Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
22.02.2024 21:18:56
|
|
|
Jep, elektriratta foorumis kommenteerivad ka seda, et mõttetu võimsusega kottida, sest mootori nominaal võibki olla 250W andmesildil.
medicopter kirjutas: |
. Normaalne täitsa mitte nagu Postimehe lollus mille on nagunii valmis kirjutanud mingi kibestunud bürokraatiat armastav tegelane või on algallikaks neile omakorda mingid soodad kuskilt. |
Saavad ise ka aru, et selline saast ja sellepärast ei julge isegi oma nime artiklile juurde panna, nagu kunagi oli nende sporditoimetuses fiktiivne tegelene risto mehine .
Mingit sügavamat mõtet sellest kompostimehe töötajast või maailmavaatest pole mõtet otsida.
Vaja maksimaalselt palju klikke saada ja sellised võtted toimivad.
Leidsin ilmselt üles ka selle atrikli mida kompostimees on tõlkinud, ainuke kus räägitakse ratta hävitamisest, aga isegi need viitavad hollandi politsei lehele, kus pole sõnagi sellest
|
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
23.02.2024 01:10:54
|
|
|
Niimoodi need luulud liikvele lähevad ja igasugused ajuvabad müüdid hoogu koguvad. Üks uhhuu võtab teise omasuguse poolt välja fantaseeritud "tõe" ja kukub seda levitama.
Plusspunktid KillFrenzyle, et sellele idiootsusele kiirelt punkti panid Ja muideks, Hollandit nimetada "siit ligidalt" riigiks on ka ikka...no pehmelt öeldes absurdi tipp Eks me muidugi mõne aja pärast võibolla ka sellisele bürokraatia märgunistuse tasemele siin eestis jõuame, aga praegu veel on see võrdlus küll igat võimalikku pidi täiesti ajuvaba
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
 |
devean
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.02.2003
|
23.02.2024 09:32:44
|
|
|
Siinkohal ei maksaks unustada, et "seaduslike" elektrirataste 250W ei ole tegelikult 250W, vaid see 250W on "maksimaalne püsinimivõimsus” suurim võimsus elektrimootori väljundvõllil kolmekümne minuti jooksul, nagu on sätestatud ÜRO Euroopa Majanduskomisjoni eeskirjas nr 85; , reaalne tippvõimsus Bosch CX / Shimano EP8 mootoritel on üle 600W, Brose mootoritel veelgi rohkem - umbes 700W.
|
|
tagasi üles |
|
 |
kris
HV kasutaja
liitunud: 24.09.2003
|
23.02.2024 09:48:58
|
|
|
Päeva lõpuks ei ole ju vahet, mis ratastega peale konfiskeerimist juhtub - purustajasse või lihtsalt utiliseerimisse. Põhiline point oli siiski hoiatav - mobiilsed max kiiruse mõõtjad on kasutusel ja ilmselt ainult aja küsimus millal mõni ka meile hangitakse. Samas rollerite jaoks on analoogsed seadmed juba ammu kasutusel kuid siia ei ole need vist veel jõudnud?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
23.02.2024 10:17:57
|
|
|
Asi pole kiiruses vaid jobudes kes inimeste vahel sõeluvad ja kihutavad... Kui mõnda sellist täisealist inimest näen, siis proovin igal võimalusel ette jääda. Passiivne sissetulek
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
23.02.2024 11:31:44
|
|
|
Kuskilt jäi nagu meelde, et 1000W võib olla hetkvõimsus.
|
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
23.02.2024 11:54:49
|
|
|
kris kirjutas: |
Päeva lõpuks ei ole ju vahet, mis ratastega peale konfiskeerimist juhtub - purustajasse või lihtsalt utiliseerimisse. |
Hetkel on see purustamine või utiliseerimine kellegi clickbait fantaasia.
|
|
tagasi üles |
|
 |
medicopter
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2004
|
14.03.2024 16:26:28
|
|
|
Kas keegi teab mis tüüpi mootorid on Tartu rattaringluse ratastel? kas geared hub ja kui on kas nylon hammakatega ja kaua on eluiga olnud? ei tea kuhugi helistada ka pärimiseks tehnilisi detaile ja kestvust. Huvi on mis tüüpi mootor kaua kestab reaalsuses jne.
_________________ Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
14.03.2024 18:38:21
|
|
|
medicopter kirjutas: |
Kas keegi teab mis tüüpi mootorid on Tartu rattaringluse ratastel? kas geared hub ja kui on kas nylon hammakatega ja kaua on eluiga olnud? ei tea kuhugi helistada ka pärimiseks tehnilisi detaile ja kestvust. Huvi on mis tüüpi mootor kaua kestab reaalsuses jne. |
Dyname, Rocky Mountain
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121 |
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
01.05.2024 22:28:21
|
|
|
Keegi mõnd head LFP akudele sobivat BMS-i ka soovitada julgeb? Võiks olla seesugune, kus saaks alumist ja ka ülemist pingepiiri muuta või oleks need vaikimisi normaalsel tasemel, need aliexpressi aretused katkestavad pea kõik, mida ma nägin alla 2,5V pingel alles ja ülemine katkestus toimis ka alles üle 3,65V piiri ehk siis kui üle lubatud max väärtuse oleks juba pinge liikunud. Oleks vajalik 4S akupakile midagi seesugust leida ja voolutugevus pole oluline, nagunii lülitaks tarbija/laadija juhtahelaid.
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
02.05.2024 07:53:27
|
|
|
-+ 0.05% on lubatud speci järgi ehk täpselt 0.05v. samuti discharge 2.5±0.1v
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
|
tagasi üles |
|
 |
IffikaS
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.09.2003
|
02.05.2024 14:45:05
|
|
|
Siin akude teemat üleval ja spetsialistid kohal.
Mul robotniidukil tavaline 24V Li-ion aku 3300mAh, mis koonseb 18650 cellidest.
Kas lisaks Alile on muid alternatiivseid kohti tellimiseks Euroopas?
_________________
 |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
02.05.2024 15:14:37
|
|
|
Tahad uusi element?
Nkon
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
 |
IffikaS
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.09.2003
|
02.05.2024 21:43:57
|
|
|
The_Boss kirjutas: |
Tahad uusi element?
Nkon |
Ma kahjuks nii osavnäpp pole, et neid elemente hakata ise kokkuladuma.
Pigem mõtlesin, et äkki oskab keegi soovitada kohta kus valmispakk saada mõistlikuma hinna eest.
_________________
 |
|
tagasi üles |
|
 |
j6ukur
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.06.2005
|
02.05.2024 22:02:47
|
|
|
XeStAiSy pakub elementide vahetuse teenust. Alist ega ebayst ei saa tõenäoliselt kvaliteetset sisu, mis robotniidukis mitut aastat üle elaks.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Zuumbox
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2016
|
03.05.2024 10:15:40
|
|
|
IffikaS kirjutas: |
Ma kahjuks nii osavnäpp pole, et neid elemente hakata ise kokkuladuma.
Pigem mõtlesin, et äkki oskab keegi soovitada kohta kus valmispakk saada mõistlikuma hinna eest. |
Tallinnas on selline koht: http://www.akukeskus.ee/
|
|
tagasi üles |
|
 |
IffikaS
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.09.2003
|
03.05.2024 11:02:51
|
|
|
Zuumbox kirjutas: |
IffikaS kirjutas: |
Ma kahjuks nii osavnäpp pole, et neid elemente hakata ise kokkuladuma.
Pigem mõtlesin, et äkki oskab keegi soovitada kohta kus valmispakk saada mõistlikuma hinna eest. |
Tallinnas on selline koht: http://www.akukeskus.ee/ |
Jep, jõudsin ka nendeni, valmis akupakke ei paista, taastamine ilmselt võimalik.
Ma lootsin et leian sellise universaalse aku äkki, aga tundub et nii lihtne see polegi.
Aga kakun aku maha ja vaatan targalaadijaga mis elumärke ta annab ja siis vaatan edasi, ilmselt tuleb XeStAiSy ühendust võtta.
Aga tänud info eest.
_________________
 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zuumbox
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2016
|
03.05.2024 12:48:53
|
|
|
Nad klopsivad ka täpselt sellise aku kokku nagu ise tahad; võid viia kasvõi tühja karbi.
Ma lasksin kunagi nendel oma elektrijalgratta akukarbi Li-ion pulkadega täita (originaalis olid pliiakud sees).
Usun, et nad saavad ka mururoboti akupaki taastamisega hakkama.
|
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
05.05.2024 18:12:36
|
|
|
Okei tundub mõistlik, aga on kellelgi mõnd sellist sarnast BMS-i käepärast või üldse mingit suvalist tavalist kasvõi, kuidas BMS käitub, kui oletame et on ühendatud kenasti kõik kaablid keskmiselt laetud akupaki külge ja asi seisab sellises tavalises toimivas olekus, kui nüüd üks hetk mingi suvaline keskel asuv akupaki väljavõtte ots lahti lasta, ehk siis ühendus akupaki ja selle mingi sektsiooni vahel katkeb, kas siis BMS saab sellest aru ja reageerib ning katkestab tarbimise või sellisel juhul sektsioonide enda energiatarve on ilmselt sarnane ja seetõttu BMS ei saa sellest aru ja jääb siiski sisselülitatud ja toimivana edasi tegutsema, kuigi tegelikult BMS-l enam kontrolli täielikku akupakis toimuva üle ei ole? Mul pole praegu ühtegi käepärast, aga mälu järgi mingi suvaline hiinakas kunagi kui testisin, siis ei lülitanud see ennast sellisel juhul välja, tuli seesama lahtine BMSi sektsiooni ots kas maha koormata või kõrgem pinge sinna peale lasta, alles siis rakendus. Kuidas teistel selliste juhtumite korral kogemusi BMS-dega?
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
05.05.2024 23:35:32
|
|
|
Neid hiinakaid ei tea võivad ka hoopis otsad anda selle peale kui sisendid juhtme katkemise tõttu lähevad väga ebaühtlaseks. nt ühele jääb 1v teisele siis 6v. Tavaliselt võtab BMS voolu ka cellide vahelt, mitte kogu pakist, mis lisab asjale keerukust. Variant on ka kõigile 2 juhet panna. Siis ühe katkemisel ei saa jama juhtuda.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
07.05.2024 16:28:18
|
|
|
Need targad BMSid saavad ikkagi aru kui kuskil mingi häda on. Odavad mitte nii väga, sealt ka tulekahjud
Kui cellide vaheline ühendus kaob lülitub aku välja nii või naa, va paraleelühenduses olevad akud. Sealt tekib juba uus probleem, eriti kui akut kasutatakse suurima lubatud vooluga. Kui mingi osa celle ära kaob, siis need üksikud saavad korraliku overloadi
|
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
07.05.2024 17:12:49
|
|
|
Mihkus kirjutas: |
Need targad BMSid saavad ikkagi aru kui kuskil mingi häda on. Odavad mitte nii väga, sealt ka tulekahjud
Kui cellide vaheline ühendus kaob lülitub aku välja nii või naa, va paraleelühenduses olevad akud. Sealt tekib juba uus probleem, eriti kui akut kasutatakse suurima lubatud vooluga. Kui mingi osa celle ära kaob, siis need üksikud saavad korraliku overloadi |
kellelgi äkki laua peal mõni ja juhtumisi saab lihtsalt kohe testi teha, et mismoodi tema BMS reageerib, kui mõni suvaline väljavõte lahti ühendada.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
08.05.2024 08:34:44
|
|
|
Näitab aiateibaid ja BMS lülitab aku lahku
|
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
08.05.2024 18:56:48
|
|
|
Teoorias nagu võiks, kas kinnitad ka reaalse testitulemusena ja kui, siis milline BMS oli?
|
|
tagasi üles |
|
 |
|