Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud |
Mul on alles esimene auto |
|
3% |
[ 5 ] |
2-3 |
|
30% |
[ 43 ] |
4-6 |
|
29% |
[ 41 ] |
7-10 |
|
17% |
[ 24 ] |
11-15 |
|
5% |
[ 7 ] |
16-20 |
|
5% |
[ 7 ] |
21-30 |
|
1% |
[ 2 ] |
31-40 |
|
2% |
[ 4 ] |
41-50 |
|
0% |
[ 1 ] |
Rohkem kui 50 |
|
3% |
[ 5 ] |
|
hääli kokku : 139 |
|
autor |
|
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
27.01.2023 14:41:26
|
|
|
Vb nüüd siis hakkavad mehaanikud viimaks tööle ka
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
hemmar
HV kasutaja
liitunud: 12.01.2007
|
27.01.2023 15:14:35
|
|
|
Kahjuks (või pigem õnneks) ei leia praegu üles seda videot, kus kuskil 2015 aasta kandis aitasin ühes töökojas sõbra autol pidureid õhutada. Mina pidin olema siis see kes pedaali pumpab. Muidu üsna tüütu tegevus aga tõstuki kõrval olnud kalendriga tõtt vaadates läks asi kuidagi libedamalt ja enne kui arugi sain palus sõber juba pumpamise lõpetada.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
27.01.2023 15:45:40
|
|
|
hemmar, otsi ikka üles,kõik tahavad su pumpamise videot näha.
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
27.01.2023 16:06:20
|
|
|
Füüsikast rääkides
Kas minu persse düno valetab v ei?
25 tonni kaaluv rekka. Esisillal 7 t koormust, veosillal 10 t koormust ja abisillal 8 t koormust. Et tõusudel veosilla rehv läbi ei libiseks koorman veosillale 14 t. Auto üldkaal ei muutu, seega esisillalt ja abisillalt jääb koormust vähemaks.
Kas rekka kiirendab (kui ei ole rehvi läbilibisemise ohtu) paremini, kui veosillal on 10 t koormust versus 14 t?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
27.01.2023 16:21:08
|
|
|
tahaks pakkuda, et see sõltub eelkõige sellest, milline on rehvide veeretakistuse sõltuvus koormatusest (ja selle (mitte-)lineaarsusest), miski muu ei tohiks kõike seda (oluliselt) mõjutada. Ehk siis kas 14 tonniga koormatud silla rehvide veeretakistus pluss 4 tonniga koormatud silla veeretakistus tuleb kokkuvõttes suurem kui 10t + 8t koormatud sildade puhul? Tunduks loogiline, aga teooriat ei viitsi hetkel otsima hakata.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
27.01.2023 16:27:03
|
|
|
Et kui ma esiveolisega tõstan boileri pagasnikust esiistmele siis kiirendab paremini?
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 188 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
27.01.2023 16:35:53
|
|
|
kas just nii, aga mul on millegipärast sabatunne, et nt kui silla koormust nt kaks korda suurendada, siis selle veeretakistus ei suurene mitte kaks korda, vaid tibakese rohkem, põhjuseks rehvide mittelinaarsed deformatsioonid. Ideaalis oleks sellisel juhul kõige efektiivsem olukord, kui kõik sillad oleks võrdselt koormatud (eeldades samasuguseid rehve), nii et sinu näite puhul, kui enne oli 50:50 kaalujaotus (esiveoline auto ja boiler pagassis) ja pärast on 60:40, siis mingi osa kiirendusest jääb hoopis esisilla rehvide (täiendava) deformeerimise sisse kinni Aga täitsa võimalik et see mittelineaarsus on nii väheoluline, et mingit reaalset vahet siit ei tule.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
27.01.2023 16:57:03
|
|
|
See oli küsimus oisule. Muidu rehvirõhku ka juurde sai? Suurem koormamine võiks muidu sama efekti anda nagu rõhu vähendamine, kus sama massiga veeretakistus suureneb.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 188 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
27.01.2023 18:01:14
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
Füüsikast rääkides
Kas minu <b>piixu</b> düno valetab v ei?
25 tonni kaaluv rekka. Esisillal 7 t koormust, veosillal 10 t koormust ja abisillal 8 t koormust. Et tõusudel veosilla rehv läbi ei libiseks koorman veosillale 14 t. Auto üldkaal ei muutu, seega esisillalt ja abisillalt jääb koormust vähemaks.
Kas rekka kiirendab (kui ei ole rehvi läbilibisemise ohtu) paremini, kui veosillal on 10 t koormust versus 14 t? |
Kuidas sa seda koorma jaotust muudad? Liikuva sadulaga? Või sa oled käpikujuht ja liigutad oma kuudis sees kola vastavalt ringi? Või tõstad üldse silla üles?
Iseenesest vanad rekkamehed kõik räägivad, et õigesti laetud koormaga liigub paremini nii mägedes kui kiirendades. Üldiselt õige laetus tähendas, et veosild on maksimaalselt koormatud ja ülejäänu jaotub võimalikult võrdselt. Ilmselt mängib siin rolli pendliefekt ja koorma inerts. Kui raskuskeset rohkem veosillale tuua on dünaamika parem. Kas seda kõike ka 0-80 aegadesse arvestada saab, või kas sel mõtet on, kahtlen.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
27.01.2023 18:30:31
|
|
|
rohkem massi sillal = parem pidamine. kui 10t laseb sussi ringi ja 14t ei lase, siis kiirendab 14t paremini.
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
27.01.2023 22:25:13
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
rohkem massi sillal = parem pidamine. kui 10t laseb sussi ringi ja 14t ei lase, siis kiirendab 14t paremini. |
Lugeda mõistad?
Oisu. kirjutas: |
Kas rekka kiirendab (kui ei ole rehvi läbilibisemise ohtu) paremini, kui veosillal on 10 t koormust versus 14 t? |
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
27.01.2023 22:29:23
|
|
|
kui sussi ringi ei lase, siis pole vahet... et sa rahule jääksid.
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
pistyk
HV veteran

liitunud: 11.08.2007
|
27.01.2023 23:06:10
|
|
|
Oisu. kirjutas: |
Füüsikast rääkides
Kas minu <b>piixu</b> düno valetab v ei?
|
Aga sinu tagumik siis tunneb erinevust või milles küsimus on? Kui ratast ringi ei lase kummalgi juhul ja vahe on lihtsalt kaalujaotuses,siis peaks ju samamoodi kiirendama.
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
27.01.2023 23:31:44
|
|
|
Ok. Proovin uuesti.
Kõikidel sildadel ühesuguse diameetriga rehvid, ühesugused rehvirõhud. Mootori jõud läheb vaid keskmisele sillale (10 t). Kui silla koorman 14 t, siis on mootoril raskem vedu (rehv on rohkem "lössis" ).
Siledal maal kiirendan 10 t sillal ja tõusul koorman 14 t.
Scanial igasugused nupud. Kui vaja vajutad nuppu ja graniitkildu puistatakse kõikide vedavate rataste ette, vajutad nuppu ja kette loobitakse sisemiste veorataste alla, vajutad nuppu ja veosillal koormus suureneb kuin abisild tõuseb üles
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
27.01.2023 23:41:16
|
|
|
Vahest lähebki kiirendus paremaks, lössis rehviga on ratta läbimõõt väiksem, seega väändemoment kandub teele lühema õlaga
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 188 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
29.01.2023 02:18:56
|
|
|
Stingeril polegi HBAd kaasa antud, et peab softist aktiveerima?
Panin passatile uhke puitdekoori, hea tunne kohe sõita luksusega
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
29.01.2023 11:23:59
|
|
|
prtv, mis asja sa ajad? Täis laks, kõik olemas. Midagi ei aktiveeri.
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
29.01.2023 13:13:09
|
|
|
prtv kirjutas: |
Stingeril polegi HBAd kaasa antud, et peab softist aktiveerima?
Panin passatile uhke puitdekoori, hea tunne kohe sõita luksusega |
Imitatsioonpuit või puidu imitatsioon? Sul ikka puidumustriga telefoniümbris on kah sinna juurde olemas?
|
|
Kommentaarid: 737 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
556 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
29.01.2023 18:12:38
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
prtv, mis asja sa ajad? Täis laks, kõik olemas. Midagi ei aktiveeri. |
Mis see autokondor siis tegi
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
29.01.2023 18:37:48
|
|
|
prtv, tal ju Alfa vist oli.
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
29.01.2023 19:07:19
|
|
|
Aa issand ajasin sassi
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
antikondor
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.07.2005
|
29.01.2023 19:47:39
|
|
|
prtv kirjutas: |
hkurujo88r kirjutas: |
prtv, mis asja sa ajad? Täis laks, kõik olemas. Midagi ei aktiveeri. |
Mis see autokondor siis tegi |
Mul on 2017 Alfa Romeo Giulia. Sellel on kummalisel kombel terve hunnik lisavarustust olemas, aga mitte aktiivne. Sellele lisaks on ka juurde poogitud Quadrifoglio sõidurežiimide valits, et saaks täielikult võlja lülitada veõjõu ja stabiilsuskontrolli. Mootor oli ka tehasest nuditud, 147kw seades, kuigi mehaaniliselts 1:1 sama mis 206kw mudelitel. Hetkel on seades 228kw, edasi liigutamiseks on vaja juba hakata juppe vahetama, aga vaevalt et ma selle masinaga sinnamaale jõuan kus suurem turbo, pihustid, kütusepump jne mängu tulevad. Enne ostan lihtsalt kiirema auto.
_________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
29.01.2023 21:12:38
|
|
|
antikondor, Kas su auto talvel soojaks ka läheb? Itaalia autot üldiselt ei lähe soojaks.
|
|
Kommentaarid: 313 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
antikondor
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.07.2005
|
29.01.2023 21:25:03
|
|
|
Ei ole probleemi olnud soojaks minemisega, isegi -30C lähedastel temperatuuridel. Käivitunud ka siiani iga ilmaga, kuigi 4. silinder on andnud aegajalt külmalt käivitudes süüteviga. Pole suutnud veel selgeks teha millest see tuleneb, kuna viga esineb vahelduvalt ning harva.
_________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
29.01.2023 21:36:36
|
|
|
Betamax kirjutas: |
prtv kirjutas: |
Stingeril polegi HBAd kaasa antud, et peab softist aktiveerima?
Panin passatile uhke puitdekoori, hea tunne kohe sõita luksusega |
Imitatsioonpuit või puidu imitatsioon? Sul ikka puidumustriga telefoniümbris on kah sinna juurde olemas? |
Ma ei tea, see mida teha pakkus
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
|