Vaatasin Küberveoka videosid ja kõige rohkem meeldib see, et auto on 48V peal. Loodan et 100%, mitte 50%. Ei tea kuidas nad ABSi ja veel mõne over-the counter jubina 48V peale tegid. 48V/12V moodulite abiga võibolla.
48V kasutamine tõrjub kõrvale alumiiniumjuhtmete kasutamise vajaduse.
Uste avamine linkidega tundub ka päris palju paremini lahendatud kui X ja Y/3 puhul.
Ei tule müüki mujale kui USA, kuna laadimiskoha mõõdud on tõesti CCS2-ga mitte sobilikud. Järelikult kui tuleb EU-sse jalakäijatele ohutu versioonina, siis täitsa teistsugusena. Plastikust esiots vähemalt. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 40€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Hübriid siis kõige parem selle kokkuvõtte järgi. Markos rääkis kõik need aastad tõtt meile _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
"Hybrids continue to surpass EVs and ICE vehicles for reliability even though hybrids are more complex with gas-powered engines supplemented by an electric drive system. This is because hybrid technology is now over 25 years old and is offered mainly from the most reliable automakers."
Ega jah, arengus pole võimalik etappe vahele jätta. Täishübriidid ei ole "more complex", kui siis ainult tarkvara poolest, mehaaniliselt on lihtsam ja pöörlevaid osi vähem. Paljudel brandidel puudub tänaseks knowhow, sealt ka probleemid pluginatega. EV tulek võimaldab hakata autosi tootma ka neil, keda on tänaseni tagasi hoidnud sobiva SPM'i puudumine, arendus kallis ja sisseost pole tihti konkurentsi tõttu võimalik. Tõenäoliselt hakkab nende uusbrandide näol korralikult s*tta tulema, auto on tunduvalt enamat, kui lihtsalt mootor.
tsitaat:
Üle saja aasta räägitud et hobune on neist kõigist parem.
Nohh, EV on tänaseks ka juba üle 100a vana, vahepeal pole suurt midagi arenenud peale lõppkiiruse ja kiirenduse:
Detroit Electric
tsitaat:
The cars were advertised as reliably getting 80 miles (130 km) between battery recharging, although in one test a Detroit Electric ran 211.3 miles (340.1 km) on a single charge.
Nagu kõik teavad siis Markosel on põhjapanev ja elumuutev kogemus Nissan leafist, esimese põlvkonna omast, ning elektriautod pole sealt kümne aastaga kuhugi liikunud.
Aga vot hübriid...see on võimas ja sensatsiooniline toode.
Hübriid siis kõige parem selle kokkuvõtte järgi. Markos rääkis kõik need aastad tõtt meile
Ma mõtlesin et hübriid kõige hullem - ühte autosse on kokku pandud kõik sisepõlemismootori auto vead ja kõik elektriauto vead.
Ei ole ju ? Hübriidil on juppe vähem. Puudub käigukast, generaator, starter. Hübriidajam on praktilselt veatu, kui me mõtleme nüüd MG, inverter, aku kooslust.
tsitaat:
Aga vot hübriid...see on võimas ja sensatsiooniline toode.
Hübriid on 25a vana ja sisuliselt "valmis" toode, ev ei ole.
viimati muutis Markos 03.12.2023 12:38:12, muudetud 1 kord
Nagu kõik teavad siis Markosel on põhjapanev ja elumuutev kogemus Nissan leafist, esimese põlvkonna omast, ning elektriautod pole sealt kümne aastaga kuhugi liikunud.
Aga vot hübriid...see on võimas ja sensatsiooniline toode.
Elektriautode areng viimase 10 aastaga on ainult põlemise kategoorias. Põlevad efektiivsemalt ja kauem.
Hübriid siis kõige parem selle kokkuvõtte järgi. Markos rääkis kõik need aastad tõtt meile
Ma mõtlesin et hübriid kõige hullem - ühte autosse on kokku pandud kõik sisepõlemismootori auto vead ja kõik elektriauto vead.
Ei ole ju ? Hübriidil on juppe vähem. Puudub käigukast, generaator, starter. Hübriidajam on praktilselt veatu, kui me mõtleme nüüd MG, inverter, aku kooslust.
tsitaat:
Aga vot hübriid...see on võimas ja sensatsiooniline toode.
Hübriid on 25a vana ja sisuliselt "valmis" toode, ev ei ole.
Elektriautod on sellest 5x vanemad ja valmis. Ei lähe põlema ka nii palju.
Mõttetu artikkel. Pole kirjas, mis hübriididega tegemist on. Chevy Bolt jookseb läbi, see on liitiumakudega õnnetus. Enamikel täishübriididel ei ole üldse liitiumakut, vaid nimh, mis ei põle sellisel moel. Lühise tõttu võib süttida muidugi, aga see on pigem harv nähtus ja tõenäoliselt ei erine mitte millegi poolest spm masinate omast. EV põlegu teeb aga eriliseks just aku põlemine.
tsitaat:
Elektriautod on sellest 5x vanemad ja valmis. Ei lähe põlema ka nii palju.
EV'de areng seisis vahepeal 100a, sealt pisike peetus tekkinud.
Issandjumal. Kogu aeg on hübriidid põlenud mitte ainult viimasel ajal? Keegi peaks midagi ette võtma ja kuhugi kaebama! Nii ohtlikud asjad tuleb viivitamatult liiklusest kõrvaldada! /s
Markos, uutel Toyotadel on Li-Ion juba, küll tuleb ka Lexustele.
Põlevad kõik autod, nagu säraküünlad, kogetud ja EV polnud siis veel üldse teema. _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Markos, uutel Toyotadel on Li-Ion juba, küll tuleb ka Lexustele.
Põlevad kõik autod, nagu säraküünlad, kogetud ja EV polnud siis veel üldse teema.
Eks nad katsetavad, Lexuse puhul hoitakse pigem konservatiivset joont, et mitte oma esikohta tabelis käest anda. Ühel non-plugin hübriidil, ehk siis LC500'ga on ka LiIon. Pluginatel mõistagi kõigil. Eks ta rohkem voolu välja annab ja parema mineku, aga töökindlus võrreldes tõestanud NiMh'ga on veel küsimärgi all. Samas on kuulda olnud, et Lexus plaanib ~30 paiku full EV brandiks hakata, niiet see võib ka sedapidi minna.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.