Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 362, 363, 364 ... 925, 926, 927  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud
Mul on alles esimene auto
3%
 3%  [ 5 ]
2-3
30%
 30%  [ 43 ]
4-6
29%
 29%  [ 41 ]
7-10
17%
 17%  [ 24 ]
11-15
5%
 5%  [ 7 ]
16-20
5%
 5%  [ 7 ]
21-30
1%
 1%  [ 2 ]
31-40
2%
 2%  [ 4 ]
41-50
0%
 0%  [ 1 ]
Rohkem kui 50
3%
 3%  [ 5 ]
hääli kokku : 139

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 13.05.2023 18:48:16 vasta tsitaadiga

See on obdeleveni ärimudel, accessible aga kallis
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 13.05.2023 19:40:55 vasta tsitaadiga

tsitaat:
See mingi nali või lexus ux kasutabki muldvana akutehnoloogiat?


NiMh ei ole muldvana tehnoloogia, vaid akukeemia tüüp kõikide teiste kõrval, milledel on oma otstarve. Tee endale kõigepealt selgeks, kuidas hübriid töötab, seda on siin korduvalt selgitatud, aga vist ei ole kohale jõudnud, siis äkki taipad, et hübriidi aku ei pea olema suure mahutavusega ja NiMh tegelikult sobib selle profiiliga paremini, kui liitium, kus tsüklite arv on piiratud. NiMH on hübriididel ennast tõestanud, et suudab kesta riketeta väga kaua (15+a), miks peaks sinna midagi muud pushima ? Isegi selle väikese mahutavuse juures on mõõdetud 12+a vanustel Priustel, et aku algsest mahust on alles vaid 40% aga kõik töötab endiselt, ainult puhtalt aku pealt range on vähenenud, kuid see polegi täishübriidi juures oluline näitaja, pigem party-trick. Puhtalt aku pealt on mul range ca 2km, see on siis 80% mahu tarbimisel, 20% jäetakse alati reservi, et hübriidi põhifunktsiooni täita. Ideeliselt võiks hübriidides üldse superkondesi kasutada ja Skeleton on siinkohal suunanäitajana täna juba tegev.

tsitaat:
Masendav tegelikult. Ehk siis kui tahta päris asja, siis tuleks juba pistikhübriid võtta. Lihtsalt hübriidiga saab 1997.a Priuse tehnoloogia.


Pistikul on muuhulgas vaja ka puhtalt elektri pealt sõita ja pikalt, seega sobib sinna paremini liitiumaku. Normaalne pistik jätab ka oma akust mingi 20% reservi ja läheb täishübriidi reziimi, kui aku on selle tasemeni tühjenenud.

tsitaat:
Corolla TS 1.8 Hybrid on ka liitiumaku
aga miskipärast 2.0 pandi vanamoelisem
põhjus võib ka olla liitumakude nappuses


Pigem on asi ennast tõestanud tehnoloogias, liitiumil ei ole täna ette näidata sellist töökindlust, nagu NiMh'ga, et Toyota julgeb oma autodele anda 10a garantiid. NiMh on odavam ka ja keskonnasõbralikum, pea täielikult utiliseeritav.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.05.2023 20:36:47 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Mul on mingi põhimõtteline kiiks, et igapäeva liikuri eest, ei tahaks üle 40k välja käia.

mul on see piir 2k icon_neutral.gif

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 658 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 509
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
somnambuul
HV veteran

liitunud: 22.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 13.05.2023 20:39:12 vasta tsitaadiga

Hiid kirjutas:
tsitaat:

Mul on mingi põhimõtteline kiiks, et igapäeva liikuri eest, ei tahaks üle 40k välja käia.

mul on see piir 2k icon_neutral.gif


Nojah, aga sa ostad ka ju sõna otseses mõttes iga päev midagi. Teised ostavad korra 5 aasta jooksul.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.05.2023 21:25:54 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Teised ostavad korra 5 aasta jooksul.

700€ ga ostetud fordikusi on 7 ja pool aastat käes.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.05.2023 21:29:17 vasta tsitaadiga

tsitaat:

sa ostad ka ju sõna otseses mõttes iga päev midagi.

Jahh, poes käin ikka iga päev.
Sõiduvahendid peavad reeglina 3-4-5a erilise remondita. Kuluosad. Siis mädanevad ära, keret ei tasu roimadel teha. icon_idea.gif
Viimane ford oli õnnetus icon_cry.gif

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 658 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 509
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kyrvas
HV vaatleja

liitunud: 25.05.2005



Online

sõnum 13.05.2023 21:30:53 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
tsitaat:

Teised ostavad korra 5 aasta jooksul.

700€ ga ostetud fordikusi on 7 ja pool aastat käes.


Sa pead omale uue uriini diileri otsima - 700€ on liiga kallis. Kuigi nii pikk säilivusaeg on bro.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.05.2023 21:35:54 vasta tsitaadiga

ma olen üsna palju teinud, et ta kompostiks ei läheks. icon_lol.gif äkki saab veel natuke sõita. 200 000 minu käes on tegelikult üsna käega katsutav. äkki saab kaugemale.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 14.05.2023 09:55:13 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
See mingi nali või lexus ux kasutabki muldvana akutehnoloogiat?


NiMh ei ole muldvana tehnoloogia, vaid akukeemia tüüp kõikide teiste kõrval, milledel on oma otstarve. Tee endale kõigepealt selgeks, kuidas hübriid töötab, seda on siin korduvalt selgitatud, aga vist ei ole kohale jõudnud, siis äkki taipad, et hübriidi aku ei pea olema suure mahutavusega ja NiMh tegelikult sobib selle profiiliga paremini, kui liitium, kus tsüklite arv on piiratud. NiMH on hübriididel ennast tõestanud, et suudab kesta riketeta väga kaua (15+a), miks peaks sinna midagi muud pushima ? Isegi selle väikese mahutavuse juures on mõõdetud 12+a vanustel Priustel, et aku algsest mahust on alles vaid 40% aga kõik töötab endiselt, ainult puhtalt aku pealt range on vähenenud, kuid see polegi täishübriidi juures oluline näitaja, pigem party-trick. Puhtalt aku pealt on mul range ca 2km, see on siis 80% mahu tarbimisel, 20% jäetakse alati reservi, et hübriidi põhifunktsiooni täita. Ideeliselt võiks hübriidides üldse superkondesi kasutada ja Skeleton on siinkohal suunanäitajana täna juba tegev.

Tore, et sa ise ka selle järelduseni jõudsid, et 2023.a tehnoloogia läheb superkondensaatorite kanti. Nii pisikese akuga on kättesaadav energiahulk korraga akust mannetult pisike(tegelt ei imestaks, kui seal mõned kondekad isegi pandud oleks). Ehk siis hübriidi elektriajami võimsus on ka väga piiratud. Seepärast ma ütlesingi, et 2023.a premium klassi autolt ootaks ikka kõrgemat taset, kui 1997.a Priust.

Ma ei tea, kust sa seda võtad, et NiMH aku parema profiiliga, aga NiMH akudel on eluiga maksimum umbes 1000 tsüklit, kui LifePO4 on 4000 tsüklit, kus tootja garanteerib 80% mahtuvusest säilimise. Ainus NiMH eelis on suurema külmaga tolerantsem, kui liitiumakud. Pigem siin eespool välja käidud idee tundub õigem, et tarneprobleemide tõttu on pandud vanakooli tehnoloogia peale, sest osad masinad saavad juba liitiumakusid.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.05.2023 09:57:23 vasta tsitaadiga

Moraal: ükssarvepeeru tulihingelusele fanaatikule saab värvilisel paberil keeruka sõbastusega müüa mida iganes.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder küsi akut, klaviatuuri ja laadijat.
Kommentaarid: 1139 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 14.05.2023 11:06:53 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Ma ei tea, kust sa seda võtad, et NiMH aku parema profiiliga, aga NiMH akudel on eluiga maksimum umbes 1000 tsüklit, kui LifePO4 on 4000 tsüklit, kus tootja garanteerib 80% mahtuvusest säilimise. Ainus NiMH eelis on suurema külmaga tolerantsem, kui liitiumakud. Pigem siin eespool välja käidud idee tundub õigem, et tarneprobleemide tõttu on pandud vanakooli tehnoloogia peale, sest osad masinad saavad juba liitiumakusid.


Nagu juba mainitud, siis tõestatud töökindlus on kindlasti argument nr1, täpsemaid tehnilisi detaile teavad insenerid, ära kujuta ette, et sa neist targem oled. Kui ma oleksin tc cfo, ja mingi tüüp tuleb mulle ütlema, et paneme autodesse edaspidi LiFePO, siis ma küsin, kõigepealt, miks ja seejärel, palju see maksab. Kui sa ütled, et selle jaoks tuleb kogu ajam nullist ringi disainida (usu, seda on vaja teha nii mehaaniliselt, kui tarkvaraliselt), siis ma ütlen, et sitt lugu siilike, aga vastus on ei. Jah, liitiumi kättesaadavus võib olla ka argument ja päris tubli argument, aga kindlasti mitte ainukene. Tarbijana on mul siiralt savi, mis aku seal on, peaasi, et ta oma tööd korralikult teeb.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 14.05.2023 13:49:59 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
Ma ei tea, kust sa seda võtad, et NiMH aku parema profiiliga, aga NiMH akudel on eluiga maksimum umbes 1000 tsüklit, kui LifePO4 on 4000 tsüklit, kus tootja garanteerib 80% mahtuvusest säilimise. Ainus NiMH eelis on suurema külmaga tolerantsem, kui liitiumakud. Pigem siin eespool välja käidud idee tundub õigem, et tarneprobleemide tõttu on pandud vanakooli tehnoloogia peale, sest osad masinad saavad juba liitiumakusid.


Nagu juba mainitud, siis tõestatud töökindlus on kindlasti argument nr1, täpsemaid tehnilisi detaile teavad insenerid, ära kujuta ette, et sa neist targem oled. Kui ma oleksin tc cfo, ja mingi tüüp tuleb mulle ütlema, et paneme autodesse edaspidi LiFePO, siis ma küsin, kõigepealt, miks ja seejärel, palju see maksab. Kui sa ütled, et selle jaoks tuleb kogu ajam nullist ringi disainida (usu, seda on vaja teha nii mehaaniliselt, kui tarkvaraliselt), siis ma ütlen, et sitt lugu siilike, aga vastus on ei. Jah, liitiumi kättesaadavus võib olla ka argument ja päris tubli argument, aga kindlasti mitte ainukene. Tarbijana on mul siiralt savi, mis aku seal on, peaasi, et ta oma tööd korralikult teeb.


No VAG 1.9 TDI on ka end tõestanud tehnoloogia ... Ma olen alati aru saanud, et uutes Premium masinatest leiab uudset innovatiivset tehnoloogiat, mis rajab teeb massitarbeautodele. Mina uue Lexuse omanikuna oleks küll pettunud, kui minu teistest parem masin sisu poolest on harju keskmine. Kas vaatame mõned teised sõlmed ka üle, kas innovatiivsust on või leiab ka sealt läbi proovitud aastakümneid vanu lahendusi?

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 165
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online

sõnum 14.05.2023 14:24:56 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
Ma ei tea, kust sa seda võtad, et NiMH aku parema profiiliga, aga NiMH akudel on eluiga maksimum umbes 1000 tsüklit, kui LifePO4 on 4000 tsüklit, kus tootja garanteerib 80% mahtuvusest säilimise. Ainus NiMH eelis on suurema külmaga tolerantsem, kui liitiumakud. Pigem siin eespool välja käidud idee tundub õigem, et tarneprobleemide tõttu on pandud vanakooli tehnoloogia peale, sest osad masinad saavad juba liitiumakusid.


Nagu juba mainitud, siis tõestatud töökindlus on kindlasti argument nr1, täpsemaid tehnilisi detaile teavad insenerid, ära kujuta ette, et sa neist targem oled. Kui ma oleksin tc cfo, ja mingi tüüp tuleb mulle ütlema, et paneme autodesse edaspidi LiFePO, siis ma küsin, kõigepealt, miks ja seejärel, palju see maksab. Kui sa ütled, et selle jaoks tuleb kogu ajam nullist ringi disainida (usu, seda on vaja teha nii mehaaniliselt, kui tarkvaraliselt), siis ma ütlen, et sitt lugu siilike, aga vastus on ei. Jah, liitiumi kättesaadavus võib olla ka argument ja päris tubli argument, aga kindlasti mitte ainukene. Tarbijana on mul siiralt savi, mis aku seal on, peaasi, et ta oma tööd korralikult teeb.
enda harimiseks vahepeal lugesin omajagu UK Toyota foorumis lugusid ja seal keegi väitis, et Corolla TS 2.0 Hybrid kas alates käesolevats aastast või 2024 saab kah liitumakud
seepärast ma arvasin, et akude tarnete probleem on süüks
ja 1.8 Hybrid saab ka 10 aastat garantiid, seega Toyota ei karda liitiumakule pikka garantiid anda
eks saan näha kuidas enda oma vastu peab
mina olen praegu veel täielikult lasknud auto kompuutril otsustada, et mis moel sõita ja seni olen sellega rahul olnud
eelmine vw bensukas oli nimeliselt bensiinimootori kubatuuri poolest võrdne ja tarbis suvel alla 7 liitri sajale
nüüd corolla hübriidsüsteemi tõttu massilt raskem, auto mahutavus sama jaa tarbib alla 5 liitri sajale
algusest peale selge, et ainult selle säästuga nüüd hinda küll tasa ei teeni aga see polegi eesmärk olnud vaid soovisin lihtsalt kaasaegsemat sõiduvahendit
ökonoomsus on ekstra lisaboonus
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 14.05.2023 15:38:11 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Mina uue Lexuse omanikuna oleks küll pettunud, kui minu teistest parem masin sisu poolest on harju keskmine. Kas vaatame mõned teised sõlmed ka üle, kas innovatiivsust on või leiab ka sealt läbi proovitud aastakümneid vanu lahendusi


Uutel mudelitel (nt NX, RX) on liitiumakud, tõenäoliselt suuresti ka seetõttu, et need on ka pluginana saadaval ja lihtsam on mängida kapasiteediga, kui disainida ühe mudeli jaoks kaks täiesti erinevat ajamit. UX’i mudeli algus on 2019, ehk tänaseks 4a vana ja faceliftile ei hakka keegi uut ajamit disainima juba eelpoolnimetatud põhjustel. Esimene liitiumaku paigaldati juba aastal 2017, LC500h mudelile ja seal oli seda vaja ka, multistage perf hübriidajam on vähe teist masti asi. Mis teistest sõlmedest me räägime ?
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 14.05.2023 15:42:30 vasta tsitaadiga

Küll sa tead
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.05.2023 15:50:55 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Mis teistest sõlmedest me räägime ?


Rool on endiselt ümmargune, see asub salongis ja rataste keeramiseks on endiselt vaja spetsiaalset, istme ja rooli vahelist, mansetti? icon_rolleyes.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 14.05.2023 16:00:39 vasta tsitaadiga

Etz kirjutas:
Markos kirjutas:
Mis teistest sõlmedest me räägime ?


Rool on endiselt ümmargune, see asub salongis ja rataste keeramiseks on endiselt vaja spetsiaalset, istme ja rooli vahelist, mansetti? icon_rolleyes.gif


Eip, RZ’l on yoke, nagu Teslal, pidi isegi parem olema.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.05.2023 16:03:47 vasta tsitaadiga

Markos, Eloni golfikäru puhul, saan ma veel aru et odavam toota, kulub vähem materjale, jne.
Aga Lexuse klientuuril peaks ju raha olema nagu ratsahobuse sitta, mille eest neid koinitakse? icon_eek.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mcmudakäkk
HV vaatleja

liitunud: 08.12.2012




sõnum 14.05.2023 16:48:58 vasta tsitaadiga

Mis valu on kuskil netifoorumis üht automarki nii tulihingeliselt kaitsta? icon_lol.gif Mul küll veen otsa ees punni ei lähe, kui keegi volkari kohta midagi sitasti ütleb icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 14.05.2023 16:58:29 vasta tsitaadiga

CEO pole muidu enam sõber siis
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online

sõnum 14.05.2023 17:06:28 vasta tsitaadiga

mcmudakäkk kirjutas:
Mis valu on kuskil netifoorumis üht automarki nii tulihingeliselt kaitsta? icon_lol.gif Mul küll veen otsa ees punni ei lähe, kui keegi volkari kohta midagi sitasti ütleb icon_biggrin.gif
tegelikuses ostad selle mille parajasti oma rahaliste võimaluste piires saad osta ja mäekõrgust vahet mõne muuga ei ole
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janar!
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.05.2023 17:07:00 vasta tsitaadiga

Muidugi su veen punni ei lähe, kuna sa tead et kolkswagen ongi sitt.
Enne kui sul pole olnud Leksust, pole sa autot omanud.



mcmudakäkk kirjutas:
Mis valu on kuskil netifoorumis üht automarki nii tulihingeliselt kaitsta? icon_lol.gif Mul küll veen otsa ees punni ei lähe, kui keegi volkari kohta midagi sitasti ütleb icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 14.05.2023 17:08:28 vasta tsitaadiga

mcmudakäkk kirjutas:
Mis valu on kuskil netifoorumis üht automarki nii tulihingeliselt kaitsta? icon_lol.gif Mul küll veen otsa ees punni ei lähe, kui keegi volkari kohta midagi sitasti ütleb icon_biggrin.gif


Selgitamine pole kaitsmine. Ma parema meelega eelistan tiba vanemat, aga töökindlat tehnoloogiat, ega ole tarbijana nõus kellegi testijaks olema. Seetõttu ma ka teatud tootjaid väldin, jamasi on liiga palju ja need tuleb tihtilugu kinni maksta, kui mitte raha, siis aja ja närvikuluga.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 14.05.2023 17:10:46 vasta tsitaadiga

Pigem on see selliste inimeste probleem, kellel elus auto ainuke väärtus. Siis peabki pidevalt seda kaitsma. Mul ka paar tuttavat sellised, kes võtavad kriitikat nende automargi kohta nagu isiklikku solvangut ja siis hakatakse vastu argumenteerima samasuguse uhhuujamaga nagu markos seda teeb.
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.05.2023 17:43:39 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
mcmudakäkk kirjutas:
Mis valu on kuskil netifoorumis üht automarki nii tulihingeliselt kaitsta? icon_lol.gif Mul küll veen otsa ees punni ei lähe, kui keegi volkari kohta midagi sitasti ütleb icon_biggrin.gif


Selgitamine pole kaitsmine. Ma parema meelega eelistan tiba vanemat, aga töökindlat tehnoloogiat, ega ole tarbijana nõus kellegi testijaks olema. Seetõttu ma ka teatud tootjaid väldin, jamasi on liiga palju ja need tuleb tihtilugu kinni maksta, kui mitte raha, siis aja ja närvikuluga.
kui me hetkel räägime liitium akudest, siis sa paned bs sajaga thumbs_up.gif
Vähemalt autode teemas
Ju oled vaene ja see pole sinu jaoks......pole ka minu jaoks icon_cool.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 362, 363, 364 ... 925, 926, 927  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.