretemaias üks vabalthingav V8 olla saab:
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
721 |
|
tagasi üles |
|
 |
|