mul fckng superbi kütusepaagi luuk jälle jääs, kuigi enne külmasid ujutasin teist silokooniõliga.
Peab vist OFFima raisa _________________ Hapud viinamarjad
Mul maal oli õnneks ainult tagumiste uste jäätumisega probleeme, sest neid ei kasuta väga tihti ja vihmavesi jäätus sinna igale poole vahele ära. Oma laiskuse viga tegelikult.
Lähenen siksile tagant poolt.
Tagaluugi avamise nuppu pole mõtet muljuda, jääs. Kummivoolik tagaluugi vahel, et luuk ei läheks lukku.
Avan luugi ja sikutan koorma rihma, mille teine ots tagaukse avamislingi küljes.
Tagauks avaneb, nüüd upitan end tagauksest sisse, et avada seestpoolt juhiuks
Sai samuti sellel aastal esimest korda superb seismisest üles aetud, neljast uksest üks avanes, kõrvalistuja poolne, sai sealt rooli ronitud ja läks käima esimese korraga, seestpoolt pressides sai ka juhiukse lahti. Järgmine peatus tanklas, nagu eespool mainiti, ka minu superbi kütuseluuk ei avane, koputasin käega, urgitsesin jääkaabitsaga - lahti sain, korki ära keerates irdus see plastpael mille küljes kork ripub, eks soojema ajal vaatab kas saab kuskile kinni tagasi.
Ahjaa üks küljepeeglitest ei klappinud end ka lahti, "murdsin" käega õigesse asendisse, jäi lopendama nagu lambajalg.
Pärast tunnist sõitu tagumised uksed endiselt ei avanenud, ei raatsi käepidemeid ka ära rebida, nupust peegleid lappides töötasid nüüd mõlemad ja loperdamine jäi ka ära.
Järgmine peatus oli kuurist vaja mõned tööriistad peale visata, rsk kuuri tabalukk kinni mis kinni, tavaliselt käte soojusega suutnud lahti teha, aga mitte täna. Otsisin toast lukusula, sai igasse prakku ja võtmeauku lastud, ei toimi, protseduuri korratud, ei midagi. Meenus, et sai suvel Makita aku soojaõhupuhur ostetud ja see õnneks ligipääsetavas ruumis - minutike lukule sooja puhutud ja lahti ta tuli.
Ju see aastalõpu uduvihm mis pakaseks üle läks, tegi selle uste-lukkude kinnikülmumise probleemi, oleks pakane kuiva ilma peale tulnud, poleks jama olnud.
Aga täna selline kerge lumehelbekese tunne küll, puutu mida tahes "ei avane", "ei tööta", "ei saa".. _________________ ---
Naise golfil ka see kuradi kütuseluuk külmab kinni häiriva regulaarsusega, samas itaalia tige fiat on külmaga 100% probleemivaba olnud. _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Mini läks poolelt pöördelt käima, muidugi see bensukas kah.
Aga noh, sel ustega ilus *epp, uksed lihtsalt ei tule lahti, pole külmunud ega midagi, lihtsalt nii seestpoolt kui väljaspoolt hooba tõmmates vahepeal ei tule lahti.
Peaks nagu mingi klõks käima aga ei miskit
Endal samuti ustega jura, G20 Bmw, tagumised uksed eile lahti ei tulnud, samuti pagassi luuk, ilge raginaga vaja lahti tõmmata. Akendega sama lugu, väljast tihendeid vaja pressida, et lahti saada. Teiste autodega pole olnud selliseid muresid. _________________
Sama käruga nende külmade päevade jooksul tööle aidanu ühe Toyota, Audi ja üht bemmi ei saanudki käima. Vot sul premiumid.... _________________ Ma olen täiesti normaalne. Hääled peas ütlesid seda mulle...
Pekki, KIA tc kuidagi eriti lolli süsteemiga tehtud. Korraks kuuled naelte kraapimist jääl ja mingi sekundiks (persetunde järgi isegi rohkemaks) tõmmatakse vedu tagant ära. Eile sai ennetavalt peateele suundutud ja kergelt mäkke sõit, mingi kuradima vabalt veeremine inertsist käis üles.
Olin lõpuks 50 alas pidur ees, sest alt tuldi lennuga ja ma sain selleks ajaks alles kuni 40 ette _________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
M: 3D Touch V3.2 15€
M: Triumph Trident 660 2023a - AHVile 200€ alla
Pekki, KIA tc kuidagi eriti lolli süsteemiga tehtud. Korraks kuuled naelte kraapimist jääl ja mingi sekundiks (persetunde järgi isegi rohkemaks) tõmmatakse vedu tagant ära. Eile sai ennetavalt peateele suundutud ja kergelt mäkke sõit, mingi kuradima vabalt veeremine inertsist käis üles.
Olin lõpuks 50 alas pidur ees, sest alt tuldi lennuga ja ma sain selleks ajaks alles kuni 40 ette
Kunagi ühe i30 punniga ei saanud jää ja lobjakaga kergest tõusust üles, samamoodi, nagu läheb, annad gaasi, pöörded põhjas, edasi liikumise asemel jääb ühele kohale, vaata et tagasi alla ei vaju.
Sai õnneks taibatud ESP välja lülitada ja gaasi andes kerge hooga vedis end esimese katsega kenasti tõusust üles. See ESP on osades oludes õnnetuseks, kui üks ratas hakkab läbi libisema, hakatakse seda vist pidurdama, et veojõud teisele rattale kanduks - kuna teine ka libeda peal siis üritab kord ühte, kord teist pidurdada, sõiduki hoog raugeb ja jäädakse pöörded põhjas totakalt sipsima, ja tõusu puhul ei ole lootustki edasiliikumiseks.
Võibolla tasase libeda tee peal see ESP toimiks nagu mõeldud aga kui vaja mingi tõus või keerulisem koht läbida, on vana kooli masin, mis pedaalidele allub parem. _________________ ---
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.