Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 266, 267, 268 ... 925, 926, 927  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud
Mul on alles esimene auto
3%
 3%  [ 5 ]
2-3
30%
 30%  [ 43 ]
4-6
29%
 29%  [ 41 ]
7-10
17%
 17%  [ 24 ]
11-15
5%
 5%  [ 7 ]
16-20
5%
 5%  [ 7 ]
21-30
1%
 1%  [ 2 ]
31-40
2%
 2%  [ 4 ]
41-50
0%
 0%  [ 1 ]
Rohkem kui 50
3%
 3%  [ 5 ]
hääli kokku : 139

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007




sõnum 27.01.2023 14:41:26 vasta tsitaadiga

Vb nüüd siis hakkavad mehaanikud viimaks tööle ka icon_razz.gif icon_lol.gif
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hemmar
HV kasutaja

liitunud: 12.01.2007




sõnum 27.01.2023 15:14:35 vasta tsitaadiga

Kahjuks (või pigem õnneks) ei leia praegu üles seda videot, kus kuskil 2015 aasta kandis aitasin ühes töökojas sõbra autol pidureid õhutada. Mina pidin olema siis see kes pedaali pumpab. Muidu üsna tüütu tegevus aga tõstuki kõrval olnud kalendriga tõtt vaadates läks asi kuidagi libedamalt ja enne kui arugi sain palus sõber juba pumpamise lõpetada.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
HV veteran
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2023 15:45:40 vasta tsitaadiga

hemmar, otsi ikka üles,kõik tahavad su pumpamise videot näha.
_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 27.01.2023 16:06:20 vasta tsitaadiga

Füüsikast rääkides icon_lol.gif
Kas minu persse düno valetab v ei?
25 tonni kaaluv rekka. Esisillal 7 t koormust, veosillal 10 t koormust ja abisillal 8 t koormust. Et tõusudel veosilla rehv läbi ei libiseks koorman veosillale 14 t. Auto üldkaal ei muutu, seega esisillalt ja abisillalt jääb koormust vähemaks.
Kas rekka kiirendab (kui ei ole rehvi läbilibisemise ohtu) paremini, kui veosillal on 10 t koormust versus 14 t?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 27.01.2023 16:21:08 vasta tsitaadiga

tahaks pakkuda, et see sõltub eelkõige sellest, milline on rehvide veeretakistuse sõltuvus koormatusest (ja selle (mitte-)lineaarsusest), miski muu ei tohiks kõike seda (oluliselt) mõjutada. Ehk siis kas 14 tonniga koormatud silla rehvide veeretakistus pluss 4 tonniga koormatud silla veeretakistus tuleb kokkuvõttes suurem kui 10t + 8t koormatud sildade puhul? Tunduks loogiline, aga teooriat ei viitsi hetkel otsima hakata.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 27.01.2023 16:27:03 vasta tsitaadiga

Et kui ma esiveolisega tõstan boileri pagasnikust esiistmele siis kiirendab paremini?
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 188 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 27.01.2023 16:35:53 vasta tsitaadiga

kas just nii, aga mul on millegipärast sabatunne, et nt kui silla koormust nt kaks korda suurendada, siis selle veeretakistus ei suurene mitte kaks korda, vaid tibakese rohkem, põhjuseks rehvide mittelinaarsed deformatsioonid. Ideaalis oleks sellisel juhul kõige efektiivsem olukord, kui kõik sillad oleks võrdselt koormatud (eeldades samasuguseid rehve), nii et sinu näite puhul, kui enne oli 50:50 kaalujaotus (esiveoline auto ja boiler pagassis) ja pärast on 60:40, siis mingi osa kiirendusest jääb hoopis esisilla rehvide (täiendava) deformeerimise sisse kinni Aga täitsa võimalik et see mittelineaarsus on nii väheoluline, et mingit reaalset vahet siit ei tule.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 27.01.2023 16:57:03 vasta tsitaadiga

See oli küsimus oisule. Muidu rehvirõhku ka juurde sai? Suurem koormamine võiks muidu sama efekti anda nagu rõhu vähendamine, kus sama massiga veeretakistus suureneb.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 188 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BrutaH
HV vaatleja

liitunud: 10.05.2005




sõnum 27.01.2023 18:01:14 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
Füüsikast rääkides icon_lol.gif
Kas minu <b>piixu</b> düno valetab v ei?
25 tonni kaaluv rekka. Esisillal 7 t koormust, veosillal 10 t koormust ja abisillal 8 t koormust. Et tõusudel veosilla rehv läbi ei libiseks koorman veosillale 14 t. Auto üldkaal ei muutu, seega esisillalt ja abisillalt jääb koormust vähemaks.
Kas rekka kiirendab (kui ei ole rehvi läbilibisemise ohtu) paremini, kui veosillal on 10 t koormust versus 14 t?
Kuidas sa seda koorma jaotust muudad? Liikuva sadulaga? Või sa oled käpikujuht ja liigutad oma kuudis sees kola vastavalt ringi? Või tõstad üldse silla üles?

Iseenesest vanad rekkamehed kõik räägivad, et õigesti laetud koormaga liigub paremini nii mägedes kui kiirendades. Üldiselt õige laetus tähendas, et veosild on maksimaalselt koormatud ja ülejäänu jaotub võimalikult võrdselt. Ilmselt mängib siin rolli pendliefekt ja koorma inerts. Kui raskuskeset rohkem veosillale tuua on dünaamika parem. Kas seda kõike ka 0-80 aegadesse arvestada saab, või kas sel mõtet on, kahtlen.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 27.01.2023 18:30:31 vasta tsitaadiga

rohkem massi sillal = parem pidamine. kui 10t laseb sussi ringi ja 14t ei lase, siis kiirendab 14t paremini.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BrutaH
HV vaatleja

liitunud: 10.05.2005




sõnum 27.01.2023 22:25:13 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
rohkem massi sillal = parem pidamine. kui 10t laseb sussi ringi ja 14t ei lase, siis kiirendab 14t paremini.


Lugeda mõistad?

Oisu. kirjutas:

Kas rekka kiirendab (kui ei ole rehvi läbilibisemise ohtu) paremini, kui veosillal on 10 t koormust versus 14 t?
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 27.01.2023 22:29:23 vasta tsitaadiga

kui sussi ringi ei lase, siis pole vahet... et sa rahule jääksid.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
HV veteran
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2023 23:06:10 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
Füüsikast rääkides icon_lol.gif
Kas minu <b>piixu</b> düno valetab v ei?


Aga sinu tagumik siis tunneb erinevust või milles küsimus on? Kui ratast ringi ei lase kummalgi juhul ja vahe on lihtsalt kaalujaotuses,siis peaks ju samamoodi kiirendama.

_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012




sõnum 27.01.2023 23:31:44 vasta tsitaadiga

Ok. Proovin uuesti.
Kõikidel sildadel ühesuguse diameetriga rehvid, ühesugused rehvirõhud. Mootori jõud läheb vaid keskmisele sillale (10 t). Kui silla koorman 14 t, siis on mootoril raskem vedu (rehv on rohkem "lössis" icon_lol.gif ).
Siledal maal kiirendan 10 t sillal ja tõusul koorman 14 t.
Scanial igasugused nupud. Kui vaja vajutad nuppu ja graniitkildu puistatakse kõikide vedavate rataste ette, vajutad nuppu ja kette loobitakse sisemiste veorataste alla, vajutad nuppu ja veosillal koormus suureneb kuin abisild tõuseb üles icon_eek.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004




sõnum 27.01.2023 23:41:16 vasta tsitaadiga

Vahest lähebki kiirendus paremaks, lössis rehviga on ratta läbimõõt väiksem, seega väändemoment kandub teele lühema õlaga icon_biggrin.gif
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 188 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 29.01.2023 02:18:56 vasta tsitaadiga

Stingeril polegi HBAd kaasa antud, et peab softist aktiveerima?

Panin passatile uhke puitdekoori, hea tunne kohe sõita luksusega

_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 29.01.2023 11:23:59 vasta tsitaadiga

prtv, mis asja sa ajad? Täis laks, kõik olemas. Midagi ei aktiveeri.
Kommentaarid: 126 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.01.2023 13:13:09 vasta tsitaadiga

prtv kirjutas:
Stingeril polegi HBAd kaasa antud, et peab softist aktiveerima?

Panin passatile uhke puitdekoori, hea tunne kohe sõita luksusega

Imitatsioonpuit või puidu imitatsioon? Sul ikka puidumustriga telefoniümbris on kah sinna juurde olemas?
Kommentaarid: 737 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 556
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 29.01.2023 18:12:38 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
prtv, mis asja sa ajad? Täis laks, kõik olemas. Midagi ei aktiveeri.

Mis see autokondor siis tegi

_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 29.01.2023 18:37:48 vasta tsitaadiga

prtv, tal ju Alfa vist oli.
Kommentaarid: 126 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 29.01.2023 19:07:19 vasta tsitaadiga

Aa issand ajasin sassi
_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
antikondor
Kreisi kasutaja
antikondor

liitunud: 18.07.2005




sõnum 29.01.2023 19:47:39 vasta tsitaadiga

prtv kirjutas:
hkurujo88r kirjutas:
prtv, mis asja sa ajad? Täis laks, kõik olemas. Midagi ei aktiveeri.

Mis see autokondor siis tegi

Mul on 2017 Alfa Romeo Giulia. Sellel on kummalisel kombel terve hunnik lisavarustust olemas, aga mitte aktiivne. Sellele lisaks on ka juurde poogitud Quadrifoglio sõidurežiimide valits, et saaks täielikult võlja lülitada veõjõu ja stabiilsuskontrolli. Mootor oli ka tehasest nuditud, 147kw seades, kuigi mehaaniliselts 1:1 sama mis 206kw mudelitel. Hetkel on seades 228kw, edasi liigutamiseks on vaja juba hakata juppe vahetama, aga vaevalt et ma selle masinaga sinnamaale jõuan kus suurem turbo, pihustid, kütusepump jne mängu tulevad. Enne ostan lihtsalt kiirema auto.

_________________
Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.01.2023 21:12:38 vasta tsitaadiga

antikondor, Kas su auto talvel soojaks ka läheb? Itaalia autot üldiselt ei lähe soojaks. icon_confused.gif
Kommentaarid: 313 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 266
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
antikondor
Kreisi kasutaja
antikondor

liitunud: 18.07.2005




sõnum 29.01.2023 21:25:03 vasta tsitaadiga

Ei ole probleemi olnud soojaks minemisega, isegi -30C lähedastel temperatuuridel. Käivitunud ka siiani iga ilmaga, kuigi 4. silinder on andnud aegajalt külmalt käivitudes süüteviga. Pole suutnud veel selgeks teha millest see tuleneb, kuna viga esineb vahelduvalt ning harva.
_________________
Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prtv
HV Guru

liitunud: 20.03.2006




sõnum 29.01.2023 21:36:36 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
prtv kirjutas:
Stingeril polegi HBAd kaasa antud, et peab softist aktiveerima?

Panin passatile uhke puitdekoori, hea tunne kohe sõita luksusega

Imitatsioonpuit või puidu imitatsioon? Sul ikka puidumustriga telefoniümbris on kah sinna juurde olemas?

Ma ei tea, see mida teha pakkus

_________________
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 266, 267, 268 ... 925, 926, 927  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.